Auteur Topic: Stel hier je vragen aan Shandinella..  (gelezen 42066 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #40 Gepost op: 4-12-2004, 09:39:40 »
En voor degene die vonden dat ik saai was, geloof niet alles wat je ziet/niet ziet..Er is zeker een paar honderd uur gefilmd, maar helaas kunnen ze niet alles laten zien..

Ik was er zo eentje die dat eens gezegd heeft. Op een ander forum weliswaar. Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik denk dat er meer bedoeld werd "saai in beeldgebracht" en niet dat jij als persoon saai bent. Ik had een beetje hetzelfde gevoel bij Matthias.
Maar zelf ben ik (ook?) nogal een stille jongen en helaas krijg je dan al snel het label saai opgeplakt. Stom, maar ach, het zegt meer over de mensen die dat labeltje geplakt hebben, dan over jezelf. Die anderen zijn juist degene die geen moeite doen om die persoon wat beter te leren kennen.

Offline dis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #41 Gepost op: 4-12-2004, 10:28:44 »
hey shandinella
ben mischien een beetje laat maar wil je toch nog laten weten dat ik  ::trots:: op je ben en je hebt goed je best gedaan alleen heb je wat pech gehad.
bey bey
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #42 Gepost op: 4-12-2004, 13:16:48 »
Hey Shandinella!

Hoe was de thuiskomst? Was het niet ontzettend lastig dat iedereen over bepaalde dingen sprak, waar jij niets vanaf wist omdat je bijna twee maanden op het onbewoond eiland hebt gezeten en daarom niet mee kon praten? Zoals dingen die in het nieuws waren of dingen die privé waren gebeurd, waar jij niets van wist?
Nog even niks.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #43 Gepost op: 4-12-2004, 14:52:19 »
HeeY Shandi!

Die proef tegen Frank leek wel oneerlijk, maar bij andere proeven had jij misschien weer meer geluk :P

XxX xmoix
« Laatst bewerkt op: 12-12-2004, 13:14:02 door xmoix »

Offline kippeer

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #44 Gepost op: 6-12-2004, 11:14:16 »
Hoi Shandinella.
Ik begreep van een ander expeditielid dat ze het gevoel hadden dat de afvallers plenty voedsel hadden. Meer dan de andere op het andere eiland. Is dat zo???Was er meer voedsel te vinden of hadden jullie door de meegebrachte etenswaren van afvallers wat meer te verteren?

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #45 Gepost op: 6-12-2004, 11:38:22 »


Ik bedoel wel een beetje vermageren

YEP.. dan had ik je verkeerd begrepen .
Als je wilt vermageren ,dan klopt je trainingshema....en moet je zelfs veel Cardio doen.    ::ok::  doe je best.

GRT
« Laatst bewerkt op: 7-12-2004, 11:14:51 door voodoopop »

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #46 Gepost op: 6-12-2004, 23:18:56 »
Hoi Shandinella  ::joehoe::

Even als vrouwen onder mekaar maar is Ernst-Paul Hasselbach in het echt ook zo leuk als hij overkomt op TV?  ;) ;D

EPHfan  ::bravo::

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #47 Gepost op: 7-12-2004, 01:04:09 »
hey shandinella
ben mischien een beetje laat maar wil je toch nog laten weten dat ik  ::trots:: op je ben en je hebt goed je best gedaan alleen heb je wat pech gehad.
bey bey
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ha ha, leuk dat je trots op me bent...Ik heb me best gedaan en meer kan ik niet doen..En klopt ja, factor geluk speelt zeker een rol.. :)

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #48 Gepost op: 7-12-2004, 01:07:00 »
Hey Shandinella!

Hoe was de thuiskomst? Was het niet ontzettend lastig dat iedereen over bepaalde dingen sprak, waar jij niets vanaf wist omdat je bijna twee maanden op het onbewoond eiland hebt gezeten en daarom niet mee kon praten? Zoals dingen die in het nieuws waren of dingen die privé waren gebeurd, waar jij niets van wist?

Hey Art,
Was wel zeker raar ja dat je een aantal dingen hebt gemist, nieuws enz. Maar ik werd snel bijgepraat door mn collega's..
Toen ik weer thuis was, had ik allemaal kaartjes van me collega's gekregen. Elke week hebben ze een kaartje gestuurd met alles wat er was gebeurd (nieuws en op de afdeling), dus ik was weer snel op de hoogte..
Doegie

Shandinella :)

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #49 Gepost op: 7-12-2004, 01:09:03 »
Hoi Shandinella  ::joehoe::

Even als vrouwen onder mekaar maar is Ernst-Paul Hasselbach in het echt ook zo leuk als hij overkomt op TV?  ;) ;D

EPHfan  ::bravo::

Hij is zeker een lekker ding ja...hihi ::ok::  ooo ja, leuk vroeg je he?!..Ja, hij is leuk.. ;)

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #50 Gepost op: 7-12-2004, 11:25:32 »


Hij is zeker een lekker ding ja...hihi ::ok::  ooo ja, leuk vroeg je he?!..Ja, hij is leuk.. ;)

HAHAHA   jaja    ::rofl::

 Shandi... ik vroeg mij af ,of jij ook  een DEMONSTRATIE zou willen geven in een Sportschool, als je daarvoor uitgenodigd wordt.Omdat ....wij hebben een Sportschool, en houden ieder jaar een Open Dag en laten dan Mannelijke en Vrouwelijke Sporters een demonstratie geven.....het zou leuk zijn om jou er een keer bij te hebben.

