Auteur Topic: [Kandidaat Be] Frank  (gelezen 33517 keer)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #60 Gepost op: 18-10-2004, 11:29:56 »
Dankje Voodoopop maar waarom haal je Nelis erbij is  dat je hartsvriendin ofzo haha
      hahaha
Maar NELIS volgt het niet zo... ::rofl:: Ik had het alleen over FRANK... ::rofl:: hij is oprecht en sociaal en houd alles in het midden... ::rofl:: Math..Mo..Kel denk ik anders over.. vind ik niet zoals FRANK.. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 11:45:54 door voodoopop »

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #61 Gepost op: 18-10-2004, 11:42:24 »

Ja, ik vind dit ook humor hoor....

Ik volg je niet helemaal,als ik dus commentaar heb op iemand of een mening over iemand, dan ken ik die persoon?  ???

Tja, als je dit niet als een grapje kunt zien  ::rofl::

Het hoeft niet altijd zo BLOED serieus te gaan met discussies,af en toe een grapje moet kunnen.. ::rofl:: en zo blijven de discussies ook leuk   ::rofl::

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #62 Gepost op: 18-10-2004, 11:47:49 »
Terug naar Frank zou ik zo zeggen...

Volgende week lijkt hij van zijn 'neutrale' rol af te moeten stappen...Ik denk dat een Frank die pissig is ook behoorlijk pissig is...dus ben benieuwd wat er van gaat komen!

Ik vond het goed dat hij gisteravond tussenbeiden kwam in de ruzie MO-RO, want ja...het was nou eenmaal zo dat de sfeer er wel door werd verpest. Daar kan zelfs zijn idianentrommel geen goed meer in doen  ::rofl::

Nee, Frank is nog steeds zwaar ok! Ookal heeft hij geen evenwichtsgevoel ::rofl::
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Nikki23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #63 Gepost op: 18-10-2004, 12:04:11 »

Nee, Frank is nog steeds zwaar ok! Ookal heeft hij geen evenwichtsgevoel ::rofl::

Eens!
Alleen vrees ik voor zijn finaleplaats na de proef van gister... ALS ie al zover komt dat ie mee mag doen aan de evenwichtsbalk, dan valt ie er volgens mij als eerste weer af... en Matt als 2e... Die 2 hebben echt 0,0 evenwichtsgevoel  ::ohno::
Don't cry because it's over - smile because it happened!

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #64 Gepost op: 18-10-2004, 12:25:59 »
Ik hoop niet, dat FRANK zal stoppen.. ::ohno:: zou zonde zijn ..en al helemaal niet om de sfeer tussen RO-MO...waar FRANK de schijt van krijgt..  ::rofl::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #65 Gepost op: 18-10-2004, 19:09:50 »
Ik vind die oplossingen altijd zo dom: 'Maja, dat vinnik nie leuuk.' Ja so? Whatever? Ik vind Bassie niet leuk, wat doe je eraan?

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #66 Gepost op: 18-10-2004, 19:13:47 »
Ik vind die oplossingen altijd zo dom: 'Maja, dat vinnik nie leuuk.' Ja so? Whatever? Ik vind Bassie niet leuk, wat doe je eraan?


 ::rofl::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #67 Gepost op: 18-10-2004, 22:50:57 »
Ik hoop niet, dat FRANK zal stoppen.. ::ohno:: zou zonde zijn ..en al helemaal niet om de sfeer tussen RO-MO...waar FRANK de schijt van krijgt..  ::rofl::

Oh ik hoop dat ook van harte... Frankske moet volhouden tot in de finale... Alleen heb ik schrik voor de finale want met de evenwichtsbalk zal hij problemen krijgen....
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #68 Gepost op: 25-10-2004, 11:43:21 »
Gister vond ik de emotie van Frank werkelijk aandoenlijk, hij had oprecht verdriet dat Darline uit de expeditie moest. Mooi gebaar dat hij met een (voor mij onbegrijpelijk  ;) indianenlied afscheid van haar nam )
 Alhoewel ik denk dat hijzelf woest zou zijn geweest als een van de andere expeditieleden een hele middag onvindbaar was. ???
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #69 Gepost op: 25-10-2004, 22:25:37 »
Ik denk niet dat hij woest zou zijn, eender bezorgd en dat hij ook heel de namiddag, juist gelijk Peter nu, zou gaan zoeken naar de verloren kandidaat....

Frank heeft een fantastische inborst.... Maar ook Peter is bij mij enorm gestegen....::bravo::

Klaar daarentegen vind ik wel een bijzonder harde vrouw.. Zoals ze Darline liet werken en Darline liet dat natuurlijk toe... Zou ik ook gedaan hebben, je kunt niet anders... Slim van Klaar maar niet zo sympathiek...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #70 Gepost op: 25-10-2004, 22:36:42 »
Ik denk niet dat hij woest zou zijn, eender bezorgd en dat hij ook heel de namiddag, juist gelijk Peter nu, zou gaan zoeken naar de verloren kandidaat....
Het was toch juist Ronald die op zoek ging naar Frank?! (of was dat ook weer een Ronald actie om te slijmen bij Frank en zijn vrienden  >:D ;) )
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #71 Gepost op: 25-10-2004, 22:48:02 »

Het was toch juist Ronald die op zoek ging naar Frank?! (of was dat ook weer een Ronald actie om te slijmen bij Frank en zijn vrienden  >:D ;) )

Ja, het was Ronald...en ik denk dat dat één van de weinige acties van Ronald was om geen beter papieren te verkijgen ;)

Frank stijgt echt per week in mijn waarde. Ik leefde echt mee met Frank toen hij het zo moeilijk had...En dat hij dan ook in dat interview zegt: Ik ben ook een mens, ik heb ook wel eens emoties...Prachtig :) En Frank als ie boos is, is ook niet mis...haha...het deed me goed dat hij echt een keer tegen een persoon uitviel, want dat was het enige dat ik nog een beetje miste. Dat opkomen voor hemzelf boven de groep (nou ja, het was natuurlijk wel in het belang van de groep, maar goed).


