Auteur Topic: mannelijke kandidaten stellen weinig voor  (gelezen 15893 keer)

Offline Mick ER 2004

  • Forumlid
mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Gepost op: 22-09-2006, 22:31:13 »
Heb alle afleveringen gevolgd, en tot op heden vind ik de mannen serieus tegenvallen.

De proef waar ze dat rad verkeerd deden draaien en een krachtproef verliezen van een paar tengere vrouwtjes. Wat zijn dat voor mietjes ! Zou de productie deze flauwe groep mannen met opzet gecast hebben?

Hopelijk vergis ik me, en komen de echte stoere binken naar voor!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #1 Gepost op: 22-09-2006, 22:51:52 »
Ja er zitten flink wat mietjes tussen (Matthijs vooral...). Maar een paar zijn er in mijn ogen wel Robinsonwaardig (zoals Lenny en Ignazio)

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #2 Gepost op: 23-09-2006, 15:18:57 »
Inderdaad, best wel watjes.... ::rofl::

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #3 Gepost op: 23-09-2006, 15:35:40 »
Heb alle afleveringen gevolgd, en tot op heden vind ik de mannen serieus tegenvallen.
De proef waar ze dat rad verkeerd deden draaien en een krachtproef verliezen van een paar tengere vrouwtjes. Wat zijn dat voor mietjes ! Zou de productie deze flauwe groep mannen met opzet gecast hebben?
Hopelijk vergis ik me, en komen de echte stoere binken naar voor!
Mick, weet jij niet beter dan wie dan ook wat ze met montage kunnen doen?
Maar wat het rad betreft heb je natuurlijk gelijk, hoe is het begot mogelijk dat ze dat rad in de verkeerde richting draaien?
::)
We zullen wel zien wat het geeft, maar als je gelijk hebt en er zijn alleen mietjes geselecteerd, dan verklaart het ineens waarom ik niet geselecteerd ben!
:P ::rofl::
Btw: ik heb genoten van je deelname, 'k heb goed gelachen met u, je maakte imo voor een groot deel het programma, en op andere momenten dacht ik "Joeng toch houdu e bekkenin!!"
::ok::
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #4 Gepost op: 23-09-2006, 17:01:48 »
Klopt op lenny en ignazio na valt het mannenkamp eigenlijk wel tegen maar het vrouwenkamp valt weer ontzettend mee

Madine

  • Gast
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #5 Gepost op: 23-09-2006, 18:59:12 »
Krijg je als ze alleen Vlamingen selecteren, hé Mick. En de enige goede Vlaming (lees: Lukas) vergeten ze.

Nee, just kidding natuurlijk  ;) Ben een fan van België, gelukkig woon ik er zo dicht bij. Maar ik weet ook niet wat er aan de hand is met de mannen dit jaar kerel. Er zijn er twee op een rare manier vertrokken ja en de rest probeert blijkbaar een beetje op de achtergrond te blijven, daarom lijkt de rol van Robin in het mannenkamp ook zo groot. Tijdens het voorstellen zeiden er ook een paar dat ze verstoppertje gingen spelen, dat is iets dat ik niet begrijp. Niet van hen, en niet van de organisatie. Als ik laatstgenoemde was kukkelde ik ze er direct uit als ze zoiets zouden zeggen. Nee, dan kun je beter iemand al u hebben Mick, dat geeft op z'n zachts gezegd heel wat kijkgenot  ::rofl::

Ach, ze moeten even acclimatiseren natuurlijk. Ik denk dat na de herindeling en samensmelting wel het een en ander zal gaan losbarsten.

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #6 Gepost op: 24-09-2006, 10:25:40 »
(...)
Zoals steeds volledig akkoord met RichardTM!!
;D ::ok::
Het lijkt er een beetje op dat er in deze expeditie twee vrouwenkampen zijn:
Noord... én Zuid
(op een paar uitzonderingen na misschien...)
>:D
Hopelijk krijgen we in de toekomst wat meer testosteron te zien!!
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline alter

  • Forumlid
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #7 Gepost op: 25-09-2006, 10:23:56 »
Ik vind het nogal flauw om nu al te gaan mekkeren over de mannen, terwijl je slechts een klein aantal momenten op al die lange dagen ziet. Okee ze wonnen niet van de vrouwen bij de proef om het beautypakket, maar dat lijkt mij niet heel erg vreemd. Je moet je eigen gewicht dragen, dat was voor de vrouwen misschien makkelijker, nu er bij hen geen daadwerkelijk persoon met overgewicht zat. Daarentegen Koen die als eerst vol van de stellage rolt, heeft zeker overgewicht, wat voor hem betekend dat hij meer moet tillen dan hij aankan. En tja dat met dat waterrad, dat was idd niet heel erg snugger, daar kan ik ook niet omheen.

