Auteur Topic: [kandidaat Nl] Johnny  (gelezen 46568 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #60 Gepost op: 31-08-2005, 21:03:30 »
ik vind Johnny wel een moppie eigenlijk. Eentje die nog zo heerlijk kind gebleven is ook al is ie volwassen. Ja, ik denk dat het echt een grote mond maar een klein hartjes man is.
er was eens......

Offline vliegje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #61 Gepost op: 31-08-2005, 22:40:04 »
Allemaal praatjes, laat hem maar eerst eens wat presteren. Dan zien we wel verder ::vergroot::.

Offline RZL

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #62 Gepost op: 1-09-2005, 11:09:12 »
 ::zweep:: erover. Laat hem nu maar zijn energie besparen om dingen op te tillen en niet om na te denken. Als hij zou kunnen nadenken stond hij niet iedere dag op de ladder

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #63 Gepost op: 1-09-2005, 12:24:10 »
Leider, leider, wat is dat toch altijd een gedoe. Johnny heeft gelijk over het overactieve van Maxime, maar zoals Maxime zei: iemand moet toch het voortouw nemen?

Zo op het eerste ogenblik irriteer ik me een beetje aan hem. Maar zijn eigen reacties over 'dit hou je niet een week vol' hoeft helemaal niet te slaan op het 'leiderschap' van Maxime. We shall see....

Verder: als je je eigen naam hebt getatoeëerd op je buik dan euhhh...tja... ::tandpastasmiley::

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #64 Gepost op: 1-09-2005, 13:43:09 »
Huh, hoe heette ik ook alweer ??? ??? Effe op mijn buik kijken.
Of hij nam het spreekwoord "Op je buik schrijven" wel erg letterlijk.

Ik snap eigenlijk niet goed waarom hij jaloers op het leiderschap van Maxime zou moeten zijn. Als hij het zou willen zijn, dan moet hij het voortouw nemen.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #65 Gepost op: 1-09-2005, 14:07:34 »
Johny lijkt me iemand die zich van te vorenzag als de grote leider (in gedachte dan), de survival man pur sang....zeker zoals hij zich uitliet in het begin, dat 'sommige mensen sturing nodig hebben'.
Hij komt erachter dat de rest hem niet als leider ziet en kan dat niet goed hebben...

Volgens mij heeft ie in gedachte al 10 keer de expeditie gespeeld en heeft ie 10 keer gewonnen, helaas John...de realiteit is ff anders ;D

Volgens mij sla je hier de spijker op de kop. Ik betrap mezelf er ook wel eens op dat als er iets aan zit te komen waar ik erg naar uit kijk, ik dan het al 10 keer door mijn hoofd laat spelen. Wanneer het dan daadwerkelijk gebeurt valt het vaak tegen omdat ik dingen toch altijd mooier voorstel. Misschien heeft Johnny hetzelfde probleem. Hij zag zich altijd als de leider en dan stapt hij op het eiland en komt er een of andere bozo die automatisch de leider wordt. Beetje een tegenvaller. Als hij slim is, laat hij nu zijn van te voren bedachte scenario's links liggen en ervaart hij gewoon het avontuur zoals het op hem afkomt.

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #66 Gepost op: 1-09-2005, 14:14:44 »
tja de menselijke natuur is zo vreemd :D
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #67 Gepost op: 1-09-2005, 14:57:10 »
O my God.. Ik ben gisteren totaal neutraal naar de Expeditie gaan kijken. En mijn tenen krulde gewoon op van deze jongen. Net een klein kind, hij kreeg gewoon zijn zin niet en dat kon die niet hebben. Daarbij komt ook nog eens dat ik het een onsypathieke en onozele kerel vind. Hij past daar duidelijk niet thuis. En hij realiseerd zich niet dat er mensen op dat eiland zitten die veel capabeler zijn dan hij...

Erg jammer maar hij moet er uit.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #68 Gepost op: 1-09-2005, 15:19:39 »
O my God.. Ik ben gisteren totaal neutraal naar de Expeditie gaan kijken. En mijn tenen krulde gewoon op van deze jongen. Net een klein kind, hij kreeg gewoon zijn zin niet en dat kon die niet hebben. Daarbij komt ook nog eens dat ik het een onsypathieke en onozele kerel vind. Hij past daar duidelijk niet thuis. En hij realiseerd zich niet dat er mensen op dat eiland zitten die veel capabeler zijn dan hij...

Erg jammer maar hij moet er uit.
onsympathiek vond ik hem niet hoor, maar goed

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #69 Gepost op: 1-09-2005, 20:05:00 »
zo jongens en meiden ,achter jullie computertje ,lekker veilig thuis!!!!
vorrlopig hebben jullie nooit aan de expeditie meegedaan ,en johnny wel
dat is dus 1-0 voor hem
en verder de programmamakers kunnen iemand neerzetten zoals ze willen,niet zoals ze in werkelijkheid zijn.
lekker oordelen over iemand na 1 aflevering ,stoer hoor
wacht eerst eens af voordat jullie negatief commentaar neerschrijven
ik zie johnny als een stoere bink ,grote mond ,klein hartje
ik volg hem volgende week weer


Ik snap het ook wel .....

