Auteur Topic: [kandidaat Be] Maxime  (gelezen 76916 keer)

Madine

  • Gast
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #140 Gepost op: 25-10-2005, 15:24:37 »
Die proeven zijn er om het leven iets aangenamer te maken, bij de Robinsonproef krijgt men eten of iets anders leuks, bij de eliminatieproef kan met immuniteit winnen. Eigenlijk is het dus moeilijker om erin te blijven als je nooit wint.

Offline TessaLondon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #141 Gepost op: 25-10-2005, 16:14:02 »
Zoals elke ER-deelnemer heeft ook Maxime zichzelf de das omgedaan uiteindelijk. Het was psychologisch gezien niet slim om dik met iemand te blijven doen die duidelijk onder vuur lag, en het was regelrecht onfris om diegene ook nog eens op te gaan stoken achter ieders rug om. Het feit dat Carl alleen in de regen zat was volledig Maxime's schuld, en hij deed niets om dit verder in banen te leiden.

Douwe kon niet anders dan al zijn stemmen gebruiken (anders was hij er immers hoe dan ook uitgevlogen?), en hij kon niet anders dan Carl-maatje Maxime daarvoor uitkiezen, omdat Carl immuniteit had en omdat hij de rest van het kamp mag. Rot voor Maxime, hij wás een potentiële Robinson (absoluut!), maar in dit geval heeft hij zelf zijn hand overspeeld.


Precies, ik had het niet beter kunnen vertellen!!!! Goed gezegd Starry Night!!! ::ok::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #142 Gepost op: 25-10-2005, 16:47:04 »
Robinson, ja dat is hij zeker!! Maar tactisch gezien wat minder, wat ik zelf erg jammer vind, want ik vind het spel eigenlijk meer om de "robinson" draaien, wat voor mij gevoel minder met tactiek te maken heeft!
MaX heeft het super gedaan, jammer alleen dat hij zelf niet stemde, hier kun je echt duidelijk zien dat hij het nooit verwacht had!

Douwe, ja opzich prachtig gespeelt, anders zou hij zelf moeten vertrekken denk ik, ben benieuwd hoe dat nu volgende x zal gaan ;)!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #143 Gepost op: 25-10-2005, 18:43:06 »
Onzin, proeven winnen is goed, maar daar draait het niet om! het gaat om sociaal en lichamelijk overleven!! dat is belangrijk, de proeven zijn er alleen maar om mensen meer vermoeid te laten worden. Niks meer en niks minder. Ik kan me niet herinneren dat Derek 2003 nou zoveel proeven gewonnen heeft...

Mee eens. Wie zegt dat de echte Robinson Crusoë goed aan een kruis had kunnen hangen of goed kon balanceren op een paar balkjes? Douwe kan bijvoorbeeld al een fuik maken en daarmee vis vangen en dus voedsel verzorgen om op een eiland te kunnen overleven, zoals ook Robinson Crusoë dat deed.

Sorry voor het off-topic gewauwel.  ::schaam::
Nog even niks.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #144 Gepost op: 25-10-2005, 18:50:53 »
Mee eens. Wie zegt dat de echte Robinson Crusoë goed aan een kruis had kunnen hangen of goed kon balanceren op een paar balkjes? Douwe kan bijvoorbeeld al een fuik maken en daarmee vis vangen en dus voedsel verzorgen om op een eiland te kunnen overleven, zoals ook Robinson Crusoë dat deed.

Sorry voor het off-topic gewauwel.  ::schaam::
Ik kijk lang niet altijd moet ik eerlijk toegeven, maar zit er nou erg veel vis in die fuik  ???

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #145 Gepost op: 25-10-2005, 18:54:56 »
Ik kijk lang niet altijd moet ik eerlijk toegeven, maar zit er nou erg veel vis in die fuik  ???

