Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 32849 keer)

Offline Flabber

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #80 Gepost op: 25-10-2005, 13:44:38 »
Heerlijke aflevering. Werkelijk genieten.
Zoals eerder al gemeld vind ik het niet meer dan logisch wat Douwe doet. Een kat in het nauw... Vooral die naiviteit van Maxime.. heerlijk: "Neen, ik wil mijn neurtraliserende stem niet inzetten: die is waarschijnlijk nog niet nodig"..
Wat had hij dan gedacht? Douwe die zich wel even laat wegstemmen ?
Wat ik wel erg vreemd vind is de trailer voor volgende week; Het leek net of Marnix "verhaal wil gaan halen" op het feit dat Maxime eruit ligt. Als dat is dan daalt Marnix aardig in de pikorde. Wie denkt hij wel dat hij is ? God ?
Maar ja, zoals vaker wordt je op het verkeerde been gezet in de trailer. Hopelijk nu ook.. Ben benieuwd !

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #81 Gepost op: 25-10-2005, 14:24:12 »
Als de volgorde van het stemme anders was, had Carl wel gestemd denk ik, want nu zag hij dat Douwe echt veel briefjes in de urn had gedaan.
Maar wel raar dat Maxime z'n neutraliserende stem niet inzette.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #82 Gepost op: 25-10-2005, 14:29:46 »

Maar wel raar dat Maxime z'n neutraliserende stem niet inzette.

Vergeet niet wat voor een dag Maxime juist beleefd had. Een zware eliminatieproef met slechte gevolgen, in de kliniek liggen dan de boottocht terug van de kliniek naar de eilandraad. Ik denk dat Maxime het nog niet allemaal zo goed geordend had.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #83 Gepost op: 25-10-2005, 14:32:35 »
Vergeet niet wat voor een dag Maxime juist beleefd had. Een zware eliminatieproef met slechte gevolgen, in de kliniek liggen dan de boottocht terug van de kliniek naar de eilandraad. Ik denk dat Maxime het nog niet allemaal zo goed geordend had.
Dat zou kunnen.

Offline bruintje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #84 Gepost op: 25-10-2005, 15:08:52 »
Carl doet net alsof Douwe een grote crimineel is, dat hij Maxime eruit heeft gestemd. T wordt tijd voor hem dat hij de afleveringen ziet over zijn manier van stemmen op Esther!

En trouwens als hij het ZO'N GROOT probleem vindt dat Maxime eruit is, waarom heeft hij dan niet zijn stemmen opgeofferd? --> voor Maxime tegen Douwe (hij had alle stemmen in de urn zien liggen)
Dan was Douwe eruit en Max erin gebleven. T enige proleem was dan dat hij geen stemmen meer zou hebben, maar opzich wint ie alle proeven en issie wel veilig, en als t egt nodig was geweest had ie dan nog een complot kunnen smeden met Max (al houdt hij daar natuurlijk HELEMAAL NIET van!!  ::pinokkio::)

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #85 Gepost op: 25-10-2005, 15:16:15 »
en als t egt nodig was geweest had ie dan nog een complot kunnen smeden met Max (al houdt hij daar natuurlijk HELEMAAL NIET van!!  ::pinokkio::)

Nee, carl doet zoiets niet (denk ik)
wat hij wel doet is dat hij (bijna) iedereen die hem niet mag in zwart daglicht zet en de andere kampgenoten ervan overtuigen dat een andere kandidaat eruit gestemd moet worden.

op deze manier probeert hij stemmen van anderen weg te halen, terwijl hijzelf geen stem eraan vuil maakt.  ::niet-ok:: :(

Offline aegor

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #86 Gepost op: 25-10-2005, 18:13:22 »
Hallo, je kan iedereen wel de schuld geven van wat er gisteren gebeurde.

Carl, omdat ie de immuniteitsproef won en geen stemmen gebruikte.
Douwe, omdat ie al zijn stemmen aan Maxime gaf.
Fleur, omdat ze Douwe hielp.
Meredith, omdat ze helemaal niets deed.

Het feit blijft dat als je naar huis wordt gestuurd met
een neutraliserende stem en je eigen zes stemmen nog op
zak, je de loser van de week bent.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #87 Gepost op: 25-10-2005, 18:19:38 »
en Maxime zelf is ook de schuldige door niet te stemmen...

Offline bruintje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #88 Gepost op: 25-10-2005, 19:53:50 »
ja, twas wel stom dat hij(max)helemaal niet gestemd heeft, maar ik snapte zn tactiek wel (ik zou m persoonlijk dan ook geen loser van de week noemen), hij wilde natuurlijk alle stemmen behouden tot het eind, en gelijk had ie... maarja, slim wast blijkbaar niet.  ::joehoe::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #89 Gepost op: 25-10-2005, 20:19:48 »
Die man onsnapt aan alle dansen, krijgt alles in zijn schoot geworpen.

Nou... Zo zou ik deze proef toch niet helemaal willen omschrijven.

Offline Piet Piraat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #90 Gepost op: 25-10-2005, 22:19:17 »
Wanneer komen er eens een stel zeerovers op dat eiland om die Carl eens de stuipen op het lijf te jagen?  De angst mag ook wel eens op de proef gesteld worden toch????::oink::

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #91 Gepost op: 28-10-2005, 20:20:34 »
Realiseer je wel dat Carl het SPEL speelt en daar heel erg ver in gaat, door niet-integer gedrag. Dat betekent mensen tegen elkaar opzetten, achterbaks gedoe, etc, maar het is zijn manier om het spel te winnen. Hij doet tenminste iets (of je het met zijn daden nu eens bent of niet)en dat is meer dan de behangfunctie die een Marleen en Meredith hebben in het spel. Die zitten er maar te zitten.

Trouwens, wat ik me afvraag; zouden die Maxime en Fleur een bed of twee bedden hebben gebruikt?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #92 Gepost op: 28-10-2005, 22:08:36 »
Realiseer je wel dat Carl het SPEL speelt en daar heel erg ver in gaat, door niet-integer gedrag. Dat betekent mensen tegen elkaar opzetten, achterbaks gedoe, etc, maar het is zijn manier om het spel te winnen. Hij doet tenminste iets (of je het met zijn daden nu eens bent of niet)en dat is meer dan de behangfunctie die een Marleen en Meredith hebben in het spel. Die zitten er maar te zitten.

Trouwens, wat ik me afvraag; zouden die Maxime en Fleur een bed of twee bedden hebben gebruikt?
Met niet-integer gedrag weet je van te voren dat je dit spel niet kunt winnen: aan het eind word er gestemt door de kijkers en de rest van de kandidaten, dat zul je noooooooit winnen, behalve als je samen met iemand in de finale staat die nog niet-integerder is ::jaja::

ik vermoed toch twee bedden, maar dat kan ik fout hebben... ;D