Auteur Topic: Aflevering 11 14 Nov  (gelezen 9154 keer)

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #20 Gepost op: 15-11-2004, 22:24:34 »
Ik baalde dat juist di Ronald de immuniteit gewonnen heeft. Juist zoals Judge vorig jaar niets doen en dan juist op het laatste toch nog winnen (Jugde tegen Ilona). Ik had zo gehoopt dat het Frank of Shandi had geweest die immuniteit had gehad.
Dan had Ronald de slang eruit gelegen en was onze surivalmadam Klaar er nog geweest.
Ik had echt een krop in mijn keel...
Bedankt Klaar voor de leuke televisie !!!
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #21 Gepost op: 16-11-2004, 05:14:11 »
Ik baalde dat juist di Ronald de immuniteit gewonnen heeft. Juist zoals Judge vorig jaar niets doen en dan juist op het laatste toch nog winnen (Jugde tegen Ilona). Ik had zo gehoopt dat het Frank of Shandi had geweest die immuniteit had gehad.
Dan had Ronald de slang eruit gelegen en was onze surivalmadam Klaar er nog geweest.
Ik had echt een krop in mijn keel...
Bedankt Klaar voor de leuke televisie !!!
ik vond het juist prachtig,dat Ronald immuniteit gewonnen had,die gezichten van frank en matt,en vooral van marjolein,ha,ha,nu ging dat rekensommetje van hun niet op,de enigste,die de titel ''robinson 2004''verdient(vind ik,althans)is shandinella,die anderen mogen er wat mij betreft uitpleuren!!!!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #22 Gepost op: 16-11-2004, 18:09:29 »
Ja Ace wij verschillen blijkbaar enorm van mening... We zullen maar beter niet samen op een robinsoneiland gaan zitten..... ::rofl::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #23 Gepost op: 16-11-2004, 23:15:22 »
Ik dacht dat het een survival programma was, valt dat even tegen...
Dit jaar vind ik ER het minst van allemaal, het programma doet afbreuk aan het survivallen, het heeft meer van een goedkope soap.
Naast het survivallen hoort het psychologische speletje er ook bij. Maar het survivalaspect speelt wel degelijk een grote rol, niet zozeer in het winnen van proeven of het zoeken naar voedsel, maar wel in het kunnen volhouden, zowel in fysiek als mentaal opzicht. Denk maar aan de vele afvallers, dat heeft alles met survivallen te maken. Zelfs de sterksten van lichaam of geest (resp. Mo en Ernestine) houden het dan op een gegeven moment niet meer vol.
Wie is in hemelsnaam Klaar door zich zo uit te laten over mensen?
Een nul, pissebed, of wat dan ook!
Mijns inziens laag bij de grond en het getuige niet van ook maar enig respect.
Dat gaf Klaar ook ruiterlijk toe in de Day After, dat haar opmerkingen over Ronald niet erg gepast waren, in de psychose van de strijd. En en passant verweet ze zichzelf ook een gebrek aan humor, door zich zo aan het gedrag van Ronald te ergeren.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #24 Gepost op: 17-11-2004, 09:23:28 »
Ja Ace wij verschillen blijkbaar enorm van mening... We zullen maar beter niet samen op een robinsoneiland gaan zitten..... ::rofl::
och,dat moet je niet zeggen,daino,misschien werd het hartstikke gezellig,kun je nooit van te voren weten,maar dat we van mening verschillen over het progamma(althans over de leden v/d expeditie)valt niet te betwisten,maar dat is toch niet erg ,belangrijkste is,dat we allebei genieten van het progamma(ik vind het sinds 2000 echt kei van een progamma)!!
Groetjes van ace ::tandpastasmiley:: 

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 11 14 Nov
« Reactie #25 Gepost op: 17-11-2004, 13:36:02 »
Ik kijk sinds ER2 met Pieter en Richard !!!
Groetjes uit Schoten (buurdorp van Frank) ::joehoe::
Kieke en Nathalie go for it !!