Auteur Topic: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt  (gelezen 33983 keer)

Offline ikkuhbender

  • Winnaar pool ER strijd der titanen 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'm the winner of ERST-pool 2006!!!
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #80 Gepost op: 14-09-2005, 15:54:14 »
Lotte is mijn favo.....zeker weten hoewel voor Roos ga ik ook wel recht zitten  ::schaam::

Lotte moet WIDM gaan doen, zeker beter dan "tooske dooske"(als dat doorgaat)



zo'n oude vent zou dat toch gaan doen:S

Offline RMC

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #81 Gepost op: 20-09-2005, 10:11:32 »
Lotte is een goede vervangster voor Roos. :)

Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #82 Gepost op: 2-10-2005, 11:07:55 »
Mooi? Ik vind het een monster dat in het niet valt bij roos. Dat SBS nu maar dat proces wint...
ach ja jij zal wel een model zijn of zo iets

Offline sttt

  • Forumlid
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #83 Gepost op: 6-10-2005, 13:05:30 »
 ::bravo:: voor expeditie Robinson! ik ben vrij kritisch voor reality programma`s.
Maar eerlijk het is boeiend! ook proficiat voor de cameraman en de muziekkeuzes-spannend gemonteerd ook.
E.P heeft het ganse spel goed onder controle en wat ik van Lotte vind, wel
ze staat er, en niet als een hulpje, het is prettig  kijken en  hoe ze beweegt. Een vrouw met klasse! Zou een zusje kunnen zijn van Roos, want Roos is ook een brunette, ze is geblondeerd !

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #84 Gepost op: 6-10-2005, 15:52:12 »
::bravo:: voor expeditie Robinson! ik ben vrij kritisch voor reality programma`s.
Maar eerlijk het is boeiend! ook proficiat voor de cameraman en de muziekkeuzes-spannend gemonteerd ook.
E.P heeft het ganse spel goed onder controle en wat ik van Lotte vind, wel
ze staat er, en niet als een hulpje, het is prettig  kijken en  hoe ze beweegt. Een vrouw met klasse! Zou een zusje kunnen zijn van Roos, want Roos is ook een brunette, ze is geblondeerd !
Egt waar ???

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #85 Gepost op: 10-10-2005, 22:44:27 »
In de belgische uitzendingen is het zeker anders om, maar ik vind dat de presentatie best meer gezamelijk mag worden gedaan. Ik ben een grote fan van EP, maar heb in deze aflevering wederom Lotte te weinig gezien. :-\\
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #86 Gepost op: 11-10-2005, 19:09:36 »
Lotte is een spontane meid en zeker een goeie presentratice, maar na 5 jaar Roos van Acker is het lastig zo'n icoon van ER te vervangen.

Eerlijk is eerlijk: Ik had liever Roosje gehad, maar we moeten het doen met Lotte, wat ook prima lukt!

~Tycho

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #87 Gepost op: 11-10-2005, 19:30:14 »
Ik stoor me er niet aan hoor dat Lotte nu presentratice is ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline DutchElvis

  • Forumlid
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #88 Gepost op: 11-10-2005, 20:23:01 »
Leuke spontane vrouw maar ik ben Roos gewend!

Offline findingnemo

  • Forumlid
Roos vs Lotte
« Reactie #89 Gepost op: 31-10-2005, 18:01:05 »

Ik vind het toch wel balen dat Roos weg is. Het is duidelijk dat Lotte niet volledig onpatijdig in het programma
staat. Dat was te merken toen ze tegen Esther op een beschuldige toon zei dat een echte leider nooit de magnesium stick
kwijtraakt. Maar Esther kon ook niet weten dat het ding stuk was. Ze kon er echt niks aan doen.
Dus dat vond ik niet goed. Ook toen Elbert zei dat hij zich gezien de omstandigheden goed voelde, reageerde ze daar
ook raar op. Ik vind dat een echte presentator zijn voorkeuren niet moet laten blijken. Zeker niet in het programma.

Roos daarentegen vond ik veel leuker. Is het trouwens zo, dat ER helemaal niet meer in Belgie word uitgezonden, gezien
Talpa het heeft overgekocht? Dat zou wel absurt zijn.. gezien het een programma is voor de Belgen en de Nederlanders.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Roos vs Lotte
« Reactie #90 Gepost op: 31-10-2005, 18:02:47 »
Was al een lotte topic...  ::jaja::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roos vs Lotte
« Reactie #91 Gepost op: 31-10-2005, 20:32:07 »
Ik vind het toch wel balen dat Roos weg is. Het is duidelijk dat Lotte niet volledig onpatijdig in het programma
staat. Dat was te merken toen ze tegen Esther op een beschuldige toon zei dat een echte leider nooit de magnesium stick
kwijtraakt. Maar Esther kon ook niet weten dat het ding stuk was. Ze kon er echt niks aan doen.

Ik vind dit eigenlijk nog wel meevallen. :) De reactie van Ernst-Paul op John was heftiger.

Roos daarentegen vond ik veel leuker. Is het trouwens zo, dat ER helemaal niet meer in Belgie word uitgezonden, gezien
Talpa het heeft overgekocht? Dat zou wel absurt zijn.. gezien het een programma is voor de Belgen en de Nederlanders.

Jawel, op Kanaal Twee: http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/index_nieuwelook.htm?kleur=geel&mv=robinson_0  (beter nog niet klikken, want volgens mij staat er al een samenvatting van de aflevering van straks).
Nog even niks.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roos vs Lotte
« Reactie #92 Gepost op: 31-10-2005, 21:29:43 »
Ik vind Lotte denk ik wel beter voor Expeditie Robinson, Roos was meer een Peking Express-typetje! ::jaja::
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Roos vs Lotte
« Reactie #93 Gepost op: 31-10-2005, 21:56:20 »
Ik vind ze allebei goed ::ok::

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: Roos vs Lotte
« Reactie #94 Gepost op: 31-10-2005, 22:05:31 »
Hier was volgensmij al een topic over, eigenlijk ontdek ik hier meer dubbelle topics, ook gesloten onzinnige topics (o.a. van mij). Hierbij maar even een oproepje aan de mods: zou het mogelijk zijn dit op te schonen ter overzichtelijkheid?
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Madine

  • Gast
Re: Roos vs Lotte
« Reactie #95 Gepost op: 31-10-2005, 23:01:02 »
Voor mij is Ernst-Paul dé Robinson-presentator. Roos voegde niet echt veel toe aan de presentatie, dat doet Lotte ook niet echt, maar was leuk om naar te kijken. Ik zou het pas echt verschrikkelijk vinden als Ernst-Paul zou stoppen met de presentatie.

Offline sttt

  • Forumlid
Re: Nieuwe presentatrice: Lotte Verlackt
« Reactie #96 Gepost op: 8-11-2005, 09:33:03 »
ik vind dat Lotte meer en meer in he spel komt nu, misschien omdat er tot nog toe  amper Belgen wegvielen. Ook haar colums zijn prettig om te lezen, duidelijk een vrouw met brains. Hopelijk zien we haar meer op T.V. Alleen , wie kiest haar kleding? Kon beter!
 ::hug::