Auteur Topic: [kandidaat Nl] John  (gelezen 145326 keer)

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #80 Gepost op: 19-09-2005, 23:35:43 »
 ::rofl:: John heeft veeel vrienden gemaakt! Ik kan haast niet wachten op de fandag  ;D
verder vind ik die vent geen (scheld-)woorden waard
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline boeske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve Esther!!!!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #81 Gepost op: 19-09-2005, 23:38:28 »
Mensen,mensen ik wil er op wijzen dat het om een spel gaat en ik hoop ook dat John beseft dat het om een spel gaat,want-god- als deze man in het echte leven ook zo handelt....Ik durf er niet aan denken,en inderdaad ik hoop dat hij zichzelf nog eens tegenkomt ::zwaai::slaapwel.


Offline Anneloes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Smiling ! ! !
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #82 Gepost op: 19-09-2005, 23:39:35 »
tering jantje.. wat n ongelooflijke kwal..  ::ohno:: john, je bent haast te triest om uitgezonden te worden (maar natuurlijk beter voor de kijkcijfertjes)...

Offline dazzzzzzzzzz

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #83 Gepost op: 19-09-2005, 23:39:49 »
Ik geloof dat JDM de verstandigste woorden van vanavond heeft geroepen!  ::bravo::

Offline Guust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #84 Gepost op: 19-09-2005, 23:40:41 »
Zal waarschijnlijk hartelijk onthaald worden op een fandag...

Misschien kan hij dan de eer aan zichzelf houden, en zelf beslissen om afwezig te blijven...

Ofwel moet iedereen hem onder druk zetten net als hij met Esther deed...

Ik heb echt met Esther te doen; het moeten ontzettend eenzame momenten geweest zijn op dat eiland!!!! Voor mij heeft ze enorm veel bewezen door in de expeditie te blijven gezien de omstandigheden!!   ::ok::


Offline Liess

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #85 Gepost op: 19-09-2005, 23:50:20 »


Ofwel moet iedereen hem onder druk zetten net als hij met Esther deed...

Ik heb echt met Esther te doen; het moeten ontzettend eenzame momenten geweest zijn op dat eiland!!!! Voor mij heeft ze enorm veel bewezen door in de expeditie te blijven gezien de omstandigheden!!   ::ok::


ik hoop maar dat ze niet onder die druk bezwijkt en de expeditie zou verlaten

Offline gonda

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #86 Gepost op: 19-09-2005, 23:55:30 »
Amai, ik heb in het verleden naar alle afleveringen van expeditie Robinson gekeken en ik moest vandaag verbijsterd vaststellen dat ik nog nooit zo'n arrogante klootzak als kandidaat heb gezien.  Ik werd er redelijk lastig van om John bezig te zien !! Die denkt zeker dat hij wat meer dan een ander is omdat hij toevallig wat meer geld heeft...
Ik had medelijden met Ester, die inderdaad toch een eerlijke kans verdient !
Ik denk dat die John gewoon een zielig macho-mannetje is die het niet kan kroppen dat een vrouw de leiding neemt of moet nemen.  Ik zou hém in ieder geval niet als leider aanvaarden !! Nicole kwam misschien wat hard over maar ze was tenminste eerlijk.  Spijtig dat ze de laatste aflevering haar mening niet heeft durven zeggen en Ester wat heeft bijgestaan want dan kreeg die eikel toch tenminste wat tegenwind ! Maar ik kan het wel begrijpen dat ze wat voorzichtiger was. Zonde dat ze eruit gestemd werd (wat had ZIJ nu weer weer misdaan voor dat stomme groepje ?)
Ik ben zelf Belg en schaam me wat voor die lauwe reacties van de Belgen.  Het zijn meelopers die precies geen eigen meningen hebben en geen echte persoonlijkheid.  Vermoedelijk zal het aan hun leeftijd liggen. Ik vind de meeste Belgen in het programma maar wat schijnheilig (zo zijn we heus niet allemaal --> oprechte openheid van Nederlanders vind ik hier meer op zijn plaats).
Al bij al vind ik dat de meeste kandidaten maar zwakjes zijn in deze Expeditie Robinson.  Spijtig, want ik heb altijd met veel plezier gekeken... Ik denk dat ze bij de productie ervoor gekozen hebben om een hoop lullen, eikels en meelopers te selecteren om zo wat meer spectakel te krijgen !
Hopelijk selecteren ze hun kandidaten wat beter volgende keer, want voor het ogenblik erger ik me alleen maar aan de huidige gang van zaken.
Laten we hopen dat de wantoestanden een beetje rechtgetrokken worden de volgende afleveringen, dat recht geschiedt en dat het toch nog wat interessant wordt. Dat er een echte Robinson mag winnen : zeker John niet, zijn gatlikker Carl ook niet (is bij mij ook laag gevallen) !  Ester daarentegen laat een sterke kant van haar zien door die eikels toch nog kansen te geven en vriendelijk te blijven. IK zou het er moeilijker mee hebben denk ik !!
Wat een verschil met kamp Noord waar men zich veel positiever opstelt en niet zo kinderachtig doet.  Zo zie je maar, negativiteit zaaien en onrust stoken is echt ZIELIG !! Misschien leest hij al onze commentaar en gaat hij toch eens even voor de spiegel staan.  Ik wens het hem van harte toe, want zo door het leven gaan,... dat kan de bedoeling toch niet zijn !!

