Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 19311 keer)

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #40 Gepost op: 8-11-2005, 20:47:50 »
Ja, maar waarom zit meredith er nogsteeds in?

Elsje       ---> gebroken voet
Tom         ---> weggestemd, in het begin, zal wel een reden hebben gehad, maar weet ik ff neit meer. Zal ook wel iets met Kwik, Kwek en Kwak te maken hebben gehad. Maar dat is insunieren.
Margriet    ---> Mij ook ff onbekend, maar die zat in het ouderenkamp.
Johnny      ---> heimwee
Nicole      ---> Zat bij Kwik kwek en Kwak in het kamp, en Esther had immuniteit
Wim         ---> Ziek
Annita      ---> Ging te laat op de stoel zitten (of was dat nou Margriet?)
Elbert      ---> Wilde weg, is weggestemd door de rest omdat ze zijn gezeur over heimwee zat waren
Maxime      ---> Door Douwe, is bekend
Douwe       ---> Compleet weggestemd door de anderen.

meredith zat wel steeds bij de stemronde, maar er waren steeds uitgesproken types die weggestemd werden, zij zat onder de vleugels van kwik en kwek, maar nu ook onder die van Marleen.

Zij is een grijze muis, die niet opviel, Tem en Elbert enzo wel.

Daarom zit ze er nog in.


Maar het blijft tof dat ze die proef tegen Carl gewonnen had.
Was Meredith een uitgesproken type geweest, dan was ze allang weggestemd.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #41 Gepost op: 8-11-2005, 20:51:04 »
Margriet is weggestemt omdat ze een eenling was

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #42 Gepost op: 8-11-2005, 21:30:06 »
Meredith is een tijdje terug voor mij al afgevallen toen ze met die andere jankerd van een Wim bij Esther aanklopten of er niet een dealtje te bedenken was. Niet Esther nam dat initiatief, maar had hier uit lijfsbehoud uiteraard wel oren naar. Vervolgens ginnen ze dit doodleuk in de groep ve5ellen, waarop die Pinokkio van een John toen nog riep : je bent lager dan laag tegen Esther.

Marnix en Fleur zullen het wel tot de finale schoppen, anders loopt men SMS-inkomsten uit Nederland mis.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #43 Gepost op: 8-11-2005, 23:09:55 »
Meredith is een tijdje terug voor mij al afgevallen toen ze met die andere jankerd van een Wim bij Esther aanklopten of er niet een dealtje te bedenken was. Niet Esther nam dat initiatief, maar had hier uit lijfsbehoud uiteraard wel oren naar. Vervolgens ginnen ze dit doodleuk in de groep ve5ellen, waarop die Pinokkio van een John toen nog riep : je bent lager dan laag tegen Esther.

Oh ja, da's waar ook! Thank you for bringing that up. Bijzonder zielig en aandoenlijk zoals Meredith haar moeder mist, en het wurm ís nog maar 18, maar er zit een valsige kern in haar.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #44 Gepost op: 9-11-2005, 00:11:18 »
Meredith is een tijdje terug voor mij al afgevallen toen ze met die andere jankerd van een Wim bij Esther aanklopten of er niet een dealtje te bedenken was. Niet Esther nam dat initiatief, maar had hier uit lijfsbehoud uiteraard wel oren naar. Vervolgens ginnen ze dit doodleuk in de groep ve5ellen, waarop die Pinokkio van een John toen nog riep : je bent lager dan laag tegen Esther.

Als ik me niet vergis was het Wim die het "complot van Esther" in de groep gooide, dus zelfs die eer is te veel voor Minderdith.  :-X
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Aflevering 11
« Reactie #45 Gepost op: 9-11-2005, 12:47:41 »
Meredith is een tijdje terug voor mij al afgevallen toen ze met die andere jankerd van een Wim bij Esther aanklopten of er niet een dealtje te bedenken was. Niet Esther nam dat initiatief, maar had hier uit lijfsbehoud uiteraard wel oren naar. Vervolgens ginnen ze dit doodleuk in de groep ve5ellen, waarop die Pinokkio van een John toen nog riep : je bent lager dan laag tegen Esther.

 ::jaja::  Precies, toen heeft Meredith voor mij ook afgedaan.

Citaat
Marnix en Fleur zullen het wel tot de finale schoppen, anders loopt men SMS-inkomsten uit Nederland mis.
??? ??? ???  ::)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 11
« Reactie #46 Gepost op: 9-11-2005, 17:44:31 »
Tom         ---> weggestemd, in het begin, zal wel een reden hebben gehad, maar weet ik ff neit meer. Zal ook wel iets met Kwik, Kwek en Kwak te maken hebben gehad. Maar dat is

Tom verloor toen die krachtproef van Elbert en had daar zo'n beetje zijn hele eilandbestaan aan opgehangen (lag ook niet goed in de groep).

