Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 15342 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 6
« Gepost op: 3-10-2005, 17:38:36 »
Hoe deed Carl het zonder John? En hoe liep het af met de spanningen tussen Noord en Carl ?? Praat hier over alweer de zesde aflevering van dit seizoen

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #1 Gepost op: 3-10-2005, 19:53:24 »
Officieel nog 38 minuten, maar het zal wel weer uitlopen, dus nog 45 minuten en dan gaan we het beleven.... heb er zin in.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #2 Gepost op: 3-10-2005, 20:02:42 »
Ik kijk er ook enorm naar uit. Ik ben gebeten door het ER virus en ik heb de microbe weer flink te pakken.Ik zal blij zijn om Emma, Elbert, Maxime en Marnix weer aan het werk te zien. Mijn 4 favorietjes....  ::bravo::

Over de hetse Esther Carl, dat is spannend maar jullie weten het ik heb niet zo'n goed gevoel over Esther en Carl is allemaal niet te pruimen...  ::ohno::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #3 Gepost op: 3-10-2005, 20:41:36 »
alweer 1 met heimwee... watjes  ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #4 Gepost op: 3-10-2005, 21:23:29 »
Om Steve uit Terra Incognita te quoten:

Citaat
Wat een stel narcistisch gekrenkte *****zakken.

---

Was het trouwens niet zo, dat Carl & John ook al meteen een mening over Esther klaar hadden staan voordat ze haar hadden ontmoet? Hoezo kunnen/mogen Fleur & co dat dan niet hebben?  ???
« Laatst bewerkt op: 3-10-2005, 21:31:59 door Art »
Nog even niks.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #5 Gepost op: 3-10-2005, 21:31:47 »
Blijkbaar praten ze na zo'n proef toch nog wel eventjes met elkaar, dat Kamp Noord zo op de hoogte is van wat er in Kanp Zuid speelt. ???
Geniet nooit met mate...

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #6 Gepost op: 3-10-2005, 21:46:16 »
Kamp zuid is zo dom. ik heb nog nooit zo een dom team gezien, week in week uit. Maar goed ik val in herhaling.
at your service

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #7 Gepost op: 3-10-2005, 21:46:31 »
Het zijn wel echt tactische meesterbreinen daar in team zuid zeg.  :-X Iemand die op het punt van instorten gaat in je team houden en iemand die er fysiek en mentaal nog voor de 100% voor kon gaan wegstemmen. Jammer dat er straks een samenvoeging is, als ze nog drie afleveringen als twee teams door waren gegaan was het leuker geweest.  >:D
Nog even niks.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #8 Gepost op: 3-10-2005, 21:48:31 »
t zal wel aan mij liggen, maar waarom vangen ze niet gewoon een lekker visje als ze honger hebben
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 6
« Reactie #9 Gepost op: 3-10-2005, 21:49:48 »
Das nou precies waar ik aan zat te denken. Roggen zat zou je zeggen. Ik zag ze ook helemaal niet op zoek naar rode vruchten of wat dan ook ??? ???
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 6
« Reactie #10 Gepost op: 3-10-2005, 21:53:41 »
Das nou precies waar ik aan zat te denken. Roggen zat zou je zeggen. Ik zag ze ook helemaal niet op zoek naar rode vruchten of wat dan ook ??? ???
Ik denk dat ze verwachten, dat het eten komt aanwaaien!

Offline bruintje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #11 Gepost op: 3-10-2005, 21:57:27 »
volgens mij is Esther (gelukkig) met een goed gevoel naar huis gegaan.
t was natuurlijk niet slim van de rest van het team om haar weg te stemmen. Vilgens mij was ze mentaal en fysiek nog het sterkst... :o

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #12 Gepost op: 3-10-2005, 21:59:14 »
Ik wou iets zeggen over Marnix, maar ben het kwijt..

