Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 117688 keer)

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2005, 09:16:33 »
"rustig eerlijk en sociaal" ?????



Whoehahahahaha,zegt hij dat over zichzelf??
Rustig?..nee niet echt hé,loopt als een kip zonder kop achter John aan!
eerlijk?..nee niet echt, John zijn mening is zijn mening dus het woord eerlijk komt dan niet in zijn woordenboek voor
sociaal?... hahaha die uitspraak is dan het lachertje van de week

Ben echt super benieuwd hoe Carl nu terug kijkt naar de afleveringen.Zou hij nu inzien hoe gruwelijk verkeerd hij bezig was of zou hij een plaat voor zijn hoofd hebben en nog steeds vinden dat ze goed bezig waren?!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #41 Gepost op: 20-09-2005, 09:17:05 »
Een zielig persoon, slecht verliezer. Eerst probeerde hij Elbert weg te pesten, nu probeert hij Esther weg te pesten. Gaat hem waarschijnlijk ook nog lukken, zeker met vriend John, en de drie leeghoofdjes.
Een hele zielige manier om ER te winnen.

Tis zielig dat je na je veertigste nog altijd een pester moet zijn. En dan te bedenken dat hij tegen Elbert heeft gezegd dat hij niet zo zielig moet doen terwijl hij bijna 50 is.....
Carl moet zijn eigen raad eens opvolgen.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #42 Gepost op: 20-09-2005, 11:02:49 »
Carl probeert zich geloof ik omhoog te werken door anderen naar beneden te halen. Eerst Elbert, nu weer Esther. Bah!  ::niet-ok::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline 11-je

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #43 Gepost op: 20-09-2005, 11:09:12 »
Ik had Carl ook wat hoger ingeschat maar hij is tot het nulpunt gedaald. Hoe kan zo'n man nou achter John aanlopen alsof alleen John belangrijk is. Pesten is denk ik wel zijn grote hobby. Dom om je zo te laten mee slepen. Esther heeft gelukkig immuniteit tot de samensmelting. Laat ze daar van profiteren.
Deze man hoort hier niet.

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #44 Gepost op: 20-09-2005, 12:35:06 »
Carl probeert zich geloof ik omhoog te werken door anderen naar beneden te halen. Eerst Elbert, nu weer Esther. Bah!  ::niet-ok::

Helemaal mee eens! Wat een foute vent  :P. Maar hij zal ut niet gaan redden, net als zun grote held. De groep gaat eindelijk in opstand komen in de volgende aflevering... hadden ze eig al bij de stemming moeten doen, maar goed.
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline StrYker

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #45 Gepost op: 20-09-2005, 14:33:37 »
Wat een foute meneer deze Carl. Vreemd dat deze meneer huisvader is. Met zijn huigelachtige meelopersgedrag zou hij prima functioneren in het bedrijfsleven.
Hij laat domme John het woord doen en durft zelf rechtstreeks arme Esther niet eens aan te pakken.  ::ohno::

Arme, arme man.

Offline mafie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #46 Gepost op: 20-09-2005, 16:36:36 »
Carl kon vanaf het begin rekenen op mijn sympathie.  Een huisvader van (bijna) vier kindjes; het mag gezegd worden; ik deed er mijn hoed voor af.
Enkele afleveringen later is dat gevoel wel HELEMAAL verdwenen.
Nu moet ik mijn mening grondig herzien; gelukkig is die man huisvader; stel je even voor dat hij je collega is.
Hopelijk gaat hij er samen met dat andere leeghoofd "John" zo vlug mogelijk uit.

Esther, voor jou heb ik een ontzettende bewondering.  Geloof me, dit zullen er niet veel je nadoen.  Geef de hufters lik op stuk.

Het is een spel, daar ben ik me volkomen van bewust; maar toch stel ik me de vraag of er hier niet moet ingegrepen worden; want dit is een vorm van grove "mishandeling".

