Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 13064 keer)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #20 Gepost op: 14-11-2005, 22:33:17 »
Eerlijk gezegd denk ik niet eens dat ze daar over nagedacht hebben  ;D
Carl zou daar wel over nagedacht hebben, die zou dat van te voren allemaal geanaliseerd hebben..  :P :-X

haha ja precies 'als ik nou dit doe...dan doen zij dat..en dan kan ik weer zus doen..'  ;)

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #21 Gepost op: 14-11-2005, 23:30:16 »
Toen ze Emma erbij riepen,
was ik echt ff bang dat ze mee mocht stemmem  ::oink::
Dat had natuurlijk het einde voor Fleur betekend  ::niet-ok::
maar gelukkig zit die er nog in  ::tandpastasmiley::
Wel jammer dat Meredith moest vertrekken,
vond haar een sterke kandidaat (meestal)  ::jaja::
There's no show like a reality show ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #22 Gepost op: 14-11-2005, 23:34:44 »
ik had eigenlijk verwacht dat hij als verassing nog 2 stemmen voor Marleen eroverheen had geknald... maar goed... t meisje is lang genoeg geweest  ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #23 Gepost op: 14-11-2005, 23:42:38 »
ik had eigenlijk verwacht dat hij als verassing nog 2 stemmen voor Marleen eroverheen had geknald...
Waarom dacht je dat dan...?
dat senario had ik me nog totaal niet voorgesteld...  ::hypocriet::
There's no show like a reality show ;)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 12
« Reactie #24 Gepost op: 14-11-2005, 23:51:41 »
Waarom dacht je dat dan...?
dat senario had ik me nog totaal niet voorgesteld...  ::hypocriet::

leek me wel leuk, beetje onverwachte wending, maar jah... als je met je snuffert voor de tv zit denk je anders dan hun daar he  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Expeditie Rob

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #25 Gepost op: 15-11-2005, 00:04:34 »
leek me wel leuk, beetje onverwachte wending, maar jah... als je met je snuffert voor de tv zit denk je anders dan hun daar he  ::tandpastasmiley::
Zou inderdaad een onverwachte wending zijn geweest...
Ik dacht eerder dat er iets zou gebeuren,
waardoor ze alle 5 door gingen naar de Finale... ::hypocriet::
Ik had het ze allemaal gegung in ieder geval  ::bravo::
There's no show like a reality show ;)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Aflevering 12
« Reactie #26 Gepost op: 15-11-2005, 00:40:10 »
Ik vond het een fantastische maar, vooral Spannende Aflevering want we weten nu in ieder geval wie de 4 Finalisten zijn en er zit altijd nog in Nederlander in  :) Fleur ik hoop zo dat je gaat winnen je bent een echte Robinsonner  ::ok::  ::ok::

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #27 Gepost op: 15-11-2005, 00:49:56 »
Fleur is Robinson waardig inderdaad, maar Marnix heeft nog juist dat tikkeltje meer. Maar veel liever Fleur dit jaar dan Marjolein of matthias vorig jaar hoor....

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #28 Gepost op: 15-11-2005, 03:48:23 »

Ik zie het toch een beetje zwaar in voor Fleur, omdat ze niet goed is op een evenwichtsbalk en daar altijd moeite mee heeft.

Offline SnijderMan

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #29 Gepost op: 15-11-2005, 08:53:07 »
Toen ze Emma erbij riepen,
was ik echt ff bang dat ze mee mocht stemmem  ::oink::
Dat had natuurlijk het einde voor Fleur betekend  ::niet-ok::

Op zich dacht ik dat eerst ook, maar ik beseft me ook dat Emma bijna niet samen met Marleen op een eiland heeft gezeten, terwijl ze wel met Fleur veel op hetzelfde eiland heeft gezeten. Na een valse start, kon ze volgens mij later wel goed met Fleur overweg.
Ben dus nog niet zo zeker dat ze op Fleur had gestemd.

