Auteur Topic: [kandidaat Be] Marnix  (gelezen 56429 keer)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #60 Gepost op: 18-10-2005, 13:13:26 »
Ik ben het helemaal eens met alle mooie woorden die jullie over Carl hier zeggen...  ::jaja::

Lorelei wat prachtig gezegd en volgens mij zo de spijker op kop !!!  ::bravo:: 

Als ik karakter mee laat wegen bij wie ik een Robinson vindt... dan is Carl voor mij dé echte en enige onbetwiste ROBINSON ...  ::ok::  ::ok::  ::ok::
Ehm... ik hoop dat je hier Carl en Marnix door elkaar haalde? Want anders is het čn off-topic čn een erg gewaagde stelling.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Nootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zoek de verschillen ...
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #61 Gepost op: 18-10-2005, 15:08:55 »
Ehm... ik hoop dat je hier Carl en Marnix door elkaar haalde? Want anders is het čn off-topic čn een erg gewaagde stelling.

Ik haalde de namen door elkaar :-[  :-[  kijk maar naar mijn andere berichten ..
maar ben nu wakker .. hoop ik  ;)
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Aapje86

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #62 Gepost op: 24-10-2005, 22:10:49 »
Ik zag marnix al weer boos worden vanwege douwes stemmen op maxime. Wat zal karl nu weer gezegd hebben. En dat Marnix er intrapt echt zo vermoeiend!!!  ::ohno::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #63 Gepost op: 24-10-2005, 22:14:37 »
Ik zag marnix al weer boos worden vanwege douwes stemmen op maxime. Wat zal karl nu weer gezegd hebben. En dat Marnix er intrapt echt zo vermoeiend!!!  ::ohno::
Ja wel jammer van Marnix. Maar van de ene kant kan ik het me ook voorstellen dat hij erin trapt omdat alleen Carl het verhaal verteld..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #64 Gepost op: 24-10-2005, 22:16:10 »
Afwachten... Zijn Reactie op de stemmen van Douwe wil ik even afwachten.. je weet nooit hoe dat gaat lopen!!  ::ohno::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #65 Gepost op: 25-10-2005, 00:29:23 »
Het zal er volgens mij gaan stuiven wanneer Marnix terugkeert naar Mensirip. Douwes dagen lijken geteld.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #66 Gepost op: 25-10-2005, 00:32:49 »
Het zal er volgens mij gaan stuiven wanneer Marnix terugkeert naar Mensirip. Douwes dagen lijken geteld.
Volgens mij moet je van goede huize komen om het rond Douwe te laten stuiven. Zoals ik hem inschat zal hij zijn kant van het verhaal laten horen, en daarmee is dan de kous voor Douwe af. Douwe heeft volgens mij een nogal onderontwikkelde bekeringsdrang ;).

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #67 Gepost op: 25-10-2005, 00:46:08 »
Dat betwijfel ik ten zeerste. Douwe is ten eerste geen al te vlotte prater, ten tweede waren Marnix en Maxime behoorlijk close en ten derde kreeg Douwe deze aflevering al enige tegenstemmen. Wat gaat dat volgende week dan niet geven? De andere expeditieleden zullen het Douwe mijns inziens toch wel kwalijk nemen dat hij Maxime eruit geflikkerd heeft.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #68 Gepost op: 25-10-2005, 00:57:50 »
De andere expeditieleden zullen het Douwe mijns inziens toch wel kwalijk nemen dat hij Maxime eruit geflikkerd heeft.

Niet alleen de anderen, ik neem het Douwe ook enorm kwalijk... Hij mag "opzouten" volgende week...
 ::joehoe::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #69 Gepost op: 25-10-2005, 04:14:47 »
Niet alleen de anderen, ik neem het Douwe ook enorm kwalijk... Hij mag "opzouten" volgende week...
 ::joehoe::

Neem me ff niet kwalijk, maar wat had Douwe volgens jou dan moeten doen?  ???

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #70 Gepost op: 25-10-2005, 08:21:48 »
Niet alleen de anderen, ik neem het Douwe ook enorm kwalijk... Hij mag "opzouten" volgende week...
 ::joehoe::

Wat geeft je het idee - als Maxime zich bewust was geweest van zijn positie als zijnde in gevaar- en met het oog op zijn gedrevenheid-  dat Maxime niet exact hetzelfde zou hebben gedaan in zijn plaats ???

