Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 13459 keer)

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 3
« Reactie #20 Gepost op: 12-09-2005, 22:23:50 »
Weer zoals bij vorige expedities, een stelletje nietsnutten klitten weer samen en stemmen de "goeie" (die voor de zwakken een bedreiging vormen) weg. ;D

Verder was het een geweldige aflevering, de 40-plussers  hebben weer op karakter gewonnen, niet opgeven als de anderen al bijna gewonnen zijn.....maar doorgaat tot het einde (It ain't over till the fat lady sings....)  ::rofl::


Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #21 Gepost op: 12-09-2005, 22:38:51 »
Hmm.. nou ja.. om Nicole nou maar meteen een *goeie*  te noemen........ Volgens mij was zij niet sterker of zwakker dan de andere dames in kamp Zuid.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Aflevering 3
« Reactie #22 Gepost op: 12-09-2005, 22:50:54 »
Nee, maar ze treke wel haar waffel open als het haar niet bevalt, de andere heulen samen en stemmen haar weg....zij vormt voor Kwik,Kwek en Kwak een bedreiging omdat ze waarschijnlijk geen weerwoord hebben.
« Laatst bewerkt op: 12-09-2005, 23:13:07 door wombat »

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 3
« Reactie #23 Gepost op: 12-09-2005, 22:55:43 »
Ik heb 'm gemist, had gehoopt dat ie nu wel online zou staan maar helaas. ::ohno::

Offline eepee1

  • Presentator Expeditie Robinson
  • Erkend Insider
Re: Aflevering 3
« Reactie #24 Gepost op: 12-09-2005, 23:05:58 »
morgenmiddag pas ;)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #25 Gepost op: 12-09-2005, 23:13:32 »
Nee, maar ze treke wel haar waffel open als het haar niet bevalt, de andere heulen samen rn stemmen haar weg....zij vormt voor hun een bedrijging omdat ze waarschijnlijk geen weerwoord hebben.
Dat is wel zo deze aflevering..
Doordat 1 haar mond open trekt is ze de gebeten hond.
Blijkbaar moet je alles slikken en geen mening hebben en vooral je leider volgen..
Want stel je voor.
Als je een mening heb die anders is dan vlieg je er uit.
Dat geeft wel hoop voor de deelnemers die misschien in de toekomst willen mee doen aan ER.
Tip 1 zorg dat je je leider volgt, anders het je een kort leven bij Expeditie Robinson.
Daar komt het wel op neer.

Offline eepee1

  • Presentator Expeditie Robinson
  • Erkend Insider
Re: Aflevering 3
« Reactie #26 Gepost op: 12-09-2005, 23:18:59 »
Tip 1 zorg dat je je leider volgt, anders het je een kort leven bij Expeditie Robinson.
Daar komt het wel op neer.


Maar ja, is niet meer dan logisch. De mensen die actief voedsel zoeken zijn waardevol en hebben recht op respect. Je moet leiderschap natuurlijk niet naar je hoofd laten stijgen.  ;) ;)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #27 Gepost op: 12-09-2005, 23:39:20 »
Wat een lange intro trouwens!  ::hypocriet:: ;D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #28 Gepost op: 12-09-2005, 23:51:16 »
Wat een lange intro trouwens!  ::hypocriet:: ;D

 ;D 2 minuut 29 om precies te zijn. :P
Geniet nooit met mate...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #29 Gepost op: 12-09-2005, 23:58:07 »
Inclusief het muziekje waar de namen van de kandidaten enzo komen? :) (dat heb je bij TI ni, dus compenseert)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #30 Gepost op: 13-09-2005, 00:03:20 »
Dat is wel zo deze aflevering..
Doordat 1 haar mond open trekt is ze de gebeten hond.
Blijkbaar moet je alles slikken en geen mening hebben en vooral je leider volgen..
Want stel je voor.
Als je een mening heb die anders is dan vlieg je er uit.
Dat geeft wel hoop voor de deelnemers die misschien in de toekomst willen mee doen aan ER.
Tip 1 zorg dat je je leider volgt, anders het je een kort leven bij Expeditie Robinson.
Daar komt het wel op neer.


Helemaal fair vond ik haar ook niet met haar mond open trekken. Iedereen kan hard gaan roepen, gaan schelden e.d., maar er moet wel reden voor zijn. En om nou zo uit te vallen over dat je geen bijl of mes hebt om op expeditie te gaan? Waarom moesten groep 2 nou apart van groep 1 op expeditie?
En ik vond haar deze aflevering ook nogal raar reageren tegen Maxime. Maxime noemde haar idd niet idioot, maar ze vatte het wel persoonlijk op.
Zoals ze toen tekeer ging kan je bekijken als voor jezelf op durven komen en je bek open durven trekken, je kan het ook bekijken als gewoon stom tekeer gaan ipv jezelf onder controle houden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #31 Gepost op: 13-09-2005, 00:13:19 »
Inclusief het muziekje waar de namen van de kandidaten enzo komen? :) (dat heb je bij TI ni, dus compenseert)

Nee zonder. De begintune van ER met die namen duurt een minuut. En dat stuk is weer te vergelijken met TI met dat stuk waar die man zegt "wat is een mens nog waard..." Dat duurt ook ongeveer een minuutje. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 3
« Reactie #32 Gepost op: 13-09-2005, 00:33:15 »
(...)
Wat ik nu trouwens helemaal niet meer begrijp is hoe het nou zit met die eilanden... De 3 grotbewoners zitten nu op Mensirip (eiland van vorig jaar?). En zitten die anderen nou op t zelfde eiland? Of op een ander eiland aan de noord- en zuidkant of elk team op een apart eiland? ???

