Auteur Topic: [kandidaat Be] Emma  (gelezen 61840 keer)

Offline lie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #40 Gepost op: 20-09-2005, 23:29:21 »
een braaf meisje dat niet voor haar mening durft uit te komen,  ???
oftewel is het gewoon zo een 'meelopertje' net zoals die meredith en wim...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #41 Gepost op: 20-09-2005, 23:38:50 »
Geen van beide, wel een knappe snoet, en veel I- en EQ.
En dat is a hell of a lot more dan wat van veel bezoekers hier op de site kan worden gezegd!
 >:D :P ;D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline josje

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #42 Gepost op: 24-09-2005, 19:11:44 »
Een echte mening heeft ze niet,ze loopt met de "leider"mee,en speelt zo op safe. ::)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #43 Gepost op: 27-09-2005, 13:29:54 »
Ik vreesde echt dat Emma zou moeten opgeven met haar maagklachten nav de kokosnoten. Lief van Maxime dat hij haar zo geholpen heeft met de energiebronnen en haar dan nog samen met Marnix heeft uitgenodigd voor het dinner. Daardoor had zij zoveel kracht samen met Annie en Fleur om de ladysproef goed te doen en weer een overwinning aan team noord te schenken. Zalig gewoon....

Offline StrYker

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #44 Gepost op: 27-09-2005, 13:41:01 »
Prima versiertruc van onze Maxime. Wat een lekker spinnetje die Emma.

Ik heb altijd zo'n waanidee dat al die Belgische dames zo schattig zijn.

Offline peterz

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #45 Gepost op: 27-09-2005, 14:23:18 »
Maxime was toch wel heel erg bezorgd, niet? ::tandpastasmiley::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #46 Gepost op: 27-09-2005, 14:51:28 »
Prima versiertruc van onze Maxime. Wat een lekker spinnetje die Emma.

Ik heb altijd zo'n waanidee dat al die Belgische dames zo schattig zijn.

Geldt dat ook voor de Belgische forumdames ???? ::rofl::

Offline Matt

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #47 Gepost op: 11-10-2005, 23:43:07 »
Emma gaat denk ik ER winnen. Ze ligt bij iedereen goed.

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #48 Gepost op: 11-10-2005, 23:47:07 »
Emma gaat denk ik ER winnen. Ze ligt bij iedereen goed.

Dat betwijfel ik... ze heeft een goeie kans om in de finale te komen, maar ik denk niet dat veel mensen haar Robinson waardig zal vinden.

Face the facts: Ze is veel te schattig voor het overleven in de wildernis :P

~Tycho

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #49 Gepost op: 11-10-2005, 23:53:24 »
Geen van beide, wel een knappe snoet, en veel I- en EQ.
Over dat knappe snoetje wil ik niets zeggen, maar als ik de term IQ bij Emma voeg, dan zal ik het voortaan toch niet kunnen helpen haar regelrecht naar de verkeerde stoel te zien rennen. Kwam niet bijster slim op me over, eerlijk gezegd.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #50 Gepost op: 11-10-2005, 23:58:56 »
Ik denk als je zo gezwommen hebt naar dat eiland en je komt daar als eerste aan, je gewoon blij bent om op een stoel te gaan zitten en je niet meer denkt aan de stoel met immuniteit... Emma was gewoon te geconcentreerd bezig... ::bravo::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #51 Gepost op: 12-10-2005, 00:03:25 »
Ik denk als je zo gezwommen hebt naar dat eiland en je komt daar als eerste aan, je gewoon blij bent om op een stoel te gaan zitten en je niet meer denkt aan de stoel met immuniteit... Emma was gewoon te geconcentreerd bezig... ::bravo::
Hm. Ik vind dat Marnix' concentratie toch van een iets hoger IQ getuigde. En van de rest die zich op de hoofdstoel wierp.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #52 Gepost op: 12-10-2005, 12:45:06 »
Ik denk als je zo gezwommen hebt naar dat eiland en je komt daar als eerste aan, je gewoon blij bent om op een stoel te gaan zitten en je niet meer denkt aan de stoel met immuniteit... Emma was gewoon te geconcentreerd bezig... ::bravo::

Emma was ook te geconcentreerd bezig maar ja wat maakt het uit straks rent ze naar de immuniteit stoel word ze eraf gegooid en dan moet ze gauw naar een "gewone stoel rennen" dus ze heeft het goed gedaan hoor  :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #53 Gepost op: 13-10-2005, 21:47:13 »
Dat betwijfel ik... ze heeft een goeie kans om in de finale te komen, maar ik denk niet dat veel mensen haar Robinson waardig zal vinden.

Face the facts: Ze is veel te schattig voor het overleven in de wildernis :P

~Tycho

mwah.. als ze samen met Carl in de finale komt.. dan geef ik haar een goede kans, om niet te zeggen een zeeeeeeeeer goede kans.
er was eens......

Offline Filien

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #54 Gepost op: 14-10-2005, 10:25:45 »
nou, als het een finale wordt tussen carl en emma, dan wordt het ook wel kiezen tussen de pest en de cholera!
Carl is een slechte robinson omwille van de reden die iedereen daartoe heeft, Emma is een onvolwassen meelopertje.

Een finale tussen Carl en Emma zou echt wel het "worst-scene-scenario" zijn. Dat is me het bekijken niet waard.

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #55 Gepost op: 14-10-2005, 13:35:57 »
nou, als het een finale wordt tussen carl en emma, dan wordt het ook wel kiezen tussen de pest en de cholera!
Carl is een slechte robinson omwille van de reden die iedereen daartoe heeft, Emma is een onvolwassen meelopertje.

Een finale tussen Carl en Emma zou echt wel het "worst-scene-scenario" zijn. Dat is me het bekijken niet waard.

Helemaal mee eens. Maar ik denk niet dat dit zal gebeuren.

~Tycho

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #56 Gepost op: 14-10-2005, 13:56:17 »
Helemaal mee eens. Maar ik denk niet dat dit zal gebeuren.

~Tycho

Emmma is een toffe warme persoonlijkheid. Een intelligent meisje, misschien wat ingetogen. Veel sympathieker dan harde Fleur !

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #57 Gepost op: 14-10-2005, 15:17:52 »
nou, als het een finale wordt tussen carl en emma, dan wordt het ook wel kiezen tussen de pest en de cholera!
Carl is een slechte robinson omwille van de reden die iedereen daartoe heeft, Emma is een onvolwassen meelopertje.

Een finale tussen Carl en Emma zou echt wel het "worst-scene-scenario" zijn. Dat is me het bekijken niet waard.

Mwa ik vind een Meredith-Carl finale erger.. Emma vind ik wel gewoon oké, waarom is zij een meeloper? omdat ze Maxime geschikt vond als leider.. Dat kan toch gewoon..
Do you want to go to the Seaside?

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #58 Gepost op: 14-10-2005, 15:23:08 »
Ik heb het gevoel dat Emma ons allemaal gaat verrassen en gewoon de winnaar wordt  ::jaja:: ::jaja::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat Be] Emma
« Reactie #59 Gepost op: 17-10-2005, 21:54:47 »
Geweldig dat Emma de eliminatieproef won. Ze was er erg blij mee ook. ::ok::
En ik denk ook dat de sfeer op het winnaarseiland volgende week nog een stuk beter zal zijn met Emma en Marnix, mijn twee favorieten van de expeditie! En dat Chico het een stuk fijner zal krijgen zo zonder Carl. ;D