Auteur Topic: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)  (gelezen 19429 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #20 Gepost op: 21-11-2004, 22:10:41 »
Ik hoop zo ontzettend dat Frank volgende week niet als eerste van die balk keilt...please

nee dat hoop ik ook niet nee hoop dat Matthias er als eerste vanaf valt....

Offline Sharveen

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #21 Gepost op: 21-11-2004, 22:13:48 »
Marjoleinis juist een Robinsonner nou nou alleen maar omdat ze geen vuur kon maken ze heeft 2x immuniteit gewonnen zovaak heeft Frank of Matt of Shandinella niet gewonnen hoor gelukkig zit ze in de Finale en nu mag SHandinella wel weg!!

Offline Khalid11

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #22 Gepost op: 21-11-2004, 22:14:52 »
Marjolein wint dit spel!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #23 Gepost op: 21-11-2004, 22:15:54 »
wie weet... ze heeft een kans van 25%
er was eens......

Offline Nikki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everyone hail to the pumpkin song!
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #24 Gepost op: 21-11-2004, 22:20:45 »
Vuur maken is toch een belangrijk onderdeel van survivallen in het algemeen..
Ik hoop Frank.. Hij is gewoon goed bezig.
- I am the one hiding under your bed..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #25 Gepost op: 21-11-2004, 22:21:24 »
hij is zeker goed bezig Nikki Frank is ook een echte Survivor  ::ok::

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #26 Gepost op: 21-11-2004, 22:36:09 »
Vuur maken is toch een belangrijk onderdeel van survivallen in het algemeen..
In principe klopt dat wel, als je alleen op een eiland zit. Maar als je in een groep bent, dan hoeft toch niet iedereen om de beurt vuur te maken? Ieder zijn taak. Maar ik ben het wel met een aantal forummers eens dat Marjolein geen doorzetter is, doordat ze het opgaf toen Math het eerste touw door had.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #27 Gepost op: 21-11-2004, 22:49:52 »
Ik vond het trouwens wel weer een spannende aflevering, ik had echt gedacht dat Marjolein er uit zou vliegen toen Math zijn uitleg gaf bij het indienen van zijn stem. Maar misschien kwam dat ook wel door mijn spoiler, die niet juist bleek te zijn (hoe heet zoiets, een hoax?). Een collega van mij zei enkele weken geleden al dat hij 1 van de finalisten al kende, en de week daarna had hij over "Houd die Ronald goed in de gaten, die komt nog ver". Toen vorige week hier op het forum iemand het had over dat Ronald de winnaar zou worden, toen was ik dus niet blij, want een groot deel van de spanning weg. Het was voor mij dan ook niet verrassend dat Ronald vorige week immuniteit won (en goed voor mijn pooluitslag  ;) ), maar deze eilandraad was dus des te verrassender.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Ocampa

  • Gast
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #28 Gepost op: 21-11-2004, 22:57:53 »
Marjoleinis juist een Robinsonner nou nou alleen maar omdat ze geen vuur kon maken ze heeft 2x immuniteit gewonnen zovaak heeft Frank of Matt of Shandinella niet gewonnen hoor gelukkig zit ze in de Finale en nu mag SHandinella wel weg!!

Heb jij wel eens gehoord van leestekens?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #29 Gepost op: 21-11-2004, 23:08:36 »
 ::tandpastasmiley::


Heb jij wel eens gehoord van leestekens?
Er is een heel toetsenbord vol van die dingen dus keuze genoeg he Ocampa? ;)

Bedenk me dat ik eigenlijk heel tevreden ben over de deelnemers die de finale hebben bereikt.
er was eens......

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #30 Gepost op: 21-11-2004, 23:29:38 »


Heb jij wel eens gehoord van leestekens?

Hear hear....Joh ga toch lekker anders leeraartje Nederlands spelen...Niet iedereen is zo goed in grammatica als jij.Uw.Wathever ::zwaai:: ::zwaai::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 12 Wie komen er in de Finale?
« Reactie #31 Gepost op: 22-11-2004, 13:22:54 »

Zo'n sociale proef zou niet echt eerlijk zijn tegenover de mensen die niet iedereen hebben leren kennen, dus ik denk niet dat die er zal komen.

Juist wel, die gasten hadden eigenlijk al een achterstand moeten hebben, omdat ze fair en square de expeditie uitvlogen. Door deze oneerlijke proef jegens hun worden de zaken alleen maar weer rechter getrokken. Micks commentaar over de proef in HUMO vond ik dan ook niet terecht. Hij mocht al blij zijn dat ie er weer bij was.


Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 Wie komen er in de Finale?
« Reactie #32 Gepost op: 22-11-2004, 14:18:38 »


Juist wel, die gasten hadden eigenlijk al een achterstand moeten hebben, omdat ze fair en square de expeditie uitvlogen. Door deze oneerlijke proef jegens hun worden de zaken alleen maar weer rechter getrokken. Micks commentaar over de proef in HUMO vond ik dan ook niet terecht. Hij mocht al blij zijn dat ie er weer bij was.



Maar Ernst-Paul had gezegd dat diegene die weer terug in de expeditie zouden komen, een even grote kans zouden krijgen als de mensen die afgevallen zijn. Dan lijkt het me niet dat ze dan zo'n proef gaan organiseren. Of ze moeten ook vragen gaan stellen over Ernestine of zo, Marjolein en Matthias kennen haar helemaal niet. Dan wordt het nog een beetje gelijkgetrokken.
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #33 Gepost op: 22-11-2004, 14:19:44 »
Maar misschien kwam dat ook wel door mijn spoiler, die niet juist bleek te zijn (hoe heet zoiets, een hoax?). Een collega van mij zei enkele weken geleden al dat hij 1 van de finalisten al kende, en de week daarna had hij over "Houd die Ronald goed in de gaten, die komt nog ver".

Lol, ik had precies dezelfde spoiler gehoord en dacht ook dat Ronald in de finale zou komen. Ik zat daarom ook zo te kijken. ::oink::
Nog even niks.

Offline ace

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #34 Gepost op: 23-11-2004, 11:26:36 »
Marjoleinis juist een Robinsonner nou nou alleen maar omdat ze geen vuur kon maken ze heeft 2x immuniteit gewonnen zovaak heeft Frank of Matt of Shandinella niet gewonnen hoor gelukkig zit ze in de Finale en nu mag SHandinella wel weg!!
marjolein een echte robinsonner,give me a break,ze is alleen zo ver gekomen dankzij haar (onoprechte..)geslijm,ik hoop dat shandinella gaat winnen,want die heeft 100 keer meer in haar mars dan die marjolein,die marjolein,daar hoop ik van dat ze volgende week als eerste van de evenwichtsbalk afkeilt!!!!!

EDIT BY MODERATOR: Scheldwoorden weggehaald
« Laatst bewerkt op: 23-11-2004, 12:32:18 door De Baron »

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #35 Gepost op: 23-11-2004, 12:46:47 »
Ik hoop zo ontzettend dat Frank volgende week niet als eerste van die balk keilt...please

Ik zou héél graag willen dat die hele evenwichtsbalk is afgeschaft!
Ik vind dat zo'n stompzinnig spelletje om te bepalen wie er mag winnen.
Zit je ruim 7 weken te verhongeren op een eiland en dat bepaalt dít de winnaar ::niet-ok::
Dan vind ik zo'n spel als afgelopen keer, met dat vuur maken enzo, veel toepasselijker!  ::ok::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #36 Gepost op: 23-11-2004, 15:14:11 »
Evenwichtsbalk is altijd spannend ::ok:: en een heel mooi punt in het spel dat ieder kan laten zien wat ze kunnen(Jutta,ilona) :oWant vorig jaar hadden de mannen de buit voor de finale al verdeelt ::jaja::, de evenwichtsbalk gooide roet in het eten ::oink::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #37 Gepost op: 23-11-2004, 16:51:51 »
Volgens mij komen er 3 proeven zie je je ook in de pool enz. en ook zag je dat in het voorstukje, misschien komt er dit x wel helemaal geen evenwichtsbalk... Ik hoop dat Frank wint en anders Shandi

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #38 Gepost op: 23-11-2004, 17:23:41 »
Volgens mij komen er 3 proeven zie je je ook in de pool enz. en ook zag je dat in het voorstukje, misschien komt er dit x wel helemaal geen evenwichtsbalk... Ik hoop dat Frank wint en anders Shandi
xmoix ik hoop het ook dat er geen balk komt, maar zoektocht in de mangrove, dan maakt Frank toch nog kans ...... ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 (Wie komen er in de Finale?)
« Reactie #39 Gepost op: 23-11-2004, 18:57:48 »
Marjolein en Matthias winnen niet! tenzij zij allebei in de finale zitten.. Maar ze liggen niet echt goed in de groep...Shandinella en vooral Frank maken meer kans om te winnen. Maar bij de proeven weet ik nie of frank het kan... (vuurmaken in iedergeval wel)