Douwe & Co zaten op Harimau, en zijn naar Mensirip gezwommen.
Kamp Zuid (-30):  het eiland Rapang
Kamp Noord (+40): Tenga Noord
Btw: de kruisiging was dicht bij Mersing, op het vasteland.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #33 Gepost op: 13-09-2005, 06:41:05 »
Wat een gekissebes zeg in de kampen...dan denk ik wel eens bij mezelf:"Hou toch je mond en geniet van wat je mee maakt, dit maak je maar één keer in je leven me wss." :-X

Maar ja ik heb gemakkelijk praten ::hypocriet::

Ik vond Douwe zo heerlijk herkenbaar, hij heeft het nog lang volgehouden, vond ik, met die zemel van een Esther...man man man wat kan dat mens zeuren zeg...laat hem lekker bijkomen na zo'n zwemtocht...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 3
« Reactie #34 Gepost op: 13-09-2005, 13:05:09 »
...met die zemel van een Esther...man man man wat kan dat mens zeuren zeg...laat hem lekker bijkomen na zo'n zwemtocht...

Dat lijkt maar zo. Dat is zo gemonteerd. Esther is namelijk heel lief en Douwe maar een oude zeur. :P :P :P

Even serieus. Misschien was Esther wel wat aan het doorzeuren over dat vissen (althans dat werd gezegd door de voice over) Ik vond Douwe bij de overtocht wel erg serieus hoor. Zeuren over doorzwemmen terwijl Marnix en Esther er een gezellig tochtje van maakten door een beetje te zingen en grapjes te maken. Verder zonderde Douwe zich op Mensirip (Noord ??? ) vrij snel al af van de anderen, wat toch ook wel wat vreemd overkomt...
Geniet nooit met mate...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 3
« Reactie #35 Gepost op: 13-09-2005, 14:55:11 »
Douwe voelde zich een derde wiel aan de wagen bij Esther en Marnix. En in plaats van gewoon proberen mee te doen, zonderde hij zich maar af. Dit wordt door Esther en Marnix echter weer verkeerd begrepen en die denken dat hij niks van ze moet hebben.

Dan heb je dus twee kampen die allebei denken dat het andere kamp niks van hen wilt hebben en dus steeds verder uit elkaar drijven.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline eepee1

  • Presentator Expeditie Robinson
  • Erkend Insider
Re: Aflevering 3
« Reactie #36 Gepost op: 13-09-2005, 15:11:40 »
Douwe & Co zaten op Harimau, en zijn naar Mensirip gezwommen.
Kamp Zuid (-30):  het eiland Rapang
Kamp Noord (+40): Tenga Noord
Btw: de kruisiging was dicht bij Mersing, op het vasteland.

De kruisiging was op Ai Papan, ongeveer 20 km langs de kust ten noorden van havenstadje Mersing (zelfde plek waar het Rugby/Korfbal spel vorig jaar werd gespeeld (en Mick een rode kaart kreeg). Zou eerst een meer 'strandachtige' lokatie worden, maar een paar van de lokale bewoners tekenden een dag voor de landing bezwaar aan tegen de kruisiging.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #37 Gepost op: 13-09-2005, 16:58:51 »
Wat een leuke aflevering weer. Wel jammer van Nicole, die valt tenminste wat op. Elbert EN Carl vind ik allebei stomme zeurders.
En Douwe mag ik ook veel minder. Esther had helemaal gelijk  ::jaja::

En Douwe moet ook niet zo zeuren over die haaien. Het is echt ZOOOOO onwaarschijnlijk zeldzaam dat je door een haai wordt aangevallen (het grootste deel van de soorten valt geen eens mensen aan.) Ik zou me daar echt geen zorgen om maken hoor  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 3
« Reactie #38 Gepost op: 13-09-2005, 17:33:49 »
Wat een leuke aflevering weer. Wel jammer van Nicole, die valt tenminste wat op. Elbert EN Carl vind ik allebei stomme zeurders.
En Douwe mag ik ook veel minder. Esther had helemaal gelijk  ::jaja::

En Douwe moet ook niet zo zeuren over die haaien. Het is echt ZOOOOO onwaarschijnlijk zeldzaam dat je door een haai wordt aangevallen (het grootste deel van de soorten valt geen eens mensen aan.) Ik zou me daar echt geen zorgen om maken hoor  ;D
een haai kan iets aanzien voor iets eetbaars en het vervolgens aanvallen...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 3
« Reactie #39 Gepost op: 13-09-2005, 18:23:06 »
Ik vond hem leuk, spannend maar vond het wel jammer dat Nicole eruit moest, zeker niet verdiend want het is een goeie meid vind ik!
Some light in your eyes...