Auteur Topic: Aflevering 11 (speculaties)  (gelezen 19430 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #20 Gepost op: 1-11-2005, 15:58:56 »
Mijn grote vraag is: mag de winnaar van de immuniteitsproef een zwarte stem geven óf krijgt degene die laatste wordt een zwarte stem...

Ach dat bepaalt wel mee.. Als het Carl is is dat heel fijn  ;D

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #21 Gepost op: 1-11-2005, 18:16:53 »
De zekerheden voor volgende aflevering:

Fleur gaat eruit als Carl immuniteit wint.
Fleur mag blijven als Carl geen immuniteit wint.
Fleur wint geen immuniteit bij een evenwichtsproef.
:)

Precies... en een zekerheidje is dat Emma op Goal/Gual blijft zitten  :P

Offline Mus20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #22 Gepost op: 1-11-2005, 18:20:14 »
Wanneer wordt er weer gebeld naar het thuisfront???

Dit werd verteld door EP toen de kandidaten voor het eerst de telefoon zagen!
« Laatst bewerkt op: 1-11-2005, 19:54:25 door Mus20 »

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #23 Gepost op: 1-11-2005, 18:22:13 »
Volgens mij was het de moeder van Fleur die opsprong. Maar de evenwichtsproef hoeft niet de robinsonproef te zijn. Fleur kan dus best de robinsonproef winnen en naar d'er mams mogen.

Mijn grote vraag is: mag de winnaar van de immuniteitsproef een zwarte stem geven óf krijgt degene die laatste wordt een zwarte stem...

volgens mij was t idd de moeder van fleur, maar er sprongen wel meer mensen op toen die boot aankwam en het kan ook gewoon uit nieuwschierigheid zijn tog?
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #24 Gepost op: 1-11-2005, 18:27:03 »
Die evenwichtsproef was voor de immumiteit, de Robinsonproef zal dan wel als prijs dat bezoekje aan Tengah zijn. Maar of Fleur dat wint? Het kan dat jullie gelijk hebben, maar 't hoeft natuurlijk niets te betekenen dat Fleurs moeder opsprong.

Offline tally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #25 Gepost op: 1-11-2005, 18:42:07 »
Die evenwichtsproef was voor de immumiteit, de Robinsonproef zal dan wel als prijs dat bezoekje aan Tengah zijn. Maar of Fleur dat wint? Het kan dat jullie gelijk hebben, maar 't hoeft natuurlijk niets te betekenen dat Fleurs moeder opsprong.

Het was inderdaad de moeder van Fleur maar die boot was nogal ver en er sprongen meer mensen op dus het zou iedereen kunnen zijn. Het was zoals iemand anders al zei de nieuwsgierigheid van 'wie komt eraan'?

Oh ja nog een vraagje, hoe weten jullie zo zeker dat die evenwichtsproef de immuniteitsproef is.
Ik vind trouwens willen we er zeker van zijn dat Carl de immuniteit niet krijgt dat ze zo'n  proef moeten doen waarbij ze vragen over andere eiland bewoners moeten beanwtoorden. Carl was niet een allemans vriend, "goh nee joh, gek zeg " ::ohno:: ::tandpastasmiley::  Dus hij zal wel niks weten en sowieso verliezen gna gna gna. Go Fleur Go Marnix!!
Life is like a box of chocola... yummie!!

Madine

  • Gast
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #26 Gepost op: 1-11-2005, 19:20:38 »
Dat idee kreeg ik toch gisteren tijdens die vooruitblik naar volgende week.

Offline Tycho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #27 Gepost op: 1-11-2005, 22:48:32 »
Dat idee kreeg ik toch gisteren tijdens die vooruitblik naar volgende week.

Die monteurs die werken voor ER zijn briljant qua het zo opzetten van beelden en het op een bepaalde manier formuleren van de voice-over dat je idd andere dingen gaat denken dan het misschien wel gebeurd.

Misschien was die evenwichtsproef wel de robinson proef? niet de immuniteits proef...

Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik niet kan wachten tot a.s. maandag :0

~Tycho

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #28 Gepost op: 1-11-2005, 23:01:55 »
Bekijk het eens zo:
De verliezer van volgende week vliegt eruit. Stel: dit is Fleur. Gesprekje met EP, blabla, het bekende recept.
Dan gaat Fleur naar huis, MAAR: haar moeder zit nog op het familie-eiland.
Dus haalt Fleur haar moeder op met de boot waarmee ze vertrokken is op de eilandraad. Moeder ziet Fleur arriveren, en springt blij op. Maar: dan vertelt Fleur het slechte nieuws, en samen gaan ze naar het hotel en terug naar Nederland.
Exit Fleur.
En exit de moeder van Fleur.

Ook een mogelijke piste, niet?
:-\\
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #29 Gepost op: 1-11-2005, 23:03:37 »
Bekijk het eens zo:
De verliezer van volgende week vliegt eruit. Stel: dit is Fleur. Gesprekje met EP, blabla, het bekende recept.
Dan gaat Fleur naar huis, MAAR: haar moeder zit nog op het familie-eiland.
Dus haalt Fleur haar moeder op met de boot waarmee ze vertrokken is op de eilandraad, en samen gaan ze naar het hotel en terug naar Nederland.
Exit Fleur.
En exit de moeder van Fleur.

Ook een mogelijke piste, niet?
:-\\

Carl gaat eruit, niet Fleur!

Offline SnijderMan

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #30 Gepost op: 2-11-2005, 09:13:47 »
Volgens mij is het gewoon de boot met Marnix erop welke naar het familie-eiland gaat.