Geen idee. Maar als dat niet werkt, kan Douwe wel een vlot maken om op zee te gaan vissen (zoals hij ook in die grot met Esther en Marnix deed).  ::tandpastasmiley::
Ik weet ook niet of dat zal lukken, maar ik vind het al knap dat hij het alleen al probeert om te overleven. :)
Nog even niks.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #146 Gepost op: 25-10-2005, 18:58:47 »
Ja maar eten heh, heeft hij nou voor eten gezorgd en vis gevangen met die fuik. Hebben ze dat er misschien uitgeknipt.  >:( :o

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #147 Gepost op: 25-10-2005, 19:00:36 »
Ja maar eten heh, heeft hij nou voor eten gezorgd en vis gevangen met die fuik. Hebben ze dat er misschien uitgeknipt.  >:( :o

Dat hebben ze niet laten zien. Volgens mij hebben ze alleen laten zien dat Douwe vis probeerde te vangen met de fuik door er een paar vissenkoppen in te stoppen (die er later door Carl en Marnix uit gehaald werden).
Nog even niks.

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #148 Gepost op: 25-10-2005, 19:01:04 »
Ja jammer dat hij er uit lig, maar hij had zoiets kunnen verwachten. En wat heb ik me weer geergerd aan die jankende Carl. Krokodillentranen, want als je echt had gewild dat Maxime er nog in had gezeten had je op Douwe moeten stemmen.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #149 Gepost op: 25-10-2005, 19:05:05 »
Dat hebben ze niet laten zien. Volgens mij hebben ze alleen laten zien dat Douwe vis probeerde te vangen met de fuik door er een paar vissenkoppen in te stoppen (die er later door Carl en Marnix uit gehaald werden).
Ik vind eigenlijk dat je dit niet zomaar uit de beelden af mag leiden, maar zullen we dan maar aannemen dat Douwe geen vis voor de groep heeft gevangen en wel meeëet.
Carl, Marnix en Maxime vingen die nu wel vissen en-of vonden ze ander eten?
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 19:06:51 door Castor_en_Pollux »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #150 Gepost op: 25-10-2005, 19:56:46 »
Tja, Maxime kon toch niet weten dat Carl zo overtrokken zou reageren?

Nee, maar toen uiteindelijk bleek dat dat wel zo was had hij wel de verantwoordelijkheid kunnen nemen om te trachten het in goede banen te leiden. Dat deed hij niet, en daar heb je dan meteen het enige bezwaar dat ik bij Maxime voelde: hij was weliswaar een aardige vent, en plooibaar en sterk, doch op een bepaalde manier was hij ook nogal ongrijpbaar en onpersoonlijk. Iedereen heeft wel respect voor hem, denk ik. Maar een warm gevoel krijg je niet bij hem, vind ik. Bij iemand als Douwe wel. Met al zijn fouten.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #151 Gepost op: 25-10-2005, 20:31:44 »
Nee, maar toen uiteindelijk bleek dat dat wel zo was had hij wel de verantwoordelijkheid kunnen nemen om te trachten het in goede banen te leiden. Dat deed hij niet, en daar heb je dan meteen het enige bezwaar dat ik bij Maxime voelde: hij was weliswaar een aardige vent, en plooibaar en sterk, doch op een bepaalde manier was hij ook nogal ongrijpbaar en onpersoonlijk. Iedereen heeft wel respect voor hem, denk ik. Maar een warm gevoel krijg je niet bij hem, vind ik. Bij iemand als Douwe wel. Met al zijn fouten.
Meen je dat nou, bij Maxime zou ik kunnen smelten, bij Douwe is het alleen maar F vriezen. Maar ik geef toe, dat  heeft veel met die eruit geknipte visvangst te maken. ::rofl:: ;D
« Laatst bewerkt op: 25-10-2005, 20:38:17 door Castor_en_Pollux »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #152 Gepost op: 25-10-2005, 20:50:39 »
Meen je dat nou, bij Maxime zou ik kunnen smelten, bij Douwe is het alleen maar F vriezen. Maar ik geef toe, dat  heeft veel met die eruit geknipte visvangst te maken. ::rofl:: ;D

Ja, ik meen het. Maar dat blijkt dus kennelijk heel persoonlijk ;).

Offline Mazter

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #153 Gepost op: 25-10-2005, 21:11:56 »
Ja, ik meen het. Maar dat blijkt dus kennelijk heel persoonlijk ;).

