Poll

Wie wordt er de volgende ronde weggestemd? Kortom, wie is de zwakste schakel?

Maxime
Elbert
Marleen
Douwe
Meredith
Emma
Fleur
Marnix (immuniteit)
Carl (immuniteit)

Auteur Topic: Wie is de volgende die weggestemd wordt?  (gelezen 30896 keer)

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende die weggestemd wordt?
« Reactie #120 Gepost op: 23-10-2005, 20:24:15 »

Weet jij dan al wat voor proef het gaat zijn??

Een proef waarbij ze in het water liggen terwijl de vloed opkomt (ik weet het niet helemaal zeker, maar dat zag ik in het voorfilmpje), het gaat er dan om dat je zo lang mogelijk blijft liggen, terwijl het water steeds hoger komt en je uiteindelijk met je hoofd onder water ligt. En daarom denk ik dat Maxime of Marleen wint, want zij zijn allebei mensen die niet snel in paniek raken en erg veel zelbeheersing hebben.

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende die weggestemd wordt?
« Reactie #121 Gepost op: 23-10-2005, 20:28:15 »
Een proef waarbij ze in het water liggen terwijl de vloed opkomt (ik weet het niet helemaal zeker, maar dat zag ik in het voorfilmpje), het gaat er dan om dat je zo lang mogelijk blijft liggen, terwijl het water steeds hoger komt en je uiteindelijk met je hoofd onder water ligt. En daarom denk ik dat Maxime of Marleen wint, want zij zijn allebei mensen die niet snel in paniek raken en erg veel zelbeheersing hebben.

Lijkt me wel een coole proef, ik kijk al uit naar morgen ::jaja::. hopelijk wint Maxime of Marleen de proef ook effectief, dan kunnen ze Carl eruit stemmen ::trots:: natuurlijk hoop ik persoonlijk dat Maxime wint, maar dat zou op elk moment zijn ::regenboog::

Bedankt voor de verduidelijking, ik had het ook wel in het voorstukje gezien. maar ik begreep het niet, nu ik deze uitleg lees lijkt het wel alsof het zoiets zal zijn ::jaja::

Vele groetjes
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::

oehhh, morgen een spannende aflevering volgens Fleur. Ik kijk er al naar uit!