Auteur Topic: [Kandidaat Nl] Henk  (gelezen 13884 keer)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Kandidaat Nl] Henk
« Reactie #20 Gepost op: 12-09-2004, 18:40:59 »
Ben benieuwd wat de minister van visserij vanavond weer heeft.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 12-09-2004, 21:41:02 »

Toch een beetje hypocriet van Patrick dat hij in het begin wel zat te klagen dat
Henk zo langzaam was. Als je 60 bent heb je ook niet zo'n conditie meer, daar moet
je als kampgenoten rekening mee houden. Henk had andere kwaliteiten die
ook aanvullling kunnen geven aan de groep. Ik vond het dus ook raar dat Patrick zat
te zeuren over hem. Wees dan een echte man, en laat Henk dan lichter werk doen en
doe zelf het zwaarder werk.

Heel dapper van Henk dat hij toch voor zichzelf en de groep heeft gekozen om te vertrekken.

Het gaat je goed Henk
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2004, 21:55:06 »
Klasse van Henk om zo te kiezen en niet een ander weg te laten stemmen om over een paar dagen af te vallen. Hulde!
Gek zijn is gezond

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 12-09-2004, 23:33:06 »
Pluspunt voor Henk, dat hij dus gelukkig niet heeft mee gedaan aan het complot om Klaar weg te stemmen.

Sterker nog, hij maakte de groep duidelijk wat voor blunder ze begaan hadden om zo'n creatieve geest weg te stemmen!!!!!!

Hiermee heeft hij mijn respect terug verdiend.

Shandinella voelde zich op dat moment nogal aangesproken??

Persoonlijk was ik niet zo gecharmeerd van Henk, in reallife zou ik met een bocht om zijn geregel heenlopen denk ik. Maar hij is volgens mij wel iemand met een eerlijke inborst en met de beste bedoelingen.

Jammer voor hem dus dat hij het fysiek niet trok.

Offline nelleke

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 13-09-2004, 03:36:19 »
Foei foei foei wat een gezeur over deze lieve integere man. ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

Offline Enola

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 13-09-2004, 11:07:33 »

Toch een beetje hypocriet van Patrick dat hij in het begin wel zat te klagen dat
Henk zo langzaam was. Als je 60 bent heb je ook niet zo'n conditie meer, daar moet
je als kampgenoten rekening mee houden. Henk had andere kwaliteiten die
ook aanvullling kunnen geven aan de groep. Ik vond het dus ook raar dat Patrick zat
te zeuren over hem. Wees dan een echte man, en laat Henk dan lichter werk doen en
doe zelf het zwaarder werk.

Heel dapper van Henk dat hij toch voor zichzelf en de groep heeft gekozen om te vertrekken.

Het gaat je goed Henk

Ja maar later was Patrick terecht weer bezorgd om henk toen hij zag dathij het niet meer trok
klasse van Henk dat hij zich terug heeft getrokken, terwijl hij zelf inzag dat hij het lichamelijk niet aankon, was het min of meer wel een gedwongen keuze

Quote gefixt - Han13
« Laatst bewerkt op: 13-09-2004, 11:27:33 door Han13 »
petje af

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #26 Gepost op: 13-09-2004, 14:11:07 »
Ik vond het ook wel hypocriet van Patrick om nu te zeggen dat ze hem wat moesten ontzien omdat hij al ouder is, terwijl hij volgens mij (?) vorige week ongeveer het tegenovergestelde zei. Vooral dat: "het was zwaar he, Henk" schoot me een beetje in het verkeerde keelgat, dat kwam vooral door het kinderlijke toontje. (Patrick als je dit leest: voel je vrij om te reageren, misschien zie ik het wel helemaal fout of wil ik het zo horen.)

Overigens ben ik er wél voor om iedereen te laten doen waar hij goed in is, dus ook om mensen die (zij het tijdelijk) wat zwakker zijn, te ontzien.

Ik vond het laatste shot van Henk bij de eilandraad BRILJANT! Hij zag er uit als Popeye met een baard! Knap dat hij heeft willen toegeven dat hij het niet kon, daar zouden sommige anderen een voorbeeld aan moeten nemen. (Dit is overigens niet altijd hetzelfde als zomaar opgeven!)
Angel of the first degree

Offline Kritje

• Forumlid
  • Dit is geen vakantie
« Reactie #27 Gepost op: 13-09-2004, 15:04:17 »
Ik vind dat hij het te vroeg heeft opgegeven.
Maar daar zullen weinige het met me eens zijn....

Het is toch vantevoren duidelijk dat het (lichamelijk) heel zwaar gaat worden.
Dat is toch het persoonlijk gewin dat je in de Expeditie wilt halen, dat je je zelf overtreft... Je EIGEN GRENZEN verleggen !?
Of wou ie fluitend naar de finale lopen?

Ik zeg minimaal half dood neervallen voor je opgeeft!

Wel heel sociaal voor de groep! Dat dan weer wel.
Help me, I'm an ER-addict

Offline findingnemo

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 13-09-2004, 15:18:48 »

Nee, dat vind ik niet. Je kunt van te voren niet echt weten, hoe het voelt om daar
te zitten. Ik vind het sowieso dapper dat hij zich heeft opgegeven en heeft geprobeert.

Je voelt uiteindelijk zelf of iets te zwaar is, en we willen geen mensen hebben
die een beroerte krijgen halverwege de expeditie.

Ik zie mezelf daar ook niet lopen als ik 60 ben.

