Auteur Topic: Vragen aan Nicole!  (gelezen 23295 keer)

Offline NicoleH

  • kandidaat ER2005
  • Erkend Insider
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #20 Gepost op: 9-11-2005, 13:40:32 »
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties. Hier ben ik weer om wat vragen te beantwoorden.

1. Wat vond jij nou van de eilandraden, we weten dat jullie daar soms uren zitten, maar hoe vond je het

De eilandraden zijn echt verschrikkelijk kan ik je vertellen...zo zenuwslopend. Ik heb het nooit leuk gevonden om een negatieve stem uit te brengen op iemand en er een of meerdere in ontvangst te nemen is al helemaal niet leuk.

2. Wat vind jij van het nieuwe stemsysteem?
Ik vind het een leuke wending van het spel met onverwachte mogelijkheden.

3. Hoe vulde jullie in godsnaam de dagen? Ik bedoel je had in 3 dagen 2 keer een proef als ik het goed begrijp, tja eten halen en koken. Maar daarnaast?
Slapen, praten over vanalles en nog wat, zwemmen, vissen, vlot bouwen, eten zoeken. Ik heb me er nooit verveeld.

4. Het begin van de expeditie, toen je iedereen voor het eerste zag... dat moet wel een speciaal gevoel zijn, kun je dat omschrijven?

Jazeker, we begonnen allemaal aan een avontuur waarvan niemand het verloop kon voorspellen. De eerste contacten werden trouwens pas op het eiland gelegd. Daar kreeg je pas de kans om de personen te leren kennen.

5. Waren er ook momenten ZONDER camera,of waren die echt 24/7 op jullie gericht?
Bijna 24/7 muv de nachten. Maar die camera om je heen merk je niet meer na een aantal dagen hoor!

6. Als je 1 ding overnieuw had mogen doen in de expeditie, wat zou het dan zijn geweest?
Moeilijke vraag...maar dan denk ik toch dat ik tegen John en Carl in was gegaan om Esther te steunen. Op dat moment wist ik niet dat ik er de volgende eilandraad uitgestemd zou worden en heb Esther gezegd waarom ik mijn mond hield. Als je alles van te voren zou weten...

7. Ik wil zelf graag ook ooit meedoen aan ER, hoe heb jij je ingeschreven voor de selectierondes?
Ik heb me via internet ingeschreven en heb gemerkt tijdens de selectierondes dat het belangrijk is dat je jezelf blijft (ook naar jezelf toe is dit het eerlijkst). Pas dan kom je puur over!

8. als je de afleveringen zo ziet, had je dat allemaal mee willen maken ?
Ja echt wel! En dan vooral de proeven in het water en charmante Chico natuurlijk!

9. hoe kwamen jullie aan (drink) water?
De watervoorziening was voldoende. Er werd dagelijks een jerrycan water gebracht, waarmee we onze eigen thermofles konden vullen. Het was belangrijk dat we niet uit elkaar flessen dronken vanwege mogelijke bacterien, virussen e.d.

10. Wat houdt dat precies in, als je 'in quarantaine' moet?
In mijn geval betekende dat ik verbleef in een houten huisje die op slot was. Het huisje had geen water, maar wel een bed. Meintje kwam soms langs en maakte het slot los zodat ik even op de veranda kon 'luchten'. Ook kreeg ik 1 kommetje rijst per dag. Ik weet nog dat ik die portie halveerde en inwikkelde in mijn muskietennet omdat ik bang was dat de salamanders ermee aan de haal gingen.

11. hoe ik je antwoorden lees neem ik aan dat je Maxime tog nog mag hé?
waarom is dat nu verandert want eerst mog je hem absolut niet.

Maxime en ik zijn twee totaal verschillende persoonlijkheden, maar we hebben wel respect voor elkaar. Als je zo verschillend bent en met elkaar op 1 eiland leeft dan ontstaan er nou eenmaal discussies. Maar daarom vind ik hem niet gelijk niet-Robinsonwaardig. No hard feelings in ieder geval!

12. Je lijkt me een heel sympathiek persoon en ik hoop je nog eens te ontmoeten op een fandag.
Eensgelijks, tot 10 december!

Groetjes,

Nicole  ::zwaai::


Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #21 Gepost op: 9-11-2005, 21:06:19 »
Eensgelijks, tot 10 december!

Nicole komt naar de fandag!!  ::bravo:: ::bravo::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline DADS

  • Forumlid
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2005, 01:18:36 »
bedankt voor het reageren ::tandpastasmiley::

ik heb nog en vraag.

Mogen jullie thuis over de expeditie praten, zeg maar. wie eruit is enzo? weet je ook wie in de finale zitten? of is voor jou alles ook nog een geheim?

