Auteur Topic: [kandidaat Nl] Margriet  (gelezen 14204 keer)

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Margriet
« Reactie #40 Gepost op: 1-09-2005, 15:56:47 »
Kijk, je kunt best op jezelf zijn, maar je weet toch gewoon dat als je dat in het begin bij de vorming van een groep doet, dat je er dan direct uit ligt?! Ik bedoel: ook al ben je niet zo, dan doe je toch net alsof om gewoon eerst iedereen te leren kennen?? Dat zou ik in ieder geval doen.

Die opmerking van Elsje vond ik trouwens echt raar: "ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken". Margriet zit in de thuiszorg, dus ze denkt heus wel aan andere mensen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] Margriet
« Reactie #41 Gepost op: 1-09-2005, 18:04:27 »
Kijk, je kunt best op jezelf zijn, maar je weet toch gewoon dat als je dat in het begin bij de vorming van een groep doet, dat je er dan direct uit ligt?! Ik bedoel: ook al ben je niet zo, dan doe je toch net alsof om gewoon eerst iedereen te leren kennen?? Dat zou ik in ieder geval doen.

Die opmerking van Elsje vond ik trouwens echt raar: "ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken". Margriet zit in de thuiszorg, dus ze denkt heus wel aan andere mensen!
denk je er na dit bericht niet een beetje anders over?
Citaat
Na het lezen van Elbert's dagboek snap ik waarom Margriet zo asociaal overkwam op de kampgenoten. Ze was gewoon een aso.

Hier een greep uit het dagboek:

Na vijf minuten (we hadden ander half uur gekregen) namen we dus al afscheid van Douwe. In de tussentijd had Margriet al drie keer gevoelloos geroepen dat ze wilde gaan zwemmen, alsof het heel normaal is dat iemand na zolang reizen eruit gedonderd wordt. Ernst Paul kwam na ongeveer een uur terug en vernam dat Douwe unaniem was weggestemd.

het gehel dagboek is te lezen op http://www.talpa.tv/web/show/id=47639/contentid=6616/dbid=2/typeofpage=47019

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Margriet
« Reactie #42 Gepost op: 1-09-2005, 18:10:57 »
Kijk, je kunt best op jezelf zijn, maar je weet toch gewoon dat als je dat in het begin bij de vorming van een groep doet, dat je er dan direct uit ligt?! Ik bedoel: ook al ben je niet zo, dan doe je toch net alsof om gewoon eerst iedereen te leren kennen?? Dat zou ik in ieder geval doen.

Die opmerking van Elsje vond ik trouwens echt raar: "ikke, ikke, ikke, en de rest kan stikken". Margriet zit in de thuiszorg, dus ze denkt heus wel aan andere mensen!

Dat was het eerste wat ik zei... Die opmerking slaat nergens op... Niet alleen het punt dat ze in de thuiszorg zit maar haar over het algemene gedrag was helemaal niet... ikke ikke ikke.... Ik vind dat meer van ELSJE... ikke ikke ikke.. want die was direct al bang dat ze iets te kort kwam.

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Margriet
« Reactie #43 Gepost op: 22-10-2005, 15:37:54 »
Jammer dat Margriet er zo snel uit moest, ze ziet er echt wel lief uit!

Vele groetjes
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::