Auteur Topic: Expeditie Robinson Pool 2005  (gelezen 93071 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #240 Gepost op: 21-11-2005, 23:35:19 »
Sta 14e, maar maar 9 punten achter op de nr 5. En ik stem al vanaf afl. 1 op een verliezend finalist en vanaf afl. 6 op een winnaar, die er nu nog bijzitten. Kan dus nog leuk stijgen. ;D maar ook zakken als ik er naast zit :(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #241 Gepost op: 22-11-2005, 00:24:04 »
Sta 14e, maar maar 9 punten achter op de nr 5. En ik stem al vanaf afl. 1 op een verliezend finalist en vanaf afl. 6 op een winnaar, die er nu nog bijzitten. Kan dus nog leuk stijgen. ;D maar ook zakken als ik er naast zit :(
tja,je bent niet overal de "chef" he  ;D ;D  en ik heb dan nog 1 puntje meer.... lieve Daisyke  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #242 Gepost op: 22-11-2005, 02:33:33 »

Ik heb weer 8 punten verdient, en sta nu op plaats 9.  ;D Nu maar hopen dat ik de winnaar en de tweede plaats goed voorspeld heb al een heel tijdje. Want andersssssssss kelder ik een eind naar beneden.  ::)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #243 Gepost op: 23-11-2005, 19:51:15 »
Nu 11e, paar puntjes van de top-5 vandaan. Maar ik stort volgende week naar beneden, heb sinds aflevering 1 Marleen als winnares aangeduid en die gaat amenooitniet winnen.  :\'(
Nog even niks.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #244 Gepost op: 25-11-2005, 21:00:45 »
Vanaf maandag na de uitzending van de finale zal de tussenstand van de pool enige tijd niet bereikbaar zijn. Dit geeft mij de tijd om de winnaar en diegene die tweede werd door te voeren voor alle voorgaande afleveringen en zo blijven jullie ook nog een beetje in spanning zitten over de einduitslag van de pool. ;)

Tegelijk met het bekendmaken van de winnaar van de pool zal ook de einduitslag weer online komen, hou hiervoor dit topic in de gaten. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #245 Gepost op: 26-11-2005, 17:23:08 »
Vanaf heden kan je ook het stemgedrag terugzien van alle voorgaande afleveringen. Nu loopt de pool op het einde, maar dit geeft je mooi de gelegenheid om te kijken hoeveel mensen wellicht nog punten gaan scoren als de winnaar en de tweede bekend worden. De (beknopte) uitleg van het stemgedrag vind je eveneens op deze pagina.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #246 Gepost op: 27-11-2005, 11:50:51 »
Leuke om dat te zien.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #247 Gepost op: 28-11-2005, 09:24:37 »
Klopt het dat bij dat overzicht er niet staat wat je daar hebt gestemd als winnaar? Want dat kon toch wel?

Wel leuk om te zien idd. Alleen snap ik nog niet hoe ik kan uitrekenen hoeveel punten ik ga krijgen of juist anderen :D

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #248 Gepost op: 28-11-2005, 20:36:27 »
Klopt het dat bij dat overzicht er niet staat wat je daar hebt gestemd als winnaar? Want dat kon toch wel?
Bij je eigen stemmen van vorige week moet je dat wel kunnen zien. Bij de puntenverdeling kun je dat inderdaad nog niet zien omdat de winnaar nog niet bekend is.

Citaat
Wel leuk om te zien idd. Alleen snap ik nog niet hoe ik kan uitrekenen hoeveel punten ik ga krijgen of juist anderen :D
Kwestie van alle vetgedrukte antwoorden optellen... die van anderen kan je niet bepalen. ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #249 Gepost op: 30-11-2005, 09:33:42 »
Ohw ik zie het al, ik heb het verkeerd getikt, ik bedoelde: bij de eerste aflevering kon je ook al aangeven wie de winnaar wordt. In dat overzicht zie ik dat niet terug...

--> Ik heb net gekeken, maar er is iets heel raars. Ik had bij afl. 1 Marnix als winnaar aangegegevn, maar in dat overzichtje staat bij mij alleen: Wie wordt 2e in in de Finale (was Emma --> had ik niet). Wie er winnaar is, staat er er dus niet bij (= Marnix --> had ik goed).

