Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Ronald  (gelezen 125232 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #20 Gepost op: 6-09-2004, 10:23:53 »
Ronald heb het goed gezien en heeft nu al zijn lijnen uitgezet. Hoge bomen vangen veel wind, dus hij blijft zelf op de achtergrond en stuurt zo Henk aan. Wordt als het ware uitgenodigt in een complot tegen Klaar door Patrick, maakt vrienden met Jeroen en daardoor heeft hij in principe al een voorsprong op alle mannen (en Klaar).

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #21 Gepost op: 6-09-2004, 10:49:05 »


Ja, heej! Neem je me in de maling?   ???

Ciao!

Ja sorry kon het niet laten. ::zwaai:: (was niet vervelend bedoeld hoor)
Geniet nooit met mate...

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #22 Gepost op: 6-09-2004, 13:03:47 »


Volledig mee eens!

Ik vond Ronald overigens niet achterbaks oid overkomen, meer intelligent en iemand die helemaal door heeft hoe het spelletje werkt. Hoge bomen vangen veel wind, dus moet je proberen geen hoge boom te worden maar de mensen die dat evt wel willen zo voor je karretje te spannen dat ze al je eigen ideeën overnemen zodat er precies gebeurt wat je wilt, zonder daarvoor de evt klappen op te vangen.

Het is natuurlijk de vraag hoe lang het duurt voor je door de mand valt met deze strategie. En in het dagelijks leven zou ik het ook niet echt aanraden, omdat de gevolgen hiervan een belanrijker invloed hebben op je hele eigen leven. Maar voor nu is het denk ik een prima strategie: ZIS IS TIEVIE MEN!!!  ::vergroot:: Goed gezien.

HEAR HEAR! (dat is Engels)

Je slaat de spijker op de kop.
Overigens dacht ik dat dit een PRO-ER forum zou moeten zijn en geen "Kraak iedere deelnemer per onderdeel lekker af- forum"!?!? Kritiek op iemands handelen OP TV kun je best bediscusiëren, maar letterlijk de deelnemers bij hun naam noemen en zgn. aanspreken en uitschelden is behoorlijk onbeschoft.  ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::

GK.

Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #23 Gepost op: 6-09-2004, 13:13:02 »
Nou, hier was blijkbaar de familie en privefanclub van Ronald aan het woord.

Maar, ik heb na 1 avondje al genoeg van Ronald, en z'n probleem was de verveling???

Nou, hij verveelt mij nu al, en het verbaast me niets dat hij z'n baantje bij de KLM kwijt is. Je zag vanavond al gelijk hoe hij is, met z'n complot tegen Klaar.
Godgodgod, wat een held toch zeg, en wat een faire jongen.

Was je zo bang voor Klaar?? wist je intuitief al dat deze meid veel intelligenter is dan jij???
grinnik, tja, dan smeed je dus een complot!

* ZUCH * Ik proef hier enige frustratie?  ::ohno::

Zoals ik Ronalds qoute lees: "Er zijn dagen dat je moet uitzitten in de schaduw. Dan gaat de tijd heel erg langzaam." Goh, zou hij de verveling op déze momenten bedoelen, misschien?
Zo'n verblijf op een eiland met een mondige groep als deze lijkt me verre van saai. En dat is ook vast niet wat hij bedoelde.  ::niet-ok::

De verdere opmerkingen vind ik gewoon zielig, van je. Niemand van de deelnemers is hier aanwezig en als je vragen hebt kun je die gewoon bewaren tot ná de uitzendingen. Aan de deelnemers van 2003 kun je nu toch ook je ei kwijt.  ::ok::


Ps.Ik hoop dat de gedragingen van de deelnemers je geen slaaploze nachten bezorgen!
NOGMAALS:  ZIS IS TIEVIE MEN!!!  ;D ;D ;D

Ciao!  ::zwaai::

Beledigende opmerking uit quote verwijderd - Han13
« Laatst bewerkt op: 6-09-2004, 13:56:35 door Han13 »
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #24 Gepost op: 6-09-2004, 13:16:28 »
Je zult toch minimaal iemand bij de naam moeten noemen, wil je kritiek kunnen leveren.

Trouwens, als je niet tegen kritiek kunt, dan moet je beter maar helemaal niet meedoen aan dit soort programma's.

