Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 32858 keer)

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Aflevering 9
« Gepost op: 23-10-2005, 12:21:56 »
Hierin kun je alles posten over aflevering 9.. :D

(Het viel me op dat dit topic er nog niet was, verwijder 'm maar als ik 'm niet mag openen ;))
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 23-10-2005, 12:26:41 »
 ;D geen probleem !!  ::ok::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2005, 13:56:50 »
Wat gaat er nou toch gebeuren in deze aflevering!
Ik kan niet wachten!
Nou we weten dus dat Carl terug wordt gestuurd naar Mensirip door Emma!
Emma, Marnix en Chico hebben het geweldig op Goal (Winnerseiland)!
Stom eigenlijk dat Goal dit jaar Winnerseiland is en 2 jaar geleden Afvallerseiland ná de Samensmelting! :P
Maar ja!
Wie zal de levensgevaarlijke proef winnen in het water?

Ben Benieuwd!! ;D ;D
🜃

Offline Tee-Jay

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Björn Lemeire en Douwe Popma heerschen
Re: Aflevering 9
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2005, 21:43:23 »
Douwe maakt denk ik best kans bij die proef, ik hoop echt dat hij immuniteit wint.
Björn Lemeire is de man

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2005, 22:14:37 »
Stel dat iemand van de huidige Mensirip mensen (amai dat is niet gemakkelijk!) immuniteit wint en naar Goal (Gual) gestuurd worden waar Emma en Marnix zitten. Stel dat ze/hij iemand van de 2 zal moeten wegsturen (Emma/Marnix) wie van beiden zal terug naar het eiland gestuurd worden ??

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2005, 22:32:34 »
Stel dat iemand van de huidige Mensirip mensen (amai dat is niet gemakkelijk!) immuniteit wint en naar Goal (Gual) gestuurd worden waar Emma en Marnix zitten. Stel dat ze/hij iemand van de 2 zal moeten wegsturen (Emma/Marnix) wie van beiden zal terug naar het eiland gestuurd worden ??

Emma denk ik. Omdat de meesten toch Marnix een waardigere Robinson vinden. Is het echter iemand die een bedreiging ziet in Marnix, zal het Emma wel zijn die mag blijven.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 23-10-2005, 23:50:04 »
Ik moet zetten dat ik de constructie met het winnerseiland een erg leuke wending vind (net als het nieuwe stemsysteem, dat hopelijk komende aflevering echt gaat vlammen). Het idee van een winnaarseiland doet me wel sterk aan Terra Incognita denken (geen idee wie het eerst op het idee kwam, misschien komt het idee van het winnerseiland wel van de Zweedse ER, of van het Amerikaanse Survivor).
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is het volgende: Stel nu dat Marnix de hele tijd op Goal blijft zitten, en zo de finale in rolt, maakt hij dan wel een reele kans om tot Robinson gekozen te worden? Want hij heeft dan weinig kunnen laten zien in (individuele) proeven en echt afgezien qua honger e.d. heeft hij ook niet veel (nou ja, behalve dan toen in de grot en met de vlotoversteek). Op Goal leef je toch gescheiden van de rest van de groep, alleen met zijn (steeds wisselende?) medebewoner (m/v) heeft Marnix dan intensief contact. Dus ik vraag me af of het voor Marnix tactisch niet beter zou zijn (en riskanter natuurlijk) om een keer van Goal naar het groepseiland te gaan. Maar ja, dat heeft Marnix natuurlijk niet zelf in de hand  ;)
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 24-10-2005, 15:39:38 »
Nou, als hij eenmaal in de finale zit heeft hij wel een reeële kans. Want deze wordt pas in Neerland/Vlamingia weer gespeeld, wanneer iedereen alle afleveringen heeft gezien, toch? Dus dan weten ze ook wat voor Robinsonactiviteiten hij allemaal heeft ondernomen.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Kevin M

  • Winnaar WIDM-pool 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 24-10-2005, 16:41:25 »
Mijn voorspellingen voor deze aflevering.

Carl wint de proef, waardoor hij naar het winnaarseiland gaat. Hij stuurt Marnix terug. Maxime wordt weggestuurd bij de eilandraad.
Dit heb ik allemaal gebaseerd op de volgende trailer:

http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/asx/index.php?file=2005_8_26_18_26_6.wmv

Daar zie je (volgens mij) Carl met Emma op het winnaarseiland (na 6 seconden in de trailer al). Ze zegt nogal verdrietig dat iemand alles doet en het lijkt erop dat diegene eruit gestemd is. Dan lijkt het me het meest logisch dat Maxime dat is.

Ik hoop echter dat ik het fout heb en dat dit niet zal gebeuren, Carl moet er zo snel mogelijk uit!
« Laatst bewerkt op: 24-10-2005, 16:46:02 door Kevin M »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 9
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2005, 16:45:27 »
Mijn voorspellingen voor deze aflevering.

Carl wint de proef, waardoor hij naar het winnaarseiland gaat. Hij stuurt Marnix terug. Maxime wordt weggestuurd bij de eilandraad.
Dit heb ik allemaal gebaseerd op de volgende trailer:

http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/asx/index.php?file=2005_8_26_18_26_6.wmv

Daar zie je (volgens mij) Carl met Emma op het winnaarseiland (na 6 seconden in de trailer al). Ze zegt nogal verdrietig dat iemand alles doet en het lijkt erop dat diegene eruit gestemd is. Dan lijkt het me het meest logisch dat Maxime dat is. Ook zie je Marnix in een nog onbekende proef.

