Auteur Topic: Kijkcijfers  (gelezen 10978 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers
« Reactie #20 Gepost op: 4-11-2005, 11:44:03 »
Op Talpa komen tenminste 's nachts geen kansloze sex reclames enzo...

Of die verschrikkelijke belspelletjes.  :-X
Nog even niks.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kijkcijfers
« Reactie #21 Gepost op: 8-11-2005, 15:37:39 »
Gister weer minder kijkers! Jammer want iedereen kon dan Carl zien vertrekken! Maar dus 866.000 kijkers voor Aflevering 11 met een marktaandeel van 12,1%
Volgende week weer wat meer kijkers denk ik! ::ok::
🜃

Madine

  • Gast
Re: Kijkcijfers
« Reactie #22 Gepost op: 9-11-2005, 15:11:23 »
lame... nevermind... waar ik op doelde is dat ik bijvoorbeeld anti-Veronica ben omdat er altijd van die kansloze sexreclames op komen
Die sexreclames zijn verschrikkelijk. Zit ik 's avonds laat nog herhalingen van Joey of Friends ofzo te kijken komt er opeens een kreunende dame tussendoor, wat moeten m'n ouders wel niet denken als ze dat horen?  :-X

Ik begrijp d'r helemaal niets van, van die zwakke kijkcijfers. Ik zie weinig veranderingen in het programma ten opzichte van de tijd bij Net5. Het is niet dat bij mij de hele dag Talpa opstaat, maar als ze een leuk programma hebben dan kijk ik er gewoon heen hoor. Dat Robinson nu van zondag naar maandag is komt mij juist goed uit, want ik werk op zondagavond. Afgelopen jaar nam ik het dan op om het de volgende dag te kijken, maar 'k zie het toch liever 'live' :P

Offline KingKong

  • Forumlid
Re: Kijkcijfers
« Reactie #23 Gepost op: 9-11-2005, 17:21:12 »

Ik begrijp d'r helemaal niets van, van die zwakke kijkcijfers.
volgens mij komt dat ook omdat er nog maar 1 nederlander in zit, in vlaanderen zijn de kijkcijfers wel goed. er is te laat ingegrepen door ER. ik geloof er dan ook helemaal niks van dat het gehele draaiboek van tevoren vaststaat.::pinokkio::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #24 Gepost op: 9-11-2005, 20:04:46 »
Die sexreclames zijn verschrikkelijk. Zit ik 's avonds laat nog herhalingen van Joey of Friends ofzo te kijken komt er opeens een kreunende dame tussendoor, wat moeten m'n ouders wel niet denken als ze dat horen?  :-X

Wat denk je als je 's avonds iets opneemt op Net5 of een soortgelijke zender en dat de volgende dag eigenlijk wilt kijken terwijl er een koter van +/- 2 jaar rondloopt. Ook niet echt handig...  :o
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Kijkcijfers
« Reactie #25 Gepost op: 9-11-2005, 20:14:22 »
 ::rofl:: wacht maar eens tot die koter op de basisschool zit of internet ontdekt...of beide  ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kijkcijfers
« Reactie #26 Gepost op: 9-11-2005, 20:22:49 »
::rofl:: wacht maar eens tot die koter op de basisschool zit of internet ontdekt...of beide  ::rofl::

Hmm... ik hoop eigenlijk dat nog een beetje tegen te kunnen gaan voorlopig. Ik weet het, je houdt ze er niet van weg, want je komt het tegenwoordig overal tegen. Maar ik vind onder de  10 ofzo toch wel erg jong hoor...
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.