Poll

Wie van de minst populairen zou je katalogeren als de meest irritante vervelende ER van dit seizoen ? Dit is natuurlijk ook een titel

Ronald
26 (40%)
Mick
3 (4.6%)
Klaar
5 (7.7%)
Jeroen
10 (15.4%)
Marjolein
17 (26.2%)
Iemand anders : wie ?
4 (6.2%)

Totaal aantal stemmen: 64

Auteur Topic: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?  (gelezen 15843 keer)

Offline hlne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #20 Gepost op: 25-11-2004, 21:09:23 »
Zowel Ronald als Jeroen irriteerden mij vreselijk.
MAar ik heb toch op Ronald gestemd: hij zat langer in de expeditie en heeft dan ook meer irritaties opgewekt

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #21 Gepost op: 25-11-2004, 21:47:54 »
Wat ben ik blij dat hier allemaal van die intelligente mensen komen.
Ronald is nl.  de meest stabiele ER deelnemer in deze expeditie.
Frank is zwak, zou verliezen als Ronald en Mick nog in de finale zouden zitten.
Matt is ok.
Marjolein maakt veel proeven niet af, zonde van haar energie.
Zucht, eigenlijk een zielig onderwerp. Als we maar weer iets hebben om tegenaan te schoppen, schelden of wat dan ook. Bye!

Offline hlne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #22 Gepost op: 25-11-2004, 22:03:08 »
Ronald is nl.  de meest stabiele ER deelnemer in deze expeditie.
ohja hoor  ::)


Wat ben ik blij dat hier allemaal van die intelligente mensen komen.
dit is nog altijd een forum; je mag van mening verschillen, maar het is niet de bedoeling om mensen die een andere mening hebben als de jouwe af te schilderen als 'onintelligent'.
Het is niet omdat jij nu net vindt dat Ronald wél de Robinsonner2004 is, dat al de andere hun keuze om dat niet zo te vinden ongegrond is en het is zéker geen reden om die sarcastische opmerking van u van hierboven te maken

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #23 Gepost op: 25-11-2004, 22:23:08 »
ben het met je eens robinsonner, met name over het schoppen.. 
Het is jammer dat het mooie van de expeditie ondergeschikt wordt aan het gemekker over kandidaten. Vooral omdat we allemaal weten dat de produktie een reputatie kan maken of breken. Alleen maar door dingen weg te laten zodat de context totaal verandert.
Ik heb de Day After met Ronald bekeken en moet eerlijk zeggen dat hij niets, maar dan ook niets ten nadele van andere Robinsonners heeft gezegd en dat dat bij anderen nog wel eens anders is geweest. Ik zeg niet dat Ronald mijn favoriet voor de Robinsontitel was, want dat was hij niet. Maar zo slecht als hij door iedereen wordt afgeschilderd?? Nee... daar geloof ik absoluut niet in.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2004, 23:14:28 door Stormpie »
er was eens......

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #24 Gepost op: 25-11-2004, 23:01:39 »
Meest irritant???
Ik heb me kostelijk vermaakt met Ronald en Klaar en Mick etc. En me niet aan hen geirriteerd. Was misschien anders geweest als ik met hen zolang op een eiland had gezeten. Maar het was toch prachtig om te zien. waar ik me wel super aan irriteerde is Jeroen. Verschrikkelijk. Ik voel me ...ik weet niet eens meer wat hij er van maakte.Ik weet niet met wat voor verwachtingen hij naar de eilanden is gegaan, maar het kwam op mij over dat hij inderdaad dacht op vakantie te gaan , of graag op tv wilde of bekendheid of ik weet niet wat.Ik begrijp niks helemaal niks van die jongen. Ik denk dat ik weg ga, ohhhh toch maar niet. brrrrrrEn inderdaad die irritante stem , maar daar kan hij weer niks aan doen.

