Auteur Topic: [kandidaat Be] Maxime  (gelezen 76999 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #60 Gepost op: 17-10-2005, 22:07:35 »
Domme reden van Douwe om Maxime weg te stemmen... Zo kan ik ook winnen... ::ohno::

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #61 Gepost op: 17-10-2005, 22:30:19 »
Domme reden van Douwe om Maxime weg te stemmen... Zo kan ik ook winnen... ::ohno::

Die moet je even uitleggen...vooral het 'Zo kan ik ook winnen'. In ER is een van de tactieken om te winnen om complotten te smeden en aangezien Carl er niet was en de rest ook geen directe bedreiging is, leek het mij op zich geen slechte keus, ondanks dat ik Maxime wel mag. Maar ja met een wisselvallige Elbert is het moeilijk stemafspraken maken.
sic transit gloria mundi

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #62 Gepost op: 17-10-2005, 22:33:31 »
Die moet je even uitleggen...vooral het 'Zo kan ik ook winnen'. In ER is een van de tactieken om te winnen om complotten te smeden en aangezien Carl er niet was en de rest ook geen directe bedreiging is, leek het mij op zich geen slechte keus, ondanks dat ik Maxime wel mag. Maar ja met een wisselvallige Elbert is het moeilijk stemafspraken maken.
ik bedoel: zo kun je alle goeie en sterke weg stemmen en blijven er alleen 'slappelingen' (begrijp me niet verkeerd hoor ;)) over... dan kun je als 'slappeling' ook winnen, en dat vind ik gewoon niet leuk

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #63 Gepost op: 17-10-2005, 22:35:54 »
Ik mag deze man wel. Hij is een eigen persoonlijkheid. Laat zich niet beïnvloeden, blijft voledig zichzelf. Trekt zijn eigen plan. Hij is niet macho bezig, wel slim. Hij mag van mij winnen!!! ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #64 Gepost op: 17-10-2005, 22:48:22 »
ik bedoel: zo kun je alle goeie en sterke weg stemmen en blijven er alleen 'slappelingen' (begrijp me niet verkeerd hoor ;)) over... dan kun je als 'slappeling' ook winnen, en dat vind ik gewoon niet leuk

ER is nu eenmaal meer dan alleen maar overleven en sterk zijn, dat is al 5 seizoenen zo. De Robinson is degene die het spel wint, simpel, en niet per defenitie degene die alleen op een eiland kan overleven. Die 6 stemmen maken het spel tactischer en m.i. leuker.

Als je dus bang bent om eruit gestemd te gaan worden dan ga je bondgenoten zoeken, logisch...
Een complot tegen bijv. Meredith had helemaal nergens op geslagen.

Misschien dat Maxime zich nu meer van het tactische aspect bewust is geraakt.
sic transit gloria mundi

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #65 Gepost op: 18-10-2005, 00:31:37 »
Ik heb over Maxime eventjes een dipje gehad toen hij voor Carl partij koos. Langs de andere kant begrijp ik hem wel. Hij heeft Carl nooit gekend, gaat niet af op "vooroordelen" van de anderen en wil Carl een kans geven.
Verder is hij enorm hulpvaardig, veel bezig, vriendelijk en enorm goed in de spellen.

Daarbij komt nog dat hij fantastische lieve brieven heeft geschreven naar de familieleden en vrienden van zijn collega's... Tof gedaan Maxime... ::bravo::

Voor mij de 4 finalisten : Marnix, Maxime,Emma en Marleen...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #66 Gepost op: 18-10-2005, 08:28:05 »
Ik mag deze man wel. Hij is een eigen persoonlijkheid. Laat zich niet beïnvloeden, blijft voledig zichzelf. Trekt zijn eigen plan. Hij is niet macho bezig, wel slim. Hij mag van mij winnen!!! ::jaja::

ik mocht Maxime in de eerste afleveringen totaal niet, vond hem een glibber.. maar ik heb inmiddels mijn mening bijgesteld...en daarom ben ik het geheel met je eens Mapel ::jaja::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #67 Gepost op: 18-10-2005, 09:30:03 »
Oké, Maxime is in deze aflevering iets in m'n waardering gestegen, maar vertrouwen doe ik 'm nog steeds niet. Ben die autoritaire houding van hem tegenover Nicole en Fleur in de eerste paar afleveringen nog niet vergeten...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #68 Gepost op: 18-10-2005, 10:21:01 »
Maxime heeft wel iets onafhankelijks over zich, grenzend aan arrogant. Ik vind het niet storend, hij rolt er mooi door. Hij is op de goede momenten charmant en een geduchte concurent in de proeven.
Nu Elbert weg is en Carl komt terug zit hij wel veilig tot aan de finale en dan kijken of hij op een balk kan blijven staan  ;D
sic transit gloria mundi

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #69 Gepost op: 18-10-2005, 10:54:31 »
Domme reden van Douwe om Maxime weg te stemmen... Zo kan ik ook winnen... ::ohno::
Ik vind het in ieder geval een bijzonder laffe reden. Ik zou me niet voor kunnen stellen Robinson te willen worden door een sterkere medekandidaat uit te schakelen op zo'n manier. Tuurlijk, hoort bij het spel, maar je moet er dan ook nog toe in staat zijn, en dat zegt veel over je karakter, denk ik. Ik ben teleurgesteld in Douwe. Moest wel lachen om Maxime's respons toen Douwe aangaf hem als 'directe concurrent' te zien ::rofl::.

Maxime is een echte Robinson. Niet alleen is hij taai, sterk en buigzaam, maar bovendien blijkt hij geïnteresseerd in de mensen met wie hij op het eiland zit. Zijn brieven hadden inhoud, en dat heeft hem wat mij betreft nog verder naar voren geschoven.

En dat hij ooit Nicole in de zeik nam, dat liet ze ook zelf toe, hoor.
« Laatst bewerkt op: 18-10-2005, 10:57:22 door Starry Night »

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #70 Gepost op: 18-10-2005, 11:54:56 »

Maxime is een echte Robinson. Niet alleen is hij taai, sterk en buigzaam, maar bovendien blijkt hij geïnteresseerd in de mensen met wie hij op het eiland zit. Zijn brieven hadden inhoud, en dat heeft hem wat mij betreft nog verder naar voren geschoven.



Ja nu je het zegt Starry Night Maxime heeft alle capaciteiten om Robinson te worden, misschien nog wel meer dan Marnix. Marnix Maxime in de finale, vrees ik voor Marnix dat het wel eens Maxime zou kunnen zijn. En als Carl dan mag meestemmen kiest die zeker voor Maxime...

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #71 Gepost op: 19-10-2005, 20:04:04 »
Maxime is nen taaie gast, hij mag van mij winnen.

ik ben FAN!

greetzzz

Kitty
-xxx-
 ::joehoe:: ::bravo::

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #72 Gepost op: 20-10-2005, 21:53:03 »
Toen hij die brieven aan het thuisfront aan het schrijven was, kreeg ik de tranen in mijn ogen, in 1 woord: geweldig  ::ok::

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #73 Gepost op: 21-10-2005, 13:11:16 »
Ja die brieven waren echt super.
Ik zou het heel erg leuk vinden moest ik zo'n brief krijgen, als ik familie zou zijn van één van de eilandbewoners.
Echt super!

Vele groetjes uit België
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::

Offline 11-je

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #74 Gepost op: 22-10-2005, 12:21:13 »
De brieven die hij schreef waren allemaal heel erg lief. Als een andere kandidaat de brieven had moeten schrijven waren het vast heeeeel andere brieven geworden. Maxime, dit heb je geweldig gedaan. Voor mij ben je weer een paar plaatsjes gestegen.

Offline K..............

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #75 Gepost op: 22-10-2005, 13:34:27 »
De brieven die hij schreef waren allemaal heel erg lief. Als een andere kandidaat de brieven had moeten schrijven waren het vast heeeeel andere brieven geworden. Maxime, dit heb je geweldig gedaan. Voor mij ben je weer een paar plaatsjes gestegen.
hehe, Voor mij was hij al top!!

 ::tandpastasmiley::

Vele groetjes
Kitty
-xxx-
 ::bravo:: ::joehoe::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #76 Gepost op: 22-10-2005, 17:10:18 »
Niet mijn favoriet maar ook weer niet iemand die ik niet mag! :)
🜃

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #77 Gepost op: 24-10-2005, 16:07:01 »
Niet mijn favoriet maar ook weer niet iemand die ik niet mag! :)

Misschien heb je geen sympathie voor Maxime, Faabjuh, maar ik begrijp niet dat je Fleur dan wel als winnares tipt (zie ander topic) en Maxime niet. Maxime heeft toch veel meer robinson kwaliteiten. Zelfs Douwe heeft meer robinsonkwaliteiten dan Fleur...
Ik denk dat je Fleur neemt omdat je haar gewoon tof vindt...

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #78 Gepost op: 24-10-2005, 16:53:18 »
Misschien heb je geen sympathie voor Maxime, Faabjuh, maar ik begrijp niet dat je Fleur dan wel als winnares tipt (zie ander topic) en Maxime niet. Maxime heeft toch veel meer robinson kwaliteiten. Zelfs Douwe heeft meer robinsonkwaliteiten dan Fleur...
Ik denk dat je Fleur neemt omdat je haar gewoon tof vindt...
Ze mag toch zelf weten wie haar Robinsons zijn. Als zij Maxime niet zo aardig vind als jou, dan is dat toch haar mening? Dan hoef je toch niet gelijk te beginnen over Fleur..
First you go backwards, but then forwards again

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Be] Maxime
« Reactie #79 Gepost op: 24-10-2005, 17:07:01 »
Misschien heb je geen sympathie voor Maxime, Faabjuh, maar ik begrijp niet dat je Fleur dan wel als winnares tipt (zie ander topic) en Maxime niet. Maxime heeft toch veel meer robinson kwaliteiten. Zelfs Douwe heeft meer robinsonkwaliteiten dan Fleur...
Ik denk dat je Fleur neemt omdat je haar gewoon tof vindt...
Ik denk dat Faabjuhh haar gewoon knap vind  :P ... Nee grapje natuurlijk. Maxime heeft zeker de kwaliteiten om Robinson te worden, maar ik vind dat je iemand die die kwaliteiten niet heeft, niet mag uitvlakken.. Misschien is die persoon tactisch wel gewoon heel slim en stemt hij/zij wel slimmer... Het een heft het ander op!