Ik hoop echter dat ik het fout heb en dat dit niet zal gebeuren, Carl moet er zo snel mogelijk uit!

Dat is toevallig, die trailer heb ik net ook gezien. Dat viel me ook enorm op ja. Ik denk dat het klopt wat je zegt.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2005, 16:47:53 »
Vreselijk, vreselijk vreselijk, onmogelijk. Carl blijft erin, Fleur en Douwe en dan die Maxime die zo goed gespeeld heeft en zo hard gewerkt heeft zou naar huis vliegen. Balen zou dat zijn....
Door dit nieuwe systeem is het ook nog meer vriendjespolitiek geworden. Mag je nog hard werken maar als ze je niet kunnen hebben kunnen ze je onmiddellijk met 6 stemmen naar huis sturen...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 9
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2005, 17:02:53 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat Emma gewoon verteld over het vermeende plan van Fleur,Douwe & Elbert om Maxime eruit te stemmen... ?? De tranen zijn natuurlijk weer net uit een ander shot gepakt...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 9
« Reactie #12 Gepost op: 24-10-2005, 17:11:42 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat Emma gewoon verteld over het vermeende plan van Fleur,Douwe & Elbert om Maxime eruit te stemmen... ?? De tranen zijn natuurlijk weer net uit een ander shot gepakt...
Sorry, maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat het klopt wat Kevin M zegt..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 9
« Reactie #13 Gepost op: 24-10-2005, 17:16:49 »
Maar waarom zou dat gaan over Maxime vraag ik me af? die doet wel veel? Maar, er zijn natuurlijk nog zat dingen waar het over kan gaan.. Ik vind het eerlijk gezegd wat voorbarig  ::jaja::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 9
« Reactie #14 Gepost op: 24-10-2005, 17:20:38 »
Maar waarom zou dat gaan over Maxime vraag ik me af? die doet wel veel? Maar, er zijn natuurlijk nog zat dingen waar het over kan gaan.. Ik vind het eerlijk gezegd wat voorbarig  ::jaja::
Omdat Emma zei: Die kerel deed zoveel voor de groep (ofzoiets). En dat slaat waarschijnlijk op Maxime. Maar het zijn natuurlijk speculaties, het hoeft niet waar te zijn, maar ik denk dat het toch aardig in de buurt komt.. ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #15 Gepost op: 24-10-2005, 17:27:47 »
Omdat Emma zei: Die kerel deed zoveel voor de groep (ofzoiets). En dat slaat waarschijnlijk op Maxime.

Misschien omdat Carl Marnix heeft teruggestuurd naar de groep en dat zij, Emma, mocht blijven... Emma is een heel rechtvaardig meisje, dat vaak twijfelt aan zichzelf.. Misschien begrijpt ze niet waarom Marnix wegmoest van Gual...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #16 Gepost op: 24-10-2005, 17:29:06 »
Sorry, maar dat lijkt me sterk. Ik denk dat het klopt wat Kevin M zegt..


Whisfull thinking, misschien,  dan is de grootste concurrent voor Douwe en Fleur weg ???

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #17 Gepost op: 24-10-2005, 17:37:12 »
Mijn voorspellingen voor deze aflevering.

Carl wint de proef, waardoor hij naar het winnaarseiland gaat. Hij stuurt Marnix terug. Maxime wordt weggestuurd bij de eilandraad.
Dit heb ik allemaal gebaseerd op de volgende trailer:

http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/asx/index.php?file=2005_8_26_18_26_6.wmv

Daar zie je (volgens mij) Carl met Emma op het winnaarseiland (na 6 seconden in de trailer al). Ze zegt nogal verdrietig dat iemand alles doet en het lijkt erop dat diegene eruit gestemd is. Dan lijkt het me het meest logisch dat Maxime dat is.

Ik hoop echter dat ik het fout heb en dat dit niet zal gebeuren, Carl moet er zo snel mogelijk uit!


Ik vond die hele trailer nietszeggend eigenlijk, stukjes aan elkaar geplakt, snelle shots...je ziet op een gegeven moment Nicole zeggen 'noem jij mij achterlijk?' en 2 sec later zie je John die zegt 'Donderse meid'.
Als je niet beter zou weten lijkt de conclusie eenvoudig, John heeft het over Nicole...we weten inmiddels allemaal uit welke context deze quotes zijn genomen. Ik ga mijn pool niet wijzigen nav deze trailer  ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Aflevering 9
« Reactie #18 Gepost op: 24-10-2005, 17:41:10 »
Misschien omdat Carl Marnix heeft teruggestuurd naar de groep en dat zij, Emma, mocht blijven... Emma is een heel rechtvaardig meisje, dat vaak twijfelt aan zichzelf.. Misschien begrijpt ze niet waarom Marnix wegmoest van Gual...
Dat is ook een goede ::jaja::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 9
« Reactie #19 Gepost op: 24-10-2005, 18:18:06 »
Citaat
Daar zie je (volgens mij) Carl met Emma op het winnaarseiland (na 6 seconden in de trailer al). Ze zegt nogal verdrietig dat iemand alles doet en het lijkt erop dat diegene eruit gestemd is. Dan lijkt het me het meest logisch dat Maxime dat is. Ook zie je Marnix in een nog onbekende proef.
Wat dacht u van Meredith? ;)