Meredith is een tijdje terug voor mij al afgevallen toen ze met die andere jankerd van een Wim bij Esther aanklopten of er niet een dealtje te bedenken was. Niet Esther nam dat initiatief, maar had hier uit lijfsbehoud uiteraard wel oren naar. Vervolgens ginnen ze dit doodleuk in de groep ve5ellen, waarop die Pinokkio van een John toen nog riep : je bent lager dan laag tegen Esther.

Vreemd dat ze er dit keer dan geen problemen mee had om een dealtje te sluiten om Carl eruit te trappen.  :-X
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 11
« Reactie #47 Gepost op: 9-11-2005, 17:56:14 »
Tom is weggestemt omdat hij Nederlander is

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #48 Gepost op: 9-11-2005, 23:06:36 »
Tom is weggestemt omdat hij Nederlander is


HAHAHAHAHAHAHA.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline delete

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #49 Gepost op: 9-11-2005, 23:51:50 »
Ik ben benieuwd wat Marnix voor "klap" volgende week te verwerken krijgt...
Meredith en die oudere vrouw gun ik het ook niet. Hebben zo meegelopen met John en Carl, bah  ::ohno::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #50 Gepost op: 10-11-2005, 00:03:04 »
 ::hug::Marnix en vrouwtje Carla ::hug::
veel succes !

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 11
« Reactie #51 Gepost op: 10-11-2005, 00:05:40 »
Ik ben benieuwd wat Marnix voor "klap" volgende week te verwerken krijgt...
Meredith en die oudere vrouw gun ik het ook niet. Hebben zo meegelopen met John en Carl, bah  ::ohno::

Die oudere vrouw heet Marleen, nee die gun ik ook niet Robinson te worden die laat zich te veel beinvloeden en Meredith heeft wel bewezen en het is goed voor haar Ego dat ze twee proeven gewonnen  hebt  ::ok:: Marnix en Fleur zijn de enige twee die waardige Robinsonners zijn  ::jaja:: ::trots:: Ik hoop dat Fleur wint omdat ze Nederlands is en meer mijn favouriet is dan Marnix  ;D

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #52 Gepost op: 10-11-2005, 00:07:06 »
Die oudere vrouw heet Marleen, nee die gun ik ook niet Robinson te worden die laat zich te veel beinvloeden en Meredith heeft wel bewezen en het is goed voor haar Ego dat ze twee proeven gewonnen  hebt  ::ok:: Marnix en Fleur zijn de enige twee die waardige Robinsonners zijn  ::jaja:: ::trots:: Ik hoop dat Fleur wint omdat ze Nederlands is en meer mijn favouriet is dan Marnix  ;D

Met Emma zou ik toch ook heel blij zijn hoor. Zij heeft tenslotte Carl 3 dagen alleen getrotseerd.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 11
« Reactie #53 Gepost op: 10-11-2005, 00:12:48 »
Met Emma zou ik toch ook heel blij zijn hoor. Zij heeft tenslotte Carl 3 dagen alleen getrotseerd.

Voor Emma heb ik wel respect gekregen  ::jaja:: en verdiend het ook wel Robinson te worden maar het liefst Fleur en Marnix op nummer 1 en nummer 2  :)

Offline LaSeR

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #54 Gepost op: 10-11-2005, 16:09:15 »
Ik kan mij ergens wel voorstellen dat er aan de Noorderzijde van ons land hard gesupporterd wordt voor Fleur.

Maar ik vraag mij toch nog steeds af waaruit haar kwaliteiten zouden moeten bestaan die haar tot een echte Robinson maken (naast het feit dat ze Nederlandse is uiteraard  ;))

- sociaal : akkoord, maar dat zijn Meredith, Emma, Marnix en Marleen ook. Marleen en Marnix hebben, mede door hun ouderdom en levenservaring, zelfs veruit de meeste sociale vaardigheden. (off topic : het valt op hoe vandejaar enkel mensen overblijven die sociaal sterk zijn).
- proeven : indien ik mij goed herinner, heeft ze maar één proef gewonnen (avond met Maxime, die ze daarna mee wegstemde). Dit is niet overtuigend veel voor een Robinsonner.
- voedselvoorzieningen : de actiefste in de expeditie waren Carl, Maxime en Marnix voor zover de montage toelaat hieromtrent een juist beeld te vormen.
- survival : ze kan haar mannetje staan, maar ze is zeker ook geen 'survivalbeest', zoals bvb. Frank of Richard.

Met alle respect en lof voor haar prestaties (ik vind het trouwens plezierig om haar antwoorden te lezen op het forum), ze blinkt voor mij niet voldoende uit in de voornaamste criteria om haar als dé Robinsonner van 2005 te verkiezen.

Uiteraard wens ik al haar supporters alle succes toe in de komende afleveringen   ::joehoe::
Er is leven na de televisie

Offline esther1971

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #55 Gepost op: 12-11-2005, 21:07:08 »
maar er zit een valsige kern in haar.

Mooie uitdrukking!
 ::jaja::