Voor mij mag Ester winnen.  Hopelijk vindt ze kracht in zichzelf om door te gaan !
Toi, toi Ester ! Je bent een positieve, toffe meid !

Dit moest effe van mijn hart om gerust te kunnen slapen.  
Saluutjes en nog veel kijkplezier !  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:35:29 door Stormpie »

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #87 Gepost op: 19-09-2005, 23:56:45 »
Ik geloof dat JDM de verstandigste woorden van vanavond heeft geroepen!  ::bravo::

helemaal mee eens dazzzzzzz  ;D  ::bravo::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Guust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #88 Gepost op: 20-09-2005, 00:01:26 »
Die John is gewoon één groot wandelend ego en ik hoop ook dat hij niet te veel mensen een mes in de rug heeft gestoken om aan zijn geld te komen... Misschien leest hij al onze commentaar en gaat hij toch eens even voor de spiegel staan.  Ik wens het hem van harte toe, want zo door het leven gaan,... dat kan de bedoeling toch niet zijn !!

Inderdaad, ik hoop ook dat hij de mening van de kijkers leest. Desnoods in afgedrukte versie... ;)

Als hij zoals hij zegt in het programma niet anders is dan in het echt! ::oink::

Offline dazzzzzzzzzz

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #89 Gepost op: 20-09-2005, 00:04:11 »
Ben blij met de reactie van Gonda!
Ik voelde me bijna zo'n stomme, zeurende Hollander.....  :o

Het wordt tijd dat de Belgen en de Hollanders "meneer de Rentenier" een schop onder z'n kont geven. Deze meneer is een aanfluiting.
Daarna wordt het tijd dat men eens voor zijn mening uitkomt en niet stomweg achter de grootste schreeuwlelijk aanloopt..... :-\\

Offline scotty018

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #90 Gepost op: 20-09-2005, 00:11:16 »
Ja, inkoppertje maar toch... hier komt ie:

John, je bent een eikel !!!!!!!!

Niet te geloven hoe je je eigen in 3 kwartier tijd kunt degraderen tot kl**tzak nummer 1 ::ohno::

Je moet je eerst bewijzen (met slapen in de tent zeker)
Ik ben de enige robinson (Nooit niet never nie)
Geloof niet dat zij op die rots heeft gezeten, en dan naderhand slijmen dat ie daar wel zn petje voor af neemt (kots)

Ah, kan wel half uur doorgaan, maar heb me nog nooit zo geergerd aan een kandidaat als hij (zelfs niet aan nolleke). En dan nog tegen 1 van de 2 mensen die ik de titel het meest gun (marnix en esther) Kom op meid, laat je niet kisten, gebruik je immuniteit en laat die eikels maar zien wat je waard bent. Met de samensmelting wordt alles anders.

Greetz Scotty

« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 08:32:47 door Stormpie »

Offline dazzzzzzzzzz

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #91 Gepost op: 20-09-2005, 00:14:39 »
Zullen we dat balletje in blijven koppen Scotty?
Hoe dik kan iets er bovenop liggen!? ::rofl::

Offline arthurrr

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #92 Gepost op: 20-09-2005, 00:25:35 »
John je bent walgelijk, ik hoop dat je het waar maakt, dat wat we zagen in de vooruitblik van de volgende week...
Daar waar je de uitspraak doet : ":of jij er uit of ik"...
Ik hoop dat je de kloten hebt om te gaan!
Esther rules, go Esther, go Esther!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #93 Gepost op: 20-09-2005, 00:36:44 »
Goed, iedereen uitgeraasd, zijn frustratie kwijt....iemand in voor groepstherapie??? ;D
Laat ik  zeggen dat John mij een beetje is tegengevallen deze aflevering....het lijkt me sterk dat de redactie het op zo'n manier heeft kunnen knippen en plakken dat John zo negatief wordt neergezet terwijl er niets van waar is..