Offline beachbum

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #25 Gepost op: 26-11-2004, 13:46:08 »
Liever drie Jeroens dan een halve Marjolein.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #26 Gepost op: 26-11-2004, 14:19:54 »
Ronald!!!!! En Mick ook eigenlijk! En die Frouke  ::niet-ok::

Offline robinsonner

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #27 Gepost op: 26-11-2004, 16:27:51 »
Niemand hoort mij zeggen dat Ronald Robinson2004 moet worden.
Dat is immers ook niet meer mogelijk.
Maar heeft iemand hem ooit in een dip zien zitten, depressief zien doen, op zien geven, erdoorheen zien zitten?
Want als dat zo is, dan heb ik iets gemist.




Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #28 Gepost op: 26-11-2004, 16:53:39 »
Dat is waar Robinsonner daar heb je groot gelijk in. Maar hij kwam altijd zo raar over... Een man waar ik geen hoogte mee had.
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #29 Gepost op: 26-11-2004, 18:26:55 »
Inderdaad. Ronald heeft niet geklaagd over honger, ziek zijn, het afzien etc. Dat is waar. Maar dat hij niet afgeeft op anderen in de day after komt gewoon omdat hij een ontzettende plaat voor zijn hoofd heeft en niet in de gaten had/heeft hoe hij op mensen overkwam/komt. Met "niemand had hij problemen", terwijl hij steeds dik in de shit zat.

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #30 Gepost op: 26-11-2004, 22:07:46 »
ik heb me tijdens de afvln. vaak  geïrriteerd aan roland.Maar nu hij weg is vind ik al veel minder erg.ik was denk gewoon  geïrriteerd aan het feit dat een mens zo dom (qua mensenkennis)kan zijn.Hoe kan nou iemand die zich zo sluw vind zo'n gebrek aan zelfkennis hebben.

wie ik ddan echt irritant vind:
-matt vind ik ni echt irritant alleen is zijn spel niet de mijne

-Marjolein, the QueenB***,irriteerden me de eerste afvln. mateloos terwijl ze toen nog niets verkeerd deed.Ik denk dat ik gewoon toen al een gevoel had dat er iets niet klopte,
dat ze een actrice is zoals Frank het al eerder zei.Ze verwijt ook mensen dingen die ze zelf deed (zoals frank ook al zei).Ze kan ni tegen kritiek .Ook geeft ze veel te gemakkelijk op in fysieke proeven op (matt ook overigens).Ze moet een voorbeeld nemen aan Frank ondanks dat hij ni echt geschikt is voor fysieke proeven gaat hij altijd 100 percent voor ook al ligt de proef hem totaal niet
Hoe kan je nou verwachten dat mensen je als ultieme Robinson verkiezen als je na meer dan 40 dagen nog steeds geen vuur kan maken.En dat terwijl ze zo graag kokin wil spelen.Neen, van alle mensen die de samensmelting haalde was zij ook nog een van de zwakste (na frouke).

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #31 Gepost op: 26-11-2004, 22:59:34 »
Ronald! Wat heb ik me geërgerd aan die man zeg! Gelukkig is hij weg ::tandpastasmiley::
Some light in your eyes...

Offline ace

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #32 Gepost op: 27-11-2004, 05:52:09 »
Wie van bovenstaande robinsonner verdient de meest degoutante/ververlende/ambetante/irritante Robinsonner 2005 ?


Ik kies voor Ronald.....


{edit: titel verduidelijkt - Compuart}
Hallo,wakker worden,het is ''meest irritante robinsonner 2004'' en niet ''2005''!!!!
Trouwens,ik vind marjolein met stip bovenaan staan,gevolgd door ''Mo'',en dan ''Ronald''.

Offline ace

  • Forumlid
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #33 Gepost op: 27-11-2004, 05:54:33 »
Liever drie Jeroens dan een halve Marjolein.
Right on,man!!!!!!!