Carl en John, als jullie je thuis ook zo "primitief" gedragen, heb ik heel veel bewondering voor jullie gezinsleden.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #47 Gepost op: 20-09-2005, 16:38:32 »
Carl : een onaangename, "stille", John opjuttende, onsportieve, jaloerse gast. punt ::niet-ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #48 Gepost op: 20-09-2005, 16:46:04 »
Carl = Woefdram. Een bekend personage uit de Fabeltjeskrant: "Woefdram terroriseert geregeld het Dierenbos met z’n idiote acties. Dit doet hij onder het motto: alle middelen gebruiken om de orde in het bos te handhaven. Zo’n type als hij is iedereen wel eens in zijn leven tegen gekomen. Achterbaks en geniepig. Hij is bij geen enkel dier geliefd, behalve bij Juffrouw Ooievaar. Hij doet, net als Zoef de Haas, alles om bij haar in een goed blaadje te komen . Het enige verschil met Zoef is, dat hij handelt uit eigenbelang."

Juffrouw Ooievaar in deze vergelijking is natuurlijk John.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #49 Gepost op: 20-09-2005, 16:55:48 »
Je zou maar zo'n vader hebben, zou je toch ook spontaan van huis weglopen zeg  ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #50 Gepost op: 20-09-2005, 16:59:43 »
Je zou maar zo'n vader hebben, zou je toch ook spontaan van huis weglopen zeg  ::ohno::
Carl is in het echte leven niet zo, denk ik...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #51 Gepost op: 20-09-2005, 17:01:37 »
wat zou jij ervan vinden als jij je vader zo op tv zag  :o
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #52 Gepost op: 20-09-2005, 17:03:31 »
Carl is in het echte leven niet zo, denk ik...
Misschien niet, maar het siert hem toch niet. Het doel heiligt de middelen niet altijd!
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #53 Gepost op: 20-09-2005, 18:44:03 »
Je zou maar zo'n vader hebben, zou je toch ook spontaan van huis weglopen zeg  ::ohno::

Wat je hier impliceert is dat hij een slechte vader zou zijn, ik zou zo'n uitspraak toch niet voor mijn rekening durven nemen. ::ohno:: :-X
Deze aflevering heeft hij zich niet van zijn beste kant laten zien of de productie heeft hem niet van zijn beste kant laten zien....en hij is ook in mijn achting sterk gedaald. Inderdaad, het doel heiligt de middelen niet altijd.
sic transit gloria mundi

Offline mij

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #54 Gepost op: 20-09-2005, 18:51:13 »
lees het dagboek van elbert op www.talpa.tv/robinson maar eens door.
dan wordt er een hoop duidelijk.....

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #55 Gepost op: 21-09-2005, 12:53:36 »
lees het dagboek van elbert op www.talpa.tv/robinson maar eens door.
dan wordt er een hoop duidelijk.....

Welnee. Als Carl een dagboek had bijgehouden, zou er dan ook een hoop "duidelijk worden" over Elbert? Elbert en Carl liggen elkaar niet. Als je iemand niet mag, schrijf je nu eenmaal niet zo vleiend over die persoon. Dat zegt verder niet zoveel en "duidelijk maken" doet het al helemaal weinig.

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #56 Gepost op: 21-09-2005, 18:22:57 »
Esther heeft misschien geen mensenkennis, maar ik ook niet.
Toen ik die Carl eerst zag leek het me een toffe leuke gast. Maar wat heb ik me vergist.
Jeetje wat een sukkel zeg.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #57 Gepost op: 21-09-2005, 19:12:22 »
Carl is echt zo'n meelopertje, hij is t altijd met John eens en probeert idd wat Tweety zegt zichzelf omhoog te brengen door andere omlaag te halen ::niet-ok::

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #58 Gepost op: 21-09-2005, 20:22:18 »
Carl is echt zo'n meelopertje, hij is t altijd met John eens en probeert idd wat Tweety zegt zichzelf omhoog te brengen door andere omlaag te halen ::niet-ok::
idd vind ik ook ... en ook ik heb blijkbaar geen mensenkennis... nou snapt iedereen al wat ik wil gaan zeggen... carl is een ...  ::ohno:: vreselijk maar als je dat doet ben je toch wel heel erg kansloos!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline Harry

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #59 Gepost op: 21-09-2005, 22:28:02 »
ik vraag me af hoe hij zich voelt als hij deze berichten terugleest. Nou Carl, ik hoop dat je hier nog lang van aan de dunne bent.