Auteur Topic: [kandidaat Be] Marleen  (gelezen 20484 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #20 Gepost op: 19-10-2005, 20:56:59 »
Helemaal mee eens. Nogmaals: achterbaks nee, laf misschien een beetje, maar hoe dan ook niet erg krachtig en inderdaad nogal grijs. De vergelijking met Jutta gaat wel op. Vond ik ook geen Robinson.

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #21 Gepost op: 19-10-2005, 21:01:04 »
De vergelijking met Jutta gaat wel op. Vond ik ook geen Robinson.

(even off topic ;D)
Over de vraag wie of wat ik een Robinson vind verwijs ik je graag naar een ander topic... ;D ;D
sic transit gloria mundi

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #22 Gepost op: 20-10-2005, 14:46:34 »
Ik zie Marleen ook niet echt als achterbaks, maar feit blijft, naast dat ze zich niet openlijk tegen Carl en John heeft gekeerd, dat ze ook meegestemd heeft met de groep tegen Esther. Van Marleen had ik toen een alternatieve stem verwacht.

Ik vind haar niet echt een finaliste, nog een grijzere muis tot nu toe dan Jutta was bijvoorbeeld.

Hhaha idd absoluut geen finaliste.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #23 Gepost op: 22-10-2005, 20:12:13 »
Ik vind Marleen een intelligente, rustige vrouw, die zich wel erg op de vlakte houdt. Niet zozeer uit lafheid volgens mij, en zeker niet uit achterbaksheid, maar gewoon omdat ze me iemand lijkt die de kerk graag in het midden houdt. We kunnen nou eenmaal niet allemaal temperamentvolle kruidje-roer-me-nieten zijn.

Helemaal mee eens. Ik vind dat ze het tot nu toe heel goed doet. Ze valt niet op en kan daarom gemakkelijk overal tussendoor vliegen en straks opeens in de finale staan. En als ze een leuke tegenstander heeft (Carl of Meredith of zo), zou ze zelfs nog wel eens kunnen winnen.  ::ok::
Nog even niks.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #24 Gepost op: 25-10-2005, 00:23:10 »
Helemaal mee eens. Ik vind dat ze het tot nu toe heel goed doet. Ze valt niet op en kan daarom gemakkelijk overal tussendoor vliegen en straks opeens in de finale staan. En als ze een leuke tegenstander heeft (Carl of Meredith of zo), zou ze zelfs nog wel eens kunnen winnen.  ::ok::

Ik schreef het al daarvoor eens. Ik blijf Marleen een warme vrouw vinden. En vandaag bewees ze het toch ook maar eens hoe tof ze voor Meredith zorgde en wat lekkere pannekoekjes ze gemaakt had. Een fantastische vrouw die meer nog dan sommige andere verdient om in de finale te komen...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #25 Gepost op: 25-10-2005, 00:24:58 »
Ze zal bij de laatste 4 zitten!  ::jaja::
🜃

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #26 Gepost op: 25-10-2005, 00:26:20 »
Ze zal bij de laatste 4 zitten!  ::jaja::

Weet jij meer of is dat een ideetje van je ???? Als het een spoiler is mag je me Pmmen...

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #27 Gepost op: 25-10-2005, 00:27:50 »
Ze reageert onvoorstelbaar lief en moederlijk op m.n. Meredith. Nog steeds jammer dat ze niet sterker was ten tijde van Esther. Misschien omdat ze in Esther ook een sterke vrouw herkende en vond dat ze haar eigen boontjes moest doppen? Maar hoe dan ook: de laaste weken is ze een bijzonder prettig mens om naar te kijken.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #28 Gepost op: 25-10-2005, 00:28:18 »
Weet jij meer of is dat een ideetje van je ???? Als het een spoiler is mag je me Pmmen...

