Auteur Topic: [Kandidaat NL] Esther  (gelezen 89004 keer)

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #120 Gepost op: 27-09-2005, 10:06:52 »
hoop dat je de proef wint van carl hij wou toch al weg en van mij mag ie weg go eshter beat him   
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 10:09:42 door kolibri »
kolibri

Offline Janey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #121 Gepost op: 27-09-2005, 11:05:38 »
Het is niet omdat Esther geterroriseerd wordt dat ze al ineens titel Robinson verdient. In kamp noord zijn er meedere die meer de titel robinson verdienen. Ze heeft ook een kapitale fout gemaakt rond de magnesiumstick. Juist als je in zo'n gevaren zone zit 'hoewel immuniteit" moet je dubbel oppassen. En iemand die niet met magnesium kan omgaan is niet terecht winnaar van Robinson...

ja, daag, dat arme mens staat waarschijnlijk (zeker weten) stijf van de spanning..
bij een haartje wat verkeerd wappert, word ze al aangevallen..!!!!
Ik vind t zoooo zielig, komt ze met vis...en dan dat weer
ik snap het wel, als er zo op je gelet word, doe je algaurw iets fout
..ik zou er trouwens niet van op kijken, als die Sjonny m misplaatst heeft....

Offline xaviera

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #122 Gepost op: 27-09-2005, 12:25:28 »
van mij mogen ze allemaal weg daar, wat een sukkels zeg!!
Had gisteren gewoon medelijden met ester, ze doet zo haar best en het word totaal niet gewaardeerd.
Van mij mag ze winnen ;D

Offline sv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #123 Gepost op: 27-09-2005, 15:27:00 »
Ik vind esther een topwijf. Ik vin het zo zielig voor haar...ze doet zo haar best maar niks vinden die andere mensen goed. Echt belachelijk. ben erg blij dat john eruit is nu carl nog. Esther kop op en van mij mag jij winnen!!!!!!!!!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #124 Gepost op: 27-09-2005, 16:10:36 »
Ik vind Esther ook geweldig dat ze zo blijft volhouden, ik heb met haar te doen, maar omdat ze het zwaar heeft vind ik haar niet meteen de ultieme Robinson hoor.. Jammer idd voor het verliezen van de magnesiumstick.. Hopelijk houdt ze het langer uit dan Carl!
Do you want to go to the Seaside?

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #125 Gepost op: 27-09-2005, 16:33:38 »
Maakt me niks uit hoe Esther zo genaamd buiten beeld zou zijn. Als het echt zo een k.twijf zou zijn dan kan de groep haar toch gewoon negeren. John en Carl waren als de dood voor hun eigen kansen en probeerden Esther puur en alleen door treiteren tot opgeven te dwingen en wim en uhhh..(who cares) leverden ook een erg lage streek door eerts een zielig verhaal te vertellen(wij zijn maar met z'n tweeen snik,snik  :\'(....)maar...

       ::bravo::SHE DIDN't BREAK AND SHE IS THERE TO STAY ::bravo::

ohja  >:DCarl >:D jij bent de volgende

Offline zenta

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #126 Gepost op: 27-09-2005, 18:51:32 »
 WOW wat een prachtmeid die esther.Zo gekoeioneerd worden en nog steeds de discussies kunnen voortzetten met de de andere kampleden.Wat meridith en wim haar hebben gelapt is ook maar van het laagste hoor alhoewel zijzelf dit beweren van Esther!!Zij hebben zelf de aanleiding gegeven van Esther's "dubieus"voorstel door zelf te suggereren dat ze er uitgestemd zouden worden.Foei!!!!En wat carl en john betreft...één pot nat die de ganse sfeer op het eiland hebben verpest door zich niet aan te passen aan het leiderschap van esther en van het spel zoals zijzelf beweren.Dat zij al vier keren de eliminatieproef hebben verloren ligt bij hun verantwoordelijkheid door het moraal in de grond te boren.Toch al één rotte appel die weg is en misschien volgt de andere volgende week met het duel die hij met esther zal aangaan.Dit wens ik en hoop ik want dit zou het einde van esther kunnen betekenen.En voor esther;;;;KOP OP meid je zult nog veel moeten verduren maar hou stand tot de samensmelting dan zal de situatie wel verbeteren en dit is niet geschreven van een hollander maar van een belg!!
                 ::bravo::YOU WILL SURVIVE ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 18:58:13 door zenta »

Offline twina

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #127 Gepost op: 28-09-2005, 09:38:21 »
Geweldig hoe ze die looser even lekker heeft weggewerkt. Nu die andere nog. Esther kom op. Van mij mag je winnen. ::bravo::