anoniem 10311

  • Gast
Re: Aflevering 12
« Reactie #30 Gepost op: 15-11-2005, 09:44:29 »
ik had het een leukere stunt gevonden als Marnix niet was gaan stemmen zo van "ik hoef niet te gaan want ik wil niet stemmen"
of als hij de andere 2 ook 1 stem had gegeven...
dan was het niet aan hem te wijten geweest wie er uit moest, bij een glijk aantal stemmen tellen ze toch wie er in de loop van de expeditie de meeste stemmen heeft verzameld?

lise

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #31 Gepost op: 15-11-2005, 10:59:50 »
De deelnemers mogen per eilandraad meerdere stemmen uitbrengen maar slechts op een persoon

Offline JDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #32 Gepost op: 15-11-2005, 11:30:12 »
ik had het een leukere stunt gevonden als Marnix niet was gaan stemmen zo van "ik hoef niet te gaan want ik wil niet stemmen"
of als hij de andere 2 ook 1 stem had gegeven... 

had niet heel veel verschil gemaakt; Meredith had al een zwarte stem, dus hij had alleen de mogelijkheid om iemand anders weg te stemmen. Maar die kans had ie al toen ie de opdracht won. Had het wel mooi gevonden als Emma en Marnix hadden besloten om hun stemmen ook weg te gooien zodat iedereen weer gelijke kansen heeft. Het was tenslotte ook Marnix' idee om alles op alles te zetten om Carl eruit te werken. Nu zijn Marnix en Emma voor de anderen niet te verslaan.
denk aan Mick en alles wat ie deed

anoniem 10311

  • Gast
Re: Aflevering 12
« Reactie #33 Gepost op: 15-11-2005, 11:40:27 »
De deelnemers mogen per eilandraad meerdere stemmen uitbrengen maar slechts op een persoon

werd mij door Cynneke ook al ingefluisterd, maar toen had ik de post al gedaan...
maar ik was dat "detail" alweer vergeten...

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Aflevering 12
« Reactie #34 Gepost op: 15-11-2005, 11:44:08 »
Het was tenslotte ook Marnix' idee om alles op alles te zetten om Carl eruit te werken. Nu zijn Marnix en Emma voor de anderen niet te verslaan.

Ik denk dat er volgende week ook nog iets gaat gebeuren met de stemmen van de reeds weggestemden... Dus de stemmen vanCarl (nog 6) van Maxime (nog 6) en ook nog van Elbert (hoeveel hield hij er nog over ?)

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #35 Gepost op: 15-11-2005, 22:56:24 »
Ik denk dat er volgende week ook nog iets gaat gebeuren met de stemmen van de reeds weggestemden... Dus de stemmen vanCarl (nog 6) van Maxime (nog 6) en ook nog van Elbert (hoeveel hield hij er nog over ?)
Elbert heeft op zijn enige eilandraad na de samensmelting niet gestemd, dus nog 6 stemmen over. In diezelfde eilandraad (aflevering 8 ) ging Elbert er dus uit dankzij stemmen van o.a. Emma (haar enige tot nu toe uitgebrachte stem, ook haar enige eilandraad waarop ze uberhaupt stemmen kon uitbrengen). Dit staat allemaal op deze geweldige site hoor!  ::ok::  ::bravo::
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline ruizduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #36 Gepost op: 15-11-2005, 23:05:10 »
Toen ze Emma erbij riepen,
was ik echt ff bang dat ze mee mocht stemmem  ::oink::
Dat had natuurlijk het einde voor Fleur betekend  ::niet-ok::
maar gelukkig zit die er nog in  ::tandpastasmiley::
Wel jammer dat Meredith moest vertrekken,
vond haar een sterke kandidaat (meestal)  ::jaja::
Op zich had ik dat wel logischer gevonden, het winnaarseiland is nu toch ook definitief opgedoekt? Of keert Emma nu weer in haar eentje (met Chico uiteraard) terug naar Goal?? In ieder geval hadden de 5 stemmen van Emma het wel spannender gemaakt, hoewel... ook wel weer voorspelbaar. Want Marnix zal geen stemmen willen verspillen (en weet toch niet op wie hij wil stemmen), dus gaan er twee stemmen van Emma naar een van de niet-Meredith vrouwen.
Dan kan ik toch beter leven met het vertrek van Meredith...  :-X
Je moet het complot smeden als het heet is.