Auteur Topic: [kandidaat Nl] Fleur  (gelezen 56726 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #60 Gepost op: 12-10-2005, 08:55:21 »
dat idee heb ik ook ,gaffe. ze speelt niet echt een prominente rol.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Winston

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...going nowhere.
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #61 Gepost op: 17-10-2005, 23:11:06 »
Ik hoop dat Fleur nog gaat schitteren, maar ik zou eigenlijk nog effe niet weten hoe...
- stop making sense -

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #62 Gepost op: 18-10-2005, 11:12:22 »
Ik vind Fleur met de aflevering sympthatieker worden.. Ze doet het echt heel erg goed en ik hoop dat ze in de finale komt ::tandpastasmiley::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #63 Gepost op: 18-10-2005, 13:17:27 »
Ik vind Fleur met de aflevering sympthatieker worden.. Ze doet het echt heel erg goed en ik hoop dat ze in de finale komt ::tandpastasmiley::

Ben ik helemaal mee eens Evenstar  ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #64 Gepost op: 18-10-2005, 22:16:58 »
Dit schrijft Elbert over Fleur in zijn dagboek op Talpa tv

Wij, de drie Holanders, hadden elkaar, al gaf Douwe erg veel aandacht aan Fleur en zat hij erg veel aan haar. Fleur is een geraffineerde bitch die mannen uitspeelt. Ik had haar wel door, Douwe niet. Ze probeerde toen al stemafspraken te maken.



Als dat waar is, dan heb ik Fleur wel al heel de ER reeks door. Ik heb ze nooit zo vertrouwd !!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #65 Gepost op: 18-10-2005, 22:33:39 »
Dit schrijft Elbert over Fleur in zijn dagboek op Talpa tv

Wij, de drie Holanders, hadden elkaar, al gaf Douwe erg veel aandacht aan Fleur en zat hij erg veel aan haar. Fleur is een geraffineerde bitch die mannen uitspeelt. Ik had haar wel door, Douwe niet. Ze probeerde toen al stemafspraken te maken.



Als dat waar is, dan heb ik Fleur wel al heel de ER reeks door. Ik heb ze nooit zo vertrouwd !!

Let wel, de bron is Elbert het wandelende knipperlicht, proef verloren willen opgeven, proef gewonnen het weer helemaal zien zitten.
De 3 NL kunnen niet anders dan stemafspraken maken, nu Elbert weg is zijn ze 'sitting ducks'.
Carl er eerst uit dan Fleur en daarna Douwe (of net andersom).
Ik vind Fleur wel ok tot nu toe.
sic transit gloria mundi

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #66 Gepost op: 18-10-2005, 22:39:34 »
Als dat waar is, dan heb ik Fleur wel al heel de ER reeks door. Ik heb ze nooit zo vertrouwd !!

Sorry voor Fleur, maar ik ook niet  ::)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #67 Gepost op: 18-10-2005, 23:05:20 »
Vrouwen voelen zoiets onmiddellijk aan !!!! ::rofl:: ::bravo::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #68 Gepost op: 19-10-2005, 09:41:24 »
Dit schrijft Elbert over Fleur in zijn dagboek op Talpa tv

Wij, de drie Holanders, hadden elkaar, al gaf Douwe erg veel aandacht aan Fleur en zat hij erg veel aan haar. Fleur is een geraffineerde bitch die mannen uitspeelt. Ik had haar wel door, Douwe niet. Ze probeerde toen al stemafspraken te maken.



Als dat waar is, dan heb ik Fleur wel al heel de ER reeks door. Ik heb ze nooit zo vertrouwd !!

Als dat waar is ja. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Elbert stiekum toch pissig is omdat Fleur uiteindelijk niet op Maxime gestemd heeft en daar mee de zogenaamde stemafspraak schond.

En mannen laten zich uitspelen.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Nootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Zoek de verschillen ...
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #69 Gepost op: 19-10-2005, 13:09:38 »
Wij, de drie Holanders, hadden elkaar, al gaf Douwe erg veel aandacht aan Fleur en zat hij erg veel aan haar. Fleur is een geraffineerde bitch die mannen uitspeelt. Ik had haar wel door, Douwe niet. Ze probeerde toen al stemafspraken te maken.

Als dat waar is, dan heb ik Fleur wel al heel de ER reeks door. Ik heb ze nooit zo vertrouwd !!

Ik geloof niet dat Fleur een geraffineerde bitch is.  Waarop (behalve Elbert's l..lige en flauwe opmerkingen) baseer jij dat dan ?? 
Ze speelt om te winnen en zo hoort het ook.  Waar kansen liggen neemt ze die en volgens mij op open eerlijke manier.  Zij is daar niet om vakantie te houden, maar om deel te nemen aan een 'expeditie', met alle ontberingen en kansen die daar mee gepaard gaan.
En dat vind ik veel bewonderingswaardiger!!! dan telkens willen opgeven, of zelfs echt naar huis gaan na een paar dagen al!!! of alleen maar 'vrede' en 'het leuk' willen hebben.

En wat betreft 'aandacht' tussen Fleur en Douwe .. volgens mij vindt ze Douwe gewoon een leuke vent en kunnen ze het goed met elkaar vinden. 
En dat ligt ook aan de heerlijke "doe-niet-zo-moeilijk-mensen" houding van Douwe .. kijk maar hoe Emma en Meredith ook naar Douwe trokken de laatste paar afleveringen .. bijvoorbeeld die vlechtjes  ::rofl::  ::rofl::


Vrouwen voelen zoiets onmiddellijk aan !!!! ::rofl:: ::bravo::

 ::oink::  Ik ben ook een vrouw .. al 44 jaar lang ::tandpastasmiley:: en ik voel i.d.g. toch echt iets heel anders aan dan jij  ::sorry::
« Laatst bewerkt op: 19-10-2005, 13:25:16 door Nootje »
Mensen zijn als dieren... behandel dieren als mensen...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #70 Gepost op: 19-10-2005, 13:43:06 »
Dit schrijft Elbert over Fleur in zijn dagboek op Talpa tv

Wij, de drie Holanders, hadden elkaar, al gaf Douwe erg veel aandacht aan Fleur en zat hij erg veel aan haar. Fleur is een geraffineerde bitch die mannen uitspeelt. Ik had haar wel door, Douwe niet. Ze probeerde toen al stemafspraken te maken.



Als dat waar is, dan heb ik Fleur wel al heel de ER reeks door. Ik heb ze nooit zo vertrouwd !!
Uhu, en dat moeten we geloven.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #71 Gepost op: 19-10-2005, 13:57:39 »
Fleur lijkt mij een leuke zelfverzekerde gezellige meid, die weet waar ze staat. Dat heb ik vele malen liever dan de (in mijn ogen) toch ietwat achterbakse Meredith. Ik ben haar rol in het verhaal Esther nl nog niet vergeten.
Dan heb ik liever iemand die voor haar mening uitkomt, dan iemand die zich verschuilt achter de rest ::ohno::
er was eens......

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #72 Gepost op: 19-10-2005, 13:59:06 »
Fleur lijkt mij een leuke zelfverzekerde gezellige meid, die weet waar ze staat. Dat heb ik vele malen liever dan de (in mijn ogen) toch ietwat achterbakse Meredith. Ik ben haar rol in het verhaal Esther nl nog niet vergeten.
Dan heb ik liever iemand die voor haar mening uitkomt, dan iemand die zich verschuilt achter de rest ::ohno::
Helemaal mee eens.. ::tandpastasmiley::


De belgen zijn zowiezo al een stuk stiekemer en achterbakser dan de nederlanders.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #73 Gepost op: 19-10-2005, 14:02:31 »
Ik snap niet waarom Elbert zo iets schrijft hij kan er zeker niet tegen dat Fleur verder en Douwe verder zijn gekomen als hem Fleur is een eerlijke meid en ik hoop dat ze nog ver komt eerlijk gezegd denk ik dat Fleur heel ver komt maar goed we zullen zien!!  :) :D

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #74 Gepost op: 19-10-2005, 14:03:10 »
De belgen zijn zowiezo al een stuk stiekemer en achterbakser dan de nederlanders.

Van een Belgische :

Daar gaan we weer ::)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #75 Gepost op: 19-10-2005, 14:04:53 »
Van een Belgische :

Daar gaan we weer ::)
Ik bedoel natuurlijk de meeste belgen op ER.  :-\\

Sorry Millesime, maar het valt me heel erg op dat jij pro-belgisch bent. Daar is niets mis mee, maar als wij dan zeggen dat heel veel Belgen in ER gewoon achterbaks en stiekem zijn, kun je niet gaan ontkennen dat dat niet zo is.
« Laatst bewerkt op: 19-10-2005, 14:07:46 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #76 Gepost op: 19-10-2005, 14:10:18 »
De belgen zijn zowiezo al een stuk stiekemer en achterbakser dan de nederlanders.

zouden we mee stoppen idd  :)

maar wel goed dat je het nog even noemt, geeft mij ook de kans te zeggen (als Nederlandse) dat ik vind dat de Belgen sterker in hun 'schoenen' staan en niet lopen te zemelen steeds dat ze terug willen naar mama of t kindje of vriendinnetje  ::ok::

niet alles is zwart-wit  ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #77 Gepost op: 19-10-2005, 14:11:27 »
zouden we mee stoppen idd  :)

maar wel goed dat je het nog even noemt, geeft mij ook de kans te zeggen (als Nederlandse) dat ik vind dat de Belgen sterker in hun 'schoenen' staan en niet lopen te zemelen steeds dat ze terug willen naar mama of t kindje of vriendinnetje  ::ok::

niet alles is zwart-wit  ::vergroot::
Rustig maar, ik bedoelde de meeste Belgen op het eiland daar. Niet in het echt of course.   ;)

Ik ben zelf ook halfbelg dus ik wil absouut niet de belgen hier aanvallen, maar het viel me gewoon op dat ze soms stiekem doen.
« Laatst bewerkt op: 19-10-2005, 14:13:46 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #78 Gepost op: 19-10-2005, 14:13:48 »
Rustig maar, ik bedoelde de meeste Belgen op het eiland daar. Niet in het echt of course.  :-\\

ja, dat weet ik, maar ik zie ze gewoon als individuelen, maar ik kap al  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Nl] Fleur
« Reactie #79 Gepost op: 19-10-2005, 14:15:03 »
zouden we mee stoppen idd  :)

maar wel goed dat je het nog even noemt, geeft mij ook de kans te zeggen (als Nederlandse) dat ik vind dat de Belgen sterker in hun 'schoenen' staan en niet lopen te zemelen steeds dat ze terug willen naar mama of t kindje of vriendinnetje  ::ok::

niet alles is zwart-wit  ::vergroot::

Ik heb "de Nederlanders" (goh, alleen Fleur en Douwe zijn nog over...) anders ook nog nooit horen zeuren dat ze terug wilden... waarom staan de Belgen dan sterker in hun schoenen?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you