Auteur Topic: [kandidaat Be] Meredith  (gelezen 129895 keer)

Offline Mazter

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #40 Gepost op: 26-09-2005, 22:16:09 »
Een tien voor dramatische expressie tijdens de proef!  ::bravo::

En van mij een 10 voor achterbaks gedrag. Eerst liggen janken bij Esther dat zij en Wim een wankele postitie hebben, en als Esther dan een voorstel doet de vermoorde onschuld spelen en nog erger tegen de ouderen zeggen dat Esther er over begon, schijnheilige wicht.

Offline save-lee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #41 Gepost op: 26-09-2005, 22:32:13 »
thanks meredith duizendmaal thank you ::respect::
jij hebt John over de drempel getrapt, door je eigen gesprekje met
wim en esther door te verklikken... waardoor John door al zijn woede
verloor.

Met 1 woord geweldig.  ::rofl:: Nu eerst Carl, en dan kom jij!

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #42 Gepost op: 26-09-2005, 22:38:07 »
Ik vind Emmy ook veel veel sympathieker dan Meredith....

Offline Vivian

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #43 Gepost op: 26-09-2005, 22:40:58 »
Meredith...Wat een bitch!! Eerst samen met Wim klagen over hun zwakke positie bij Esther (die daar overingens niet eens om vroeg)... en dan zeggen dat Esther een complot wilt vormen...wat een in en in triest persoontje is Meredith!  ::ohno:: Ook Wim is een sukkel die alleen maar achter de grote meute aan kan lopen. Ik hoop dat zij samen met Carl ER gaan verlaten!  ::zwaai::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #44 Gepost op: 26-09-2005, 22:41:36 »
Schijnheilig net als die Wim!  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 08:00:56 door Faabjuh »
🜃

Offline mikeh

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #45 Gepost op: 26-09-2005, 23:06:46 »
Viel me zeer tegen, wat ze vandaag deed in de aflevering. Zij en Wim.Esther zo te behandelen als zij deden . Ze kwamen zelf bij haar aanklopen over hoe slecht ze er voor lagen en dan stelt Esther iets voor om te helpen. Steken ze gewoon een mes in haar rug. Ziek.

Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #46 Gepost op: 26-09-2005, 23:15:33 »
De kringen waar meredith in het dagelijks leven in verkeerd hangen aan elkaar van backstabbers. Dus zo verwonderlijk is het niet wat ze vanavond flikte. ::ohno::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #47 Gepost op: 26-09-2005, 23:55:53 »
De kringen waar meredith in het dagelijks leven in verkeerd hangen aan elkaar van backstabbers. Dus zo verwonderlijk is het niet wat ze vanavond flikte. ::ohno::

Is dat echt zo? Ken je haar (indirect) persoonlijk?

Vroeger op school hadden we een speciaal liedje voor meisjes en jongetjes als Meredith en Wim. Het heette "Klikspaan, boterspaan". En in politiekringen noemen ze wat zij deden volgens mij ook nog 'uitlokking'.  Eerst iemand opstoken, en als zij er dan op in gaat dit tegen diegene gebruiken. En dan zou Esther het laagste van het laagste zijn?

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #48 Gepost op: 26-09-2005, 23:58:05 »
De kringen waar meredith in het dagelijks leven in verkeerd hangen aan elkaar van backstabbers. Dus zo verwonderlijk is het niet wat ze vanavond flikte. ::ohno::

Uhm verklaar je nader? de kringen waar ze zich in bevindt in het dagelijks leven? ???
Jij weet meer dan de gemiddelde kijker blijkbaar?
sic transit gloria mundi

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #49 Gepost op: 27-09-2005, 00:03:36 »
Is dat echt zo? Ken je haar (indirect) persoonlijk?

Vroeger op school hadden we een speciaal liedje voor meisjes en jongetjes als Meredith en Wim. Het heette "Klikspaan, boterspaan". En in politiekringen noemen ze wat zij deden volgens mij ook nog 'uitlokking'.  Eerst iemand opstoken, en als zij er dan op in gaat dit tegen diegene gebruiken. En dan zou Esther het laagste van het laagste zijn?

