Auteur Topic: er6 SPOILERS  (gelezen 29885 keer)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #80 Gepost op: 10-10-2005, 12:22:46 »
Dit kan misschien nog zijn voor de samensmelting moet beginnen. EP zegt misschien welkom op de Samensmelting , jullie moeten er nu voor gaan of zo iets... We speculeren weer maar ik denk dat het een afl zal zijn boordevol verrassingen..

Offline Bartos

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #81 Gepost op: 10-10-2005, 13:59:57 »
Elke maandag staat er in het Nieuwsblad (een Vlaamse krant) een column van Lotte Vervlackt, daarin zegt ze het één en ander over de samensmelting, ik zal even het belangrijkste samenvatten:

"Het 'wij-tegen-de-rest'-gevoel is er niet meer, want vanaf nu strijdt iedereen individueel. Een bootrace zal bepalen wie van hen de expeditie mag verder zetten.

...

Een kano vol roeiende rivalen. Het zou zowaar een nieuwe Suske en Wiske-titel kunnen zijn. Maar deze overtocht is geen kinderspel. Veel tijd om zich af te vragen wat de beste correctieslag is om rechtuit te varen, hebben de expeditieleden niet. Kamp Noord en Kamp Zuid delen nu één kano waarmee ze de oversteek moeten wagen. Ze moeten één blok vormen en samen het peddelritme bepalen om zo de golven van de stroom te trotseren.
Vanaf het moment dat ze het eiland Mensirip bereiken, is het ieder voor zich. Daar wacht hen een uitbundige feesttafel, waar de samensmelting uitbundig gevierd mag worden. Helaas is er één stoel te weinig. Het wordt een stoelendans waarbij er heel veel op het spel staat."

Offline FFWD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • button4ever
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #82 Gepost op: 10-10-2005, 15:24:06 »
Denk zoiets als in Survivor Palau dat ze uit de boot springen en dan naar de tafel moeten rennen:)
The Godfather: "Real Power Can't Be Given, It Must Be Taken"

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #83 Gepost op: 10-10-2005, 20:51:06 »
Maar goed het zou kunnen dat men al varende in die boot doet wie er het eerst op het nieuwe eiland is (ook proef van amerikaanse survivor van vorig jaar). Omdat men zei dat degene die die laatste immuniteitsproef won meer kans zou hebben op het halen van de samensmelting zou het bijvoorbeeld kunnen dat kamp zuid achteraan in de boot moet zitten. Men vaart gezamenlijk en mag op elk moment de boot verlaten. De laatste zoveel op het strand vallen af.

Goed gegokt.  8) ::ok::

Ben benieuwd of nog iemand zo "stom" als Stephenie zal zijn.  :P
Nog even niks.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #84 Gepost op: 10-10-2005, 20:54:46 »
Goed gegokt.  8) ::ok::

Ben benieuwd of nog iemand zo "stom" als Stephenie zal zijn.  :P

Douwe en Marnix in ieder geval niet die weten wat een afstand zwemmen in die wateren inhoudt.


Ps. Ik blijf een die-hard Stephenie fan ook dit jaar weer ::bravo::
at your service

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #85 Gepost op: 10-10-2005, 20:57:05 »
Douwe en Marnix in ieder geval niet die weten wat een afstand zwemmen in die wateren inhoudt.


Ps. Ik blijf een die-hard Stephenie fan ook dit jaar weer ::bravo::

Stephenie, de jinx. ;D Ik vond haar niet zo leuk eigenlijk. :(

Maar goed, laten we terug on-topic gaan. :)
Nog even niks.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7, Spoiler!
« Reactie #86 Gepost op: 10-10-2005, 21:27:46 »
Stephenie, de jinx. ;D Ik vond haar niet zo leuk eigenlijk. :(

Maar goed, laten we terug on-topic gaan. :)


Een moordwijf dat het geluk niet aan haar kont heeft hangen, of toch weer wel als je 2 jaar achter elkaar mee mag doen aan survivor en 2 keer kans maakt op 1 miljoen.

Maar on topic, er valt niet zoveel meer te spoilen over deze aflevering, ofwel. Elbert verdwijnt wellicht en die kist daar zit misschien wel een oprotpremie in.  :o
at your service

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #87 Gepost op: 10-10-2005, 21:31:34 »
Misschien is het wel Esther, als het duveltje in het doosje.  ;D
Nog even niks.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #88 Gepost op: 13-10-2005, 11:25:32 »
Een quote van Evenstar uit het Elbert-topic:

Moet je zijn biografie eens bekijken op die Belgische site. Daar staat een stukje over een proef na de samensmelting.. Dan zitten in ieder geval Douwe en Elbert, en waarschijnlijk Fleur er ook nog in..

Als je hier: www.kanaaltwee.be/expeditierobinson/asx/index.php?file=Elbert.wmv kijkt, zie je na ongeveer 1:37 minuten een stukje van een komende proef. Je ziet zeven mensen op een rijtje die bezig zijn hun gewicht op hun armen te dragen. Dit zijn: ? - Douwe - Elbert - ? - ? (Fleur?) - ? - ?

