Auteur Topic: [kandidaat Be] Marleen  (gelezen 20500 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
[kandidaat Be] Marleen
« Gepost op: 24-08-2005, 15:05:36 »

Marleen van Moer is 43 en woont in Tessenderlo. Ze is gymlerares en moeder van twee pubers. Ze is krachtig en stoer, zeer sportief en doelgericht. Marleen staat bekend om haar warm en open karakter en is zeer sociaal in de omgang. Maar ook een tactische aanpak ligt haar wel.

(bron: Kanaal Twee)
« Laatst bewerkt op: 27-08-2005, 10:22:55 door Stormpie »
er was eens......

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #1 Gepost op: 6-09-2005, 18:02:31 »
Tactisch is ze zeker - het omdoen van een mitella bij Elbert......voor iemand als hij is dat een etiket met de tekst 'sukkel'.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #2 Gepost op: 6-09-2005, 19:30:11 »
Tactisch is ze zeker - het omdoen van een mitella bij Elbert......voor iemand als hij is dat een etiket met de tekst 'sukkel'.
ja inderdaad ::rofl::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #3 Gepost op: 18-09-2005, 10:52:33 »
Marleen gaat ook een eind komen denk ik, en zit er nog in, dus hoort op pagina 1  >:D ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #4 Gepost op: 20-09-2005, 17:20:51 »
Marleen, die me zo op het oog een aardige sociale vrouw leek, viel me gister anders behoorlijk tegen.
er was eens......

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #5 Gepost op: 20-09-2005, 19:13:45 »
Ze wilde Esther wel een tweede kans geven en daardoor gaven Wim & Memmadith die tweede kans waarschijnlijk ook. Ik mag haar wel.  ::jaja::
Nog even niks.

Offline king louie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #6 Gepost op: 20-09-2005, 19:32:30 »
Nou Art  dus dan vergeet je dat zij meteen op de kar van Carl en John sprong en ook Esther in een enorm lastig parket bracht door te zeggen dat ze geen leiders nodig hadden en dat ze niet thuishorde op het eiland. en hoe weet je nu of de rest niet vóór een eerlijke kans voor Esther had gestemd als Nicole dat niet had gedaan. Het is gemakkelijk om ervan uit te gaan dat het zo is, dan blijkt maar weer eens dat Wim en Meredith meelopers zijn. Stigmatiseren heet dat, als ik me niet vergis.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 19:36:36 door king louie »
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #7 Gepost op: 20-09-2005, 19:33:45 »
Ik vond de toon waarop ze Esther ondervroeg 'ben je Esther geweest of leidster' alsof ze het tegen één van haar leerlingen had in plaats van tegen een volwassen vrouw. Esther had op dat moment geen behoefte aan een 3e-graads verhoor, maar aan een arm. Een arm van iemand waarvan de omschrijving aangeeft dat zij een warm en open karakter heeft, van iemand die sociaal is in de omgang.
Van die eigenschappen heb ik gister niet zoveel (bar weinig eigenlijk) gemerkt.
er was eens......

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #8 Gepost op: 20-09-2005, 19:36:21 »
Ik vond de toon waarop ze Esther ondervroeg 'ben je Esther geweest of leidster' alsof ze het tegen één van haar leerlingen had in plaats van tegen een volwassen vrouw. Esther had op dat moment geen behoefte aan een 3e-graads verhoor, maar aan een arm. Een arm van iemand waarvan de omschrijving aangeeft dat zij een warm en open karakter heeft, van iemand die sociaal is in de omgang.
Van die eigenschappen heb ik gister niet zoveel (bar weinig eigenlijk) gemerkt.

Dat moet ik gemist hebben. :-X Dan ben ik het met je eens dat ze tegenvalt.  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 19:59:48 door Art »
Nog even niks.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #9 Gepost op: 20-09-2005, 21:58:12 »
Ik vond de toon waarop ze Esther ondervroeg 'ben je Esther geweest of leidster' alsof ze het tegen één van haar leerlingen had in plaats van tegen een volwassen vrouw. Esther had op dat moment geen behoefte aan een 3e-graads verhoor, maar aan een arm. Een arm van iemand waarvan de omschrijving aangeeft dat zij een warm en open karakter heeft, van iemand die sociaal is in de omgang.
Van die eigenschappen heb ik gister niet zoveel (bar weinig eigenlijk) gemerkt.

Amen. Mooi gezegd.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #10 Gepost op: 27-09-2005, 23:36:30 »
Ik vind toch dat Marleen gisteren zich van het hele zootje ongeregeld in Kamp Zuid zich het beste gedragen heeft tegenover Esther (ok, in het land der blinden....), maar ik begin nu meer respect voor haar te krijgen.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #11 Gepost op: 28-09-2005, 00:27:34 »
Ik vind Marleen best sympathiek..... Eigenlijk zou zij de beste leidster geweest zijn van kamp zuid... Esther is wel misschien een vriendelijk meisje maar er zit te weinig in om haar Robinson te kronen.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #12 Gepost op: 19-10-2005, 13:49:28 »
Ik wil Marleen hier toch nog eens in de kijker zetten. Er wordt altijd over Fleur gesproken maar velen vergeten Marleen.
Ik denk dat zij een van de grootste strategen is uit ER. En ik heb een idee dat zij wel eens finaliste zou kunnen worden. Ik vind het ook een warme vrouw, een grote steun ook voor Emma en Meredith, ook iemand die alles direct ziet en doorheeft.
Hopelijk krijgt ze vlug eens immuniteit !!!