Offline Nightmare

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #128 Gepost op: 28-09-2005, 11:38:02 »
Ik vind het nog al naif om zo zwart/wit te denken waarbij John/Carl de slechten zijn en Esther de goede. Door het betere knip en plakwerk van regisseur moet het aandel van Esther minder goed in beeld gekomen zijn. Waarom grijpen de anderen anders niet in?! 1 etterbak in een groep zou kunnen, maar 1 engel en verder duivels zal niet het geval zijn. Waarom is John er dan ook van overtuigd (!) dat Esther het lastig krijgt bij thuiskomst en waarom laat hij zich dan nu interviewen? Het conflict dat ze had met Douwe zal dus wel typerend zijn voor haar instelling/opstelling! De beste man heeft op de rots alles geregeld: vissen + koken terwijl de twee anderen niks deden. Verder bouwt hij het vlot, bepaalt de koers en zwemt voor 2 naar het eiland (Esther had kramp). als hij vervolgens wederom bezig is voor de groep begint die kenau te zeiken dat hij moet vissen maar blijft zelf op haar reet zitten!
Verder hebben we verschil met Marnix ook kunnen zien mbt bijv. het bed. Marnix stelt voor om bij toerbeurt daar te slapen (hij dus ook af en toe), Esther bood aan dat er elke nacht iemand bij haar mocht komen logeren, dat is nogal een verschil......

Kortom, het kan niet anders dan dat ze inderdaad een betweterige/authoritaire bitch is, hetgeen ze zelf eigenlijk ook heeft aangegeven bij haar Intro. Daarin zei ze lekker arrogant dat ze zo goed was, hard werkte etc etc, maar dat ze van anderen niet kon verwachten dat ze even goed waren!!

Tuurlijk is die John hoeje het went of keert een absolute aanfluiting die graag zelf leider had wilen zijn en is die Carel een geniepig spelertje, maar dat pleit madam, nog niet vrij. Oud credo : waar twee ruzie hebben, hebben 2 schuld.

Daarnaast maakt het feit dat ze in de uitgezonden shots beheerst blijft nog niet dat ze een Robinon is, daar komen andere deelnemers meer voor in aanmerking: Elbert, Maxime en Marnix. wat knabbel en babbel (alias Kwik, kwek en kwak) hier te zoeken heben is ook compleet raadsel.

 

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #129 Gepost op: 28-09-2005, 12:24:27 »
Sorry, maar ik ben misschien hypocriet maar ik ben blij dat er iemand ook de onschuld van Esther in twijfel trekt. Goed gesproken Nightmare. Ik dierf het niet zo zwart op wit te schrijven maar ik ben ook niet ten volle voor Esther. Bv vind ik Marleen een veel toffere.. Die is rustig bijt niemand niet af en doe gewoon wat ze moet doen. Ik vind dat John wel grof is maar ik vind Esther nu ook niet bepaald een "schatje". Zoals nightmare het schreef kan door knip (X) en plakwerk (V) wel het een en ander verdraaid en veranderd worden. Gewoon om het forum op te hitsen en te zeggen wat een kwal John wel is...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #130 Gepost op: 28-09-2005, 12:26:01 »
John heeft zelf aangegeven dat hij boven op de rots kwam (nadat Esther en Marnix aan de hand van de foto's het team aan het samenstellen waren) en dat hij al meteen dacht: "O mijn hemel."

Terwijl hij haar nog niet eens kende!
Dan ga je sowieso al met een foute instelling naar je nieuwe groep.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #131 Gepost op: 28-09-2005, 13:12:18 »
tuurlijk zal het niet zo zwart-wit gesteld zijn als hier op het forum naar voren lijkt te komen. ik geloof zeker dat esther eigenschappen heeft waar niet iedereen even blij mee zijn maar die zijn wat mij betreft nog niet naar voren gekomen in de serie en bovendien is dat eigen aan ieder mens (geef mij maar een voorbeeld van iemand met alleen maar goede eigenschappen als je iemand kent!). wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat, mijns inziens, geen ENKELE karaktereigenschap of mening of discussie of ruzie de reactie van john en carl rechtvaardigt! NIEMAND verdient het op een manier zoals onze 'vrienden' dat doen, behandelt te worden. ik vind dat dit op geen enkele manier getuigt van mensenkennis of levenservaring. zelfs iemand met ontzettend veel van beide kan niet in 1 oogopslag bepalen of iemand goed of slecht is.

kort samengevat: ieder mens heeft z'n eigen onhebbelijkheden maar dat is geen reden om iemand ZO ontzettend te vernederen.
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline tweetyke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #132 Gepost op: 28-09-2005, 14:19:05 »
Jammer dat hele gedoe rond john, carl en esther!
Robinson dit jaar heeft veel weg van de typische big brother toestanden, daar dit andere jaren toch minder het geval was.
Ook die plotse uitdagingen om het leiderschap, is een zet om alles nog even extra in de verf te zetten.
Robinson 2005, heeft aan kwaliteit verloren, jammer  ::niet-ok::

Offline Donderdag

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #133 Gepost op: 28-09-2005, 15:38:47 »
Was eigenlijk niet van plan te mengen in deze discussie omdat roepen in een woestijn me niet zinvol leek. Maar gelukkig blijkt er leven in de woestijn!