Ik vond het echt super irritant van Patrick dat hij in het begin zei:
"Het was zwaar he, Henk". Waar iedereen bij was.
En hem de schuld gaf van hun mislukte tochtje. Echt zo kinderachtig.

Iemand met intelligentie beseft dat je iemand van die leeftijd iets meer moet ontzien.
En als je een echte vent bent, knap je zelf het zware werk op.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline EmptyVillage

• Forumlid
  • Gek zijn is gezond!
« Reactie #29 Gepost op: 13-09-2004, 15:20:18 »
Ik vind dat hij het te vroeg heeft opgegeven.
Maar daar zullen weinige het met me eens zijn....

Het is toch vantevoren duidelijk dat het (lichamelijk) heel zwaar gaat worden.
Dat is toch het persoonlijk gewin dat je in de Expeditie wilt halen, dat je je zelf overtreft... Je EIGEN GRENZEN verleggen !?
Of wou ie fluitend naar de finale lopen?

Ik zeg minimaal half dood neervallen voor je opgeeft!

Wel heel sociaal voor de groep! Dat dan weer wel.

het probleem is dat wij niet voelen wat hij lichamelijk voelde. zoals hijzel zei hij wou niet instorten. Dus ook al zien wij het niet aan hem, voelde hij zich wel half dood.
Gek zijn is gezond

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 13-09-2004, 23:15:07 »
Alle respect voor Henk hoor! Ik vind het jammer dat hij opgegeven heeft!

Wel was ik verbaasd over zijn uitspraak vanavond dat hij niet in de gaten heeft gehad dat Ronald strategisch bezig was bij de benoeming van de coordinator! En dat hij hem zelfs die positie had willen geven...???? Volgens mij wilde Ronald juist niet de rol van coordinator maar voelt hij zich in de rol van informeel leider veel beter thuis.

Ik had Henk juist ingeschat als zijnde iemand die zoiets wel in de gaten zou hebben!

greetings,
Anjou

Offline ruizduck

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 14-09-2004, 00:49:56 »
Wel was ik verbaasd over zijn uitspraak vanavond dat hij niet in de gaten heeft gehad dat Ronald strategisch bezig was bij de benoeming van de coordinator!
Ik heb de uitzending van vanavond nog niet gezien, maar ik vond het (onbedoeld blijkbaar) een meesterzet van Henk om Ronald als zijn opvolger aan te stellen. Ronald wilde juist op de achtergrond de touwtjes in handen houden maar wordt nu tegen zijn wil "in de vuurlinie" gezet. Overigens vind ik de tactiek van Ronald om in het begin niet te veel je nek uit te steken erg slim en zeker niet achterbaks. Ben wel benieuwd hoe het "coordinatorschap" hem zal vergaan, zeker als de volgende 2 proeven ook weer verloren worden.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #32 Gepost op: 14-09-2004, 12:51:19 »
Ik vond Henk een lieve man, maar ik zou het denk ik met hem op een eiland niet uithouden. Zijn hele idee op het team als een bedrijf op te stellen beviel me niet. Je komt er voor je plezier en btw zoveel proeven hebben ze er ook niet mee gewonnen.  ::rofl::

Offline anjou

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 14-09-2004, 15:51:33 »
Citaat
Ik heb de uitzending van vanavond nog niet gezien, maar ik vond het (onbedoeld blijkbaar) een meesterzet van Henk om Ronald als zijn opvolger aan te stellen. Ronald wilde juist op de achtergrond de touwtjes in handen houden maar wordt nu tegen zijn wil "in de vuurlinie" gezet. Overigens vind ik de tactiek van Ronald om in het begin niet te veel je nek uit te steken erg slim en zeker niet achterbaks. Ben wel benieuwd hoe het "coordinatorschap" hem zal vergaan, zeker als de volgende 2 proeven ook weer verloren worden.

Ben het met je eens over Ronald Ruiz, en ik vermoed ook dat het een onbedoelde meesterzet is geweest.
Ik hoop niet dat de volgende 2 proeven ook verloren worden: dan gaat de uitdunning aan het nederlandse kamp wel erg snel (en dat zou ik zonde vinden).

greetings,

Anjou

Offline Oeriaan

• Forumlid
  • Luister
We waren/zijn hem al vergeten: Henk
« Reactie #34 Gepost op: 11-12-2004, 10:45:01 »
Ha die henk?
Je weet wel die oudere man met bril.... the missing link. ::schaam::
Laat lid

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
Re: We waren/zijn hem al vergeten: Henk
« Reactie #35 Gepost op: 11-12-2004, 10:47:56 »
Wat is daarmee?
Die zijn we niet vergeten hoor ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 11-12-2004, 10:57:11 »
Zo.. gelijk even een opfrisbeurt voor Henk!!  ::jaja::
Misschien niet zo lang in de expeditie, maar toch iemand om veel bewondering voor te hebben!!
er was eens......

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #37 Gepost op: 11-12-2004, 10:58:01 »
Henk daar heb ik zeker respect voor grote klasse....  ::joehoe::

Offline Oeriaan

• Forumlid
  • Luister
« Reactie #38 Gepost op: 11-12-2004, 10:59:58 »
Maar .......... hebben we hem ooit terug gezien als ex-expeditielid bij de finale bijvoorbeeld?
Of mijn geheugen is matig of ..
Laat lid

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 11-12-2004, 11:06:13 »
Henk was wel degelijk bij de opnames van de finale in Brussel.
Alleen zat hij, net als alle andere kandidaten die er voor de samensmelting uitgingen, in het publiek.
er was eens......