Auteur Topic: Familie-eiland  (gelezen 13245 keer)

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Familie-eiland
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2005, 22:16:25 »
Wel jammer dat we de zus van Emma helemaal niet hebben gehoord. Was wel benieuwd naar haar verhaal.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Familie-eiland
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2005, 22:16:56 »
Geweldige beelden, Meredith en haar moeder ::jaja::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Familie-eiland
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2005, 22:39:01 »
Geweldige beelden, Meredith en haar moeder ::jaja::

Dat vond ik nu niet.. Sorry hoor. Veel slijmerij en totaal niet robinson waardig. Vorig jaar dat de familieleden stonden te wachten en ze de overtocht moesten maken (ze kregen maar enkele minuten om iets te zeggen) vond ik veel beter....

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Familie-eiland
« Reactie #23 Gepost op: 8-11-2005, 00:35:04 »
moet er toch niet aan denken dat ik lekker aan Robinson mee doe en dat dan me familie ineens op de stoep staat  ::tandpastasmiley::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Familie-eiland
« Reactie #24 Gepost op: 8-11-2005, 07:58:48 »
moet er toch niet aan denken dat ik lekker aan Robinson mee doe en dat dan me familie ineens op de stoep staat  ::tandpastasmiley::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: die gedachte had ik dus gisteren ook  ;D ...ik baal er nu al van als ik op vakantie ben en er staat ineens visite voor de neus...hmmm ik ben op vakantie hoor :P
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Rickmaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Familie-eiland
« Reactie #25 Gepost op: 8-11-2005, 08:25:55 »
Ik vind het familie eiland stom. het is toch Expeditie Robinson en niet familie robinson ::ohno::. Kom op zeg.
 
Wow, I dont believe

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Familie-eiland
« Reactie #26 Gepost op: 8-11-2005, 08:51:37 »
Grappig idee, en het is leuk om te zien :P
Some light in your eyes...

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Familie-eiland
« Reactie #27 Gepost op: 8-11-2005, 08:59:58 »
moet er toch niet aan denken dat ik lekker aan Robinson mee doe en dat dan me familie ineens op de stoep staat  ::tandpastasmiley::

Het gedacht alleen al!
:o

Ik vind het familie eiland stom. het is toch Expeditie Robinson en niet familie robinson ::ohno::. Kom op zeg.

Zoals al eerder aangehaald: het programma is toe aan een naamsverandering.
"Big family island resort" bijvoorbeeld, lekkur chilluh op een eiland, beetje wokken, wat zitten grienen met je familie, beetje met inheemse beesten spelen...

ER heeft last van Talpa-koorts, een vreselijke ziekte. De eerste symptomen zijn tranende ogen en een brok in de keel.

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Familie-eiland
« Reactie #28 Gepost op: 8-11-2005, 09:33:45 »
Het toevoegen van een familie eiland is op zich niet verkeerd, de deelnemers maken veel mee tijdens zo`n expeditie. Als je familie hetzelfde laat ervaren, dan kan dat meer begrip opleveren.
Dat hier zendtijd voor gegeven word is discutabel, het voegt weinig tot niets toe aan het programma, tot nu toe iig. Mogelijk dat het familie eiland nog een rol van betekenis gaat spelen in de komende aflevering(en), als dat het geval is, dan kan het wel een toegevoegde waarde hebben. Ik wacht dus nog even af voor ik mijn definitieve oordeel hierover ga geven.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: Familie-eiland
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2005, 22:27:40 »
Het toevoegen van een familie eiland is op zich niet verkeerd, de deelnemers maken veel mee tijdens zo`n expeditie. Als je familie hetzelfde laat ervaren, dan kan dat meer begrip opleveren.
Dat hier zendtijd voor gegeven word is discutabel, het voegt weinig tot niets toe aan het programma, tot nu toe iig. Mogelijk dat het familie eiland nog een rol van betekenis gaat spelen in de komende aflevering(en), als dat het geval is, dan kan het wel een toegevoegde waarde hebben. Ik wacht dus nog even af voor ik mijn definitieve oordeel hierover ga geven.

Dat klopt.
Ik vind het gewoon spijtig dat het overleven langzaam maar zeker van het toneel verdwijnt...
:(

Begin dan een andere reality-reeks, maar laat ER een beetje puur blijven!
>:(

If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Familie-eiland
« Reactie #30 Gepost op: 9-11-2005, 19:10:54 »
Dat klopt.
Ik vind het gewoon spijtig dat het overleven langzaam maar zeker van het toneel verdwijnt...
:(

Begin dan een andere reality-reeks, maar laat ER een beetje puur blijven!
>:(
Dat in ER het overleven weer meer aandacht moet krijgen, en de deelnemers minder te eten  >:D , daar ben ik het volledig mee eens.
Maar wat heeft dat met het familie-eiland te maken? Ik vond het wel grappig om te zien hoe een doorsnee van de Nederlands/Belgische bevolking zo'n "primitief" verblijf op een onbewoond eiland ervaart. En ook dat Meredith iets moest zeggen over hoe het Carl in de expeditie verging ;D .
En natuurlijk brengt zoiets ook wat tranentrekkend/sentimenteel gedoe met zich mee, maar daarin verschilt het familie-eiland niet van de familie-ontmoetingen van 2 of 3 jaar geleden. En het idee voor de overige kandidaten dat hun familieleden vlakbij zitten maar dat ze ze niet mogen zien vind ik ook wel bijzonder.
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Familie-eiland
« Reactie #31 Gepost op: 9-11-2005, 19:59:07 »
En natuurlijk brengt zoiets ook wat tranentrekkend/sentimenteel gedoe met zich mee, maar daarin verschilt het familie-eiland niet van de familie-ontmoetingen van 2 of 3 jaar geleden. En het idee voor de overige kandidaten dat hun familieleden vlakbij zitten maar dat ze ze niet mogen zien vind ik ook wel bijzonder.

 ::jaja:: Maar voorgaande jaren had je een stukje waarin een kandidaat een familielid mocht terugzien. De rest van de uitzending(en) was gefocust op de ER-Kandidaten.
Nu krijg je elke aflevering een stukje van het familie-eiland te zien wat voor mij ook geen toevoegde waarde heeft. Ze hebben het erg ruim met eten en echt overleven vind ik niet dat ze moeten doen. Ik vind het wel een domper dat ze het ingevoerd hebben.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Familie-eiland
« Reactie #32 Gepost op: 12-11-2005, 21:15:28 »
Ik vind het ook een non-item. Het haalt de magie een beetje weg van de deelnemers op de Robinsoneilanden, kan niet zo goed uitleggen waarom.

Robinson mag van mij wel weer wat simpeler worden. In 2000 had je alleen maar 2 eilanden, een samensmelting, familieboek en -video en daarna een finale eilandraad aldaar.

Nu is er zo veel bijgekomen, dat ik het nogal ingewikkeld vind worden.