Ik snap het dus niet helemaal meer... ???
---> Heb net al wat met vriendin besproken, en wat blijkt nu waarschijnlijk: De winnaarsvraag is in die aflevering niet opgenomen.

Verder: waarom is Emma in aflevering 2 als 2e winaar meer waard dan als 2e winaar in de 1e aflevering?
« Laatst bewerkt op: 30-11-2005, 10:02:53 door Sjappie »

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #250 Gepost op: 30-11-2005, 10:02:14 »
Ik geloof dat ik het mysterie al heb opgelost (van de Zeenomaden natuurlijk  :P )

Er wordt gezegd: Vanaf heden zijn voor de laatste 3 vragen ook de twee geheime kandidaten toegevoegd als antwoord, te weten Marnix en Esther...

(maar dat verklaart nog niet waarom de Winnaarsvraag niet is opgenomen in de 1e aflevering... :-\\ )

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #251 Gepost op: 30-11-2005, 12:06:35 »
(maar dat verklaart nog niet waarom de Winnaarsvraag niet is opgenomen in de 1e aflevering... :-\\ )

Misschien omdat we nog niet op de hoogte waren van het bestaan van Marnix voor aflevering 1? ::)

Niemand kan die vraag dus goed hebben omdat je Marnix nog helemaal niet kon kiezen aflevering 1.
Geniet nooit met mate...

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #252 Gepost op: 30-11-2005, 16:24:12 »
Ik snap het helemaal  ::jaja:: , ook van die punten van Emma...phew...

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #253 Gepost op: 1-12-2005, 20:59:12 »
Ik ben helemaaaaaal niet ongeduldig ofzo hoor....maar euh wat is nou de eindstand?  ;D ;D ;D :-X
sic transit gloria mundi

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #254 Gepost op: 1-12-2005, 21:46:08 »
Ik ben helemaaaaaal niet ongeduldig ofzo hoor....maar euh wat is nou de eindstand?  ;D ;D ;D :-X
Ik hou jullie nog ff in spanning... waarschijnlijk van het weekend. ;)

En idd, bij de winnaarsvraag in aflevering 1 wisten we nog niet van het bestaan van Marnix af, dus konden er geen punten mee verdient worden.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #255 Gepost op: 1-12-2005, 21:52:39 »
Ik hou jullie nog ff in spanning... waarschijnlijk van het weekend. ;)

En idd, bij de winnaarsvraag in aflevering 1 wisten we nog niet van het bestaan van Marnix af, dus konden er geen punten mee verdient worden.

Je doet het gewoon express he? Mensen in spanning houden, hun hart kloppend in hun keel, zwetend wakker worden midden in de nacht. Droge mond van de spanning...mensen die gestopt zijn met roken zijn spontaan weer begonnen. En diegene die een crash-dieet zijn begonnen zijn 10 kilo aangekomen... ;D ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #256 Gepost op: 1-12-2005, 21:59:40 »
Je doet het gewoon express he? Mensen in spanning houden, hun hart kloppend in hun keel, zwetend wakker worden midden in de nacht. Droge mond van de spanning...mensen die gestopt zijn met roken zijn spontaan weer begonnen. En diegene die een crash-dieet zijn begonnen zijn 10 kilo aangekomen... ;D ;D ;D
::rofl:: Ach, ik zie allemaal opties voor de goede voornemens voor volgend jaar dan gelijk. :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #257 Gepost op: 1-12-2005, 22:06:09 »
::rofl:: Ach, ik zie allemaal opties voor de goede voornemens voor volgend jaar dan gelijk. :P

En je licht zelfs niet een tipje van de sluier op voor een mede Vlaardinger? :P ;D
sic transit gloria mundi

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #258 Gepost op: 1-12-2005, 22:08:40 »
En je licht zelfs niet een tipje van de sluier op voor een mede Vlaardinger? :P ;D
Idd, dat doe ik niet. :P

Maar ik wist niet dat je ook uit Vlaardingen kwam? :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson Pool 2005
« Reactie #259 Gepost op: 1-12-2005, 22:13:59 »
Idd, dat doe ik niet. :P

Maar ik wist niet dat je ook uit Vlaardingen kwam? :)

Sinds enkele maanden nog maar hoor....dus geen rasechte ;D
sic transit gloria mundi