Hij snapte niet dat er mensen zo tegen één kunnen, ofzoiets. Het deed mij in ieder geval denken aan zijn gevecht tegen Fleur en Nicole! Hij praatte over iets wat hij afkeurde, maaar wel zelf deed.. ::hypocriet::

Door een telefoontje heb ik de eliminatie niet gezien. Ik neem aan dat Esther eruit ligt ::ohno:: maar weet niet wat ze gezegd heeft  :(

Offline hartschip

  • Forumlid
douwe en fleur
« Reactie #13 Gepost op: 3-10-2005, 21:59:20 »
Zou er dan eindelijk een keer ge@#<(t worden in ER?











Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: douwe en fleur
« Reactie #14 Gepost op: 3-10-2005, 22:00:14 »
Haha, nou die opmerking van DOuwe,

Ik vind haar gewoon een lekker wijf, heerlijk die vent,

Douwe, you rule.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline wielie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #15 Gepost op: 3-10-2005, 22:00:15 »
Ja ik snap dat ook niet helemaal, je krijgt de indruk dat ze maar wat zitten te kijken. Ik denk maak een hengeltje en vissen maar. Die Douwe die is lekker bezig maakt een schitterende fuik! 
Jammer dat Esther er uit is ze was nog fit genoeg.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 6
« Reactie #16 Gepost op: 3-10-2005, 22:00:15 »
volgens mij is Esther (gelukkig) met een goed gevoel naar huis gegaan.

iig met een volle buik  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #17 Gepost op: 3-10-2005, 22:02:27 »
Ik vond dit echt een van de mindere afleverigen, maar dat komt waarschijnlijk omdat Esther eruit is. Echt ontzettend jammer dat 't haar niet meer gegund is om de samensmelting te halen waarbij ze eindelijk zou kunnen laten zien dat 't echt aan de groep lag dat ze haar niet mochten.

Mijn orgen klapperden weer van verbazing toen ik Carl & co zo hoorden filosoferen over waarom 't andere team Esther 'n hard onder de riem stak. "Marnix zal wel op ze hebben ingepraat om ze te overtuigen dat Esther 'n leuke meid is." Nooit in jullie opgekomen dat 't gewoon echt 'n aardige meid is? Nee, want Carl en John hadden gelijk hun mening al klaar zonder dat ze nog maar iets wisten van Esther. Blijkbaar konden ze dat in de eerste seconde van hun ontmoeting al aan haar gezicht aflezen.  ::)  En dan ondertussen wel 't andere team verwijten dat zij Esther nog niet kennen en toch 'n positief beeld van haar hebben. Nou ik denk eerlijk gezegd dat team Noord Esther nog beter kent door de verhalen van Marnix als team Zuid door 2 weken met haar op te trekken.

De lol in ER voor mij is er eerlijk gezegd 'n beetje af door dit hele onrechtvaardige gedoe, wat Esther de das om heeft gedaan. Hopelijk gaat 't Carl niet lukken om de rest te overtuigen van Esthers 'kwade bedoelingen' en zal hij er bij de eerstvolgende eilandraad uitvliegen. Zo'n man verdient 't echt niet om nog langer te blijven wat mij betreft.  ::ohno::

Das nou precies waar ik aan zat te denken. Roggen zat zou je zeggen. Ik zag ze ook helemaal niet op zoek naar rode vruchten of wat dan ook ??? ???

Begrijp er ook niks van.  ::ohno:: Nog niet eens de moeite nemen om iets eetbaars te zoeken en maar blijven klagen over de honger.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 3-10-2005, 22:06:12 door Han13 »

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #18 Gepost op: 3-10-2005, 22:09:09 »
Jammer voor Esther echt balen!  ::sorry::
Ik vond dat eindstukje van Fleur en Douwe echt grappig! :P

GO FLEUR & GO DOUWE!!!

Jullie moeten de finale spelen!
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: douwe en fleur
« Reactie #19 Gepost op: 3-10-2005, 22:12:55 »
Hun moeten de finale spelen!!  ;D
Jullie zijn de besten!!  ::ok::
🜃