Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 144871 keer)

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #20 Gepost op: 19-09-2005, 21:47:19 »
Walgelijk ventje! ::niet-ok::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #21 Gepost op: 19-09-2005, 21:58:09 »
Wat een enorme eikel is dat zeg!!!!!!
Ik erger me groen en geel.
Waar woont die kerel?
Ik zou hem wel eens goed de waarheid willen zeggen.
Gatver!!!!
in Delft ::)
nou gaat iedereen slecht over 'mijn' Delft denken ::ohno::


(quote aangepast: Stormpie)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:16:34 door Stormpie »

Offline kira25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #22 Gepost op: 19-09-2005, 22:04:14 »
jammer dat John zo negatief op Esther reageert(net als karl)
die meid krijgt niet eens de kans
valt me echt tegen  :-[ :-[ :-[
begin de dag met een lach

Offline Imkaa

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #23 Gepost op: 19-09-2005, 22:06:55 »
Wat een **** is hij zeg bahbahbah. hoe lullig kun je doen tegen iemand die zich open stelt voor mensen om ze te leren kennen etc. en hoe lullig kunnen die anderen doen zeg wat een meelopers. jammer dat Nicole er uit is. zij is tenminste een redelijk persoon dat je van anderen uit da kamp nie kunt zeggen. Lang Leve Esther!!!!

Offline cortex

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #24 Gepost op: 19-09-2005, 22:08:41 »
Wat een walgelijke, over het paard getilde arrogante L*L is die John. Dat ze'm maar met dat vriendje (Carl) van 'm op een rotseiland zetten (zonder camera's dan wel)....

Ik dacht dat ze in de ouderengroep zaten... heb ik me daar twee babies op het eiland rondjanken... ::ohno:: ::kots:: Bleh!!
Contra torrentem

Offline paulesilona

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #25 Gepost op: 19-09-2005, 22:12:59 »
 ::niet-ok::John, wat een l*l zeg ( en die anderen ook,behalve Esther ). Jammer van Nicole.
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:17:21 door Stormpie »

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #26 Gepost op: 19-09-2005, 22:13:10 »
Wat een enorme eikel is dat zeg!!!!!!
Ik erger me groen en geel.
Waar woont die kerel?
Ik zou hem wel eens goed de waarheid willen zeggen.
Gatver!!!!

 ::)Deze post getuigt wel van een ongeevenaarde subtiliteit.... :-X


(quote aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:18:05 door Stormpie »
sic transit gloria mundi

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #27 Gepost op: 19-09-2005, 22:14:56 »
Ik snapte die heftige reacties echt niet, ik krijg bijna het gevoel dat er aantal voorvallen zijn geweest die niet gefilmd zijn / de uitzending niet gehaald hebben.

Mijn waardering voor John is deze aflevering wel gezakt.....
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Tram

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #28 Gepost op: 19-09-2005, 22:16:30 »
Volgende aflevering zegt hij: of esther eruit of ik eruit.

Mijn mening:  ::zwaai:: John!

Lang leve Esther! Blijf lekker op dat eiland, met immuniteit kunnen ze je niks maken! John zal er dan vanzelf uitgestemd worden (of nog beter: hij stapt op)

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #29 Gepost op: 19-09-2005, 22:17:13 »
HEEE HALO,
kan de redactie van ER hier ff ingrijpen, en die ******* onmiddelijk van het eiland verbannen.
Ik word echt super agressief van hem, en ik hoop dat hij als hij deze reacties van iedereen ziet, hoe ongelofelijk STOM hij heeft gedaan. Hij zit de hele expeditie voor Esther te verpesten,alleen maar uit eigen belang; BAH.

JOHN *** ONMIDDELIJK VAN DAT EILAND, BOUW EEN VLOT OFZO EN KOM NOOIT MEER TERUG!!!
WEG MET JOHN, WEG MET JOHN, WEG MET JOHN ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 19-09-2005, 22:33:25 door mapel »

Offline noukie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #30 Gepost op: 19-09-2005, 22:18:31 »
Zoals net iemand tegen mij 'spuwde' via het mooie medium msn...

"Soms schaam ik me Nederlander te zijn...als ik de onsubtiliteit van onze 'kameraad' John moet aanhoren"

Hij valt echt door de mand...
Ik maakte me gewoon echt kwaad, jammer...dat is ie niet waard...

There is so much more in life than what meets the eye - Saybia

Offline Biancamandy

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #31 Gepost op: 19-09-2005, 22:19:35 »
Ongelooflijk!!!!

Wat een ontzettende oneerlijke, gemene, zelfingenomen kl**tzak is dit zeg!!! Dat je iemand bewust zo kapot wilt maken, ik zou hem hem wel door de TV willen trekken en helemaal verrot willen schelden, samen met zijn billenmaatje Carl erbij!!!

Werkelijk waar, ik heb er gewoon geen woorden voor en de woorden die ik kan verzinnen komen waarschijnlijk niet door de SPAM/virus filters heen!

Go Esther!!!!!
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:19:13 door Stormpie »

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #32 Gepost op: 19-09-2005, 22:20:28 »
Ik ben werkelijk verbijsterd. ::oink:: Ik kan haast niet geloven dat een mens een ander mens zó op deze manier kán behandelen. ::ohno:: ::ohno:: Als ik niet beter wist zou ik haast denken dat Talpa deze figuur, die het gezicht van zijn vader is vergeten, heeft ingehuurd om de boel op deze manier op zijn kop te zetten. Zelfs EP wist niet wat hem overkwam met deze gang van zaken. Ik hoop van harte dat deze John zich de ogen uit de kop schaamt als hij zichzelf terug nu ziet en postuum Esther zijn excuses aanbied.

