Auteur Topic: [kandidaat Nl] Fleur  (gelezen 56732 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Nl] Fleur
« Gepost op: 24-08-2005, 15:36:49 »

Fleur Roozenburg is 24 jaar een bedrijfsleidster in een carwash-centrum. Dit rijkeluiskindje uit Den Haag speelt hockey en heeft in haar leven nog geen tegenslagen gekend. Ze is impulsief en velen beschouwen haar als “oppervlakkig”, maar tijdens deze Expeditie wil ze laten zien dat niets minder waar is.



Bron: Kanaal Twee
« Laatst bewerkt op: 27-08-2005, 10:13:31 door Stormpie »
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #1 Gepost op: 28-08-2005, 21:27:40 »
ik denk niet dat deze ver gaat komen... iemand die nog nooit een tegenslag heeft gehad

Offline Sigg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #2 Gepost op: 29-08-2005, 22:36:53 »
ik denk niet dat deze ver gaat komen... iemand die nog nooit een tegenslag heeft gehad

Ik weet het zo net nog niet. Zo'n biografietje wat op internet wordt gepleurd wat bestaat uit 3 regels tekst is natuurlijk niet zo heel veelbetekenend. Ik heb haar via mijn werk toevallig eens ontmoet en denk dat je d'r niet moet onderschatten. Rijkeluiskindje... Tja, je kunt een wasstraat van je vader krijgen, maar ik neem aan dat bij bedrijfsleider zijn ook hoort dat je je volop inzet voor je bedrijf en wat werk moet verzetten voor de instandhouding ervan. Ze wil zichzelf met de expeditie bewijzen, we zullen zien

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #3 Gepost op: 29-08-2005, 23:15:51 »
 Fleur komt een beetje over als het rustige,kalme type en zo iemand kan volgens mij ver geraken.  ::ok::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #4 Gepost op: 29-08-2005, 23:54:55 »
fleur gaat heel ver geraken volgens mij!
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #5 Gepost op: 29-08-2005, 23:56:10 »
Lijkt mij een echte kakker, volgens mij ook degene die in de trailer zegt:"Waarom wordt ik meteen in een hokje gestopt?" Of zoiets.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Tits

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #6 Gepost op: 30-08-2005, 14:24:24 »
Lijkt mij een echte kakker, volgens mij ook degene die in de trailer zegt:"Waarom wordt ik meteen in een hokje gestopt?" Of zoiets.

zei dat meisje die in de grot zat dat niet?

die 30 plusser:)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #7 Gepost op: 30-08-2005, 14:26:16 »
Volgens mij is ze idd ook een "kakker" en ik denk dat ze er snel last van gaat krijgen dat ze over dingen een andere visie heeft en dat ze gewend is om haar zin te krijgen. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #8 Gepost op: 30-08-2005, 14:48:26 »
Ik hoop het niet, want dat ljkt me geweldige tv.

En ik weet nog steeds niet of Fleur het is die die uitspraak doet, het is iig iemand met een hoedje op. Wie??? ???
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #9 Gepost op: 30-08-2005, 14:52:40 »
zolang ze aardig blijft maakt ze wel een kans.
persoonlijkheid heeft de meeste invloed op mensen dan tellen de prestaties veel minder.
Kijk maar naar Mick vorig jaar  ;)
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #10 Gepost op: 31-08-2005, 17:30:57 »
Ze bleef achter tijdens de eliminatieproef, ze lag met Johnny op het strand te zonnen. Ze maakt op mij nog geen echt goede indruk.  ::ohno::
Nog even niks.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #11 Gepost op: 1-09-2005, 14:22:28 »
ik zie haar niet ver komen. Volgens mij is het wel een aardige meid maar van wat ik heb gezien zet ze zich nog niet zo erg in en na verloop van tijd gaat dat mensen irriteren.

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #12 Gepost op: 1-09-2005, 14:23:11 »
Ik zie wel een beetje Ilona in haar  ::jaja::
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #13 Gepost op: 1-09-2005, 15:13:03 »
"Ik vind mezelf een prima mens, en als iemand daar problemen mee heeft, dan heeft diegene zelf een probleem"...

Euhmmm ja...wat moet je hier van denken? Ik sta ten opzichte van haar nog wel neutraal, maar als ze zich echt gaat gedragen naar haar uitspraak red je het gewoon niet. Komt een beetje asociaal over.

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #14 Gepost op: 1-09-2005, 15:16:11 »
Het ergste vond ik van haar dat ze niet door dat gedrag van Jhonny heen kon prikken.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #15 Gepost op: 1-09-2005, 18:24:53 »
"Ik vind mezelf een prima mens, en als iemand daar problemen mee heeft, dan heeft diegene zelf een probleem"...

Euhmmm ja...wat moet je hier van denken? Ik sta ten opzichte van haar nog wel neutraal, maar als ze zich echt gaat gedragen naar haar uitspraak red je het gewoon niet. Komt een beetje asociaal over.

Ja die uitspraak viel me ook al op...lijkt wel of ze iets moet compenseren, onzekerheid misschien? Ik heb geen idee, maar ik vind het niet een uitspraak die voort komt uit een sympathieke persoonlijkheid.
We zullen zien, ik denk dat ze iig voor vuurwerk kan gaan zorgen en dat is altijd goed voor de amusementswaarde... ;D
sic transit gloria mundi

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #16 Gepost op: 14-09-2005, 17:42:34 »
Hoop dat Fleur er snel uit word gestemd. Nicole vond ik geweldig, maar vind Fleur beetje dommig over komen. Dat kamp Zuid door haar de proef verloor is niet erg, dat kan iedereen overkomen. Maar haar stem op Tom in aflevering 2 snapte ik niet en daar komt bij dat zij het minste Robinson gehalte heeft van iedereen.

Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #17 Gepost op: 28-09-2005, 15:28:46 »
Fleur is haar positie flink aan het versterken. Als er op haar kamp iemand eruit moet, heeft ze goede kans.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #18 Gepost op: 28-09-2005, 15:36:47 »
Fleur is haar positie flink aan het versterken. Als er op haar kamp iemand eruit moet, heeft ze goede kans.
om eruit te gaan of om erin te blijven?

Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #19 Gepost op: 28-09-2005, 15:42:19 »
om erin te blijven.