Verder gaat Carl ::niet-ok:: volgende week weer immuniteit winnen, en er anders op een of andere manier toch niet uit. De programmamakers weten ook wel dat hij de (negatieve, maar toch) spil is waar het programma deze keer om draait, dus doen ze er alles aan om hem erin te houden.
Want wees nou eerlijk, wat moeten ze anders uitzenden. Het gaat nu de hele aflevering over de antipathie van de deelnemers t.o.v. Carl  >:D en de proeven.

Ik vrees dat we nog niet van die nare Carl ::ohno:: af zijn.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #31 Gepost op: 2-11-2005, 10:14:09 »
Want wees nou eerlijk, wat moeten ze anders uitzenden. Het gaat nu de hele aflevering over de antipathie van de deelnemers t.o.v. Carl  >:D en de proeven.

Inderdaad, door het nieuwe stemsysteem krijg je een cosy island waar iedereen in harmonie met elkaar samenleeft en men in de finale niet echt alles gaat geven om te winnen. In dit geval gaan de overblijvende kampleden unaniem Marnix naar voor schuiven als Robinson *applaus*. Misschien, omdat mammie nu op de tribune zit zullen ze nog wat strijden voor de titel, gelukkig maar!

Een finale met Maxime, Marnix en Fleur/Meridith/..., dat zou pas vuurwerk geweest zijn!
Gelukkig voor ons hebben ze de halve familie erbij gehaald (wacht maar tot de zandvlooien beginnen te bijten), en gelukkig is Carl er (nog) in, anders moest ik mijn glaasje rood inruilen voor een bak sterke koffie (kwestie van niet in slaap te vallen). Je kan niet anders dan hopen dat Carl het redt tot in de finale!!! *duim* *duim* Een finale met Maxime, Carl en Fleur/Meridith/... is een goed alternatief.
Anders... anders wordt het gezellig knuffelen, beetje vissen en complimentjes geven tot het gedaan is (sic). ::hug::
>:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #32 Gepost op: 2-11-2005, 21:45:02 »
Ik ben het met je eens, nu Carl er toch nog inzit moet ie er ook maar inblijven tot de finale...anders wordt het helemaal niets met die finale.
Beetje animositeit kan geen kwaad... >:D

sic transit gloria mundi

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #33 Gepost op: 2-11-2005, 22:42:47 »
Mijn grote vraag is: mag de winnaar van de immuniteitsproef een zwarte stem geven óf krijgt degene die laatste wordt een zwarte stem...

Als hetzelfde geldt als tot dusver, dan bepaalt de winnaar wie de zwarte stem krijgt. Dat Marnix ditmaal Douwe koos 'omdat hij het eerst afviel' kwam volgens mij gewoon goed uit op dat moment ;). Maar hij had ook een andere deelnemer de zwarte stem mogen geven.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #34 Gepost op: 3-11-2005, 00:31:26 »
Als hetzelfde geldt als tot dusver, dan bepaalt de winnaar wie de zwarte stem krijgt. Dat Marnix ditmaal Douwe koos 'omdat hij het eerst afviel' kwam volgens mij gewoon goed uit op dat moment ;). Maar hij had ook een andere deelnemer de zwarte stem mogen geven.

Natuurlijk, anders was het geweest "omdat ie zelf al had aangegeven dat hij zou vertrekken" of iets dergelijks...
 :)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #35 Gepost op: 3-11-2005, 09:10:57 »
In eerste instantie kreeg degene die laatste werd in de proef een zwarte stem (wat sowieso altijd slecht uitpakte voor Douwe  ;) )
Dus of ze daar weer in ene over gaan overstappen weet ik niet....zal wel wat meer gevolgen hebben namelijk (zie mijn eerdere post).

Offline Sunshine-

  • Forumlid
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #36 Gepost op: 3-11-2005, 16:52:57 »
Ik denk en hoop dat Fleur de Robinsonproef wint! ::trots::
En aan de Immuniteitsproef te zien was het een evenwichtsproef!
Daar is Meredith goed in dus die wint deze!
Carl krijgt van Meredith een zwarte stem!
Fleur, Meredith en Marleen nemen 6 stemmen bij elkaar en stemmen Carl weg!
Fleur gebruikt er: 2
Meredith gebruikt er: 3
Marleen gebruikt er: 1
Ze houden alledrie nog 1 stem over! ::trots::
Dat lijkt mij het handigst!

Houd je er rekening mee dat ook hij 6 stemmen heeft en die dus op één persoon mag zetten, dan is diegene er dus uit! Die dames moeten dus 7 stemmen uitbrengen en niet 6!
« Laatst bewerkt op: 3-11-2005, 16:58:23 door Sunshine- »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #37 Gepost op: 3-11-2005, 18:05:41 »
Houd je er rekening mee dat ook hij 6 stemmen heeft en die dus op één persoon mag zetten, dan is diegene er dus uit! Die dames moeten dus 7 stemmen uitbrengen en niet 6!
dan gebruikt Meredith er ééntje extra, die zit erna toch op winnaarseiland ::jaja::

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #38 Gepost op: 3-11-2005, 19:45:39 »
Als Carl een zwarte stem heeft dan hoeven ze maar 6 stemmen uit te brengen. Hopen!!!! Maar ik moet toch ook zeggen dat ik het best leuk zou vinden als Carl er nog even in blijft, levert wel leuke televisie....tegenstrijdige gevoelend :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 11 (speculaties)
« Reactie #39 Gepost op: 3-11-2005, 21:02:32 »
In het voorstukje zie je dat Carl Fleur meer een Robinsonner vind dan Meredith dus als ze de proef niet wint zou ze eruit kunnen liggen maar ja wie weet wint ze de proef ik denk niet dat Fleur de volgende keer eruit gaat eerlijk gezegd  :)