..en tussen haakjes ja ik ben fan van Steven Kings Donkere Toren

laten wij ons niet verlagen tot het niveau van deze man door hem allerlei scheldwoorden naar het hoofd te gooien. Dat hij geen respect heeft voor anderen wil nog niet zeggen dat jij dat niet hoeft te hebben. Je verlaagt je tot hetzelfde niveau
« Laatst bewerkt op: 19-09-2005, 22:22:31 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline ikbenbecker

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #33 Gepost op: 19-09-2005, 22:20:49 »
echt grappig, dit is precies wat die persoon wil. Hij doet zich voor als een rebelse rentenier wat ook nog aan vinger verven doet. Hahahaha klopt niet echt geloof ik. Rebels ben je meestal oprecht en ga je niet proberen te zijn door middel van iemand kapot proberen te maken. Nee, deze persoon is zeker geen rebel. Het is een beetje een looser. Jammer voor hem maar tja what ever.

Offline riccidoro

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #34 Gepost op: 19-09-2005, 22:21:37 »
Je kunt op twee manieren winnen. Door het spel hard te spelen en jezelf onhebbelijk op te stellen en een ander kapot te maken. Dat kan echter alleen als de rest van de groep als makke schaapjes achter je aan hobbelen en te laf is om ook maar iets te zeggen. Iets wat overigens heel herkenbaar is. Dit is de strategie van John, maar John dit ga je niet volhouden en ik hoop dat je in het echte leven anders bent, want oh wat vind ik jou deplorable...........

Je kunt ook winnen door een positieve instelling en door respect te winnen. Dan heb je kans een Robinson te worden. Bye John, deze strategie gaat jou helemaaaaaaaaaaaaaal niet lukken.

John, en alle domme lafaards die geen mond durven open te doen tegen leader but not at all leader John en die alle respect verliezen door deze laffe en bekrompen opstelling, you are all gonna loose.

Als het niet nu is, dan wel in de rest van jullie leven.

Maar goed, het zal de honger wel zijn. Terug naar het primitieve gedrag. Wat zie ik toch veel mensen die als ze uit hun dagelijkse verworven positie thuis gehaald worden krampachtig gaan spartelen en alle sociale vaardigheden verliezen.

Leuk om te zien weer, daar kijk ik voor.

Offline Janey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #35 Gepost op: 19-09-2005, 22:23:25 »
Hoe zielig kun je zìjn zeg!!!
En dat denkt dattie een vènt is?????
Bleeh, walg.
Hij en die andere(???0)geven Esther niet eens een kàns
Weten ze dan niet dat ze in n spel zitten, waar zeker ook de voorgaande jaren veel gebeurt is, qua mensen, die terug of erbij kwamen.
En Esther heeft NB al 2 weken nòg zwaarder gehad, als hen.
Ik snap het gewoon niet,
hoe kun je zo zijn???
Kinderachtig, zielig
Ik vind het echt erg voor die meid.
Het is inmiddels al afgelopen, maar ik hoop dat dat zielig figuur er heel snel uit is  ::zweep::gegaan
En dat Es gewonnen heeft
GO GIRL!!!!!!
Heb bewondering voor haar, dat ze nog zo netjes deed
Ze deed er Ãlles aan , om die kleuters nog hun zin te geven
Maar bij voorbaat kon ze al NIETS goeddoen.
Jammer dat die vrouwen het niet voor haar opgenomen hebben

Zo pff dat moest ik ff kwijt
Heb me speciaal hiervoor geregistreerd.

Janey

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #36 Gepost op: 19-09-2005, 22:24:46 »
wat een  ::niet-ok:: kerel.

jemig ik zat zo voor de tv  ::oink::  :o   >:(

die moest weggestemd worden, wow echt net als de reacties hierboven boeh weg met jhon

robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #37 Gepost op: 19-09-2005, 22:25:31 »
Eigenlijk heeft iedereen al gezegd wat ik wilde zeggen, maar ik meld het toch maar even: JOHN, JE BENT EEN K.....ZAK!!!
Hoe kan je als volwassen man zo doen? Dat is toch niet te begrijpen?! Wat moet Esther achter de schermen dan gedaan hebben om zo'n reactie te krijgen?! Al de rijst opgegeten?? Carl in mekaar geslagen?
Hou toch op en grow up!! ::ohno::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #38 Gepost op: 19-09-2005, 22:26:20 »
Ik zal het netjes houden, maa rik kan me niet anders dan bij iedereen aansluiten, wat robinson onwaardig heeft john en ook carl zich gedragen, hij moest eens weten wat zij allemaal heeft gedaan. En wat heeft hij gedaan? geslapen en een paar stmemingne overleefd. Zo beslissend bij de proeven is hij immers niet geweest. WElk recht heeft hij om zo tegen Esther te doen, wat een klein kind ::ohno::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #39 Gepost op: 19-09-2005, 22:27:41 »
Zóóóó, hoe oud zijn we???? Allemachtig!! Ik vond die jonge belgen dom bezig, maar jij gedraagt je echt als een baby! Zelfs een baby gedraagt zich nog volwassener dan jou! Als jij eens snel weggaat!! Esther heeft er niet voor gekozen om twee weken in de grot te verblijven, omdat zij in de 30 is.. Zij heeft er niet voor gekozen dat zij leider wordt.. En jij gunt haar geen kans, net als Carl!! Stelletje!!

Bah!