Auteur Topic: [kandidaat Nl] Johnny  (gelezen 46627 keer)

Offline remko277

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #80 Gepost op: 3-09-2005, 01:37:19 »

Wij rekenen hem af op de dingen die we van hem zien op de buis



Inderdaad... Een beetje vent duikt in het water tijdens een proef...

Offline oinky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #81 Gepost op: 3-09-2005, 07:42:53 »
sorry vindt het momenteel een sukkel zo als hij zich nu voor doet en ik denk dat hij het niet gaat redden, hij begindt nu al een beetje door te draaien volgens mij en ik vindt hem ook zeker geen leider van de ploeg maar kwa kracht zal hij nog zeker wel nuttig zijn voor de groep en het daarom nog wel effe bij de ploeg blijven

Gr. Oinky
3 keer is niet altijd scheepsrecht soms is het 4 keer

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #82 Gepost op: 3-09-2005, 10:10:42 »
Maar ze hebben hem echt niet gedwongen die foute opmerkingen te maken voor de camera..
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #83 Gepost op: 3-09-2005, 20:21:58 »
Het zegt gewoon veel over de persoon die die vuiligheid spuit.
 ;)
Da's ook weer waar ::jaja::

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #84 Gepost op: 3-09-2005, 20:48:31 »
Zo is dat, een beetje beleefdheid ga je niet van dood.
MAAR
dit is niet nieuw.

Elk jaar opnieuw zijn er mensen ::) :-X die menen dat je zomaar alles kan verkondigen, en anderen mag kwetsen.
Als kandidaat moet je ook daar tegen kunnen (vind ik). Het zegt gewoon veel over de persoon die die vuiligheid spuit.
 ;)
begin de dag met een lach

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #85 Gepost op: 3-09-2005, 20:55:23 »
Zo is dat, een beetje beleefdheid ga je niet van dood.
MAAR
dit is niet nieuw.

Elk jaar opnieuw zijn er mensen ::) :-X die menen dat je zomaar alles kan verkondigen, en anderen mag kwetsen.
Als kandidaat moet je ook daar tegen kunnen (vind ik). Het zegt gewoon veel over de persoon die die vuiligheid spuit.
 ;)
sorry ging even mis
een waar woord,dank je wel ::tandpastasmiley:: ::zwaai::

begin de dag met een lach

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #86 Gepost op: 3-09-2005, 21:47:53 »
Tuurlijk heeft Lukas gelijk over een beetje beleefdheid maar je moet er niet overspannen op reageren als er mensen zich wat kritischer uitlaten.....sommigen zullen dat beargumenteerd doen en anderen helaas niet, dat weet je als kandidaat en daar moet je tegen kunnen (ook daarin geef ik Lukas gelijk)
« Laatst bewerkt op: 3-09-2005, 22:13:17 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #87 Gepost op: 3-09-2005, 22:08:16 »
Tuurlijk heeft Lukas gelijk over en beetje beleefdheid maar je moet er niet overspannen op reageren als er mensen zich wat kritischer uitlaten.....sommigen zullen dat beargumenteerd doen en anderen helaas niet, dat weet je als kandidaat en daar moet je tegen kunnen kunnen (ook daarin geef ik Lukas gelijk)
klopt gelukkig kan de kandidaat daar tegen ,en overspannen reageren(ikke dus)zie het maar als eerste reaktie misschien niet de meest ideale maar wie of wat is dat wel?????
begin de dag met een lach

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #88 Gepost op: 3-09-2005, 22:16:27 »
klopt gelukkig kan de kandidaat daar tegen ,en overspannen reageren(ikke dus)zie het maar als eerste reaktie misschien niet de meest ideale maar wie of wat is dat wel?????

dat zou iedere moeder doen denk ik  ::hug:: ervanuitgaande dat je dat bent en anders iedere zus ofzo  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #89 Gepost op: 3-09-2005, 22:21:13 »
Johnny komt nogwel ver of gaat er supersnel uit aangezien hier iedereen over hem praat :P
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #90 Gepost op: 3-09-2005, 22:37:10 »
Hij is in ieder geval van alle kandidaten de meest besproken kandidaat na aflevering 1  ;D
sic transit gloria mundi

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #91 Gepost op: 3-09-2005, 22:54:12 »
zo is het maar net ::regenboog:: ::joehoe::
begin de dag met een lach

Offline Southside

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • south=young
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #92 Gepost op: 4-09-2005, 00:38:15 »
hebben jullie de voorstukjes van aflevering 2 op zaterdag gezien? maxime is dus niet geliefd bij iedereen ,ik wed dat johnny gelijk had over maxime!
zo zie je maar dat het makkelijk is om iemand gelijk maar op een voetstuk te plaatsen 8)
johnny rules!