It's all in the game.. Douwe riskeert nu met z'n billen bloot de volgende eliminatieronde kopje onder te gaan..Maxime had hetzelfde risico kunnen nemen als hij misschien iets kritischer had gekeken naar hoe de schaakstukken stonden ;)  Wat je Maxime ook kan attribueren danwel verwijten, systematische zelfonderschatting is het niet  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #71 Gepost op: 25-10-2005, 10:39:34 »
Neem me ff niet kwalijk, maar wat had Douwe volgens jou dan moeten doen?  ???

Zelf weggaan en z'n zeeeeeer slechte eigenschappen, z'n directheid, eerlijkheid en z'n Nederlanderschap, te overdenken!   ;) ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #72 Gepost op: 25-10-2005, 10:40:38 »
Zelf weggaan en z'n zeeeeeer slechte eigenschap, z'n directheid en z'n Nederlanderschap, te overdenken!   ;) ::rofl::
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline StrYker

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #73 Gepost op: 25-10-2005, 12:06:04 »
Belgen worden nogal snel nerveus als men oprecht, recht doorzee en eerlijk is.
Douwe kiest om het spel te winnen, en dat wordt hem kwalijk genomen?
Marnix bepaalt niet wie wint, dat doet het aantal stemmen.

Offline t599108

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #74 Gepost op: 25-10-2005, 13:30:07 »
ik vind het ook spijtig dat marnix zo reageerd maar ja het was tenslotte zijn body die weggestemd is en dat is de tweede maal dat er een vriend verdwijnd waar hij geen reden van weet dat is een normale reactie als men heel menslievend is denkt men niet na ,wij willen altijd helpen en weten wat er gebeurd,proficiat marnix hopelijk wordt jij de echte robinson en ligt carl er volgende keer uit duimen maar

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #75 Gepost op: 25-10-2005, 14:43:37 »
Neem me ff niet kwalijk, maar wat had Douwe volgens jou dan moeten doen?  ???

Niet veel... gewoon inzien dat hij niet de Robinson is... ::rofl:: Alle stemmen zetten op Meredith bv. die veel minder Robinsonwaardig is dan Maxime

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #76 Gepost op: 25-10-2005, 14:49:43 »
Niet veel... gewoon inzien dat hij niet de Robinson is... ::rofl:: Alle stemmen zetten op Meredith bv. die veel minder Robinsonwaardig is dan Maxime
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat, Douwe zich bedreigd voelde door Carl en Maxime, mag hij dan gewoon zijn gevoel volgen en zes stemmen uitbrengen.. Nu kiest hij voor Maxime, omdat Maxime hem gewoon enorm dwars zat ... Ieder het zijne

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #77 Gepost op: 25-10-2005, 17:47:45 »
Zelf weggaan en z'n zeeeeeer slechte eigenschappen, z'n directheid, eerlijkheid en z'n Nederlanderschap, te overdenken!   ;) ::rofl::
???

Sorry, maar... is dit serieus of is dit een ongelukkig uitgevallen Belgenmop? Overigens: volgens mij is het voor een Fries vrij beledigend om aangespoord te worden over z'n 'Nederlanderschap' na te denken :P.

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #78 Gepost op: 25-10-2005, 17:50:48 »
???

Sorry, maar... is dit serieus of is dit een ongelukkig uitgevallen Belgenmop? Overigens: volgens mij is het voor een Fries vrij beledigend om aangespoord te worden over z'n 'Nederlanderschap' na te denken :P.

volgens mij was het juist cynisch bedoeld, en bedoelde Tweety juist dat zij die eigenschappen wel goed vindt maar dat de Belgen die juist niet zo ok vinden en Douwe ze daarom moet gaan overdenken.

Offline theemuts

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marnix
« Reactie #79 Gepost op: 25-10-2005, 17:55:44 »
Ik zag marnix al weer boos worden vanwege douwes stemmen op maxime. Wat zal karl nu weer gezegd hebben. En dat Marnix er intrapt echt zo vermoeiend!!!  ::ohno::

ik heb de aflevering nog niet gezien en ik weet ook niks van de komende aflevering, maar het volgende. als ik het goed begrepen heb, gaat carl terug naar het winnaarseiland en stuurt hij marnix terug. ik weet niet hoe lang ze samen nog op dat eiland zitten, maar hoe kan carl dan tegen marnix zeggen hoe het zit met douwe's wegstemmen van maxime?
met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal