Auteur Topic: [kandidaat BE] Lenny  (gelezen 182985 keer)

Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #260 Gepost op: 20-11-2006, 23:16:07 »
En dat zegt iemand die zich vanavond pas registreert onder deze naam....
Een echte forummer is ook niet bang zijn/haar mening te geven, durfde je dat niet onder je eigen inlognaam? Beetje flauw is dit!  ::niet-ok::

Wat ik er verder van vind staat al in het topic van deze aflevering ;)




durfde je dat niet onder je eigen inlognaam?




Ik wist niet dat jij in het echt langkousonline heet.

Mijn naam mag je best weten. Ronald!

Maar het blift een punt dat Lenny te bang is om de concurrentie eruit te stemmen i.p.v. met hem te dualeren.

Want hij weet het zelf zoooo goed.
Als hij en Ignace de finale ingaan wint Ignace op zijn sloffen!!


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #261 Gepost op: 20-11-2006, 23:17:55 »
durfde je dat niet onder je eigen inlognaam?




Ik wist niet dat jij in het echt langkousonline heet.

Mijn naam mag je best weten. Ronald!

Maar het blift een punt dat Lenny te bang is om de concurrentie eruit te stemmen i.p.v. met hem te dualeren.

Want hij weet het zelf zoooo goed.
Als hij en Ignace de finale ingaan wint Ignace op zijn sloffen!!


Nouja ik denk niet dat het helpt om nog is te roepen dat je gewoon een naïef mannetje bent die niet op fora komt. Dus ik doe het ook niet meer...

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #262 Gepost op: 20-11-2006, 23:20:03 »
vond wel raar dat met het bordspel lenny als laatst moest ???


Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #263 Gepost op: 20-11-2006, 23:26:33 »
durfde je dat niet onder je eigen inlognaam?




Ik wist niet dat jij in het echt langkousonline heet.

Mijn naam mag je best weten. Ronald!

Maar het blift een punt dat Lenny te bang is om de concurrentie eruit te stemmen i.p.v. met hem te dualeren.

Want hij weet het zelf zoooo goed.
Als hij en Ignace de finale ingaan wint Ignace op zijn sloffen!!


Huilie,
Ik denk dat het bedtijd voor jouw is manneke, je kotm erg kinderachtig over.

ga je schoen zetten ofzo...
« Laatst bewerkt op: 20-11-2006, 23:30:03 door ER*Emiel »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #264 Gepost op: 20-11-2006, 23:28:09 »
Ik denk dat het bedtijd voor jouw is manneke, je kotm erg kinderachtig over.
Heeey! Medestander!! ::bravo::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #265 Gepost op: 20-11-2006, 23:44:34 »
durfde je dat niet onder je eigen inlognaam?
Ik wist niet dat jij in het echt langkousonline heet.
Mijn naam mag je best weten. Ronald!

Maar het blift een punt dat Lenny te bang is om de concurrentie eruit te stemmen i.p.v. met hem te dualeren.

Want hij weet het zelf zoooo goed.
Als hij en Ignace de finale ingaan wint Ignace op zijn sloffen!!


De volgende keer zal ik het iets duidelijk neerzetten hier, misschien begrijp je me dan wel, beste Ronald??? Of doe je je altijd zo naief voor?

En nu weer on-topic:
Als Ignaas wint zal Lenny hem feliciteren, en andersom toch ook...Denk dat Ignaas hem heus wel de overwinning gunt. Tis een spel zeg en we willen allemaal winnen!

Truste en de groeten, Patricia (gaat ook d'r slof zetten, wie weet) ;D



"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #266 Gepost op: 20-11-2006, 23:50:39 »
Huilie,
Ik denk dat het bedtijd voor jouw is manneke, je kotm erg kinderachtig over.

ga je schoen zetten ofzo...

en wat is er kinderachtig aan je SCHOEN ZETTEN?  :o >:( ;) :D

Offline van Haute

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #267 Gepost op: 20-11-2006, 23:54:17 »
Lenny maakt een keuze waarbij je altijd een dubbel gevoel aan overhoudt.Hij zet zijn vriendschap met Ignace aan de kant voor 50.000euro... In het echte leven is de kans klein dat iemand een oprechte vriendschap aan de kant zet voor 50.000euro (alhoewel). Maar mensen vergeet niet dit is een spel!!!!???!!!
Lenny heeft zich dit jaar mede door zijn fysieke kracht als één van de sterkhouders van het eiland gemaakt! Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat de 50.000euro zijn doel is!
Op de beelden is duidelijk te zien dat hij enorm afziet van de keuze die hij maakt.
Ik vermoed dat er niet velen die keuze zouden durven maken... Het is makkelijker om met je maatje naar de finale te gaan en dan te strijden, dan valt jou niets te verwijten, Lenny maakt nu duidelijk dat hij ongeacht alles wil winnen. En waarom draait dit spel? winst!

Lenny chapeau!!

Ignace chapeau, U was evenwaardig als Lenny

Bernadette chapeau!!!

Afvallerseiland --> sorry jullie horen er zelfs niet bij te zijn voor de finale... Als er iemand bijkomt hoop ik dat Bernadette of Lenny wint, niet iemand van het afvallerseiland!!!

Greetz

(way to go janssens)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #268 Gepost op: 21-11-2006, 00:02:20 »
Vergeet niet dat Ignace ook het afvallerseiland nog kan winnen he. Dus voor mij is niet het hele afvallerseiland kut.

Offline van Haute

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #269 Gepost op: 21-11-2006, 00:08:19 »
ja willemson, op uitzondering van ignace, denk wel dat dat duidelijk is...

Offline Ramona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #270 Gepost op: 21-11-2006, 08:38:10 »
Ik hoop ook dat Ignazio van het afvallerseiland terugkomt
Ik vind hem een goede robinson, en verdient het wel om in de finale te strijden
Maar natuurlijk hoop ik wel dat Lenny hem dan verslaat
Lenny is gewoon de ultieme robinson 2006!!!!! ::bravo::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #271 Gepost op: 21-11-2006, 08:57:09 »
Oei Lenny, denk nog eens aan het spreekwoord van Bernadette: waar twee honden vechten om een been ....

Ik ben heel benieuwd of je de finale nu wel haalt. Als Ignace terugkomt van het verliezerseiland, dan verlies je de finale nu zeker van hem. Maar ook als iemand anders (Curd dus) erbij komt, vraag ik me af of je hier nu verstandig aan hebt gedaan...

Maar spannend is het wel!
Keep calm and eat chocolates!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #272 Gepost op: 21-11-2006, 12:44:36 »
Lenny maakt een keuze waarbij je altijd een dubbel gevoel aan overhoudt.Hij zet zijn vriendschap met Ignace aan de kant voor 50.000euro... In het echte leven is de kans klein dat iemand een oprechte vriendschap aan de kant zet voor 50.000euro (alhoewel). Maar mensen vergeet niet dit is een spel!!!!???!!!
Lenny heeft zich dit jaar mede door zijn fysieke kracht als één van de sterkhouders van het eiland gemaakt! Hij heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat de 50.000euro zijn doel is!
Op de beelden is duidelijk te zien dat hij enorm afziet van de keuze die hij maakt.
Ik vermoed dat er niet velen die keuze zouden durven maken... Het is makkelijker om met je maatje naar de finale te gaan en dan te strijden, dan valt jou niets te verwijten, Lenny maakt nu duidelijk dat hij ongeacht alles wil winnen. En waarom draait dit spel? winst!

Lenny chapeau!!

Ignace chapeau, U was evenwaardig als Lenny

Bernadette chapeau!!!

Afvallerseiland --> sorry jullie horen er zelfs niet bij te zijn voor de finale... Als er iemand bijkomt hoop ik dat Bernadette of Lenny wint, niet iemand van het afvallerseiland!!!
Ik kan wel een berichtje gaan typen hier, maar dat zou niks nieuw brengen, van Haute je haalt me de woorden uit me mond!  ::jaja:: ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline van Haute

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #273 Gepost op: 21-11-2006, 12:55:18 »
Het is gewoon zo, Lenny zet een stap die niemand ooit zou gedurfd hebben... Hij is de enigste die echt het onderscheid kan maken tussen spel en realiteit!
Verliest hij nu, tjah dan kan hij hem niets verwijten, dan heeft hij het geprobeerd!
En als je Ignace zijn reactie ziet dan merk je ook duidelijk dat hij Lenny begrijpt en hem niets kwalijks neemt..

Greetz

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #274 Gepost op: 21-11-2006, 12:59:31 »
Een echte winnaarsmentaliteit!  ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #275 Gepost op: 21-11-2006, 13:09:17 »
Het is gewoon zo, Lenny zet een stap die niemand ooit zou gedurfd hebben... Hij is de enigste die echt het onderscheid kan maken tussen spel en realiteit!
Verliest hij nu, tjah dan kan hij hem niets verwijten, dan heeft hij het geprobeerd!
En als je Ignace zijn reactie ziet dan merk je ook duidelijk dat hij Lenny begrijpt en hem niets kwalijks neemt..

