Auteur Topic: [kandidaat BE] Matthijs  (gelezen 23299 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #40 Gepost op: 13-09-2006, 20:27:57 »
lisanneke spuugt ook lang niet slecht
::) ::rofl:: :-X
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #41 Gepost op: 15-09-2006, 13:18:31 »
en wat de (die ik hier las op dit forum, want in belgie zitten we zover nog niet...) van ernst betreft vind ik dit voor een presentator heel laag bij de grond!!

Juist niet. Het kost handen vol geld om zo'n show te maken en als je dan kandidaten hebt die al na een paar dagen er de brui aan geven, kan ik me heel goed voorstellen dat je als presentator pissig wordt.  ::)
Nog even niks.

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #42 Gepost op: 15-09-2006, 15:09:52 »
och, de makers zullen ook wel weten dat zulke voorvallen erg aantrekkelijk zijn voor de kijkers en voor de nodige ophef zullen zorgen. niets is wat het lijkt...
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #43 Gepost op: 15-09-2006, 15:46:46 »
Mwa, het is niet leuk als er telkens mensen uitgaan door opgave. Het versterkt natuurlijk wel het idee dat de expeditie 'zwaar' is, maar het is spannender als er iemand weggestemd wordt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bobke

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #44 Gepost op: 16-09-2006, 12:41:53 »
Ik vond de opmerking van Ernst-Paul legendarisch al ben ik het ermee eens dat het voor een presentator eingelijk niet netjes vond. Maar moest er toch erg om lachen.

Ik vind dat er een verschil zit tussen het opstappen van Frederik en Matthijs. Je kan alle afleveringen van ER gezien hebben, je een voorstelling maken van hoe het op het eiland moet zijn en dan blijkt dat als je er zelf zit, je het mentaal niet aankan. Dat had Frederik. Of dat er een blessure o.i.d. is waardoor je moet stoppen, zoals de nederlandse die niet meer voor of achteruit kon vanwege haar rug (ben haar naam even kwijt). Maar Matthijs stapt eruit vanwege, naar zijn zeggen, de honger. Heimwee of andere mentale zaken kunnen je onverwachts overvallen maar iedereen weet dat op het eiland iedereen honger krijgt. En daarom vind ik het heel bijzonder dat puur de honger de reden is om eruit te stappen.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #45 Gepost op: 17-09-2006, 17:20:15 »
Ik vond de opmerking van Ernst-Paul legendarisch al ben ik het ermee eens dat het voor een presentator eingelijk niet netjes vond. Maar moest er toch erg om lachen.

Ik vind dat er een verschil zit tussen het opstappen van Frederik en Matthijs. Je kan alle afleveringen van ER gezien hebben, je een voorstelling maken van hoe het op het eiland moet zijn en dan blijkt dat als je er zelf zit, je het mentaal niet aankan. Dat had Frederik. Of dat er een blessure o.i.d. is waardoor je moet stoppen, zoals de nederlandse die niet meer voor of achteruit kon vanwege haar rug (ben haar naam even kwijt). Maar Matthijs stapt eruit vanwege, naar zijn zeggen, de honger. Heimwee of andere mentale zaken kunnen je onverwachts overvallen maar iedereen weet dat op het eiland iedereen honger krijgt. En daarom vind ik het heel bijzonder dat puur de honger de reden is om eruit te stappen.

Opzich ben ik het hier wel mee eens, maar toch ook niet. Want je weet inderdaad dat je honger zult krijgen, dat is waar. Maar je weet niet hóe het voelt om honger te hebben. Hij had het misschien lichter ingeschat ?? Naja ik wil zijn besluit, opstapping, niet goedpraten hoor, maar ik weet niet hoe ik zou reageren op die honger dusja.
Do you want to go to the Seaside?

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #46 Gepost op: 18-09-2006, 17:41:24 »
Onzin Mathijs is volgens mij iemand die het liefste iedereen tevreden houd en overgevoelig voor emoties van anderen.

Dus volgens mij kon hij het gewoon niet verdragen om iemand weg te stemmen en daarom wilde hij zelf weg gestemd worden.

Offline Angel007

  • Forumlid
  • itsybitsyspider
Re: [kandidaat BE] Matthijs
« Reactie #47 Gepost op: 19-09-2006, 17:20:47 »
Mathys voelde zich gewoon niet lekker in de groep. Honger was een groot excuus. Hij zei dat hij altijd leider was bij de scouts en tussen jongeren en dat ze naar hem opkeken, maar wat bleek... in het kamp was hij dat absoluut niet, ze stoorden zich zelf aan hem. Dus... ik denk dat hij zich echt niet lekker in zijn vel voelde, hij is in een onbekende, onverwachte situatie terechtgekomen, en dat heeft hem een emotionele klap gegeven met alle gevolgen vandien: hij wou direct naar huis, zen vertrouwde omgeving...en weg met de mensen die niet naar hem opkijken