Geen idee of het uitlokking is, uitlokking impliceert voor bedachte rade en ik denk niet dat ze nu Esther in een val wilden lokken.
Maar dat neemt niet weg dat ik het duo wel erg schijnheilig vind. Het enige logische wat Esther kon doen was proberen een complot te smeden en het verbaast mij dat ze dat niet eerder geprobeerd heeft.
Ik had het als Esther trouwens gewoon toegegeven toen Meredith haar 'verklikte'...
Wat maakte het nog uit? Gewoon zeggen, 'ja ik wilde een complot smeden, vind je het raar?'
« Laatst bewerkt op: 27-09-2005, 00:06:11 door gaffe »
sic transit gloria mundi

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #50 Gepost op: 27-09-2005, 00:06:15 »
Esther kreeg amper de kans om wat te zeggen. Ze wordt steevast in de reden gevallen door big bully John met vazal Carl.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #51 Gepost op: 27-09-2005, 07:34:25 »
Misselijk kleutertje! Eerst naar Esther gaan en klagen over hun zwakke positie, en als Esther een complot probeert te smeden, dit keihard afwijzen omdat het niet sportief is. En vervolgens dit te gebruiken op het juiste moment. Die leidersproef was een buitenkansje voor ze, anders hadden ze het wel gedaan na de eliminatieproef.
Geeft wel aan hoe rot en zwak ze zijn. Te bang om zelf de leidersproef te doen, dus naaien ze de rest op. Dit soort persoontjes heb ik liever niet in mijn buurt.

Maar goed.... er haalde iemand al een moment aan waar haar karakter goed naar voren kwam. Lachen als iemand helemaal tot de grond toe afgemaakt word......
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline chelke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #52 Gepost op: 27-09-2005, 12:07:15 »
Bahbah, wat een scheinheilig figuur. Hopelijk is het haar beurt om na carl naar huis te gaan  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline peterz

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #53 Gepost op: 27-09-2005, 14:22:03 »
Wat een gemeen persoon en wat is ze ongeloofelijk dom, ik hoop dat ze zo snel mogenlijk eruit is ::oink::

Offline king louie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #54 Gepost op: 27-09-2005, 17:45:48 »
De kringen waar meredith in het dagelijks leven in verkeerd hangen aan elkaar van backstabbers. Dus zo verwonderlijk is het niet wat ze vanavond flikte. ::ohno::
niet waar...
Kwik, Kwek en Kwak naar de finale!!!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #55 Gepost op: 27-09-2005, 17:49:41 »
dat geschreeuw van haar ging echt door merg en been ;D

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #56 Gepost op: 27-09-2005, 17:51:20 »
niet waar...

Ik ben echt onder de indruk van de argumentatie daar...

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #57 Gepost op: 27-09-2005, 18:19:15 »
Misselijk kreng. Ik hoef niets meer te zeggen, alles is al gezegd door iedereen. Gewoon te zielig voor woorden dit meisje.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #58 Gepost op: 27-09-2005, 21:07:58 »
Ik weet dat de John-fans dit me niet in dank gaan afnemen....maar wat mij betreft is de verkeerde eruit gegaan gisteren (en ja, ik vind John ook een ***)

Offline Hamstergirl

  • Forumlid
Re: [kandidaat Be] Meredith
« Reactie #59 Gepost op: 27-09-2005, 21:16:16 »
Nou, ik blijk toch gelijk te hebben gehad toen ik eerder in dit topic schreef dat Meredith er van mij zo uit mag. Ze heeft nu eindelijk haar ware gezicht laten zien. Ik hoop dat ze er na Carl uitvliegt, want die intrigante heeft genoeg beeldruimte ingenomen.

Oh ja, en het verschil met Emma wordt nu wel heel groot. Volgens mij is Emma wel een lief meisje. Kijk maar hoe goed ze het doet met die andere groep.