Auteur Topic: [kandidaat Be] Marnix  (gelezen 56420 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #20 Gepost op: 20-09-2005, 07:22:59 »
Om even op mijn eigen post terug te komen:
Esther is kansloos lijkt me en Marnix zit in een kansrijke positie vooralsnog...
Toch vraag ik me af of Marnix het net zo moeilijk zou hebben gehad als Esther als ze zouden ruilen.... ??? ???

Dat vroeg ik me dus ook af....en Esther vroeg zich dat ook af, maar denkt dat Marnix net zo min een kans had gemaakt bij deze twee ...ja hoe zal ik ze noemen?...eh... :-X :-X :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #21 Gepost op: 20-09-2005, 07:39:09 »
Ik denk dat Marnix idd ook weinig kans zou hebben gehad, maar iig meer kans...ik heb toch het gevoel dat het geslacht wel degelijk een rol speelt. Het werd niet zo genoemd, maar ik denk dat onze 2 vrienden van het politbureau sowieso geen leider wilden en al helemaal geen dame  ::) :-X
sic transit gloria mundi

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #22 Gepost op: 20-09-2005, 10:07:39 »
Marnix had bij deze twee ook geen enkele kans gehad. Dit heeft niets met geslacht te maken, alleen met het in gevaar komen van positie.


Marnix heeft een goed team gekozen, hij heeft een goede basis om ver te kunnen komen. Hij is wel degelijk een kanshebber voor de eindzege.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline tweetyke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #23 Gepost op: 21-09-2005, 23:53:04 »
 ::love:: hmmm een schatje!!
my number one!! ::bravo::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #24 Gepost op: 22-09-2005, 00:02:12 »
Ik vermoed van wel. John had het liefst leider willen zijn en dat is hem misgund. Dat is zijn hele probleem geweest denk ik..
Waarschijnlijk zal het nog wel extra pijnlijk geweest zijn omdat het een vróúw was die boven hem stond.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #25 Gepost op: 25-09-2005, 16:07:01 »
Marnix is top samen met Esther ::ok::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #26 Gepost op: 27-09-2005, 11:49:35 »
Goed bezig!
 ::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #27 Gepost op: 27-09-2005, 13:24:44 »
Marnix en Maxime twee zalige kerels.... Met hen wil ik wel eens op Expeditie Robinson.... ::bravo::
Ik wens hen beiden veel succes voor de eindoverwinning....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #28 Gepost op: 28-09-2005, 11:24:45 »
Marnix en Maxime komen samen in de finale!

Offline scotty018

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #29 Gepost op: 4-10-2005, 15:57:52 »
Marnix is volgens mij echt een topgozer...

Ik denk dat hij samen met maxime, elbert(mits hij zn emoties kan bewaren) en douwe in de finale komt. De rest is simpelweg te zwak of te zielig (hoor ik iemand kamp zuid zeggen??;D)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #30 Gepost op: 4-10-2005, 16:22:42 »
een goede leider; zoals hij oog heeft voor de behoeftes van de individuen. dat is de manier om ver te komen in het spel.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2005, 20:23:18 »
Marnix is volgens mij echt een topgozer...

Ik denk dat hij samen met maxime, elbert(mits hij zn emoties kan bewaren) en douwe in de finale komt.
Dat zou nog niet zo slecht zijn..Neen, als ik het overpeins dat zou zelfs keitof zijn.... ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline pipolala

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2005, 21:55:37 »
Grote kanshebber om Robinson 2005 te worden. Hopelijk laat hij zich niet vloeren door superlooser Carl!!!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2005, 23:48:54 »
Marnix wandelt op z'n sokken naar de finale...
;D
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #34 Gepost op: 5-10-2005, 13:24:28 »
Marnix wandelt op z'n sokken naar de finale...
;D
::ok::

blote voeten, lijkt me het lekkerst op het strand  ;) :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #35 Gepost op: 5-10-2005, 13:26:45 »
Marnix is een perfecte Leider tot nu toe ik denk dat hij nog ver zou geraken in de Expeditie  ::jaja:: ::rofl::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #36 Gepost op: 9-10-2005, 15:47:38 »
Ik vindt hij het heel goed doet in ER..  ::ok::
Hij is de leider van de groep en hij doet het echt goed om de sfeer goed te houden..
Ik vraag me af of de hij zich straks nog staande weet te houden na de samensmelting van de 2 groepen.
Wat positie zal Marnix dan hebben... Want in de andere groep zatten toch een paar chagarijnen bij elkaar.. Die zullen wel moeite hebben met Marnix omdat hij een buiten staander is net als Esther..
Terwijl zijn eigen groep een hecht team was..
Er zullen vast nog wel een paar zijn die leider Marnix zullen steunen..  ::jaja::
Hij blijft op dit moment mijn Robinson..

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #37 Gepost op: 10-10-2005, 23:17:22 »
Ik kan me ook geen enkele manier voorstellen waarop Marnix de finale NIET zou kunnen halen. Ik vond hem altijd een beetje een saai figuur, maar na vanavond denk ik daar anders over, ik vond zijn gesprek met Carl, waarin hij hem aanspreekt op zijn gedrag ten opzichte van Esther, in 1 woord: geweldig ! Ik heb daar echt van zitten genieten (' Carl, mijn eerste stem is op jou' !)
 ::ok::

Offline Zeta

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #38 Gepost op: 10-10-2005, 23:25:26 »
Zou ook graag hebben dat ie wint, al is het voor zijn persoonlijkheid alleen. Steeds rechtvaardig geweest tov van iedereen. ::ok:: Hopelijk begint hij nu, na de samensmelting, een beetje aan zichzelf te denken want Carl zal het niet zo eerlijk spelen als Marnix tot nu toe gedaan heeft. Waarschijnlijk zal die kwal hem zo vlug mogelijk willen lynchen om de sterkste kanditaat eruit te krijgen en zo zelf meer kans te maken, daarvoor is ie listig genoeg, jammer dat Maxime dat (nog) niet doorziet  ???
Kreeg echt een punthoofd toen die kwal vanavond de immuniteit won  >:( Als Elbert en Douwe samenspannen krijgen ze hem misschien volgende week eruit, laat ons hopen  ::regenboog:: Go Marnix Go  ::bravo::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #39 Gepost op: 11-10-2005, 00:13:14 »
Ik veranderde mijn avatar... Was tot nu toe iets meer voor Maxime omdat hij zo speels en vrij was. Maar vanavond hing hij iets teveel rond Carl.... Maxime is goudeerlijk, dapper, en een fantastische leider. Hij liet zelfs Maxime,Fleur en Emma voorgaan in de boot. Fantastische man... Zijn vrouw en kinderen mogen fier zijn.... ::bravo:: ::bravo::