De programmaleiding begint tenslotte ook zelf er al mee door bepaalde karakters ook sterk uit te vergroten, in de picture te zetten of bepaalde momenten eruit te tillen.

En dat is dus ook het intrigerende aan dit soort programma's, het is reallife, en waar je in reallife nog je eigen karakterfoutjes of zwakke punten kunt verdoezelen of weggepoetst ziet worden door je omgeving of familie, komt het hier soms akelig hard en vaak ook uit de context gerukt op tv.
Hierbij denk ik b.v. vooral terug aan Ryan vorig jaar, las in een interview dat hij z'n hele familie en vriendenkring had uitgenodigd voor de 1e aflevering om die bij hem thuis te komen bekijken en hij zakte door de grond heen toen hij zag hoe hij werd neergezet.

Maar ook dat hoort dus bij het meedoen aan zoiets.
Kun je daar niet tegen, doe dan niet mee!

Als kijker reageer je ook alleen op wat je ziet in deze serie, je zit dan in het verhaal, je lacht je gek of je ergert je dood aan bepaalde mensen. En al die emoties zie je hier verwoord op een forum. Niks mis mee, lijkt mij:)
Dat is namelijk ook onderdeel van de lol van ER.

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #25 Gepost op: 6-09-2004, 13:27:42 »

Ik vind dat je gelijk hebt;  :)
zelf ben ik niet goed van start gegaan... Heb namelijk zelf ook een opmerking geplaatst wat aan de deelmemer gericht is: "Jouw Fanclub" Achteraf denk ik dat het beter "Ronalds Fanclub" had moeten zijn, gelete op wat ik hieronder ga schrijven.

Misschien is het de vorige jaren wél goed gegaan; maar m.i. is het veel beter, leuker, gezelliger om onze kritieken uit spreken in een andere vorm.

"Ronald, jij bent een lul."  of "Klaar, jij bent een domme trut."  ::oink::
Kijk, dát vind ik onbeschoft. Ik wéét dat júist in fora je mening wordt gevraagd...

Maar naar mijn mening zou het dus moeten zijn:

"Ik vind Ronald een lul... om die en die reden (is ook goed voor de discussie)."
(Of liever een ander woord dan lul, want volgens mij is schelden op dit forum verboden.)

Zoals gezegd, LATERRRR zullen we vast wel de kans krijgen deze en gene vragen te stellen. Voor nu moeten we het met elkaar doen.

(Straks ga ik de aflevering nog eens bekijken, ik was gisteren iet wat druk.)

Selamat!  ::joehoe::



Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #26 Gepost op: 6-09-2004, 13:35:49 »
Volgens mij is de discussie makkelijk samen te vatten waarbij het respectvol kan gebeuren. Ronald heeft duidelijk bij meerdere mensen negatieve gevoelens opgeroepen door zijn houding, zijn poging om op de achtergrond de boel te leidien en zijn duidelijke poging meteen te beginnen met strategisch stemmen en "stem"vrienden te winnen.

Ik vond hem ook niet echt sympathiek, maar let wel het spel kan zo gespeeld worden. Je zult strategisch moeten gaan stemmen en steun zoeken om zelf te overleven. Het groepsproces bepaald uiteindelijk de grens.

Zelf had ik waarschijnlijk ook voor een achtergrondrol gekozen maar waarschijnlijk nog niet direct zo nadrukkelijk geprobeerd iemand eruit te stemmen.

Gek zijn is gezond

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #27 Gepost op: 6-09-2004, 13:50:34 »
Als kijker reageer je ook alleen op wat je ziet in deze serie, je zit dan in het verhaal, je lacht je gek of je ergert je dood aan bepaalde mensen. En al die emoties zie je hier verwoord op een forum. Niks mis mee, lijkt mij:)
Dat is namelijk ook onderdeel van de lol van ER.