Greetz

Ik moedig zulke stappen ook zeker aan: hoe vaker zoiets voorkomt hoe meer rekening toekomstige kandidaten er mee zullen gaan houden en hoe harder het spel tenslotte gaat worden. Want als je het gevoel hebt dat je echt niemand voor 100 procent kan vertrouwen zul je waarschijnlijk ook sneller je eigen woord gaan breken (een kat in het nauw maakt vreemde sprongen). Echter zoals ik al eerder schreef er valt veel voor te zeggen dat deze stap eigenlijk NIET tactisch is.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline anatje

  • Forumlid
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #276 Gepost op: 21-11-2006, 13:12:31 »
ik vind het knap dat lenny deze keuze heeft kunnen maken.ikzelf zou het denk ik niet hebben gekund.maar het is en blijft een spel.als je al zover bent gekomen dan wil je gewoon winnen en geen risicos meer nemen.je wil persee tot de eindstreep.ik hoop nog steeds dat lenny wint.ik vind dat hij als een van de weinigen echt met het spel bezig was.en daarmee bedoel ik,geen ruzies geen gezeik.hoofd rustig houden en winnen!ik hoop dat hij alsnog met ignace overblijft want dat zou ikzelf een mooiere finale vinden,maar dan moet ie wel winnen he!ik vond trouwens wel dat ignace het best wel goed opnam hoor!!!petje af.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #277 Gepost op: 21-11-2006, 13:14:13 »
Ik vond t trouwens ook goed, dat hij tenminste eerlijk aan Ignazio vertelde hoe de vork in de steel zat, maar dat was al wel een beetje voorspelbaar.  ;)
I'm a real big goblin..

Offline esthy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #278 Gepost op: 21-11-2006, 14:31:48 »
yep lenny zoals je al in een eerdere uitzending zei; een robinson moet proeven winnen en dat is ook het spel en jij speelt dat spel gewoon heel goed!!!!!
Stel je voor dat iedereen braaf die eetproef had gedaan en niet alles had opgegeten maar zich echt aan de proef had gehouden dan had het allemaal heel anders kunnen aflopen en in mijn ogen was dat een hele domme zet van iedereen die lekker zijn bordje heeft leeggegeten..........jij deed dat niet je bleef sterk en dat terwijl je alleen maar dropjes had gewonnen.
Gisteren zei je ook heel terecht dat je eindelijk een eetproef had gewonnen en weet je ik gun het je van harte want jij houd het echte spel goed vol.
Ook het wegstemmen van ignace hoe triest ook je zit daar tenslotte niet alleen om vrienden te maken het is een leuke bijkomstigheid maar daar blijft het ook bij.
Ik hoop echt heel erg dat je achteraf geen spijt van je keuze krijgt omdat iemand van het afvallerseiland uiteindelijk (na al die dagen rust, want geen proeven)de winst voor je neus wegkaapt, mocht dat toch zo zijn dan hoop ik dat of ignace of bernadette zullen winnen maar voor mij ben jij al helemaal geslaagd voor robinson 2006   ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat BE] Lenny
« Reactie #279 Gepost op: 21-11-2006, 19:24:42 »
 ::rofl:: ::rofl:: en hier gaan we weer..... nu is Lenny terug het zwarte beest,de ene keer is ie  ::bravo:: en  ::ok:: en  ::hug:: enzo,de andere keer is ie (volgens dezelfde mensen)  :(  ::niet-ok::  >:( enzo . Ik zag hier zelfs het woord "Lennyhater"  ::oink:: ::oink::
De mensen die hier al wat langer zijn weten dat ik tijdens The Farm een Favotje had  ::) ::) ,zij was dan ook mijn favo van het begin tot het einde  ::hug:: ook al kwam ze soms negatief in beeld.
Bij ER vond ik iemand een opvliegend mannetje,tot 2 maal toe zelfs  ;D en die ben ik ook van afl. 1 tem de laatste aflevering en verder zelfs (hier op het forum)een irritant mannetje blijven vinden.Maar sommige mensen draaien met de wind,komt een persoon lief in beeld, dan is het  ::ok:: ::ok::,de week erop komt die wat  >:D >:D in beeld,dan is het boegeroep.Ook al heb ik de aflevering nog niet gezien,ik zal Lenny een zeer goeie kandidaat blijven vinden.
Het is per slot van rekening maar een spelletje he.

Owja, deze week had niemand het over Lenny's "wollen" baardje  ::rofl:: ::rofl::