De 4 finalisten voor mij : Marnix - Maxime
                           Emma   - Marleen

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #13 Gepost op: 19-10-2005, 13:54:33 »
Ik denk dat zij een van de grootste strategen is uit ER. Ik vind het ook een warme vrouw, een grote steun ook voor Emma en Meredith, ook iemand die alles direct ziet en doorheeft.
Hopelijk krijgt ze vlug eens immuniteit !!!

Een strateeg okee, dat ben ik met je eens. Maar een warme vrouw ??? Hoe is het mogelijk dat je toekijkt hoe iemand letterlijk van een eiland gepest wordt en niet eens openlijk achter iemand durft te gaan staan, vooral als je al die leeftijd hebt lijkt me. Ze nam het een beetje op voor Esther en liet haar ook weer keihard vallen door toch voor de groep te kiezen, wat inderdaad zeer strategisch is.

Ik hoop helemaal niet dat ze immuniteit krijgt, wegwezen-stemmen moet ze, en veel ook  >:D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #14 Gepost op: 19-10-2005, 13:58:51 »
Ik vind Marleen niet echte een warme vrouw nee meer iemand die ook eruit probeert te komen zo ver te geraken om met Meredith Maxime en Emma aan te pappen ik hoop ook dat ze er gauw uit gaat  ::jaja::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #15 Gepost op: 19-10-2005, 14:10:09 »
Ik vind Marleen niet echte een warme vrouw nee meer iemand die ook eruit probeert te komen zo ver te geraken om met Meredith Maxime en Emma aan te pappen ik hoop ook dat ze er gauw uit gaat  ::jaja::
Ook weer mee eens. Ook zo stiekem en achterbaks proberen zo ver mogelijk te komen, en op dat eiland bij Esther, ze wist gewoon dat John en Carl zich achterbaks gedroegen. Maar toch durfde ze niet voor Esther op te komen, omdat haar positie dan in gevaar kwam.. :-\\ ::niet-ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #16 Gepost op: 19-10-2005, 15:21:42 »
Ik vind Marleen niet echte een warme vrouw nee meer iemand die ook eruit probeert te komen zo ver te geraken om met Meredith Maxime en Emma aan te pappen ik hoop ook dat ze er gauw uit gaat  ::jaja::

Haha Marleen kan nog best wel eens bij de laatste komen zij vliegt overal lkkr tuusendoor. En overal beetje met de wind mee.  ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #17 Gepost op: 19-10-2005, 15:33:29 »
Wie is Marleen?? ik heb dr eik nog nooit echt gezien  ::)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #18 Gepost op: 19-10-2005, 18:22:18 »
Ik vind Marleen absoluut niet achterbaks. Ik krijg de indruk dat ze tamelijk overvallen werd door het geval John/Carl - Esther en eerst niet echt wist hoe te reageren. Dat ze daarbij toen maar de zijde koos van de heren verdient hoe dan ook geen schoonheidsprijs, maar ik durf er iets onder te verwedden dat het merendeel van de forumdeelnemers in eenzelfde val zouden trappen. Haar om die reden achterbaks noemen vind ik op zijn zachtst gezegd een fraai staaltje 'Beste Stuurlui'.

In het idee dat het geval Esther haar overviel word ik des te meer gesterkt door het feit dat je haar voor je ogen zag veranderen toen ze wat directer met Esther te maken kreeg. Toen begon ze zich van het negativisme te distantiëren, en maakte er zelfs een sturende opmerking over tegen Meredith. Ik weet die opmerking niet meer precies, maar het getuigde ervan dat ze op dat moment besefte hoe kwalijk de hele gecreëerde sfeer voor de groep was. Ik hoop wel dat jullie beseffen dat zoiets vanaf de zijlijn veel helderder is dan wanneer je er middenin zit. Zo merk ikzelf dat ik bepaalde spanningsvelden op mijn werk na een vakantie veel duidelijker en afstandelijker kan beoordelen dan normaal. Zo werkt dat nu eenmaal.

Ik vind Marleen een intelligente, rustige vrouw, die zich wel erg op de vlakte houdt. Niet zozeer uit lafheid volgens mij, en zeker niet uit achterbaksheid, maar gewoon omdat ze me iemand lijkt die de kerk graag in het midden houdt. We kunnen nou eenmaal niet allemaal temperamentvolle kruidje-roer-me-nieten zijn.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #19 Gepost op: 19-10-2005, 19:57:46 »
Ik zie Marleen ook niet echt als achterbaks, maar feit blijft, naast dat ze zich niet openlijk tegen Carl en John heeft gekeerd, dat ze ook meegestemd heeft met de groep tegen Esther. Van Marleen had ik toen een alternatieve stem verwacht.

Ik vind haar niet echt een finaliste, nog een grijzere muis tot nu toe dan Jutta was bijvoorbeeld.
sic transit gloria mundi