Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Mitchell  (gelezen 19223 keer)

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2005, 14:08:29 »
 ::tandpastasmiley:: ::rofl:: ::bravo:: ::bravo::

Dag lieve Daino, Mooneyslinda en alle anderen,

Echt super bedankt voor al jullie toffe reacties, hoe ik het draai of keer het is toch hartverwarmend om jullie reacties te lezen en ook dat we het er openlijk met mekaar over hebben kunnen hebben. Zoals de "rechtoe rechtaan Mitch betaamt" ::regenboog::

Inderdaard ze mogen mij zeker de wildcard aanbieden en met "veel plezier zou ik meedoen"...en wie weet...komt er deze keer een gekke, lachende, dansende Mitch uit de uitzending.
Maar toch wil ik nog even zeggen dat zelfs ER2004 een toffe, leerrijke ervaring is geweest die ik nooit zou willen gemist hebben. Uiteindelijk zijn we toch wel gelukkige mensen in deze wereld...met al de keuzes, vriendschappen en liefde die we krijgen van de mensen rondom ons. We eten wat we willen, we zeggen wat we willen ( ::rofl::meestal) en we hebben een dak boven ons hoofd. Dikke kussen aan jullie allemaal geniet van 2005 en een beetje geluk overlaten voor de volgende jaren hé ::zwaai:: ::trots:: ::rofl:: ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2005, 14:11:26 »
ik ben blij dat je het erg leuk gehad heb en alles niet heb willen missen ik ga me ook opgeven voor de Expeditie helaas kan het volgend jaar pas want dit jaar is er een allstarseditie en een belgische expeditierobinson en ik ben een Hollander  ::rofl:: kwartje pinda eigenlijk maar goed haha heb jij een tip voor me voordat de expeditie begint om te doen xx Nicky  ::zwaai::

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #42 Gepost op: 16-01-2005, 10:03:04 »
Dag lieve Iloverobinson fan,

Sorry voor het late antwoord maar heb een paar weekjes in het zuiden van Frankrijk op vakantie geweest...ver weg van alles, en genietend van al het lekkere eten, hihi.

Eerlijk gezegd vind ik het gewoon realistisch dat je er rekening mee houdt dat ze je kunnen neerzetten hoe ze willen. Ik denk dat je een beetje jezelf moet kennen, een stabiel leventje leven en weten dat wat iedereen zal zien, hoe mensen erop reagere, niet met je echte, ware ik te maken heeft. Natuurlijk is het niet fijn dat je al die dingen leest op het internet...maar de mensen die ik in ware gedaante tegenkom en waar ze 'de echte Mitch" leren kennen...heb ik echt wel kei-toffe en lieve reacties gekregen. Zoals van jullie natuurlijk.
Nog heel veel geluk en veel meer voor 2005!!

Dikke kus,
De echte Mitch

Lekker hoor, een paar weekjes in Frankrijk!!! Het jaar 2004 is natuurlijk een druk jaar geweest! Daarom is het natuurlijk heerlijk om even een paar weken tot rust te komen!

Mitchell als ik een stukje zo lees, dan sta je echt heel postitief in het leven! Ik had het echt niet leuk gevonden als de mensen mij als de Boe-man zagen terwijl ik dat helemaal niet ben! Jij zegt dat je dat kan verwachten, ik ben het daar niet zo mee eens.

Ik heb net alles even nagelezen maar waarom heb je eigenlijk je deelneming aan All Stars ingetrokken??

Ik ga deze vraag ook nog aan peter stellen als hij terug is van vakantie maar wat ik echt nog zou willen weten is:

Wat is een reden om niet aan expeditie robinson deel te nemen??

Ik wil mij volgend jaar ook opgeven aan expeditie robinson maar wat zijn de negatieve punten aan de deelneming?? Ik weet dus al dat je heel anders neergezet kan worden dan dat je echt ben, en dat heel je leven overhoop gegooid kan worden door de media (bijvoorbeeld met mick, ronald) Jullie als deelnemers weten ook de negatieve punten en die zou ik graag willen weten. (of mogen jullie dat niet vertellen???)

Dan mij laatste vraag:
Ik vind het persoonlijk niet zo eerlijk dat de finale pas na een half jaar na de expeditie is. Je kan dan met de andere deelnemers overleggen op wie je gaat stemmen met de finale en je kijkt na een half jaar misschien wel heel anders tegen de persoon aan dan dat je op het eiland zit! Voorbeeld:

Stel je voor Mitchell jij zou in de finale staan gelijk nadat alles afgelopen is. Op het eiland ben je niet populair en de kans is groot dat niet veel mensen op je stemmen tijdens de finale. Nu is de finale een half jaar later. De deelnemers zijn erachter gekomen dat Mitchell helemaal niet zo is en dat ze hartstikke aardig is en dat ze leuk met je kunnen opschieten dan stemmen ze wel op je! 

