Poll

Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden? Who has it all?

Carl
Emma
Fleur
Marleen
Marnix
Meredith

Auteur Topic: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?  (gelezen 23584 keer)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #40 Gepost op: 9-11-2005, 00:42:26 »
Marnix saai? Tja, je ziet hem ook niet al teveel nu, hè ;D?

Ik ben het wel met jullie eens: Marnix maakt geen spattende televisie. Maar dat is voor mij ook niet de definitie van een goeie Robinson.

Mijn Robinson moet goed in de groep liggen, zich nuttig maken binnen de groep en goed uit de verf komen als hij/zij op zichzelf is aangewezen. Paar proeven winnen strekt ook tot aanbeveling.


Offline LocoH

  • Forumlid
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #41 Gepost op: 9-11-2005, 00:49:04 »
Marnix inderdaad of anders Fleur.

Bij bovenstaande argumenten wil ik nog "mensen weten op te peppen" aan toevoegen. Ik kan me in al 6 reeksen geen harmonischere groep herinneren dan Marnix 'groep'.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2005, 00:51:26 door LocoH »

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #42 Gepost op: 9-11-2005, 09:11:32 »
Bij gebrek aan beter: Marnix
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #43 Gepost op: 9-11-2005, 17:31:45 »
Bij gebrek aan beter: Marnix

Mee eens
sic transit gloria mundi

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #44 Gepost op: 10-11-2005, 00:06:00 »
Marnix saai? Tja, je ziet hem ook niet al teveel nu, hè ;D?

Ik ben het wel met jullie eens: Marnix maakt geen spattende televisie. Maar dat is voor mij ook niet de definitie van een goeie Robinson.

Mijn Robinson moet goed in de groep liggen, zich nuttig maken binnen de groep en goed uit de verf komen als hij/zij op zichzelf is aangewezen. Paar proeven winnen strekt ook tot aanbeveling.



Dan moet Marnix toch winnen niet waar ??? Hij heeft al deze capaciteiten volgens mij en hij is dood en doodeerlijk en ik denk als je vriend bent van hem hij door een vuur zou gaan..

Offline jeroen23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #45 Gepost op: 11-11-2005, 00:41:54 »
ik hoop fleur maar denk marnix, hij is gewoon het sterkst van de overblijvers... jammer dat er weinig mentale proeven zijn... goed je kan zeggen dat meeste proeven op wilskracht zijn gebaseerd, maar dan altijd in combi met spierkracht... vandaar dat ik denk dat marnix wint

Offline roosjuh_isgek

  • Forumlid
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #46 Gepost op: 11-11-2005, 16:02:03 »
Emma,, ik vind dat Emma echt heeft "leren" survivlen en het ook heel erg goed doet maar Marnix maakt me ook niet uit! Ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrr blijjjjjjj dat CARL er uit is! ::hypocriet::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #47 Gepost op: 11-11-2005, 17:13:17 »
Dan moet Marnix toch winnen niet waar ??? Hij heeft al deze capaciteiten volgens mij en hij is dood en doodeerlijk en ik denk als je vriend bent van hem hij door een vuur zou gaan..

Misschien mijn berichtje nog een keertje goed lezen ;)? Ik doel namelijk op Marnix. Ik vind het feit dat hij wellicht wat saaier overkomt op televisie niet erg van belang als het gaat om juiste Robinson-capaciteiten. Dus Marnix is mijn Robinson, niet bij gebrek aan beter, maar omdat hij een echte is ::ok::!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #48 Gepost op: 11-11-2005, 17:15:21 »
Emma,, ik vind dat Emma echt heeft "leren" survivlen en het ook heel erg goed doet maar Marnix maakt me ook niet uit! Ik ben superrrrrrrrrrrrrrrrrrr blijjjjjjj dat CARL er uit is! ::hypocriet::

Mwah... Ik vind dat Emma het tot dusver erg makkelijk heeft gehad, in verhouding tot de rest. Op welke manier heeft ze leren survivelen dan? Wanneer zijn we daarvan getuige geweest?

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #49 Gepost op: 11-11-2005, 21:49:09 »
Mwah... Ik vind dat Emma het tot dusver erg makkelijk heeft gehad, in verhouding tot de rest. Op welke manier heeft ze leren survivelen dan? Wanneer zijn we daarvan getuige geweest?
Hier ben ik het opzich wel mee eens...
maar dat geld precies hetzelfde voor Marnix,
ik heb niets tegen deze 2 kandidaten.
maar voor hun is ER meer een vakantie geweest...  :-\\
There's no show like a reality show ;)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #50 Gepost op: 12-11-2005, 01:05:13 »
Hier ben ik het opzich wel mee eens...
maar dat geld precies hetzelfde voor Marnix,
ik heb niets tegen deze 2 kandidaten.
maar voor hun is ER meer een vakantie geweest...  :-\\


Voor Marnix zeker niet. Eerst zat hij in de buurt van een grot met weinig eten, dan een zware overtocht en daarna had hij wel immuniteit maar heeft hij veel beslissingen genomen die zijn kamp ten goede zijn gekomen... Dus niet teveel vitten op Marnix.... Hij is voor mij de robinson van dit seizoen...