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2005, 14:43:57 »
hoi, gaaf dat je de vragen beantwoord hebt1

ik kom ook opde fandag leuk dat er weer zoveel mensen komen! ::ok::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline QueenKatrien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • A dreamer lives forever
Vraagje
« Reactie #24 Gepost op: 15-11-2005, 19:45:02 »
Hello,

Tof dat je vragen van forum-gangers wil beantwoorden!

Mijn vraagje:

Als de kandidaten de Expeditie moeten verlaten (vrijwillig of door stemming), gaan ze dan onmiddellijk terug naar Nederland/België?

Indien ja: dan weet de directe omgeving van die kandidaat toch dat hij/zij geen Robinson (=winnaar) is?

Groetekes!

Offline Danou

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Weer een heerlijk TV-seizoen!
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #25 Gepost op: 20-11-2005, 14:22:26 »
Hoe zit dat eigenlijk als je ongestelt bent?

En is het waar dat er s'nachts ook gewoon ratten over en langs je lopen?

Ik vind het echt top dat je vragen wilt beantwoorden! Je was niet mijn favo kanidaat maar je was wel eerlijk!
Maxime! Mijn Robinson!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #26 Gepost op: 21-11-2005, 09:43:23 »
Wat ik me afvroeg is hoe het nu zit met je gezondheid. Moet je vantevoren veel prikken halen? Zit je nu twee maanden lang aan de malariatabletten? Of valt het allemaal wel mee?

groetjes
Tweets
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #27 Gepost op: 10-12-2005, 18:31:39 »
Ik heb nu geen vragen meer.
ik heb vandaag een tijdje met nicole gepraat.
en nicole is  ::ok::

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #28 Gepost op: 10-12-2005, 21:08:39 »
Ik heb nu geen vragen meer.
ik heb vandaag een tijdje met nicole gepraat.
en nicole is  ::ok::
dat is ze zeker!  ::ok:: ::ok::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #29 Gepost op: 10-12-2005, 22:16:44 »
dat is ze zeker!  ::ok:: ::ok::

ook met haar gepraat? ;D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #30 Gepost op: 10-12-2005, 22:17:15 »
ook met haar gepraat? ;D
::jaja:: en met Fleur  ;D tegelijk  ::trots::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #31 Gepost op: 10-12-2005, 23:39:03 »
Ik heb nu geen vragen meer.
ik heb vandaag een tijdje met nicole gepraat.
en nicole is  ::ok::


ik vond Nicole altijd al ::ok:: Misschien wat stiller dan de anderen, maar een hele lieve vrouw :)
er was eens......

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #32 Gepost op: 11-12-2005, 17:17:59 »
Met dat laatste ben ik het volledig eens. Ben dan ook blij dat ik haar shirt te pakken kreeg, en de sleutel van de etenskist, waar zij op een gegeven moment tegen liep te schoppen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #33 Gepost op: 11-12-2005, 18:11:20 »
Idem hier! Vaak blijkt dat het beeld dat je van iemand via tv-beelden krijgt, niet overeenkomt met hoe de mensen in het echt zijn.

Ik vond Nicole op het scherm niet altijd even leuk. Heb ze niet echt gesproken op de fandag, maar ze kwam me wel aardig over. Iedereen eigenlijk. :)

Offline Mieltjeh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #34 Gepost op: 15-12-2005, 23:29:07 »
heey nicole  ::zwaai::

wat is je favoriete plekje in nijmegen  ::)en waar kom je vaak  ;D

kussies

Offline NicoleH

  • kandidaat ER2005
  • Erkend Insider
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #35 Gepost op: 18-12-2005, 20:44:44 »
Hey lieve ER-fans,

Ik wil jullie hierbij nog even bedanken voor de supergezeligge fandag 10 december jl.
Tevens ben ik blij te lezen dat jullie het ook geweldig vonden en dat jullie mij als persoon een beetje beter hebben leren kennen.  ::trots::

De opbrengst voor het KiKa-fonds was eveneens fantastisch, mede dankzij jullie!

Nog even een vraag van Mieltjeh beantwoorden: het mooiste plekje van Nijmegen vind ik het terras op het Koningsplein/Grote markt in juli tijdens de zomerfeesten!! 

Ik wens jullie heel fijne kerstdagen en al het goeds voor het nieuwe jaar!

Liefs,

Nicole  ::zwaai::
xxx

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #36 Gepost op: 18-12-2005, 20:46:43 »
 ::zwaai:: Nicole...

Ik ben erg blij je in het echt te hebben ontmoet! Dank je wel voor je komst en je gezelligheid! Tot volgend jaar  ;)

Fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar!

Guikie  ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen aan Nicole!
« Reactie #37 Gepost op: 18-12-2005, 20:49:39 »

 het mooiste plekje van Nijmegen vind ik het terras op het Koningsplein/Grote markt in juli tijdens de zomerfeesten!! 


Ken je daar ook cafe Daen en de Derde Kamer? Aan dat eerste cafe heb ik bijzondere herinneringen.