Maar ik vind niet daadwerkelijk dat er in deze editie mindere mannen zitten dan in de vorigen. Ik vind stoer niet direct staan voor meer man zijn. Mick je weet zelf ook wel dat er in verhouding heel weinig overblijft van materiaal en je kwam er zelf vorige editie ook niet als een held vanaf. Of dat montage was of niet, je weet hoe het is met tv.

Wie weet dat je vanavond aan je trekken komt.... ::regenboog::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #8 Gepost op: 25-09-2006, 11:09:59 »
Heb alle afleveringen gevolgd, en tot op heden vind ik de mannen serieus tegenvallen.

Hopelijk vergis ik me, en komen de echte stoere binken naar voor!

Mick: wat is jouw definitie(omschrijving van de kenmerken, de betekenis van een begrip of woord dan van)een stoere bink? Iemand die met veel bravoure en een grote bek mond daar rond loopt op het eiland?


"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #9 Gepost op: 25-09-2006, 14:22:15 »
ken je die reclame van die mannen die zich losrukken van hun dagelijks bestaan en dan als gekken gaan rennen en onderdehand helemaal transformeren tot een soort van holbewoners om vervolgens in een blokhut bier te gaan drinken? misschien bedoel je dat met stoere mannen? ik vind lenny stoer, leuke vent en vangt zijn visje ::jaja::

Offline alter

  • Forumlid
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #10 Gepost op: 25-09-2006, 14:38:54 »
ken je die reclame van die mannen die zich losrukken van hun dagelijks bestaan en dan als gekken gaan rennen en onderdehand helemaal transformeren tot een soort van holbewoners om vervolgens in een blokhut bier te gaan drinken? misschien bedoel je dat met stoere mannen? ik vind lenny stoer, leuke vent en vangt zijn visje ::jaja::

 ::rofl::

In de algemene opinie (op dit forum) vallen Lenny, Werner, Curd en Ignazio niet tegen als kandidaat, we zijn dan op de helft! De overige vier: stapte er twee uit, is Bert een gevoelige man en is Koen ijdel. Gevoelig en IJdel is in mijn optiek geen contro-indicatie voor een stoere man. Hoe je ook denkt over het uitstappen van de twee andere heren, in elk geval zijn er dan al zes mannen, waarover je nog niet kan zeggen of ze mindere kandidaten zijn dan vorige edities. Okee een duidelijke leider, winnaar is er misschien nog niet, geen Frank of Marnix etc, maar wat niet is.........kan nog komen, juistem!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #11 Gepost op: 25-09-2006, 18:05:47 »
Mick: wat is jouw definitie(omschrijving van de kenmerken, de betekenis van een begrip of woord dan van)een stoere bink? Iemand die met veel bravoure en een grote bek mond daar rond loopt op het eiland?

::rofl::  ::rofl:: ::rofl::  ::ok:: ::ok:: ::ok::
 "iemand" die zich zelf een stoere bink vindt(ik noem geen namen  ;) ) heeft al 2 keer de kans gekregen,en 2 keer is de "stoere" er vroegtijdig uitgeflikkert geweest  ::rofl:: ::rofl:: Ik zal toch een naam noemen (Ryan) niks stoer,geen kapsones,gewoon een vriendelijke man, in de strijd der titanen is ie van ver teruggekeerd,en heeft dat oververdiend gewonnen.  ::ok::
Al moet ik Mick toch wel gelijk geven wat betreft de exit van Frederik en Matthijs

Offline Lenny ER Panama

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #12 Gepost op: 25-09-2006, 21:24:04 »
 Hey iedereen ,

Eerst wil ik effe zeggen ,dat ik absoluut een fan ben van jullie site hier. Ik lach me dikwijls een 'kriek' met al jullie leuke en minder leuke uitspraken... Echt super...  ::jaja::

Ik ga er ook geen gewoonte van maken om te reageren , of om mij te mengen in jullie aangename discussies. Dat gaat geen appreciatie opwekken bij de produktie van E.R. denk ik.

Maar ik wou gewoon zeggen , dat Mick's uitspraak mij een beetje verrast.

Waarom moet een 'echte robinson'  stoer zijn ?           