Is zeker niks mee en dit forum is ook bedoeld om je eigen mening over de afleveringen en kandidaten van ER te geven. Er zijn echter wel meerdere manieren waarop je dat kunt doen. We vinden 't hier op Realitynet belangrijk dat iedereen met respect wordt behandeld en dat er niet gescholden wordt. Als je dus kritiek wilt leveren op 'n kandidaat, doe dat dan aub op 'n respectvolle manier voor die kandidaat. Wij zien maar 'n heel klein gedeelte van de tijd, die de kandidaten met elkaar doorbrengen, en 't kan heel goed mogelijk zijn dat mensen hierin anders overkomen dan dat ze in werkelijkheid zijn. Daarom heeft 't geen zin om kandidaten respectloos hier uit te schelden. De crew van Realitynet zal dan ook ingrijpen op 't moment dat we vinden dat iemand te ver gaat in zijn/haar opmerkingen. Bedenk dus voortaan goed: kritiek leveren mag, maar doe dat op 'n nette manier zonder te schelden en met respect voor een ander.

En nu de discussie in dit topic graag weer volledig over kandidaat Ronald.  :)

Offline belletje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #28 Gepost op: 6-09-2004, 18:38:11 »
Ik dacht dat Patrick diegene was die zei dat ie op Klaar zou stemmen, en dus een complot begon.
Het is een spel wat gespeeld dient te worden en dat doet Ronald, al vraag ik me af of hij dit allemaal bewust doet, of met voorbedachte raden. Hij komt bescheiden over, stabiel, evenwichtig.

Offline Dian Wei

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #29 Gepost op: 6-09-2004, 19:13:29 »
Hij lijkt het spel slim te gaan spelen, ben benieuwd of het door de anderen (snel) wordt opgemerkt.

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #30 Gepost op: 6-09-2004, 19:27:41 »


Geen wonder dat Ronald is ontslagen bij de KLM, hij is niet zo snugger. Het ergste is dat hij denkt dat hij slim is en ondertussen alleen maar als een achter mensen hun rug om gemene plannetjes zit te smeden. Mensen die van zichzelf denken dat ze slim zijn, maar het niet zijn, zijn van het ergste soort.

Ik mis symphatieke leuke mensen zoals Jutta, Lydia, Meintje,
Robin en andere. Leuke deelnemers met hersenen en pit. Die met hun karakter indruk maken in het ER programma en aanvulling geven aan de mensen en teamgevoel etc.

Mensen zoals Ronald en Patrick, maar ook Esther, Annelies bijv. zaaien alleen verdeeldheid in het kamp en zorgen voor een onplezierige sfeer, wat eigenlijk niet nodig is als je elkaar in je waarde laat. Samen kom je veel verder.

Neem Klaar nou bijvoorbeeld. Eindelijk eens een slim en zelfbewust persoon die gewoon eerlijk zegt wat ze vind, zonder bang te zijn voor de gevolgen en zonder verder achter mensen
hun rug om te lullen.
Het is niet zo'n goed teken als mensen zoals haar gelijk weggestemd worden. Het Nederlandse kamp gaat het nog heel moeilijk krijgen.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Kritje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Dit is geen vakantie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #31 Gepost op: 7-09-2004, 08:40:24 »
Iemand (familie ,vrienden !?)die weet of ie al een nieuwe baan heeft ??

Of gokt ie dat ie in december het prijzengeld in de wacht sleept? ::tandpastasmiley::



« Laatst bewerkt op: 7-09-2004, 08:44:05 door Kritje »
Help me, I'm an ER-addict

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #32 Gepost op: 8-09-2004, 23:43:30 »


Ik mis symphatieke leuke mensen zoals Jutta, Lydia, Meintje,
Robin en andere. Leuke deelnemers met hersenen en pit. Die met hun karakter indruk maken in het ER programma en aanvulling geven aan de mensen en teamgevoel etc.


Mensen zoals Ronald en Patrick, maar ook Esther, Annelies bijv. zaaien alleen verdeeldheid in het kamp en zorgen voor een onplezierige sfeer, wat eigenlijk niet nodig is als je elkaar in je waarde laat. Samen kom je veel verder.

Neem Klaar nou bijvoorbeeld. Eindelijk eens een slim en zelfbewust persoon die gewoon eerlijk zegt wat ze vind, zonder bang te zijn voor de gevolgen en zonder verder achter mensen
hun rug om te lullen.
Het is niet zo'n goed teken als mensen zoals haar gelijk weggestemd worden. Het Nederlandse kamp gaat het nog heel moeilijk krijgen.

Jutta heeft soms ook haar mening herzien en stond te twijfelen in bepaalde situaties dat vond ik ook niet zo fair van haar. Verder Lydia vond ik helemaal niet slim zoals die de rijst is komen stelen samen met Deborah, dat vond ik ook niet slim en Meintje die was wel heel vlug weggestemd om daar een oordeel over te vellen.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #33 Gepost op: 9-09-2004, 01:14:49 »
Dag Ronald  ::zwaai::
Vergeet niet dat je gewoon een toppertje bent !!!  ::bravo::

Tot binnenkort
Patrick

Wil dit zeggen dat Ronald binnenkort ook op dit forum komt kijken???  ::ok::


Jutta heeft soms ook haar mening herzien en stond te twijfelen in bepaalde situaties dat vond ik ook niet zo fair van haar. Verder Lydia vond ik helemaal niet slim zoals die de rijst is komen stelen samen met Deborah, dat vond ik ook niet slim en Meintje die was wel heel vlug weggestemd om daar een oordeel over te vellen.


Inderdaad, Jutta waaide regelmatig om als een blad aan een boom; ik was dan ook niet voor haar. Maar kennelijk win je er wel mee.
Angel of the first degree

Offline sunshine

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #34 Gepost op: 12-09-2004, 16:43:35 »
 ::ok:: Ik vind ronals echt een super goede kandidaat voor de titel ronbinson 2004 bij houd zich nu nog op de achtergrond maar ik denk dat hij zeker een deelnemer is waar de hele groep aandeel uit kan halen ,op dit fortum zie in veel kritiek over ronals staan, maar we hebben pas 1!! aflevering van hem gezien, en volgens mij was dat ook best goed hij steelde voor een lijder aantestellen en stelde zicht zlef geen kandidaat, ik vind dat gewoon taktiek, ik snap die negatieve reacies van jullie niet. ik denk dat hij een hele goede kans maakt ;)  ::jaja::  groetjes

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #35 Gepost op: 12-09-2004, 17:22:56 »
Gelukkig zijn er nog een heleboel afleveringen te gaan!! En kan iedereen zijn mening nog 100 x herzien.
Vorig jaar vond ik Björn ook tien keer niks, maar gaandeweg de serie kreeg ik steeds meer waardering voor hem. En daar is niks mis mee. Als je voor jezelf maar toe kan geven dat je eerste idee niet altijd direct het juiste is.
Ik vond Ronald de eerste aflevering een plezierige rustige man die weet waar hij mee bezig is.. Eentje waarbij ik wel in een vliegtuig (brrrrrrr.. t ergste wat er is) zou gaan zitten...
er was eens......

Offline DARANE

  • Forumlid
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #36 Gepost op: 15-09-2004, 14:48:27 »
HALLO WIJ VAN DARANE,  ::zwaai::

VINDEN EXPEDITIE ROBINSON 2004 ONZE FAVORIET.DE EXPEDITIE HIERVOOR HEBBEN WIJ OOK GEVOLGD, MAAR DEZE EXPEDITIE ROBISON 2004 IS SPECIAAL.

RONALD GROENINK ZET `M OP, BIJ DE EERSTE EN DE TWEEDE AFLEVERING LIET JE AL ZIEN DAT JE EEN GEBOREN LEIDER BENT. VEEL SUCCES IN DE VERDER VERLOOP VAN DE EXPEDITIE ROBINSON.

JIJ BENT ONZE FAVORIETE DEELNEMER: LAAT DE STERKSTE OVERWINNEN!  ::ok::

GR. VINCENT, CHRISTIANNE,RAVÈLL AND NEVILLE SALAAAAAAMAT..   

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #37 Gepost op: 19-09-2004, 12:32:16 »
Ik hoor Ronald net in een interview op de radio vertellen dat ie vanavond in ieder geval niet naar huis gaat ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline EmptyVillage

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #38 Gepost op: 21-09-2004, 08:23:51 »
Ik hoor Ronald net in een interview op de radio vertellen dat ie vanavond in ieder geval niet naar huis gaat ;D

Is het verklappen van dit soort gegevens niet in strijd met de gemaakte afsrpaken?
Gek zijn is gezond

Offline Groene Kleur

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Nl] Ronald
« Reactie #39 Gepost op: 23-09-2004, 11:43:16 »
Misschien was hij op het moment van het interview niet thuis?

(Heel flauw, ik weet het...) ::regenboog::
Groen Blaadje zegt: "De wereld zit vol koeienreten."