Laat mij FF iets weten....GRT 

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #51 Gepost op: 7-12-2004, 17:20:13 »


HAHAHA   jaja    ::rofl::

 Shandi... ik vroeg mij af ,of jij ook  een DEMONSTRATIE zou willen geven in een Sportschool, als je daarvoor uitgenodigd wordt.Omdat ....wij hebben een Sportschool, en houden ieder jaar een Open Dag en laten dan Mannelijke en Vrouwelijke Sporters een demonstratie geven.....het zou leuk zijn om jou er een keer bij te hebben.

Laat mij FF iets weten....GRT 

Hoi hoi..
Dat lijkt me op zich wel leuk, maar dan wil ik graag wat meer info...Waar, wat je precies wilt, wanneer enz.
Ik hoor het wel.. ;)

Offline EPHFan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #52 Gepost op: 7-12-2004, 19:58:01 »


Hij is zeker een lekker ding ja...hihi ::ok::  ooo ja, leuk vroeg je he?!..Ja, hij is leuk.. ;)

Vrouwen onder mekaar weten precies wat de ander wilt horen  ::rofl:: ::ok::
Dacht al dat het een leuke man is, straalt hij ook uit  ::jaja::
Daar wil ik wel een paar weken voor verhongeren en mijn chocolaatjes laten staan  ;)

Groetjes  ::zwaai::
Sandra

Offline voodoopop

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #53 Gepost op: 8-12-2004, 12:14:17 »


Hoi hoi..
Dat lijkt me op zich wel leuk, maar dan wil ik graag wat meer info...Waar, wat je precies wilt, wanneer enz.
Ik hoor het wel.. ;)
  OKE ...maar moet ik je dan info via het Forum geven ??
Het is wel in Zuiden van ons Landje ...Maastricht.    ::rofl::
En wij doen dat pas voor de zomer ...dus wij hebben nog FF tijd,en dat gebeurd in de Sportschool
Jij kunt mij ook een bericht sturen op mijn Email ,dan kan ik jou terug berichten hoe en wat en wanneer ....en Tuurlijk wordt het vergoed.... ::rofl::

Offline Enola

  • Forumlid
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #54 Gepost op: 8-12-2004, 13:23:48 »
Hoi Shandinella.
Ik begreep van een ander expeditielid dat ze het gevoel hadden dat de afvallers plenty voedsel hadden. Meer dan de andere op het andere eiland. Is dat zo???Was er meer voedsel te vinden of hadden jullie door de meegebrachte etenswaren van afvallers wat meer te verteren?

eigenlijk had ik dezelfde vraag en had de indruk dat het wat honger betreft niet zo erg was als de vorige jaren..klopt dat?
petje af

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #55 Gepost op: 9-12-2004, 00:28:26 »

  OKE ...maar moet ik je dan info via het Forum geven ??
Het is wel in Zuiden van ons Landje ...Maastricht.    ::rofl::
En wij doen dat pas voor de zomer ...dus wij hebben nog FF tijd,en dat gebeurd in de Sportschool
Jij kunt mij ook een bericht sturen op mijn Email ,dan kan ik jou terug berichten hoe en wat en wanneer ....en Tuurlijk wordt het vergoed.... ::rofl::

Kom je naar de fandag?? Dan kunnen we het over hebben..
En het is pas volgend jaar, dus dan hebben we zeker nog tijd! Komt goed..
Groetjess

Offline Shandinella

  • Kandidaat ER 2004
  • Erkend Insider
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #56 Gepost op: 9-12-2004, 00:32:22 »


eigenlijk had ik dezelfde vraag en had de indruk dat het wat honger betreft niet zo erg was als de vorige jaren..klopt dat?

Hoi hoi,
Het was niet zo dat we helemaal niets konden vinden..Of net als die ene keer met de mannen die op een eiland zaten met weinig te eten. Nee, zo was het gelukkig niet!
Maar als je van huis uit een grote eter bent, dan is het nog wel weinig... :-\\ Maar ik moet niet klagen, vergeleken met vorige keer hadden we het wel goed. En ik heb het dan over Si Mirat. Dat was gewoon de beste eiland. The place to be!!! ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #57 Gepost op: 9-12-2004, 00:43:37 »
Hai Shandinella,

Ik wilde helemaal niks vragen. Ik kom alleen ff zwaaien naar je... ;D

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Geniet nooit met mate...

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #58 Gepost op: 9-12-2004, 00:45:21 »
Hey Shandinella,

Wil je ff zeggen dat test een slijmbal is ::rofl::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Stel hier je vragen aan Shandinella..
« Reactie #59 Gepost op: 10-12-2004, 16:00:00 »
 ::tandpastasmiley:: Linda

Heeej Shandi hoe is diee... hoorde dat je morgen een showtje gaat weggeven ik wil je zeggen dat je dat heel mooi kon en gaat het nog steeds goed met Fitnessen je hebt natuurlijk een Conditie van hier tot de Eilanden van Maleisié  ;D ::tandpastasmiley:: ::rofl:: die houden we erin je bent niets voor niets 4e geworden en je mag zeker trots op jezelf zijn dat je zover bent gekomen het mooiste is je hebt nooit een tegenstem gehad wens je heel veel succes met alles wat je gaat doen Groetjes uit Amsterdam van NickyheefteenNokia  ::zwaai::