Auteur Topic: Aflevering 14 de FINALE!!!!!  (gelezen 19759 keer)

Offline Crummie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe noctem
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #40 Gepost op: 29-11-2005, 07:40:37 »
Verdiende winnaar!! Maar ligt het nou aan mij of was de finale echt zo dodelijk saai? Ik vond andere jaren veel spannender. Alleen het deel met Esther en de twee eikeltjes veroorzaakte enige opwinding, de rest..... gaaaaaaaaap

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #41 Gepost op: 29-11-2005, 08:08:46 »
Nou ik vond het helemaal niet slaapverwekkend. Integendeel. Ik vond het met die verschillende puntentellingen erbij echt een vooruitgang. Het is goed dat het winnen afhangt van meedere factoren. hun eigen inspanning ( dmv laatste proef), stemmen medekandidaten, je eigen stemmen en dan nog de kijkers. Dat geeft alles bij elkaar een goed beeld wie de winnaar moet zijn. Als ik deze finale vergelijk met die van TI afgelopen zondag, dan zie jue toch waar er iets meer professionaliteit is te vinden.  :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #42 Gepost op: 29-11-2005, 08:23:06 »
Ik vond het bellen, dat schijnt toch maar steeds te moeten, nogal prominent in beeld. Maar gelukkig minder van belang dan voorgaande jaren.

Verder was het een leuke finale, waarbij de deelnemers ook regelmatig aan 't woord waren.
er was eens......

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #43 Gepost op: 29-11-2005, 08:28:23 »
Een goede finale. Het zat goed in mekaar. Het stemmen van de kijker werd minder benadrukt, geen belspelmiep in beeld, meerdere factoren die bepalen wie de winnaar is, Esther die de twee sukkeltjes nog eens goed aanpakt.... Ik heb met plezier gekeken.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Tanic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #44 Gepost op: 29-11-2005, 09:06:14 »
Jahoeee, geweldige finale. Marnix GEFELICIFLAPSTAARD, wel jammer voor Marleen dat ze maar zo weinig stemmen kreeg. Prachtig, overigens hoe Esther onze 'geliefde' John >:( en Carl >:( eens flink op hun neus liet kijken ::ok::. Heel irri die stemtussenslagen steeds tussendoor. Fleur, laat please je haar weer aangroeien?! Jammer, dat de andere Robinsons er niet bijzaten, ik had ook wel graag willen zien hoe zij eraan toe waren en hoe hun leven was geworden na de expeditie. Maar het was super + Nix te winnaars expeditie, je kunt je gewoon weer lekker inschrijven. Wie gaat er mee???
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #45 Gepost op: 29-11-2005, 10:11:39 »
Nou ik vond het helemaal niet slaapverwekkend. Integendeel. Ik vond het met die verschillende puntentellingen erbij echt een vooruitgang. Het is goed dat het winnen afhangt van meedere factoren. hun eigen inspanning ( dmv laatste proef), stemmen medekandidaten, je eigen stemmen en dan nog de kijkers. Dat geeft alles bij elkaar een goed beeld wie de winnaar moet zijn. Als ik deze finale vergelijk met die van TI afgelopen zondag, dan zie jue toch waar er iets meer professionaliteit is te vinden.  :)

Daar ben ik het niet mee eens. De finale van ER ging bijna alleen maar over het stemmen. Vooral het laatste uur. Ik vond de belspellen bij TI wel minder leuk, maar de finale voor de rest beter en minder saai. Er werd tenminste nog vanalles verteld over de kandidaten.
Ik wist al dat de meeste kandidaten op Marnix zouden stemmen, hij zelf had nog 8 stemmen, en hij is ook nog favourite bij het publiek. Als mensen toch al weten wie de winnaar wordt hoef je er niet zo lang over te doen.
Maar het begin na de samenvatting was wel leuk. Toen kreeg je wat over John en Esther te weten, en zag je wat oude beelden terug.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2005, 12:39:35 door shaat »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #46 Gepost op: 29-11-2005, 10:45:04 »
En toch vond ik het nog heel spannend. Zeker als Emma zei dat ze haar 5 stemmen op haar had gezet.. Ik vreesde al dat Marnix weer te tolerant had geweest en bv. een aantal stemmen op Emma of Marleen zou hebben gezet. Gelukkig, hij had ze ook op hem gezet....
 ::hug::

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #47 Gepost op: 29-11-2005, 10:53:48 »
Ik vreesde al dat Marnix weer te tolerant had geweest en bv. een aantal stemmen op Emma of Marleen zou hebben gezet. Gelukkig, hij had ze ook op hem gezet....
 ::hug::
Je mag toch maar op één iemand stemmen? En al zijn stemmen op iemand anders zetten zou wel heel tolerant zijn geweest. En had hij één of twee stemmen op iemand anders gezet was hij toch nog wel gewonnen. Maar goed, het maakte het wel iets spannender

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #48 Gepost op: 29-11-2005, 11:15:19 »
Verdiende winnaar!! Maar ligt het nou aan mij of was de finale echt zo dodelijk saai? Ik vond andere jaren veel spannender. Alleen het deel met Esther en de twee eikeltjes veroorzaakte enige opwinding, de rest..... gaaaaaaaaap

 ::rofl:: zeker zondag de TI-finale niet gezien? Het was idd niet spannend nee, maar dat kon ook eig niet, omdat wel duidelijk was dat Marnix ging winnen. Heb me toch wel goed vermaakt, ondanks dat smsgedoe. Vooral fijn om John weer eens te zien en vooral te horen  ;) . Leuk ook om te zien dat Carl bijna niet aan bod kwam duidelijk grote ruzie met het ER-team .
En volgend jaar tóch geen Allstars-versie  ;D
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #49 Gepost op: 29-11-2005, 12:11:51 »
Het was een heel vermoeiende dag maar wel echt de moeite waard bij de Robinson finale.  ;D
Het is gewoon eens leuk om te zien hoe het er aan toe gaat bij zo'n semi-life programma   ::ok::
Maar ozo vermoeiend   :-\\ Ze begonnen al met de opnamen om 14.30 uur zoiets en dat werd dan 's avonds uitgezonden. Alleen de televoting was wel echt life natuurlijk. ::jaja:: Maar we moesten dus veel zitten (op zo'n stom kussentje dat op een harde ondergrond lag) en het was daar erg warm met die lampen.  ::schaam::
Tussen de 2 opnames door gingen we eten, en daar moesten we ook zooo lang aanschuiven dat wanneer het aan ons was het voorgerecht (aardappelsla en dergelijke) allemaal al bijna op was en bovendien kon de opgewarmde pastahap mij ook niet echt bekoren..... waarom geen rijsttafel!  ::rofl::
Maar het was al met wel leuk om al de kandidaten life te zien. De man van Marleen, Luc, is wel een komisch tiep en de vrouw van Marnix is heel lief!  :D
Voor de liefhebbers staan hier de foto's
Alleen jammer dat wij dus de reis naar Maleisië niet gewonnen hebben.  :\'(
When God created man, she was only joking!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #50 Gepost op: 29-11-2005, 12:20:46 »
Hele leuke foto's Jet!
Maar je kreeg niet de kans om met alle aanwezige kandidaten op de foto te gaan?
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #51 Gepost op: 29-11-2005, 15:17:53 »
Hele leuke foto's Jet!
Maar je kreeg niet de kans om met alle aanwezige kandidaten op de foto te gaan?
ja wel hoor kans genoeg, maar ja je moet bij gesprekken indringen en ach zo een paar foto's is leuk! Ik ben niet graag het opdringerige tiep!  :)
When God created man, she was only joking!

Offline Tanic

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 'Ik was een vuile, vieze, geniepige mol!' (George)
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #52 Gepost op: 29-11-2005, 15:49:18 »
Echt geweeeeeeldige fotootjes.  ::rofl:: die foto met John dan, echt prachtig. Toppie gedaan Jet ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
Grand me the courage to accept the things I cannot change, change the things I can and the wisdom to know the difference

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #53 Gepost op: 29-11-2005, 15:49:57 »
Och spijtig ik ben er twee jaar na mekaar bij geweest en nu niet. Echt jammer... Ik heb toen wel de kandidaten aangesproken met een typerend zinnetje en kon toen wel op de foto of mijn kinderen met hun lieflingskandidaten...
Tegen shandi bv heb ik gezegd : jammer van die proef met Frank..

Dit jaar zou ik tegen Marleen bv zeggen : jij was toch een enorme steun voor Meredith op het eiland...
Of tegen Carl : hoe is het met je tweeling ?
Of Elbert : jammer dat je je vrouwtje zo miste want anders had je ver gekomen...
Dan lukt dat wel hoor Jet... Het zijn tenslotte spelers en nog geen VIP's.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #54 Gepost op: 29-11-2005, 15:53:11 »
Dat met die televoting snap ik niet helemaal: hoe kan EP het dan over de totale percentages hebben gehad, of heb ik iets gezien dat er niet was?

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #55 Gepost op: 29-11-2005, 16:00:13 »
Marnix gewonnen!!!! Een echte terechte winnaar!!! Gefeliciteerd!!!! ::bravo::

Offline LaSeR

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #56 Gepost op: 29-11-2005, 16:09:41 »
Het is gewoon eens leuk om te zien hoe het er aan toe gaat bij zo'n semi-life programma   ::ok::

Zijn er nog interessante dingen gezegd die niet uitgezonden werden?
Ik had het gevoel dat de discussie tussen Esther en Carl veel langer duurde dan uitgezonden?
Ik vond het ook raar om te zien dat geen persoonlijke vraag aan Carl werd uitgezonden. Wat heeft hij allemaal verteld (hij zag er nogal ongelukkig uit)?
Er is leven na de televisie

Offline Folha

  • Forumlid
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #57 Gepost op: 29-11-2005, 17:14:35 »
Mooie finale

vooral toen Esther in de tegenaanval ging tegen John...die zat er ook even voor schut bij.

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #58 Gepost op: 30-11-2005, 03:59:25 »
bah, mn video deed 't niet, en nou heb ik dus die hele finale gemist :\'(

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 14 de FINALE!!!!!
« Reactie #59 Gepost op: 30-11-2005, 09:21:12 »
Leuke foto's, ik zag ook iemand die ik niet herkende in eerste instantie. Maar het was legendarische Tom :D. Ook nog een glimp van Wim....(no comment)

En wat is Esther knap he? :D