Auteur Topic: Grappige momenten!  (gelezen 45324 keer)

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #160 Gepost op: 1-12-2005, 13:37:08 »
::rofl::  Dat Carl dat geldbriefje aan Elbert gaf, toen die een lofrede op hem zat te geven  ::rofl::  ::rofl:: Ik had nooit gedacht, dat Carl zoiets grappigs zou doen!
Dit was wel meteen een soort 'bewijs' van het verhaal van Elbert  ::hyper::  (eeeh, hij heet toch Elbert?  ??? )

hahaha  ::jaja:: dat vond ik ook idd super grappig :p
vond ik wel een mooie..

maar ook vond ik Elbert altijd grappig met die stem van hem, haha en dan vooral dat zinnetje idd "ik heb der sjin in"  ::hypocriet::
Da Vincie

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Grappige momenten!
« Reactie #161 Gepost op: 1-12-2005, 13:59:56 »
maar ook vond ik Elbert altijd grappig met die stem van hem, haha en dan vooral dat zinnetje idd "ik heb der sjin in"  ::hypocriet::

Ik vond Elbert ook altijd veel veel grappigerdan Douwe... En hij sprak inderdaad zo sappig...
Kan iemand mij zeggen wat dialekt hij sprak ??? Echt leuk...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige momenten!
« Reactie #162 Gepost op: 1-12-2005, 15:16:33 »
Ik vond Elbert ook altijd veel veel grappigerdan Douwe... En hij sprak inderdaad zo sappig...
Kan iemand mij zeggen wat dialekt hij sprak ??? Echt leuk...
Amsterdams ;)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #163 Gepost op: 8-12-2005, 19:25:45 »
De bewoners op Mensirip zijn maar wat blij als ze Carl op de boot zijn aan komen; Douwe; “ Oh nee hè, gadverdamme! ” Fleur; “ Gadverdamme, Nou, het is over met de rust jongens. Verdomme ”


als dit wordt gezegd, dan zou je eens naar meredith's gezicht zien die vervolgens in de lach schiet

Helaas dit fragmentje gemist. Heeft iemand hem nog of is het nog ergens makkelijk terug te kijken?

 ???

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Grappige momenten!
« Reactie #164 Gepost op: 10-12-2005, 21:20:32 »
De bewoners op Mensirip zijn maar wat blij als ze Carl op de boot zijn aan komen; Douwe; “ Oh nee hè, gadverdamme! ” Fleur; “ Gadverdamme, Nou, het is over met de rust jongens. Verdomme ”


Helaas dit fragmentje gemist. Heeft iemand hem nog of is het nog ergens makkelijk terug te kijken?

 ???
aflevering gemist op Talpa.tv ;)

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #165 Gepost op: 11-12-2005, 23:56:27 »
aflevering gemist op Talpa.tv ;)

Ik heb hem ook gevonden op de site van kanaal 2 hebben ze de terugkomst apart gezet :-)
Kijk maar eens hier:

http://www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/asx/index.php?file=afl9/nieuws_27_carl_terug.wmv

Erg grappig...

 ::ok::  ::ok::

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten!
« Reactie #166 Gepost op: 12-12-2005, 14:37:18 »
Dat ik vroeg aan douwe, voor wie die de voorkeur had..
Emma, Fleur of Meredith, want ikzelf vond Meredith de leukste en daarna Emma zei ik.. en Douwe zei daarop dat ie echt geen voorkeur had, dat het alledrie leuke meiden waren, maar Fleur vond hij gewoon een lekker wijf :P

vincent: ook nu zo met dit korte haar ?
douwe: ja, het is zonde, ik vond haar met het lange haar wel leuker..maarrr dit is ook al leuk
vincent: en hoeveel biertjes heb je vandaag al op dan?
douwe: oooh 3 of 4 nog maar joh, dat valt nog wel mee allemaal

 ::jaja:: gesprek met douwe was erg leuk, btw, hele fandag was leuk;)
Da Vincie