Auteur Topic: [kandidaat Be] Carl  (gelezen 117849 keer)

Offline Arj€n

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #80 Gepost op: 27-09-2005, 09:23:58 »
Geweldig NOT, wat een manipulator.

Op de eilandraad kwam de aap uit de mouw: het is tactiek.

Tsja wat wil je van iemand die dagelijks in de zandbak speelt. Daar gaat het er ook zo aan toe.

Het mooiste vind ik nog de massage van de overige kampleden: met een glad gezicht zeggen dat John er toch uit gaat met de dubbele stemmen. En dat twee keer.

En dan "huilend" aan John vertellen dat hij op hem gaat stemmen (ondertussen het mes dat hij hem in de rug gaat steken slijpend achter zijn rug).

Wel lachen dat hij volgende week het duel aangaat met Esther en dat keihard gaat verliezen. Leuk.

Offline Novoselic

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #81 Gepost op: 27-09-2005, 11:36:36 »
Beste Carl,

Bedankt dat je de "Dolkstootlegende" nieuw leven hebt ingeblazen. Ga jij maar lekker strijden voor het leiderschap en misschien wel de uiteindelijke overwinning, maar iedereen heeft gezien wat een ongelofelijke smiecht je bent! Eerst zitten janken dat je naar huis wilt omdat je niet kan winnen, maar als we Esther kunnen uitdagen, dan blijf ik nog wel even........Hoe het spel ook afloopt, je bent en blijft een zielige loser!

Veel plezier nog met je vriendje John, zo kunnen jullie nog een zielige mannen club oprichten!

Offline chelke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #82 Gepost op: 27-09-2005, 12:00:17 »
Zo het eerste ettertje is al naar huis, en hopelijk gaar dit ettertje de eerste snel achterna. Wat zielig zo'n volwassen mannen (ahum ...  ::ohno::) iemand zo het leven zuur kunnen maken. En dat terwijl Esther dit helemaal niet verdient. Dat Esther volgende week het duel maar weer snel wint.  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Gooly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #83 Gepost op: 27-09-2005, 12:07:44 »
Hoe die test ook gaat aflopen, binnenkort is Esther zowiezo van die sukkel af.

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #84 Gepost op: 27-09-2005, 13:45:29 »
Nog mazzel voor John dat híj niet degene was die met een blok beton aan z'n voeten in zee werd geflikkerd. Had ie lang kunnen wachten tot z'n goede vriend Carl 'm zou komen redden. Wat een ongelovelijke hypocriete zak hooi zeg! 
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline boun-ty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #85 Gepost op: 27-09-2005, 14:04:52 »
Zo komt hun ware aard te voorschijn zeg, als hun kansen om te winnen opeens minder worden dan gaan ze hun frustraties afreageren op Esther. Ik vind het trouwens ook niet leuk van die andere kampgenoten, stelletje meelopers. Ik hoop maar dat alles weer goed komt daar in het kamp, als dit het beeld van ER word dan kijk ik niet meer. Maar zover zal de crew het wel niet laten komen... .. hoop ik ..  ::rofl::

( carl en die andere brillo, k hoop dat ik jullie niet tegen kom in het echt.. ::ohno:: ::zwaai:: ::trots:: )

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #86 Gepost op: 27-09-2005, 15:42:11 »
ik ontmoet ook liever iemand anders...  ::jaja::

(douwe ofzo)
er was eens......

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #87 Gepost op: 27-09-2005, 16:20:40 »
^ik ook.. Echt zó triest dat hij het spel niet meer ziet zitten als hij er even niet goed voor staat en alles afreageert op Esther.. Toen het spel met de kaars kwam werd hij íneens weer vrolijk.. Als het hem maar goed uit komt altijd.. In spellen zoals ER moet je onverwachte dingen kunnen verwachten (vreemde zin..) kan er absoluut niet tegen dat hij dat niet verwacht had en ongelooflijk boos werd (beetje ingewikkeld..) Zucht
Do you want to go to the Seaside?

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #88 Gepost op: 27-09-2005, 17:13:05 »
Carl, ik ga niet op je lopen schelden, maar mocht de krankzinnige situatie ontstaan dat jij in de finale staat, dan win je alleen het geld; de eer van een echte Robinson heb je allang verloren...

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #89 Gepost op: 28-09-2005, 14:37:10 »
Carl, ik ga niet op je lopen schelden, maar mocht de krankzinnige situatie ontstaan dat jij in de finale staat, dan win je alleen het geld; de eer van een echte Robinson heb je allang verloren...

Ach die knakker kan nooit een keer winnen... Een zwakkeling is het... een volger, een meeloper, een die nooit een eigen mening heeft maar altijd 1 aanneemt van een ander.

IK zou er dood nog niet naast willen liggen hoor.. naast zo'n mietje van een vent..
bleeeegh.

Offline Stach

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #90 Gepost op: 29-09-2005, 02:48:37 »
Nog mazzel voor John dat híj niet degene was die met een blok beton aan z'n voeten in zee werd geflikkerd. Had ie lang kunnen wachten tot z'n goede vriend Carl 'm zou komen redden. Wat een ongelovelijke hypocriete zak hooi zeg! 
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik zie het al helemaal voor me. John loopt z'n adem in te houden en na 10 seconden sprint Carl op de verkeerde plek van het vlot af, daarna het lukt hem niet naar beneden te komen en vervolgens verliest hij het mes...

Als John vervolgens door de duikers van het productieteam gered wordt, hangt Carl een huilverhaal op dat hij er alles aan gedaan heeft om John te redden maar dat even tegenzat.

Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #91 Gepost op: 2-10-2005, 16:27:36 »
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
nog 1 dag en het is voor je afgelopen,dat hoop ik teminste.
je wint de eerste prijs voor de grootste EIKEL.
maar ja nu john eruit is zal het  voor jou ook gauw gebeurd zijn geen vriend maar meelopers om je heen zeg jij ja  nou zij ook etc
maar dan ben jewel op tijd voor de bevalling van je tweeling (hiervoor proviciat ::ok::)
gegroet alfred j kwak
 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #92 Gepost op: 3-10-2005, 21:09:00 »
je bent nu leider, aar gelukkig zal je der neit lang van kunnen genieten, en waag het niet esther weg te sturen
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #93 Gepost op: 3-10-2005, 21:29:54 »
wat lullig, he dat er ook nog andersdenkenden zijn dan jij (Kamp Noord), Esther aardig vinden terwijl ze haar maar 1 seconde gezien hebben (ok, Douwe en Marnix hebben dagenlang met haar samengeleefd, maar dat detail vergeten we dan maar even snel)....ze kunnen aan jou een voorbeeld nemen, je hebt er echt eeeeenorm lang over gedaan om je oordeel over Esther te vellen
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #94 Gepost op: 3-10-2005, 21:52:55 »
Slinks type deze man, ik hoop dat hij na de samensmelting een koekje van eigen deeg krijgt. ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #95 Gepost op: 3-10-2005, 21:53:36 »
Hoe hypocriet omg.. Hij geeft Esther nul komma nul kansen, en zelf wil hij een eerlijke kans bij de samensmelting zonder vooroordelen.. Hij wil zelfs vooraf nog even gaan praten voor een eerlijke kans blabla  ::oink:: ongelooflijk.. En dan zelf nog niet door hebben wat hij zelf heeft gedaan.. Ik ga me hier nog even over verbazen  ::oink::
Do you want to go to the Seaside?

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #96 Gepost op: 3-10-2005, 21:59:15 »
Bah, bah en nog eens bah.

Gaan pijpzeiken dat het andere kamp een mening heeft over Esther, terwijl ze haar niet eens kennen, behalve marnix dan... en Douwe?????? die bestaat in zijn gedachten zeker al niet meer....

en Esther die vervolgens zegt dat ze over haar ook al een mening hadden voor ze ook maar iets gezegd zou hebben en gelijk erop inhakken dat ze nu al 10 dagen samenleven en dat ze genoeg over haar weten...
Nou sorry hoor, maar als je beeld vanaf de eerste seconde al bepaald is dan blijft dat zo.

en dan problemen hebben met autoriteit, nou HIJ is nu de leider, en daar geilt hij gewoon op.

Getverdekkie. Ik verlang naar de samensmelting. Wim die het niet meer trekt, Mindertit..eeehhh Meredit die het ook niet meer trekt, en dan moeten roeien.... nou, ik geef ze weinig kansen eigenlijk.

En hulde aan Esther, dat ze het toch maar 10 hele dagen heeft uitgehouden bij hun... tjezis.... ik zou allang van pure wanhoop weggegaan zijn.

Ohja, en dan ook nog  die Carl met een schijnheilig gezicht afscheidt nemen en kussen geven aan Esther. ls ik Esther was geweest had ik ze gezegd ddat hij in de stsront kon zakken.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #97 Gepost op: 3-10-2005, 21:59:16 »
Ik begrijp helemaal niets van deze man... Hij lijkt mij namelijk nog immer niet dom, maar toch lijkt hij zijn eigen woorden echt serieus te nemen. Dat kán toch helemaal niet...?

Los van alle tegenstrijdigheden die hij vanavond gebezigd heeft blijft er voor mij één raadsel met kop en schouders boven de andere uit steken: als Carl Esther heeft uitgedaagd omdat hij niet akkoord ging met het feit dat sommige deelnemers een uitzonderingspostie krijgen, waarom behoudt hij dan zelf wel die immuniteit? Ik verbaasde me er ook enorm over dat EP en zijn collega dat niet aan hem vroegen. Ik had echt verwacht dat Carl na de overwinning zou zeggen: "Okay, nu zijn de kansen gelijk. En hierbij lever ik uiteraard mijn immuniteit in, zoals jij volgens ons ook had behoren te doen." Waarom deed hij dat niet?

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #98 Gepost op: 3-10-2005, 22:04:54 »
Ik had echt verwacht dat Carl na de overwinning zou zeggen: "Okay, nu zijn de kansen gelijk. En hierbij lever ik uiteraard mijn immuniteit in, zoals jij volgens ons ook had behoren te doen." Waarom deed hij dat niet?

Omdat hij geilt op immuniteit. Hij weet dat de anderen te naief zijn om te zeggen dathij dan ook maar zijn immuniteit had moeten leveren, zo'n slinks persoon is het wel..
en eilandraden duren lang, zei EP in zijn vraagstukje.
Ds misschien dat dat wel gevraagd is, maar dat dat niet is uitgezonden.
Dat is wat ik vermoed.

Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Carl
« Reactie #99 Gepost op: 3-10-2005, 22:10:15 »
Hm... Dan zouden ze wel de meest essentiële vraag hier weggeknipt hebben? Lijkt me niet zo logisch.