IK ben het wel een beetje met je eens. Maxime probeerde vooral met alle winden mee te waaien, en vooral niemand voor de voeten te lopen. Hij trok zich nergens iets van aan en juist daarom wist hij niet eens wat er in de groep gebeurde. Daarnaast vond ik hem een beetje schijnheilig, door niks te zeggen in de groep maar zodra hij alleen was met Carl met een beetje eenzijdig verhaal zijn hart te gaan luchten bij Carl. Hij was sterk in de proeven en lag goed in de groep, maar daar is ook alles mee gezegd bij deze man.


Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #154 Gepost op: 25-10-2005, 21:48:10 »
neeeeeeeeeeeeeeeee! ik ga doooooooooooood, toch ni maxime. iedereen (behalve emma en marnix) maar toch niet maxime!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verschrikkelijk ik ga kapot!!!!!!!

 ::sorry:: breng mij mer al een doodsbloemeken ::sorry::


zo weinig mogelijk groetjes

Kitty
(-xxx- dit kan er vandaag en voor de rest van de week (op zen minst) echt niet bij!)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #155 Gepost op: 25-10-2005, 21:50:07 »
neeeeeeeeeeeeeeeee! ik ga doooooooooooood, toch ni maxime. iedereen (behalve emma en marnix) maar toch niet maxime!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verschrikkelijk ik ga kapot!!!!!!!

 ::sorry:: breng mij mer al een doodsbloemeken ::sorry::


zo weinig mogelijk groetjes

Kitty
(-xxx- dit kan er vandaag en voor de rest van de week (op zen minst) echt niet bij!)

beetje relativeren mag best... ::)

Offline jaco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #156 Gepost op: 25-10-2005, 23:17:18 »
TSja het is inderdaad jammer dat zo'n sterke kandidaat en potentieel winnaar er uit ligt, maar ja het was wel erg naïef om niet te stemmen en als je "VRIEND" Carl ook niet stemt dan vraag je natuurlijk zelf om eruit gestemd te worden, dom dom dom!!!!
Je weet van te voren dat Douwe kans hebben nr.1 was om eruit te gaan en dat die wel eens al zijn stemmen zou gaan gebruiken  ::oink:: ::oink::. Dus moet je wel gaan stemmen en niet zo genaamd reken op de rest dat die de klus wel zouden klaren.

Dan zou ik toch die hoogverrader ::niet-ok:: ::niet-ok:: van een Carl ::niet-ok:: er eens op aan spreken, Max ik hoop dat je in the real world betere vrienden treft dan dit soort sukkels!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #157 Gepost op: 26-10-2005, 13:57:48 »
Ik had nooit gedacht dat Maxime er zo snel uit lag hij was mentaal en fysiek nog erg sterk maar op een gegeven moment heeft hij toch moeten afhaken Douwe heeft het spel erg slim gespeeld maar de volgende x ligt hij eruit  ::jaja::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #158 Gepost op: 26-10-2005, 14:21:13 »
was wel een beetje lullige manier om te moeten vertrekken, jammer.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #159 Gepost op: 26-10-2005, 16:30:46 »
Ik heb Maxime vanaf minuut één geen leuke kandidaat gevonden. Okay, het overleven gaat hem prima af, hij is goed in de proeven... maar dat maakt nog geen Robinson. Naast dat hij oninteressant is, is hij een huichelaar. Hij draait met alle winden mee, zolang het hem maar het beste uitkomt. Op het voormalige jongerenkamp profileerde hij zich als de leider, de meester over kwik, kwek en kwak... met de sterke persoonlijkheden Fleur en Nicole kon hij niet opschieten en maakte hij oorlog mee. Dat beloofde nog wat bij de herindeling van de kampen dacht ik. Maar nee hoor, onder het bewind van Marnix bond hij helemaal in... hield hij zich op de achtergrond. Hij had mij zelfs bijna zo gek dat ik ging denken dat hij wel meeviel. Maar na de samensmeling liet hij zich wel weer kennen hoor, rende weer als een verliefde puber achter Carl aan en liet zijn oude kampgenoten in de steek... hij is onsportief, een roddelaar en ik ben blij dat 'ie exit is.
Ben ik 't mee eens..
First you go backwards, but then forwards again