Auteur Topic: [kandidaat Nl] Elbert  (gelezen 48135 keer)

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #160 Gepost op: 19-10-2005, 15:24:30 »
Over dat van Fleur ben ik helemaal eens. En dat van Elbert ook ik vind dat hij heel aardig over komt. En anderen best door de expeditie heen helpt.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #161 Gepost op: 19-10-2005, 15:37:05 »
 ::zwaai:: Favoriet.. ik had hem erg hoog zitten.. maar helaas...  :-\\

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #162 Gepost op: 19-10-2005, 20:46:08 »
Ik vind Elbert wel ok, ik heb gezegd wat ik van zijn jojo gedrag vond en hoe ik tegen zijn 'dagboek' aankijk. Ik vind het flauw om te pas en te onpas citaten uit dat dagboek te halen om een punt te maken. Een dagboek wat overigens erg direct is. Sorry Millesime maar iemand die niet van directe mensen houdt moet ook geen directe citaten gebruiken om een punt te maken tegen Fleur (hiermee wil ik je naturlijk niet het recht ontzeggen om een mening te hebben over Fleur).

Verder vind ik absoluut dat Elbert heeft bijgedragen aan de amusements waarde, iemand zei dat hij/zij altijd moest glimlachen als Elbert in beeld kwam. Zoiets had ik ook, ookal was hij absoluut niet geloofwaardig meer m.i. en is het goed dat hij weg is.
sic transit gloria mundi

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #163 Gepost op: 28-11-2005, 22:13:06 »
Ik vond Elbert altijd heel leuk en grappig, maar vanavond vind ik hem wat minder in vorm. Het is absoluut ongepast van hem om te zeggen dat hij wel een paar spelletjes van Marnix had kunnen winnen !

 ::niet-ok::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #164 Gepost op: 28-11-2005, 22:25:05 »
ach ja... daar zal ook wat teleurstelling bij zitten.

Ik vind Elbert nog steeds een pracht van een kandidaat. En vooral heel heel sterk!!
er was eens......

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #165 Gepost op: 28-11-2005, 22:46:43 »
Elbert is gaaf! 'Marnix is gewoon beter dan mij.' Echt geweldig. Dat zou voor mij moeilijk zijn om toe te geven moet ik eerlijk zeggen ::tandpastasmiley::

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #166 Gepost op: 28-11-2005, 22:50:18 »
"Ik ben niet gebouwd om op een paaltje te staan..."  ::tandpastasmiley::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #167 Gepost op: 29-11-2005, 10:54:56 »
Voor mij was hij altijd mijn favorite Nederlander.... Jammer dat hij terug naar zijn familie wilde... Op de balk had het voor hem moeilijk geweest maar hij tegen Fleur ?? Wie zou er eerst afgevallen zijn ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #168 Gepost op: 29-11-2005, 11:23:17 »
Voor mij was hij altijd mijn favorite Nederlander.... Jammer dat hij terug naar zijn familie wilde... Op de balk had het voor hem moeilijk geweest maar hij tegen Fleur ?? Wie zou er eerst afgevallen zijn ???
ik vond dat Fleur er toch ook redelijk lang op bleef zijn...

Offline islandhopper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • please don't take it personal!!!
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #169 Gepost op: 30-11-2005, 12:50:30 »
Ik vond Elbert altijd heel leuk en grappig, maar vanavond vind ik hem wat minder in vorm. Het is absoluut ongepast van hem om te zeggen dat hij wel een paar spelletjes van Marnix had kunnen winnen !  ::niet-ok::
Eén ding maakt deze expeditie duidelijk: Elbert kan écht niet tegen zijn verlies  ::rofl:: Het charmante van hem vind ik, dat hij het heel openlijk uit. Na elke mislukte proef: ik wil naar huís  :\'(  en dan daarna: o, nee,  :-X toch niet!  ::rofl:: En ook nu in de finale vond hij het lastig, om toe te geven dat Marnix beter was.  ::pinokkio:: Ik vind het wel een leuke kerel. Recht-door-zee, niet te ingewikkeld. En hij nam het op voor Emma, toen Douwe zei dat ze scheten liet  ::hug:: dat was ook lief. Alleen: als je al je impulsieve ideeën spuit, roept dat wel eens irritatie op  :D dat zag je aan 'de vrouwen', die hem niet meer konden luchten of zien, op een gegeven moment.  ::zwaai:: is vast weer goed gekomen.
... ook gewoon maar een mening...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Elbert
« Reactie #170 Gepost op: 1-12-2005, 12:22:55 »