There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #72 Gepost op: 25-10-2004, 22:50:50 »
Frank brengt altijd de groep weer bij elkaar en die liedjes een prachtig gebaar 1 van de weinige belgen die van mijn mag winnen heb echt respect voor die man echt waar als hij niet wint moet hij zeker mee doen met de Allstars Bij de Nederlanders Gun ik het me favouriete Nederlandse kandidate Marjolein het meeste zij is echt een doorzetster ik duim voor ze allebei!!!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #73 Gepost op: 26-10-2004, 10:15:39 »
Citaat
Zoals ze Darline liet werken

waar leiden je het uit af dat klaar darline laat werken? wat ik zag was de scene  dat darline aan het sjouwen was en de scene dat klaar zei dat darline nu nog gemotiveerd was (of zoiets).suggestief, dat wel...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #74 Gepost op: 26-10-2004, 14:54:11 »


waar leiden je het uit af dat klaar darline laat werken? wat ik zag was de scene  dat darline aan het sjouwen was en de scene dat klaar zei dat darline nu nog gemotiveerd was (of zoiets).suggestief, dat wel...

denk dat ze bedoelde dat Klaar iets aan Darline gaf met de woorden van 'doe jij dit maar, dan gaan wij vergaderen'

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #75 Gepost op: 26-10-2004, 15:18:50 »
Klaar was toch nog aan het roepen : (in de aard van !) breng nouw de kokosnoten eens hier en dit hebben we nog nodig... Precies dat ze nu Ernestine er niet meer is dat ze Darline moet zeggen wat er moet gebeuren...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #76 Gepost op: 26-10-2004, 15:24:08 »
Klaar daarentegen vind ik wel een bijzonder harde vrouw.. Zoals ze Darline liet werken en Darline liet dat natuurlijk toe... Zou ik ook gedaan hebben, je kunt niet anders... Slim van Klaar maar niet zo sympathiek...
Ik denk dat je voor ogen moet houden dat het toch vooral om het spel spelen gaat.
Klaar is Klaar en doet zich niet anders voor dan dat volgens mij. Je zit niet op dat eiland om sympathiek gevonden te worden imho. Miss maken een aantal mensen wel die denkfout, denken als ik maar goed lig dan blijf ik wel- uiteindelijk is dat niet genoeg. Je zult je moeten bewijzen, en je zult naast dat groepsbelang ook zeker een mate van eigenbelang, zelfbehoud en zelfs zelfzuchtigheid moeten hebben wil je kunnen 'overleven'.

Dat Klaar licht wantrouwig was t.o.v. Darline vind ik heel begrijpelijk. Ze kijkt in de toekomst - je bent zover gekomen, dan wil je ook niet alles zo makkelijk opgeven - nu zit je in de fase van het spel waar alles mogelijk wordt gezien de situatie op de beide eilanden. Dan moet je weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Niets kwaads tegen Darline maar ik kan me wel voorstellen  iemand als Klaar (die een harde principe vechtster is, zowel voor haarzelf als in haar optiek het groepsbelang) echt even rustig aan wil kijken wie ze binnenhaalt - of dit idd wel in het uiteindelijke belang is.

Idd heeft Darline erg lang in het voormalige Belgenkamp (waaruit het na de samensmelting voornamelijk wel bestond) gezeten dus wie zegt waar haar loyaliteit ligt als ze echt tegen haar voormalige vrienden strijden moet ..? Je ziet hoe hecht dat clubje geworden is aan de reacties van Frank en Peter- ook allemaal emotionele mensen wel.Anders dan de die hard survivers als Klaar en Mick in den gronde.

En ook vwb het wachten en 'disciplineren' (overigens een prachtige vergelijking) geef ik Klaar gelijk - als je al meteen begint met alle deuren open te zetten kan je nooit zo'n hechte groepsvorming hebben als wat voorheen in de bittere omstandigheden van de Mangrove bijna een natuurlijk proces was. Dat zal je dus anders moeten bewerkstelligen. Vergelijk het een beetje met bijv een recruterings of ontgroeningskamp. Niet leuk en nee niet populair en aardig maar wel 'nodig' en effectief in een geval waarin je enige mate van zekerheid wilt krijgen, dat je kunt vertrouwen op de loyaliteit van dit nieuwe lid :)

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #77 Gepost op: 26-10-2004, 17:39:44 »
Uhm...dit topic ging toch over Frank?
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #78 Gepost op: 26-10-2004, 18:19:33 »
ja  ::schaam::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline maaykie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat Be] Frank
« Reactie #79 Gepost op: 26-10-2004, 21:17:05 »
zekers...geweldige kerel ::tandpastasmiley:: en ik begin hem steeds sympathieker te vinden. Dat is nou zo'n man waarvan ik denk: "ja, die zou ik noe wel eens in het echt willen leren kennen."