Maar u kent hem  beter dan ons ...
Het blijft toch uw kind he ::tandpastasmiley::
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Southside

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • south=young
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #70 Gepost op: 1-09-2005, 20:13:40 »
vind dan niemand het raar dat de rest van groep zuid niet reageert op johnny? zelfs maxime niet?
ik weet wel wat johnny bedoelt,hebben jullie niet gezien waar maxime was toen ze op het strand stonden na te praten over de gewonnen proef?? volgens mij liep hij ver op de achtergrond heen en weer te rennen,nou lekkere leider dan! ik geloof er allemaal niks van,volgens mij heeft de rest ook wel wat tegen die maxime maar houden ze tot nu toch hun mond! ik vind johnny top eindelijk eentje die zijn mond open doet zonder dat hij bang is voor nare reacties!!en zijn tatoos zijn ook sjiek!!ware kunst!!

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #71 Gepost op: 1-09-2005, 20:17:19 »
Het zal best een aardige knul zijn maar hij gedraagt zich gewoon jaloers :/
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #72 Gepost op: 1-09-2005, 20:49:51 »
Veel gebl(aa)(ei)t, weinig wol...
Een typevoorbeeld van "hoe win ik NIET" 
::)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Nasiem

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #73 Gepost op: 2-09-2005, 09:48:48 »
vind dan niemand het raar dat de rest van groep zuid niet reageert op johnny? zelfs maxime niet?
ik weet wel wat johnny bedoelt,hebben jullie niet gezien waar maxime was toen ze op het strand stonden na te praten over de gewonnen proef?? volgens mij liep hij ver op de achtergrond heen en weer te rennen,nou lekkere leider dan! ik geloof er allemaal niks van,volgens mij heeft de rest ook wel wat tegen die maxime maar houden ze tot nu toch hun mond! ik vind johnny top eindelijk eentje die zijn mond open doet zonder dat hij bang is voor nare reacties!!en zijn tatoos zijn ook sjiek!!ware kunst!!

Je kan blaten wat je wil.. hij blijft gewoon niet 1 van slimste... met ze fysiek.... iets voor je hoofd.....  ::oink::


Offline nilsma

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #74 Gepost op: 2-09-2005, 10:53:52 »
Volgens mij gaat Johnny er in de volgende aflevering uit.Ik heb gisteren een voorstukje gezien.Daat zat hij te huilen en zei Maxime iets van;hij wil er zelf uit.Ben wel benieuwd.Vindt het een beetje een bluffer met een grote mand.

Offline Roelius

  • Forumlid
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #75 Gepost op: 2-09-2005, 11:55:35 »
Mo man toch,
Als hij niet op die leiderschap uit is dan is de Paus nie Katholiek...
Hij heeft nog niets anders uit zijn mond laten komen dan 'MAxime is geen leiderstype' ewel moest hij er zelf niet op uit zijn waarom speelt hij dan zo achterbaks om anderen bij hem te lokken en weg te trekken van Maxime. Dat hij rechtstaat naar Maxime wandelt en hem op een deftige manier zegt wat hij denkt!
OK Maxime is niet het perfecte leiderstype maar hij doet wel iets ipv tegen iedereen te zitten janken en zagen!

(ben niet echt een fan van Johny -> te stoer gedrag da nogwel zal veranderen!!)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #76 Gepost op: 2-09-2005, 17:30:42 »
Ik snap het ook wel .....

Maar u kent hem  beter dan ons ...
Het blijft toch uw kind he ::tandpastasmiley::
Toch heeft Kira wel gelijk. Het IS laf om flink vals over iemand te doen, anoniem vanachter je veilige toetsenbord. Het gebeurt op elk forum weer (meest recent met Manja en Rinck van Peking Express volgens mij), en ik vind dat je dat niet kunt maken. Kritiek op iemands gedrag: tuurlijk. Ze kiezen er immers zelf voor op tv te komen met al hun zwakheden. Maar hou het wel binnen de grenzen van het fatsoen, zou ik zeggen. M.a.w.: schrijf niets waarvan je zelf nogal ondersteboven zou zijn als het over jou geschreven werd: "Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet".

P.s.: En ik ben niet de moeder van John ::zwaai::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #77 Gepost op: 2-09-2005, 22:34:29 »
Zo is dat, een beetje beleefdheid ga je niet van dood.
MAAR
dit is niet nieuw.

Elk jaar opnieuw zijn er mensen ::) :-X die menen dat je zomaar alles kan verkondigen, en anderen mag kwetsen.
Als kandidaat moet je ook daar tegen kunnen (vind ik). Het zegt gewoon veel over de persoon die die vuiligheid spuit.
 ;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Konijn (tje)

  • Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #78 Gepost op: 2-09-2005, 23:45:51 »
Toch heeft Kira wel gelijk.

Ze heeft inderdaad gelijk! ...dat bedoelde ik trouwens ook  ::trots::

Wij rekenen hem af op de dingen die we van hem zien op de buis

Maar hoe hij in het "echt" is dat weten we niet...of je moet hem persoonlijk kennen natuurlijk

Maar we wachten af zondag/maandag krijgen we de kans om onze meningen te herzien toch?
Wat is het toch fijn om gewoon weer me zelf te zijn.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: [kandidaat Nl] Johnny
« Reactie #79 Gepost op: 3-09-2005, 00:26:50 »
Ze heeft inderdaad gelijk! ...dat bedoelde ik trouwens ook  ::trots::

Wij rekenen hem af op de dingen die we van hem zien op de buis

Maar hoe hij in het "echt" is dat weten we niet...of je moet hem persoonlijk kennen natuurlijk

Maar we wachten af zondag/maandag krijgen we de kans om onze meningen te herzien toch?

Bwah, ze portretteren ze toch zoals ze dat willen...
 :P
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!