Auteur Topic: aflevering 12 (speculaties)  (gelezen 30392 keer)

Offline LL1957

  • Forumlid
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #20 Gepost op: 7-11-2005, 22:22:58 »
Sjonge jonge, wat ben ik blij dat die galbak van een Carl er eindelijk uit is! Zogenaamd verbaal sterk, maar probeert al die tijd mensen te manipuleren.
Ik vond het een sterk gebaar van de meiden om al hun stemmen in te zetten en op die manier aan Carl te laten weten dat ze hem ècht weg wilden hebben.
Het wordt nu natuurlijk wel spannend, want het lijkt of ze allemaal even geliefd zijn. Als het goed is zullen de proeven nu uitsluitsel moeten geven.
Heerlijke aflevering vanavond!

Offline zwet

  • Forumlid
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #21 Gepost op: 7-11-2005, 22:32:25 »
volgens mij moeten ze op winnaarseiland jenga spelen om te zien wie er mag blijven en wie er moet gaan, en marnix verliest (denk ik).


dit spel dus

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: aflevering 12
« Reactie #22 Gepost op: 7-11-2005, 22:33:16 »
Die grote klap is misschien dat Emma haar zus en Marnix zijn vrouw heeft misgelopen.

Je ziet Emma wenen en Marnix. Dus ik denk dat Meredith vertelt dat zij Emma haar zus heeft gezien en idem door Marleen bij Marnix... Marleen troost Marnix daardoor.
Maar voor volgende week moet ofwel Marleen of Fleur immuniteit halen want anders verliezen ze..denk ik.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #23 Gepost op: 7-11-2005, 22:39:40 »
Nou nu ben ik aan de beurt!  ::tandpastasmiley::
Mijn speculaties voor aflevering 12!

.......tromgeroffel.......

Meredith en Emma moeten in een duel uitmaken wie er direct door naar de finale is!
Marnix moet kiezen tussen Fleur en Marleen en kiest dan voor Fleur om te blijven, Marleen moet dus naar huis! Emma wint het duel van Meredith en zit dus sowieso in de finale, Meredith gaat terug naar Mensirip! Daar vertelt ze het nieuws over dat Emma in de finale zit, dan de balkproef! Degene die deze wint zit ook direct in de finale!
Dan het laatste duel, tussen Marnix en Fleur, die moet bepalen wie de afvaller wordt! Fleur wint! =) En dus ..... naja dit slaat nergens op!
Ik hou niet van speculeren... Forget it!

 ::rofl:: ::rofl:: ::zwaai::
🜃

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #24 Gepost op: 7-11-2005, 22:44:34 »
volgens mij moeten ze op winnaarseiland jenga spelen om te zien wie er mag blijven en wie er moet gaan, en marnix verliest (denk ik).


dit spel dus

Neen zwet op het eiland Tengha moet je Jenga spelen, door de familieleden... Wie verliest mag zijn kandidate naar huis sturen...  ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #25 Gepost op: 7-11-2005, 23:03:58 »
Er zijn er nu nog 5 over, volgende week gaat er 1 op de eilandraad uit... blijft 4 ... dan is het of de finale of de ene laatste aflevering.. hangt ervan af hoe de liveshow in elkaar zit. Of het een aflevering + liveshow is of alleen een liveshow! Anders spelen ze de finale met 4. Dat klopt dat doen ze dus ieder jaar...

Conclusie er gaat dus 1 iemand terug naar Mensirip en er blijft er 1 op Goal  ::jaja::

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #26 Gepost op: 7-11-2005, 23:28:18 »
er wordt gesproken over "een grote klap" en de kandidaten zijn aangeslagen: ik denk dat ze het familie-eiland gaan opblazen  ::jaja::
denk aan Mick en alles wat ie deed

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #27 Gepost op: 7-11-2005, 23:32:27 »
er wordt gesproken over "een grote klap" en de kandidaten zijn aangeslagen: ik denk dat ze het familie-eiland gaan opblazen  ::jaja::

 ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

Waarvoor hulde!

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #28 Gepost op: 8-11-2005, 09:20:38 »
Gual wordt opgedoekt. Inpakken en wegwezen, maar niet voordat Emma en Meridith gestreden hebben. Er mag nl. maar één van hen naar de finale! :o

Zoals al eerder aangehaald zal deze finale - dank zij het nieuwe stemsysteem - doodsaai zijn.
Emma - Fleur - Marnix - Marleen
Fleur ligt als eerste van de balk (spijtig, maar evenwicht is niet haar grootste eigenschap), en daarna wandelt Marnix op zijn sokken over de eindmeet. En ergens onderweg natuurlijk via SMS nog wat geld uit de zakken van de goedgelovige massa kloppen, dat moet want dat hadden ze op de creditzijde van de balans gezet toen ze het programma aankochten.

Expeditie Robinson is dood. Al hoop ik dat ik mij vergis.


If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #29 Gepost op: 8-11-2005, 09:23:01 »
Ik denk dat van het winnaarseiland één iemand naar huis moet en één iemand direct in de finale terecht komt. Meredith en Emma moeten dan in een proef strijden. Hoewel, je zag ze in het voorstukje echt best boos tegenover elkaar staan dus misschien is het wel iets anders.
Marnix is denk ik inderdaad teleurgesteld dat hij geen kans heeft gehad om zijn vrouw te zien...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #30 Gepost op: 8-11-2005, 09:37:05 »
Toen er over de 'grote klap' gesproken werd, zag je dat Marnix zijn armen om een (huilende?) Marleen sloeg...
Als dit te maken heeft met die grote klap en niet het resultaat is van creatief knip-en-plak-werk, dan kan dat betekenen dat Marnix bij aankomst ontdekt dat Fleur al weg is, bijvoorbeeld omdat haar iets ergs is overkomen  :\'((zoals bij Elsje) of omdat haar moeder op het andere eiland misschien heeft opgegeven en zij daarom ook weg moet... Dat is trouwens ook wel een interessante vraag: Wat als één van die dierbaren op familie-eiland zou (hebben) opge(ge)ven? Zou dan het bijbehorende expeditielid er ook uit liggen?
Of (derde mogelijkheid voor de betekenis van 'de klap') het kan ook wel eens zijn wat Faabjuh opperde:

Marnix moet kiezen tussen Fleur en Marleen en kiest dan voor Fleur om te blijven, Marleen moet dus naar huis! 

Hoewel er dan wel erg veel macht aan Marnix zou worden gegeven, als hij in zijn eentje zomaar mag bepalen wie naar huis gaat.

Ik denk trouwens dat Marnix op de 'normale' manier van het winnaarseiland wordt gestuurd en dat het spelletje jenga alleen tussen Emma en Meredith gaat. Dan is daar natuurlijk de vraag: Moet de verliezer direct vertrekken (dat zou wel eens goed kunnen, gezien hun betraande gezichten)? Of komt de winnaar in de finale en gaat de verliezer gewoon terug naar Mensirip? Ik zou gokken op het eerste, omdat het anders niet zo'n groot drama is dat ze beiden in huilen uit zouden moeten barsten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12
« Reactie #31 Gepost op: 8-11-2005, 19:40:10 »

wat ik me trouwens ook bedenk...

Fleur enzo lezen dit ook allemaal, die liggen helemaal in een deuk om onze speculaties. geweldig.

dat bedacht ik me ook een tijdje geleden, bij de speculaties over de afgelopen uitzending... lijkt me zooo grappig... en wij maar mis-speculeren :P
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline marbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: aflevering 12
« Reactie #32 Gepost op: 8-11-2005, 19:41:26 »
Marbs... zou je achter de titel bij je eerste post (speculaties) willen zetten.. dit topic verward nogal met de aflevering die net geweest is!

sorry dat het een tijdje duurde, nu is het er opeens al   ::) snapper niet van, maarja, t zal wel goed zijn  ::trots::

kusjes
vlauvla is MIJN konijntje... :)

Offline ShakaZulu

  • Forumlid
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #33 Gepost op: 8-11-2005, 21:34:04 »
Volgens mij is die klap van Emma niets anders dan het feit dat Meredith zegt dat ze terug naar Mensrip moet en zij daar met Marnix wil blijven.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #34 Gepost op: 8-11-2005, 21:38:27 »
Volgens mij is die klap van Emma niets anders dan het feit dat Meredith zegt dat ze terug naar Mensrip moet en zij daar met Marnix wil blijven.
Nee want je zag Marnix ook wanhopen

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #35 Gepost op: 8-11-2005, 22:00:22 »
De bedoeling is dat er op het einde één/éne overblijft. Nu zijn ze nog met vijf, dus het simpel feit is dat je op een bepaald moment op je vriendjes/vriendinnetjes moet gaan stemmen. En dat zal pijn doen. Veel pijn. Vinden wij wel lekkur om naar te kijkuh. *likkebaardend*
:P ::vergroot:: >:D
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #36 Gepost op: 8-11-2005, 22:46:54 »
hadden ze het echt over een klap? ik verstond nl. iets van klop krijgen of zo.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Madine

  • Gast
Re: aflevering 12 (speculaties)
« Reactie #37 Gepost op: 9-11-2005, 15:58:01 »
De site van Kanaal Twee geeft altijd wat meer informatie prijs. Voor diegene die dat leuk vindt  ::ok::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: aflevering 12
« Reactie #38 Gepost op: 9-11-2005, 17:11:28 »
Er zullen 4 mensen overblijven, die door middel van een reeks proeven zullen bepalen welke 2 van hun naar de finale gaan, dan moet je SMS'en enzo. Dus die stemmen hebben er niet zoveel meer mee te maken

Er zouden toch zes eilandraden komen, waarvan er nu 4 zijn geweest? Dan zouden er maar drie mensen in de finale komen.
Nog even niks.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: aflevering 12
« Reactie #39 Gepost op: 9-11-2005, 17:23:40 »
Er zouden toch zes eilandraden komen, waarvan er nu 4 zijn geweest? Dan zouden er maar drie mensen in de finale komen.
hee ja, dat klopt... misschien komt er nog wel een eilandraad ::jaja::