Offline Nachtvlinder

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #34 Gepost op: 27-11-2004, 22:49:58 »
Voor mij is de meest irritante persoon toch echt Marjolein.
Hoewel Mitchell ook hoge ogen gooide, brrrr, de rillingen liepen me over de rug zodra ze maar in beeld kwam. Maar goed, die is al een tijd uit beeld, en later kreeg ik steeds meer het geniepige gedrag van arrogante Marjoleintje door.

Ronald heeft totaal mijn respect verloren, en won het iedere uitzending ook aan verbazing van mijn kant, hoe iemand zo'n ongelooflijk gebrek aan zelfinzicht kan hebben en zo met een blok beton voor zijn hoofd kan rondlopen. Zijn maniertjes, zijn spreektoon, die man meent werkelijk dat hij de wijsheid in pacht heeft, je zou hem zo ook als zelfvoldaan onderwijzertje voor de klas kunnen zetten. Zo iemand die dan geen enkele tegenspraak meer duldt van z'n leerlingen. Brrrrrrrrr dus ook..

Maar degene die het deze serie wint aan irritant gedrag, was en is nog steeds arrogante Marjolein. Ik had nog liever naar Ronald gekeken, die een aantal proeven tenslotte wel goed volbracht, dan naar de achterbakse, en opgevende Marjoleintje, die nog geeneens in staat bleek om een vuurtje te maken zeg. Dat is toch wel het toppunt van afgaan als Robinsonner.



Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #35 Gepost op: 28-11-2004, 10:58:52 »
Marjolein vind ik het meest irritante MEISJE....en Ronald en Mitch.

Ik denk zelfs ,dat deze 3 personen er bewust voor uitgekozen zijn, omdat de Crew toch wel weet,dat een heleboel kijkers zich storen aan hun persoonlijkheid,en ook die horen er tussen te zitten. Waardoor het veel stof doet opwaaien.     ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 28-11-2004, 12:15:37 door voodoopop »

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #36 Gepost op: 28-11-2004, 11:39:48 »
Matthias en Marjolein, omdat die het spel veel te duidelijk speelden. Van die twee vind ik Marjolein toch het meest irritant om kleine dingetjes die te klein zijn om op te noemen. Toch mogen ze van mij alle twee winnen, liever dan Frank. Maar Shandi blijft m'n favoriet!
Nog even niks.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #37 Gepost op: 28-11-2004, 11:46:44 »
Matthias en Marjolein, omdat die het spel veel te duidelijk speelden. Van die twee vind ik Marjolein toch het meest irritant om kleine dingetjes die te klein zijn om op te noemen. Toch mogen ze van mij alle twee winnen, liever dan Frank. Maar Shandi blijft m'n favoriet!

Waarom mag Frank niet winnen volgens jou Art ?
Ik vind, en velen op de verschillende fora ook....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #38 Gepost op: 28-11-2004, 12:36:14 »
Ik spreek even niet voor Art, maar voor mezelf, maar ik denk ook dat Marjolein en Matt duidelijk een strategie hebben gevolgd, de hele tijd door hebben ze een spel gespeeld.

Expeditie Robinson bestaat uit 2 onderdelen: het Robinson zijn (overleven in de natuur en je bewijzen in de proeven) en je tactiek (hoe stel je je op in de groep en hoe zorg je ervoor dat je elke ronde verder komt. Ik vind dat Matt en Marjolein een prachtige tactiek hadden en op dat gebied Frank zijn voorbijgestreefd die af en toe ook domme dingen heeft geroepen en zelfs een paar keer overwoog om op te snappen, omdat hij het spel niet aankon. (toen Darline eruit ging).

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Einde ER 5 - Welke kandidaat was het meest irritant?
« Reactie #39 Gepost op: 28-11-2004, 12:38:18 »
Misschien moeten we Frank niet onderschatten he..!! Iedereen kon met zijn problemen bij Fran aankomen enz.. en waar kon Frank zelf heen??? ja precies,,,, vind daar maar eens een antwoord op.!!