Vind je ook niet dat de finale gelijk moet in plaats van een half jaar later??

Ook al is het nu wat rustiger op de site ik hoop dat je af en toe nog even komt posten!!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Groetjes,

Patricia

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #43 Gepost op: 17-01-2005, 10:48:58 »
ik ben blij dat je het erg leuk gehad heb en alles niet heb willen missen ik ga me ook opgeven voor de Expeditie helaas kan het volgend jaar pas want dit jaar is er een allstarseditie en een belgische expeditierobinson en ik ben een Hollander  ::rofl:: kwartje pinda eigenlijk maar goed haha heb jij een tip voor me voordat de expeditie begint om te doen xx Nicky  ::zwaai::
Hi Nicky,

Je moet gewoon jezelf zijn!!!!!!!!!!! Dat is al goed genoeg ::rofl:: en het heft voor mij gewerkt ::jaja:: ::rofl:: ::bravo::

Offline mitchie

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #44 Gepost op: 17-01-2005, 10:56:33 »
Lekker hoor, een paar weekjes in Frankrijk!!! Het jaar 2004 is natuurlijk een druk jaar geweest! Daarom is het natuurlijk heerlijk om even een paar weken tot rust te komen!

Mitchell als ik een stukje zo lees, dan sta je echt heel postitief in het leven! Ik had het echt niet leuk gevonden als de mensen mij als de Boe-man zagen terwijl ik dat helemaal niet ben! Jij zegt dat je dat kan verwachten, ik ben het daar niet zo mee eens.

Ik heb net alles even nagelezen maar waarom heb je eigenlijk je deelneming aan All Stars ingetrokken??

Ik ga deze vraag ook nog aan peter stellen als hij terug is van vakantie maar wat ik echt nog zou willen weten is:

Wat is een reden om niet aan expeditie robinson deel te nemen??

Ik wil mij volgend jaar ook opgeven aan expeditie robinson maar wat zijn de negatieve punten aan de deelneming?? Ik weet dus al dat je heel anders neergezet kan worden dan dat je echt ben, en dat heel je leven overhoop gegooid kan worden door de media (bijvoorbeeld met mick, ronald) Jullie als deelnemers weten ook de negatieve punten en die zou ik graag willen weten. (of mogen jullie dat niet vertellen???)

Dan mij laatste vraag:
Ik vind het persoonlijk niet zo eerlijk dat de finale pas na een half jaar na de expeditie is. Je kan dan met de andere deelnemers overleggen op wie je gaat stemmen met de finale en je kijkt na een half jaar misschien wel heel anders tegen de persoon aan dan dat je op het eiland zit! Voorbeeld:

Stel je voor Mitchell jij zou in de finale staan gelijk nadat alles afgelopen is. Op het eiland ben je niet populair en de kans is groot dat niet veel mensen op je stemmen tijdens de finale. Nu is de finale een half jaar later. De deelnemers zijn erachter gekomen dat Mitchell helemaal niet zo is en dat ze hartstikke aardig is en dat ze leuk met je kunnen opschieten dan stemmen ze wel op je! 

Vind je ook niet dat de finale gelijk moet in plaats van een half jaar later??

Ook al is het nu wat rustiger op de site ik hoop dat je af en toe nog even komt posten!!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Groetjes,

Patricia

Dag lieve Patricia,

Ach eerlijk gezegd heeft het mijn leven helemaal niet overhoop gegooid ::ohno:: jah, de mensen vonden mij op tv onsympathiek, negatief etc.. maar mijn zelfbeeld is niet veranderd en die van mijn familie en vrienden ook niet:-))  en ja..ik heb negatieve kanten (een beetje te veel karakter en een walging van verbaal en fysiek geweld) en dat moet je van jezelf accepteren..en dat dat uitvergroot is geweest is ook TV. Ik heb mij all stars kandidatuur ingetrokken omdat men mij heel hevig waarschuwde dat ik misschien zou verschieten van de reacties van mensen over de uitzendingen..we hadden toen nog geen enkele uitzending gezien..en nu denk ik weer...aach het viel toch mee..niet??

En dat de finale een half jaar later is..laat ik het zo zeggen..we wisten het moment dat we van het eiland zijn gekomen op wie we zouden stemmen...en er heeft niemand zijn stem veranderd sinds.

Dikke kus,
Mitchke

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #45 Gepost op: 29-01-2005, 21:24:11 »
Heeey Mitchke hartstikke bedankt voor je informatie hopelijk horen we gauw weer van je veel liefs van Nicky  ::zwaai::

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Stel hier je vragen aan Mitchell
« Reactie #46 Gepost op: 16-02-2005, 15:08:47 »
leuk Mitch dat je ons geschreven hebt. Heb je veel bouillabese gegeten overgoten met heerlijke wijn en pastis als aperitief ???
Wie hoop je dat nog mag meegaan naar de Allstars buiten diegenen die nu al verkozen werden ????
Kieke en Nathalie go for it !!