Verder vind ik dat het gebruik van scheldwoorden moet worden vermeden...en ik heb wat posts voorbij zien komen vanavond, daar lusten de honden geen brood van.
Mijn bescheiden mening  :-X :-X :-X :-X
sic transit gloria mundi

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #94 Gepost op: 20-09-2005, 00:38:00 »
Goed, iedereen uitgeraasd, zijn frustratie kwijt....iemand in voor groepstherapie??? ;D
Laat ik  zeggen dat John mij een beetje is tegengevallen deze aflevering....het lijkt me sterk dat de redactie het op zo'n manier heeft kunnen knippen en plakken dat John zo negatief wordt neergezet terwijl er niets van waar is..

Verder vind ik dat het gebruik van scheldwoorden moet worden vermeden...en ik heb wat posts voorbij zien komen vanavond, daar lusten de honden geen brood van.
Mijn bescheiden mening  :-X :-X :-X :-X

Dat soort scheldwoorden, los je het idd niet mee op.. je mening is heel fijn, want dat maakt een forum, maar hou hem zoals jij ook al aangeeft gewoon bescheiden en netjes!  ::ok:: :)

Offline dazzzzzzzzzz

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #95 Gepost op: 20-09-2005, 00:47:03 »
Hoi Gaffe,

Lang leve de groeptherapie.
Ben er zo langzamerhand hard aan toe.  ::tandpastasmiley::
Ben het met jullie eens. Geen gescheld, hooguit een hoop *******************************.  ::tandpastasmiley::

Maar laten we eerlijk zijn: soms zijn ****-woorden nodig om iets duidelijk te maken.
John spoort gewoon niet helemaal. Niks mis mee, daar zijn verschillende inrichtingen voor in België en Nederland.
Zo snel mogelijk opsluiten lijkt me het meest wijze besluit.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #96 Gepost op: 20-09-2005, 00:58:50 »
(...)
Ik ben zelf Belg en schaam me wat voor die lauwe reacties van de Belgen.  Het zijn meelopers die precies geen eigen meningen hebben en geen echte persoonlijkheid.  Vermoedelijk zal het aan hun leeftijd liggen. Ik vind de meeste Belgen in het programma maar wat schijnheilig (zo zijn we heus niet allemaal --> oprechte openheid van Nederlanders vind ik hier meer op zijn plaats). Al bij al vind ik dat de meeste kandidaten maar zwakjes zijn in deze Expeditie Robinson.
(...)

Beste Gonda, moest ik niet weten dat jij een zielige uitzondering bent, zou ik me ook schamen om Belg te zijn. Gelukkig zijn er maar weinig Belgen zoals jij. Heb je eens gelezen wat je hier neerpent? Ik vind het onbeschoft en onbeleefd. Dit is btw mijn enige reply op jou, ik zal mij niet verlagen tot een discussie met jou.
Mijn bomma zei altijd: Vecht nooit met een varken. Je wordt er allebei vuil van, en alleen het varken vindt dat leuk.  :P ;D

On topic: John (en Carl), jullie kwamen vandaag absoluut onuitstaanbaar over! Benieuwd wat jullie daarop te zeggen hebben. "It's just a game" zal niet voldoende zijn vrees ik.
  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 20-09-2005, 01:15:59 door Lukas »
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline sjakie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #97 Gepost op: 20-09-2005, 01:03:08 »
 ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Die John is een ongelofelike egoïst en oetlul. Hij mag dan rentenier zijn maar hij heeft zijn geld vast niet eerlijk verdiend. Dat soort types wekken braakneigingen bij me op Tip voor John. Ga vingerverven man, en gebruik zoutzuur of accuzuur. Dat is voor ons de oplossing

Offline dazzzzzzzzzz

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #98 Gepost op: 20-09-2005, 01:04:15 »
Hoi Lukas,

Vergeet alstublieft niet wat uw Bomma zei!
Vecht nooit met een varken. Je word er vuil van, en alleen het varken vindt dat leuk.

Wat zul jij een lol hebben.... ::zwaai::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: [kandidaat Nl] John
« Reactie #99 Gepost op: 20-09-2005, 01:06:23 »
Mensen, alsjeblieft laten we gewoon niet zo op elkaar zitten hakketakken op deze wijze

Misschien komen sommige woorden hard over, let wel het is een forum, dan komen geschreven woorden sws vaak harder over en zonder de nuance die je anders horen zou.

Er wordt momenteel wat fel gereageerd op een programma,op een spel. Laten we het niet op de man spelen en generalisaties hier en daar over Belgen of Nederlanders plaatsen die weinig zoden aan de dijk zetten mi. Ten slotte ken je elkaar verder ook helemaal niet, dus laten we elkaar niet op basis van een uitspraak of post beoordelen of veroordelen.

En above all: niet vergeten hoe misleidend tv kan zijn, en dit met enkele scheppen zout nemen ook kan soms verstandig zijn  ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you