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #51 Gepost op: 12-11-2005, 11:04:21 »

Voor Marnix zeker niet. Eerst zat hij in de buurt van een grot met weinig eten, dan een zware overtocht en daarna had hij wel immuniteit maar heeft hij veel beslissingen genomen die zijn kamp ten goede zijn gekomen... Dus niet teveel vitten op Marnix.... Hij is voor mij de robinson van dit seizoen...

Op iedereen mag gevit worden maar niet op Marnix?  ??? ???
Ik vind Marnix een acceptabele winnaar, maar ik vind ook dat hij het relatief makkelijk heeft gehad.
Bij gebrek aan beter....dan Marnix maar. ;D
sic transit gloria mundi

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #52 Gepost op: 12-11-2005, 11:07:08 »
Marnix heeft moeten vechten om een plaats op Winnaarseiland te bemachtigen. Emma en Meredith in die tegenstelling veel minder, die hebben meer vakantie gehad eigenlijk. Als Fleur geen Robinson word hoop ik echt dat Marnix Robinson 2005 gaat worden.  :)

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #53 Gepost op: 12-11-2005, 11:22:22 »
Marnix heeft moeten vechten om een plaats op Winnaarseiland te bemachtigen. Emma en Meredith in die tegenstelling veel minder, die hebben meer vakantie gehad eigenlijk. Als Fleur geen Robinson word hoop ik echt dat Marnix Robinson 2005 gaat worden.  :)

Dat is lief van je Nicky, hoe sportief !  ::ok::
Tot op de fandag ?  ::hug::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #54 Gepost op: 12-11-2005, 12:16:16 »
Marnix heeft moeten vechten om een plaats op Winnaarseiland te bemachtigen. Emma en Meredith in die tegenstelling veel minder, die hebben meer vakantie gehad eigenlijk. Als Fleur geen Robinson word hoop ik echt dat Marnix Robinson 2005 gaat worden.  :)
Mee eens..!  ::trots::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #55 Gepost op: 13-11-2005, 17:57:35 »
Hier ben ik het opzich wel mee eens...
maar dat geld precies hetzelfde voor Marnix,
ik heb niets tegen deze 2 kandidaten.
maar voor hun is ER meer een vakantie geweest...  :-\\

Nee, dat ben ik volstrekt niet met je eens. Voor Marnix is de Expeditie nu inderdaad rustig en bedaard, maar dat is heel anders geweest (zoals Millesime ook aangeeft). En ook Marleen en Meredith hebben het zwaarder gehad dan Emma. Emma heeft altijd precies in het juist kamp gezeten en op het meest cruciale moment een proef gewonnen. Ze geeft het trouwens zelf ook toe. Dat kun je haar niet kwalijk nemen en het is haar gegund, maar het staat wel als een paal boven water. Zelfs haar lang overleven op het winnaarseiland heeft te maken met stormen rondom de groep en niet met haar eigen capaciteiten.

Ze is de grootste mazzelaar deze ER, dat kun je zo wel stellen. Maar dat maakt je in mijn ogen nog geen Robinson.

Offline peterz

  • Forumlid
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #56 Gepost op: 13-11-2005, 21:22:59 »
soms heb je geluk zelf in de hand, de mensen van kamp zuid(meredit en marleen) hebben het niet gemakkelijk gehad, maar ze moesten zich maar niet laten doen door carl en jon, van mij verdien je het daardoor niet omverder te komen. Marnix, fleur en Emma zijn niet zo, die genoten, is dat geluk hebben? en marnix en emma hebben proeven gewonnen en zo verdient op het winnaarseiland gekomen. Finale FLEUR, emma en marnix.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #57 Gepost op: 14-11-2005, 09:40:35 »
Marnix, fleur en Emma zijn niet zo, die genoten, is dat geluk hebben?

Dat is wel heel simplistisch gesteld. Hoezo zou Fleur in zo'n situatie anders gereageerd hebben dan Meredith, Marleen en Wim deden? Zelfs Nicole die toch wel bekend stond om haar duidelijke mening deed haar bek niet open in de Esther-affaire.
Nog even niks.

Offline troetelgirl

  • Forumlid
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #58 Gepost op: 15-11-2005, 17:58:51 »
eeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaa! ::bravo::!!!!!!!!
ze is gewoon de beste Robinson sinds lange tijd
spontaan, jong, veel energie,.....

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Poll: Wie zou volgens jou de Robinson 2005 moeten worden?
« Reactie #59 Gepost op: 15-11-2005, 18:10:05 »
1. Marnix
2. Emma
3. Fleur
4. Marleen
5. Meredith
6. Carl


 ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you