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #93 Gepost op: 4-09-2005, 00:41:42 »
Maar wie weet veranderd onze mening ook wel na de volgende aflevering. Voorlopig moeten we het doen met maar 1 aflevering. Dat vormt niet echt goed je mening, maar hey. Daar moeten we het mee doen. :)
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Southside

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • south=young
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #94 Gepost op: 4-09-2005, 00:47:13 »
beetje ondoordacht je mening geven na 1 aflevering.... ::rofl::
probeer eens wat eromheen te denken en niet gelijk maar plat met de rest van de simpele mensen mee te gaan,
johnny heeft mischien een grote bek maar ik denk dat die jongen bloed-eerlijk is en een hart van goud heeft!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #95 Gepost op: 4-09-2005, 00:59:01 »
beetje ondoordacht je mening geven na 1 aflevering.... ::rofl::
probeer eens wat eromheen te denken en niet gelijk maar plat met de rest van de simpele mensen mee te gaan,
johnny heeft mischien een grote bek maar ik denk dat die jongen bloed-eerlijk is en een hart van goud heeft!

simpele mensen...mmmmm ??? wat brengt jou op het idee dat ie een hart van goud heeft? Ik bedoel net zo goed als mensen tegen hem zijn na aflevering 1 ben jij voor hem, maar jij geeft net zo min argumenten...jij DENKT dat ie een hart van goud heeft en je DENKT dat ie bloed-eerlijk is, of je bent een bekende van hem of het slaat net zo min ergens op
(en als je een bekende bent dan ben je bevooroordeeld)
« Laatst bewerkt op: 4-09-2005, 01:05:19 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #96 Gepost op: 4-09-2005, 01:18:33 »
Nou moet ik wel eerlijk zijn dat er wel degelijk dat soort mensen zijn. De ex van mijn zus zat een paar jaar geleden in zo veel problemen, maffia enz. Hij heeft het geloof opgepakt en is nu eenerg vrolijke jongen die je niet zou verdenken van zulke praktijken.

Maar ken jij Johnny persoonlijk ofzo?
Who’s got the sweetest disposition?

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #97 Gepost op: 4-09-2005, 01:22:57 »
Nou moet ik wel eerlijk zijn dat er wel degelijk dat soort mensen zijn. De ex van mijn zus zat een paar jaar geleden in zo veel problemen, maffia enz. Hij heeft het geloof opgepakt en is nu eenerg vrolijke jongen die je niet zou verdenken van zulke praktijken.

Maar ken jij Johnny persoonlijk ofzo?

ik snap het niet helemaal en ik weet eigenlijk ook niet of die vraag aan mij gericht is...wie bedoel je met 'ken jij Johnny persoonlijk'?
sic transit gloria mundi

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #98 Gepost op: 4-09-2005, 01:27:34 »
Die vraag was op Southside gericht  ::hug::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #99 Gepost op: 4-09-2005, 13:17:23 »
beetje ondoordacht je mening geven na 1 aflevering.... ::rofl::
probeer eens wat eromheen te denken en niet gelijk maar plat met de rest van de simpele mensen mee te gaan,
johnny heeft mischien een grote bek maar ik denk dat die jongen bloed-eerlijk is en een hart van goud heeft!

zucht mijn opmerkingen waren niet ondoordacht. Hij gedroeg zxich jaloers en arogant voor de camera, dan zal hij best ook zijn aardige momenten hebben gehad die ze niet laten zien maar hij is wel gewoon jaloers.. dat kun je niet zo plakken knippen..
Aitan-- altijd mening, nooit feiten