Oeps ik had dit neer moeten zetten: Ze zal vastwel bij de laatste 4 zitten!
Nee is geen spoiler, is een idee van mij! :)
🜃

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #29 Gepost op: 25-10-2005, 00:37:38 »
Ze reageert onvoorstelbaar lief en moederlijk op m.n. Meredith. Nog steeds jammer dat ze niet sterker was ten tijde van Esther. Misschien omdat ze in Esther ook een sterke vrouw herkende en vond dat ze haar eigen boontjes moest doppen? Maar hoe dan ook: de laaste weken is ze een bijzonder prettig mens om naar te kijken.
::jaja:: Ze is goed voor de andere, maar mag ook wel haar eigen gevoelens uiten...  ::jaja::

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #30 Gepost op: 25-10-2005, 10:11:44 »
Ze verdient idd wel 'n pluimpje voor hoe ze omgaat met kleine Meredith.  ::ok::
Maar in de proeven valt ze me tegen, daar had ik haar dan weer hoger ingeschat.  :-\\

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #31 Gepost op: 25-10-2005, 10:13:33 »
Marleen komt denk ik ook bij de laatste vier...ze staat geod in de groep, is ene moederfiguur voor de jonkies en ze bekijkt alles op haar manier en werkt hard in het kamp....go for it Marleen ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #32 Gepost op: 25-10-2005, 15:27:15 »
Ik vind haar steeds leuker worden ::jaja:: ::ok::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #33 Gepost op: 25-10-2005, 15:53:08 »
ik ben ook wel blij dat ze er nu wat meer uitgelicht wordt. heeft ze wel verdiend. ik vind het ook nog eens een mooie vrouw om te zien.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #34 Gepost op: 27-10-2005, 14:22:31 »
Mooi is niet zo belangrijk voor mij, maar ze is bijzonder lief. Ik zou goed met haar kunnen opschieten... ::bravo::

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #35 Gepost op: 27-10-2005, 22:49:56 »
Mooi, lief, leuk. Da's wat ik allemaal lees hier, maar ik vind d'r helemaal niets aan, aan die hele Marleen niet. Ze is heel erg slim/tactisch en speelt een spel met iedereen. En waarom stemde zij in hemelsnaam op Douwe?! Van mij mag zij de volgende ronde eruit! Weg ermee!  ::niet-ok:: Ow ja, na Carl natuurlijk  ::jaja::

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #36 Gepost op: 28-10-2005, 12:00:37 »
stem marleen dan voor carl eruit!!!

carl slaat helaas een eilandraad over
« Laatst bewerkt op: 28-10-2005, 12:05:20 door Mus20 »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #37 Gepost op: 28-10-2005, 13:45:39 »
Mooi is niet zo belangrijk voor mij, maar ze is bijzonder lief. Ik zou goed met haar kunnen opschieten... ::bravo::
Jij praat vaak over echte robinsons, die proeven wint enz... Nou Marleen heeft nog geen proef gewonnen, en doet verder weinig.. je zou haar moeten afschrijven als geen echte robinson dus...  ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #38 Gepost op: 28-10-2005, 13:58:50 »
Jij praat vaak over echte robinsons, die proeven wint enz... Nou Marleen heeft nog geen proef gewonnen, en doet verder weinig.. je zou haar moeten afschrijven als geen echte robinson dus...  ::jaja::

Ik zeg niet dat Marleen moet winnen hey... Marnix is mijn favoriet, maar ik vind Marleen gewoon een hele sympathieke dame. Ik heb de anderen nog niet veel zien koken hoor. Fleur niet, Douwe niet, Meredith niet... Maar Marleen probeert toch eens iets anders en dat is ook een verdienste...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Marleen
« Reactie #39 Gepost op: 28-10-2005, 14:00:14 »
Ik zeg niet dat Marleen moet winnen hey... Marnix is mijn favoriet, maar ik vind Marleen gewoon een hele sympathieke dame. Ik heb de anderen nog niet veel zien koken hoor. Fleur niet, Douwe niet, Meredith niet... Maar Marleen probeert toch eens iets anders en dat is ook een verdienste...
Maar dus geen waardige finalist.. Als koken en sympathiek zijn tot de finale leidt dan raad ik Carl en douwe aan te gaan koken en sympathiek te gaan zijn...