ook ik geloof niet in onschuld van Esther. Kan het helaas ook niet terugvinden in beelden(behalve keuze van Douwe voor marnix)maar kan me niet anders voorstellen. Alleen al op deze site zie ik alleen maar agressie tov Beavis en Butthead (J&C) terwijl wij niet eens op eiland zitten. De mini-belgjes en Marleen zitten er daadwerkelijk tussen en zouden toch echt wel ingrijpen als het geschetste beeld van John een goede weergave is van werkelijkheid (jullie zouden het toch ook niet pikken?). In plaats daarvan biechten ze complot aan de satan op? Was de kans van hun leven om een gevaar te elimineren! Nu hebben ze nieuw gevaar: wraak van Esther. Dat de Belgjes niet als snugger overkomen, o.k., maar zo dom? En Marleen is dr ook nog...

Jammer dat John weg is, al vind ik het een droef manneke en kraamt hij de grootste bullshit uit. Voor het kijkgenot en deze forum was hij ideaal. Een echte Robinsn wordt toch nooit gekozen doordat er elk jaar gekonkel is. De echte Robinson (survivor) is volgens mij Douwe  ::ok::, lekker niet in bad, zee-egel vangers maken, vlotten bouwen.

 

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #134 Gepost op: 28-09-2005, 15:47:34 »
donderdag, mee eens en niet mee eens - wat ik al eerder zei, niemand verdient zo behandelt te worden als esther. wat ze ook gedaan heeft.

(trouwens kan ik me goed voorstellen dat douwe voor marnix koos - 'wil jij met mij beautyfarmpje spelen was wat dat betreft denk ik niet de meest snuggere opmerking van esther ;) ik vind t een leuke manier om op zo'n plek een beetje te ontspannen en te genieten van de omgeving, maar aan douwe was t weinig besteed :D )
« Laatst bewerkt op: 28-09-2005, 16:30:12 door theemuts »
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #135 Gepost op: 28-09-2005, 16:32:54 »
Esther kan wel blijven proberen contact met de anderen te maken maar ze schiet er niks mee op. Ik hoop echt dat ze van Carl wint en als ze slim is, houdt ze gewoon de eer aan zichzelf en laat de rest gewoon doen.

Als ik daar had gezeten en ik was zo behandeld, had ik echt geen energie meer in hun gestoken. Ik zou zoiets hebben van, laat mij maar, ik heb immuniteit, wat kan mij nou gebeuren, ik zie het wel na de samensmelting!!! Je blijft je hoofd toch niet steeds stoten?? De rest heeft al heel duidelijk te kennen gegeven dat ze Esther niet moeten, nou dan niet, ik zou gewoon mijn ding doen en schijt aan de rest!! Ik zou me ook niet gek laten maken. Ik weet het wel, het is heel gemakkelijk commentaar te geven zo achter je pctje, en je weet nooit hoe je in zo'n situatie echt zou reageren maar ik kan me niet voorstellen dat ik zo ver zou gaan als dat Esther nu aan het doen is!!! Ik vind het wel knap van haar, nogmaals, ik zou zoiets niet gekunt hebben!! ;)


Offline Donderdag

  • Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #136 Gepost op: 28-09-2005, 16:49:21 »
Over het etter-gehalte van John overigens geen discussie.....

Wat Esther moet doen (had moeten doen) is gewoon vanaf nu alle eliminatieproeven saboteren zodat bij samensmelting weinig van haar groep meekomen en veel van de andere groep. Dan krijgt ze een nieuwe kans, zeker omdat marnix dan weer in haar buurt is, dan wordt pas duidelijk wat voor vlees we met haar in de kuip hebben!


Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #137 Gepost op: 28-09-2005, 16:52:55 »

Wat Esther moet doen (had moeten doen) is gewoon vanaf nu alle eliminatieproeven saboteren zodat bij samensmelting weinig van haar groep meekomen en veel van de andere groep.

Hoefde ze zelf eigenlijk weinig aan te doen..de groep kon heel goed zelf proeven verliezen.. ::)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #138 Gepost op: 28-09-2005, 18:13:42 »
Hoefde ze zelf eigenlijk weinig aan te doen..de groep kon heel goed zelf proeven verliezen.. ::)

 ::rofl::

Tot nu toe hebben ze toch alles verloren? Misschien doet Esther het ook wel heel sneaky, stiekem alle proeven laten verliezen.  :P
Nog even niks.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Esther
« Reactie #139 Gepost op: 28-09-2005, 18:53:45 »
::rofl::

Tot nu toe hebben ze toch alles verloren? Misschien doet Esther het ook wel heel sneaky, stiekem alle proeven laten verliezen.  :P

haha ja en John is zo intelligent dat hij dat meteen doorheeft en daarom zo tegen haar doet..nou dan begrijp ik hem opeens een stuk beter, nu snap ik waarom hij zich niet kapotschaamt voor zijn gedrag.