Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 117731 keer)

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #60 Gepost op: 22-09-2005, 05:34:16 »
"Met je spierballen rollen, dat heb je toch niet nodig?" verweet hij Elbert. Nee, hulpje spelen van de grootste treiteraar en proberen anderen weg te pesten, dat is wel nodig zeker...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #61 Gepost op: 22-09-2005, 08:15:46 »
Ik ben wél reuze benieuwd naar hun versie van wat er gebeurd is!
:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline twina

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #62 Gepost op: 22-09-2005, 11:58:27 »
Ik heb hier eerder geschreven dat ik Carl wel als winnaar zou zien. Nou ik ben accuut van gedachten veranderd. Gek he? Na de laatste uitzending ben ik hem anders gaan zien. Wat een flapdrol zeg. Een beetje achter die indiaan aanlopen en daarmee Esther in een hoekje drukken. Heel flauw. Nu hoop ik dus dat eerst John vertrekt (want die is toch de "leider" in dit conflikt) en daarna Carl. Ik zal ze allebei met plezier uitzwaaien. ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::


Edit: Dubbele posts verwijderd - Test
« Laatst bewerkt op: 22-09-2005, 12:32:38 door Test »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #63 Gepost op: 22-09-2005, 12:11:59 »
Kan je die niet zelf verwijderen? *even off-topic*

Na even met deze post gechecked te hebben: ja dus! Gewoon op het knopje "verwijderen" klikken. Scheelt een hoop dubbele, want je laatste was ook 2x.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline twina

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #64 Gepost op: 22-09-2005, 13:49:16 »
Ik heb even getest en inderdaad je hebt gelijk. Bedankt voor de tip!

Offline jevries

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #65 Gepost op: 25-09-2005, 11:38:34 »
Nog zo'n kansloos individu...uitspraken en aaneengedraaide scenes manipuleer je niet...dus hoe je je hier uit wil praten ik weet het niet. feit is dus dat Carl een erg vervelend ventje is. ::ohno:: ::ohno::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #66 Gepost op: 26-09-2005, 22:04:21 »
Geloof het of niet....ik had bijna medelijden met John vanavond, hoe hij zich een oor aan laat n**ien door Carl.

Knap van Carl: een complot bewerkstelligen om grote concurrent John eruit te krijgen, het zelfs nog recht in zijn gezicht vertellen dat hij hem eruit gaat stemmen (reden: stemmen tegen je tellen dubbel = kul) en daarna nog beschouwd worden door John als een hele goede vriend.

Hoe doet hij dat toch?

Offline jevries

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #67 Gepost op: 26-09-2005, 22:15:02 »
Nou dat zal ik je vertellen....dat heeft te maken met hun EQ en IQ...die moet erg laag zijn net als dat beide heren zelf zijn...laag...en de rest van die kampbende idem. ::niet-ok::

Offline eaf

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #68 Gepost op: 26-09-2005, 22:22:59 »
ik hoop dat Carl er volgende week uitligt. het is eigenlijk nog een grotere ****** dan die JOhn, geniepiger.

weg ermee!!!
« Laatst bewerkt op: 26-09-2005, 22:42:15 door Stormpie »

Offline save-lee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #69 Gepost op: 26-09-2005, 22:34:27 »
*save-lee maakt een gebaar met duim en wijsvinger*
2CM? ::rofl::


Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #70 Gepost op: 26-09-2005, 22:43:29 »
Tja,

ben nieuw hier, mijn eerste bericht.

HEt enige wat ik over Carl kan zeggen is dat ik mag leie dat hij volgende week verliest van Esther, als zij hem uitdaagd en dat dan iedereen hem er ook uitstemt net als dat hij geflikt heeft bij John.

Carl vind ik een vieze vuile achterbakse manipulerende Sjonnie
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #71 Gepost op: 26-09-2005, 22:45:07 »
 ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 07:59:42 door Faabjuh »
🜃

Offline Rickmaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #72 Gepost op: 26-09-2005, 22:47:22 »
In het begin dacht ik dat is een goeie vent, maar dat heeft hij zelf goed ver..... voor de meeste mensen. you suck ::niet-ok::
Wow, I dont believe

Offline friek

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #73 Gepost op: 26-09-2005, 22:53:33 »
Nu wat betreft Carl. In de 5de aflevering dacht hij aan opgeven doch hij ging er nog een nachtje over slapen.
Als je erover begint dan ga je toch gewoon. Doch ik denk dat hij het spelletje hard wil spelen.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #74 Gepost op: 26-09-2005, 22:57:46 »
Met verbazing heb ik gekeken naar deze Carl. Uiterst geraffineerd  denk hij met zijn "tactiek" op deze manier het te gaan winnen? Dat kan hij toch niet serieus menen. En dan de reden waarom hij op John stemt ::ohno:: ::ohno::. Nee, onbetrouwbaar, slinks is zijn gedrag. Met deze man zal het geen goed zaken doen zijn in het gewone leven heb ik zo het idee. Nooit geweten dat er zulke mensen bestaan hoor ::hypocriet::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Vivian

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #75 Gepost op: 26-09-2005, 23:10:17 »
Volgens mij zullen de vrouw en kinderen van Carl het thuis nog heel moeilijk krijgen.  ::schaam:: Ze zullen zich vast diep schamen dat hij bij het gezin hoort. Wat een smiecht is dat!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #76 Gepost op: 27-09-2005, 00:03:36 »
Volgens mij zullen de vrouw en kinderen van Carl het thuis nog heel moeilijk krijgen.  ::schaam:: Ze zullen zich vast diep schamen dat hij bij het gezin hoort. Wat een smiecht is dat!

Laten we dat nou maar niet hopen. Dat zijn gedrag laakbaar is, is een feit, maar ik wens hem hierdoor geen huwelijkscrisis toe. Dat zou je niemand toe mogen toewensen.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #77 Gepost op: 27-09-2005, 00:12:46 »
En dan kunnen ze Esther eindelijk uitdagen en durft er eigenlijk niemand,grote mond maar als het er op aan komt..nee dan is het toch wel een grote stap..wat een lafaards zeg, vooral die Carl die het dan ook nog John laat opknappen.

Offline kolibri

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #78 Gepost op: 27-09-2005, 06:52:41 »
nu jij er nog uit dan zijn de 2 eikels er uit hoop dat je verliest van ehster met de proef van de kaars je wil toch al weg je mist natuurlijk je vriend je snik snik whahahahhahahhahahaha
kolibri

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #79 Gepost op: 27-09-2005, 07:47:17 »
Een groot zielig figuur. Alles moet in zijn voordeel gaan, anders is ie boos, en word ie vals. Is er een sterker persoon, dan moet die weggepest worden, staat hij zwakker dan en ander, wegpesten.... een zielig figuur.
En die leidersproef, dolblij dat die mogelijkheid er is, maar doodsbang om hem aan te gaan. Tis natuurlijk makkelijker om te zeuren tegen iemand, dan zelf die positie te bekleden. Te goed voelen om te volgen, maar te schijterig om te leiden.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!