Betekent dat dat Marnix en Carl nog een tijdje op het andere eiland blijven zitten?
Nog even niks.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #89 Gepost op: 13-10-2005, 12:44:23 »
Volgens mij:
Emma - Douwe - Elbert - Maxime - Fleur - Marleen - Meredith

Idd ontbreken Marnix en Carl.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #90 Gepost op: 20-10-2005, 22:30:51 »
Ik vind het zo jammer dat er al zo veel informatie over aflevering 9 is gegegeven in het voorfilmpje:

- Emma gaat naar Goal
- Emma moet kiezen tussen Carl en Marnix
- Carl gaat eruit
- Emma heeft het gezellig met Marnix en Chico
- Carl wordt uitgekotst op Mensirip

Het enige wat nog interessant is, is: wie wint immuniteit? Ben toch erg bang dat Carl hier weer grote kans op maakt. En wie vliegt er uit? Dat kan toch bijna niet anders dan Douwe of Fleur.

Heeft iemand nog andere dingen uit voorfilmpjes opgepikt?

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #91 Gepost op: 20-10-2005, 23:24:34 »
Neen ik heb geen andere dingen gemerkt. Wel ben ik benieuwd waarom Emma de brief aan Carl geeft. Begrijp me niet verkeerd ik bedoel : heeft Emma moeten strijden tegen Carl en gewonnen, of moest zij kiezen wie ze eruit kieperde : Carl of Marnix...
Verder hou ik mijn hart vast voor het eliminatiespel. Dat ziet er vrij zwaar uit. Ze liggen met hun hoofd in het water en moeten denk ik buikspieroefeningen doen.
Verder is het nog spannend om te weten : 1. Wordt Carl wel weggestemd ?  2. Wie krijgt de zwarte stem ? Wie krijgt immuniteit ? Hoeveel stemmen worden er door elke kandidaat gebruikt.


Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #92 Gepost op: 21-10-2005, 02:01:39 »
(...)
Verder hou ik mijn hart vast voor het eliminatiespel. Dat ziet er vrij zwaar uit. Ze liggen met hun hoofd in het water en moeten denk ik buikspieroefeningen doen.

Buikspieroefeningen? Denk je? Ik dacht dat ze gewoon probeerden niet te verzuipen...  :-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Re: er6 SPOILERS
« Reactie #93 Gepost op: 21-10-2005, 12:13:08 »
Buikspieroefeningen? Denk je? Ik dacht dat ze gewoon probeerden niet te verzuipen...  :-\\
Zoals veel proeven komt deze ook uit Survivor Palau. Daar moesten de deelnemers onder een tralievenster staan, waarna het water steeds hoger kwam staan. Op het laatst konden de deelnemers alleen nog adem halen door hun gezicht in de tralies te duwen. Degene die het langst onder het tralievenster kan blijven, wint immuniteit.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #94 Gepost op: 21-10-2005, 12:45:57 »
wat een vreselijke proef. ik ga er nu al van hyperventileren ::oink::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Re: er6 SPOILERS
« Reactie #95 Gepost op: 21-10-2005, 19:17:33 »
Als de proef ongeveer hetzelfde is, kunnen de deelnemers die Palau gezien hebben, een voordeel hebben. Tom (ook uiteindelijke winnaar) maakte met zijn hand ruimte vrij voor zijn neus om te ademen. Maar dit was ook iemand die zichzelf voor 100% onder controle had, ben benieuwd wie dit bij ER zo lang kan volhouden...

Offline Botje

  • Forumlid
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #96 Gepost op: 21-10-2005, 21:37:30 »
Als de proef ongeveer hetzelfde is, kunnen de deelnemers die Palau gezien hebben, een voordeel hebben. Tom (ook uiteindelijke winnaar) maakte met zijn hand ruimte vrij voor zijn neus om te ademen.

Dat kon nog weleens meevallen, want je ziet ze liggen met de armen uitgespreid. Volgens mij moeten ze twee paaltjes vasthouden ofzo. Dan kun je natuurlijk niet meer met je hand bij je gezicht...
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #97 Gepost op: 21-10-2005, 22:05:34 »
en het wordt vloed.....
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #98 Gepost op: 21-10-2005, 22:13:42 »
en het wordt vloed.....

Detail Ibung...niet gaan muggeziften... ;D
Gewoon de paaltjes vasthouden en als er wat water boven je gezicht uitstijgt...nou ja je kan niet alles hebben natuurlijk ::)  :-X
 ;D
sic transit gloria mundi

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: er6 SPOILERS
« Reactie #99 Gepost op: 21-10-2005, 22:23:17 »
je kan niet alles hebben nee.
maar ik zag dat ze in oberon een biertent hebben ::oink::
ik wil hier ook een strandtent voor verse klappermelk en cocktails!!!
(krijgt heimwee naar het sbs-forum)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw