Auteur Topic: [kandidaat Nl] Elbert  (gelezen 48034 keer)

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #20 Gepost op: 30-08-2005, 09:25:04 »
Mag ie wel oppassen dat ie dan niet wordt aangevallen door die aap die we zagen (Chico) ::rofl::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #21 Gepost op: 30-08-2005, 17:17:40 »
Volgensmij wil hij zichzelf gewoon heel erg graag bewijzen, maar zijn hart is waarschijnlijk even groot als zijn biceps ;) (one big softy dus *positief*)
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #22 Gepost op: 30-08-2005, 17:19:50 »
In eerste instantie dacht ik *behhh* maar hij is niet echt zo vervelend als verwacht. Hij heeft wel wat jammere kantjes, maar hij heeft toch ook iets aardigs vind ik. :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #23 Gepost op: 30-08-2005, 19:22:44 »
Lijkt me wel een geschikte kerel!
Wel een beetje dom om in zijn pols te hakken maar ach,dat kan iedereen overkomen zullen we maar zeggen ;)
Ik hou wel van een beetje bluf-praat!! ;D

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #24 Gepost op: 1-09-2005, 16:01:40 »
Volgensmij wil hij zichzelf gewoon heel erg graag bewijzen, maar zijn hart is waarschijnlijk even groot als zijn biceps ;) (one big softy dus *positief*)

Sluit ik me bij aan... volgens mij ist wel een schat van een vent.

Idd. One Big Softy.

Offline mij

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #25 Gepost op: 1-09-2005, 16:24:16 »
Sluit ik me bij aan... volgens mij ist wel een schat van een vent.

Idd. One Big Softy.


als je op www.expeditierobinson2005.tv kijkt, en het dagboek van Elbert leest dan staat erin hoe het komt dat hij in zijn hand hakte, het licht van de camera viel plots weg, dus zo stom was het niet.
volgens mij is het een hele leuke vent. iemand die een hart voor sport heeft en een ander uiterlijk heeft dan een gemiddeld iemand (en wie wil er niet zo getraint uitzien als ie 49 is?)wordt toch l snel veroordeeld (zal wel een bluffer zijn), maar volgens mij gaat dat in het geval van Elbert niet op.
Grote kerel met een hart van goud, als je het mij vraagt!

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #26 Gepost op: 1-09-2005, 17:16:34 »
Dat accent is inderdaad geweldig! Echt lachen! Vind hem als gozer ook wel ok, alleen zou ik daar geen ruzie mee willen hebben, GROWWWWW!!!  :o

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #27 Gepost op: 5-09-2005, 22:40:41 »
Ik kon het wel voorstellen van Elbert dat ie zich een beetje uitsloofde tijdens die proef.
Hij mocht voor het eerst meedoen en het was meteen in zijn straatje, maar ik vond het wel terecht dat de rest van het kamp hem daarover aansprak.
Ik vond het trouwens op een volwassenere manier gaan dan hoe er met irritaties in het jongeren kamp werd omgegaan.

Ik hou het gewoon op enthousiasme aan de kant van Elbert
sic transit gloria mundi

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #28 Gepost op: 5-09-2005, 22:44:40 »
Ik vind het pure arrogantie. We weten al dat dit zijn ding is, maar daarom hoeft hij Tom nog niet zo te vernederen ::niet-ok::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #29 Gepost op: 5-09-2005, 22:45:31 »
Ik hou het gewoon op enthousiasme aan de kant van Elbert

Ik ook  ::jaja:: Hij voelde zich oprecht schuldig dat hij steeds niet kon helpen, dit was echt zijn proef en tja hij was gewoon over-enthousiast :P

Kamp Oud had een beetje medelijden met Tom, maar dat was eigenlijk niet nodig. Op de site van Talpa staat een interview met Tom, waarin hij onder andere het volgende zegt: Wim en ik hebben het erover gehad en we waren het er over eens dat niemand van hem had kunnen winnen. Elbert was op dat moment de koning te rijk en dat gun ik hem van harte. Hij trok het zich niet persoonlijk aan en besefte waarschijnlijk ook dat het gewoon het enthousiasme van Elbert was.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2005, 22:46:59 »
Psychische oorlogsvoering, mag toch wel?  >:D
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #31 Gepost op: 5-09-2005, 22:47:31 »
Bijnaam voor Elbert:
DE BEER