Groetjes  Lenny     ::zwaai::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #13 Gepost op: 25-09-2006, 21:25:29 »
DE Lenny?  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Madine

  • Gast
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #14 Gepost op: 25-09-2006, 22:43:37 »
Ach Lenny, wat betreft pelikanen staan jullie al met 1-0 voor op onze Mick  ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #15 Gepost op: 25-09-2006, 22:44:31 »
De mannen die met Robin mee zijn gegaan zijn allemaal toppers, vind ik ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #16 Gepost op: 26-09-2006, 00:33:44 »
Hey iedereen ,

Eerst wil ik effe zeggen ,dat ik absoluut een fan ben van jullie site hier. Ik lach me dikwijls een 'kriek' met al jullie leuke en minder leuke uitspraken... Echt super...  ::jaja::

Ik ga er ook geen gewoonte van maken om te reageren , of om mij te mengen in jullie aangename discussies. Dat gaat geen appreciatie opwekken bij de produktie van E.R. denk ik.

Maar ik wou gewoon zeggen , dat Mick's uitspraak mij een beetje verrast.

Waarom moet een 'echte robinson'  stoer zijn ?           



Groetjes  Lenny     ::zwaai::
Heey Lenny,Je geeft precies hetzelfde weer wat ik daarnet bedoelde ,maar pfffft als je naar mister macho zou luisteren...
Matthijs en Frederik waren (voor ons als kijkers) toch wel de zwakke schakels
Ik heb de afl. nog niet gezien,maar idd wat is de link tussen overleven en stoer zijn?
In de strijd der titanan heb ik in de 1é afl. een "stoere" kerel gezien, dat domweg een giftige plant had gegeten,en daar zat met een verbrande mond,en niets meer kon zeggen, stoer he  ::rofl:: ::rofl::
Dan wil ik het nog eens hebben over Richard tm
Richard,je doet je voor als een ER expert, maar je draait gewoon 360 graden met de wind,Mick zegt iets, dan reageer je van okee  ::ok:: ::ok:: idd het zijn mietjes enz.
Lenny post iets,dan ben je weer pro Lenny, en valt je journalistieke uitleg tov Mick volledig in het water  ??? ??? ???

Offline Lukas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • There is always hope!
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #17 Gepost op: 26-09-2006, 01:31:35 »
(...)
Beste Lenny,
Leuk dat je eens langskomt, en je hebt zeker een punt wat betreft dat "stoer" zijn, maar ben je niet wat te vroeg om te reageren op een onderwerp? Kijk eens in je contract (die hoop papier, ongeveer 6-8 pagina's vol letterkes die je moest ondertekenen voor je mocht meedoen). Misschien best ff wegblijven tot na de uitzendingen, en dan natuurlijk VEEEL langskomen, en naar de fandag komen en zo!!!
;)
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #18 Gepost op: 26-09-2006, 08:24:36 »
Dat is het eerste wat we kandidaten vertellen Lukas.. Maar ze zijn allen volwassen en kunnen vast en zeker lezen. Misschien dat een brilletje voor de kleine lettertjes handig is, maar geloof me.. zelfs dàt gaat lukken ::ok::

Conclusie.. kandidaten zijn hartstikke welkom!!!
er was eens......

Madine

  • Gast
Re: mannelijke kandidaten stellen weinig voor
« Reactie #19 Gepost op: 26-09-2006, 09:16:27 »
Dan wil ik het nog eens hebben over Richard tm
Richard,je doet je voor als een ER expert, maar je draait gewoon 360 graden met de wind,Mick zegt iets, dan reageer je van okee  ::ok:: ::ok:: idd het zijn mietjes enz.
Lenny post iets,dan ben je weer pro Lenny, en valt je journalistieke uitleg tov Mick volledig in het water  ??? ??? ???


Ik doe me helemaal niet voor als een ER-expert, ik geef slechts mijn mening. En dan vraag ik je mijn twee bovenstaande postst eens door te lezen en me te vertellen wáár ik Mick gelijk geef en zeg dat het inderdaad mietjes zijn. Ik zeg slechts dat er twee op een rare manier vertrokken zijn en dat een paar bij het voorstellen al aangaven verstoppertje te gaan spelen, en dat je dan beter een Mick kan hebben omdat die tenminste wat kijkplezier verschaft. Dat is toch ook zo? Of je 't nu met 'm eens of oneens was (de ene keer was ik dat wel, de andere keer niet), er gebeurde tenminste iets. Volgens mij zeg ik daarmee toch nog niet dat de huidige kandidaten mietjes zijn, of wel? Sterker, ik breek nog een lans voor ze door te stellen dat ze na een periode van gewenning vast wel wat zullen laten zien.

Dat ik vervolgens een onschuldige opmerking over Lenny (die ik vanaf het begin als mijn favoriet onder de mannen tipte, sla de andere topics er maar op na) en de pelikaan maak wil nog niet zeggen dat ik met alle winden meedraai. In tegenstelling tot een aantal anderen ben ik gewoon wel in staat om 't vanuit meerdere invalshoeken te bekijken en te relativeren. Iemand bij voorbaat al de grond in boren na het zien van wat beelden van een realityshow, dát vind ik pas kinderachtig.