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #32 Gepost op: 5-09-2005, 22:49:06 »
Psychische oorlogsvoering, mag toch wel?  >:D

Hoe meer hoe beter  ::tandpastasmiley:: Maar daar zijn de meeste kandidaten te "aardig" voor :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline dragosh

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #33 Gepost op: 5-09-2005, 23:58:01 »
ik vond ook dat dat hij niets verkeerd deed.Hij komt van sport waarbij ze trachten de loef af steken, doordat hij op een voet stond liet hij aan tom weten dat het moet een hele dag kan volhouden, zo geraakte tom meer ontmoedigt en gaf sneller op.

En trouwens hij is pas begonnen met zijn mentale spelletjes net voor hij hoorde dat tom het bijna begaf,met zijn gedrag heeft hij tom bij wijze van spreken een duwtje gegeven.


de enigste wat stoorde aan hem; is dat hij constant zaagt dat zonder hem dat ze nooit gingen verliezen, wat natuurlijk onzin is, hij is zzeer krachtig maar zal veel minder in verve komen in proeven van bvb lenigheid,snelheid,enz.

Hij mist de juiste figuur om d ekampioen te zijn van proeven, zoals in het verleden mo er een was of bvb bjorn (die ook veel won)

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #34 Gepost op: 6-09-2005, 00:17:46 »
Elbert kan wel een boompje dòòrzagen, maar hoe de anderen reageerden vond ik een beetje flauw
(al kennen we de volledige achtergrond natuurlijk niet...)
Wij vonden de proef wel wat hebben, zo van 'Allé Tommeke pé, laat die spullen nu toch vallen,
anders zitten we hier morgen nòg!"
Voor de rest had mijn ex-knuffel meer testosteron in z'n watten dan deze gozer,
maar ik vind 'em toch wel wat hebben.
Geen blijver, wel leuke TV!
 ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #35 Gepost op: 6-09-2005, 01:03:12 »
 :D Elbert, man met een goed hart denk ik... Alleen zou hij af en toe eens wat minder moeten denken dat de groep alleen met hem kan winnen. Verder kon hij het fysiek wel eens heel ver gaan schoppen!  ::jaja::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #36 Gepost op: 6-09-2005, 06:34:58 »
Wat een nonsens allemaal dat ze zo op Elbert aan het fitten waren...laat die man lekker genieten van zijn eerste proef...

enne Tom zat toch zo te zagen dat hij ze wel eens zou laten zien wat hij in zijn mars had...nou weinig van gemerkt..ik denk persoonlijk dat je je nooit teveel bloot moet geven over hoe goed je wel bent want je gaat geheid op je bek...kijk maar naar Johnny en nu ook naar Tom ;)

Elbert blijft nog lang in de expeditie..fysiek is hij sterk en ik denk dat zijn teammaatjes hem de credits geven vanwege zijn kracht... :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline 11-je

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #37 Gepost op: 6-09-2005, 09:00:09 »
Ja misschien had hij een beetje normaler moeten doen tijdens de proef. Tuurlijk zou hij het winnen. Maar hij moet wel zichzelf blijven en niet teveel toegeven . Hij probeert wel steeds de ideale kampgenoot te zijn. Hij is iemand die met niemand ruzie wil en zal die ook niet opzoeken. Maar laat ie wel zichzelf blijven.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2005, 09:04:50 »
Beetje jammer dat ie zo overdreven deed! Verder wel leuk dat ze eindelijk eens wat wonnen met die proef :)
Some light in your eyes...

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #39 Gepost op: 6-09-2005, 09:06:24 »
ach een beetje ondoordacht arrogant maar dat heeft iedereen wel eens. Hij was gewoon de beste!  :)
Aitan-- altijd mening, nooit feiten